Keksimpä tuossa kaupan edessä tupakoidessani, kun siihen pyöräili hemaisevia nuoria pimuja niukoissa topeissa ja mini&kesähameissaan haistella heidän pyörän satuloitaan!!! Mikä kiihottava pimpan ja pyllyvaon tuoksu! Pakko mennä runkulle... Ahhhh...
Uusi Fetish!
8
959
Vastaukset
- Timpan puksu
Voi voi. No ehkä jokainen sukupolvi joutuu vuorollaan keksimään tämän harrastuksen. Mutta ei todellakaan ole mikään uusi asia.
- Kommentti.
foorumilla kerrottu uutuutena ainakin sata kertaa.
- Päivää
Eikä kukaan huomaa, kun meet niiskuttamaan pyöränsatulaa kaupan edessä. Keep on wanking !
- Turha nuuskia
tytöt käy suihkussa aina ennen kylille lähtöä. Sitten on pikkareissa pikkuhousunsuojat, ettei hameen helma kastu kun istuu sen päällä.
Jos ajaiskin niin että istuis tuoksuvilla pikkareilla satulassa, mutta ei kukaan enää niin tee. - ruuvaaja
"mini&kesähameissaan haistella heidän pyörän satuloitaan!!! Mikä kiihottava pimpan ja pyllyvaon tuoksu! Pakko mennä runkulle... Ahhhh... "
Ota jakoavain mukaan ja vie se parhaimmalle haiseva pyöränsatula kotiisi.- ei sitä tiedä
"tytöt käy suihkussa aina ennen kylille lähtöä. Sitten on pikkareissa pikkuhousunsuojat, ettei hameen helma kastu kun istuu sen päällä. "
olen 100% varma että kaikki tytöt ei käy suihkussa ennen kylille lähtöä. Eivät vaan piittaa. Ne suojat kyllä varmaan löytyy mutta mitä sitten? Onhan siinä satulassa kuitenkin istuttu ja ei sitä voi tietää oliko suojia, onko pylly pesty jne.
luuletko kessuttelijana muka haistavasi mitään?
- fetish99
Tuoksuu kuiteskii...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716