Bi/lesbotytöt, kirjoittakaa!

Yamachi

Moi, tytsyt!

Oon 15-vuotias (-95 syntynyt) bi-tyttö. Etsin bi- tai lesbotyttöä 14-16-vuotiaista. Kuvia olisi. Ja ois hyvä juttu, et sullakin. Oon Itä-Suomesta, ja etsin bi/lesbo tyttöä Kuopiosta päin. Olen tälläinen japanifani, ja toivon ettei se sua haittaa. En puhu jatkuvasti japanista, animesta, mangasta tai muuhun japaniin liittyvästä. Ihan sama, ootko poikatyttö vai iha tavis, kunhan luonne on kohdallaan. Ja yritetään johtaa meidät molemmat seurusteluun ;)

Jos kiinnosti, annan sähköpostini. Ja mesen tietty.

26

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yamachi

      Ja myös pojatki saa! Ja ikää tietenki 14-16 vuotta ja sun pitää myös olla Kuopiost.

      • Tyttö Vain

        Kuulostaisit kivalta mutku oon vasta 12v. Ja Bi kyllä myös ja olen Etelä-Hämeestä xP


      • pålå

        noh jos kiinostaa tutustua 18v poikaan joka ei ole kuopiosta mutta siitä läheltä niin [email protected] :P


      • :((
        Tyttö Vain kirjoitti:

        Kuulostaisit kivalta mutku oon vasta 12v. Ja Bi kyllä myös ja olen Etelä-Hämeestä xP

        mä oon 11v ja kemis ja oon bi :(


    • uzumaki naruto

      kiinnostaa anna meses

    • uzumaki naruto
    • kurokoooookoro

      Oon 15 v bi tyttö tampereen lähelt :) ja japani ja korea tykään

      • Dopamine-.

        16-v poikatyttö kuopiosta! (: saisko mesee/sähköpostia? vai haluutko mun?


      • shuqatu
        Dopamine-. kirjoitti:

        16-v poikatyttö kuopiosta! (: saisko mesee/sähköpostia? vai haluutko mun?

        moijjj haluisitko mulle antaa meses? oon 15 kohta 16 v bi tyttö kainuusta (:


    • Eveeeeeeeeeeeeeeeeee

      Mua voi lisätä :)))
      Oon 17-vuotias tyttö

    • kiinnosti :))

      Hei! Kuulostat todella mukavalta asun itsekkin itä suomessa tai oikeastaan tarkalleen kainuussa :) lisää meseni jos kiinnostaa; [email protected]

      • huhuuhuhuhuh

        Ette te mitää bi tai lesboi oo. Näin nuoret vasta ettii itteensä.
        E helevetti :D


      • normaali-tyttö.16v
        huhuuhuhuhuh kirjoitti:

        Ette te mitää bi tai lesboi oo. Näin nuoret vasta ettii itteensä.
        E helevetti :D

        kohta on enemmän bi/lebootyttöjä ku normaaleja, tai ainaki joku muoti ilmiö näyttäs olevan? en tiiä sitte että kuin tosissaan te ootte lesboja., tai noh, ootta vaan liikaa kattonu salkkareita ja otatte sieltä mallia


    • sdrtfguioi
    • Riiiiiiviö

      asd joo oon lesbo Kuopiostaa -95 syntynyyy ja joo mieki etin seuraa jos joku tän käy lukkee saa laittaa s-postii nii sit annan mesenki [email protected]

    • jasmiinap

      Mööw! olisin -96 ja oon japanifani ja rakastan mangaa,animee ja varsinkin piirtämistä! olen tosi puhelias,rehellinen,ystävällinen,unikeko jne : )) mutta valitettavasti.. asun Etelä-Suomessa :< mutta toivottavasti otat miuun yhteyttä : ))

      • jasmiinap

    • sofiiiii

      Täällä ois 19v bi tyttönen espoosta, osoite on [email protected] ja kaikki tytöt saa lisätä (:

    • Atte<3

      hei heitä mut sun listoilles oon 95syntynyt tyttö mikkelistä. tykkään piirtää manga hahmoja mulla ei vaan oo niitä harmi netisssä mut mullla löytyy kuvii niin monesta paikasta mut en haluais laittaa tännn nickii tai linkkejä kuviini mutta kun lisäät mut mesees nii annan heti mun nickin tai linkin mun kuviin mun mese on [email protected]

      p.s. oon parantumaton runoilija mun runoja löytyy rakkausrunot.fi nick Atte Natte Nappula :D

    • jasuasdf

      olis kiva tutustuu :))

    • -96

      kuullostas ihanalta,mutta olen täältä joensuun suunnilta.. ://

    • jokunen

      tääl ois 18v tyttö, mut ei läheskää sieltä suunnalta :(

    • gahrahrah :D

      Mullekin saa ihan vapaasti heittää viestiä jos haluaa jutella ja tutustua :) Olen 20v. lesbo pk-seudulta. Osoitteeni: [email protected]

    • vapaudenkaipuu

      mikä siinä on, että kun tapaa bi-tytön, ni se automaattisesti palvoo japania ja mangaa? >:

      ite oon vannoutunu 1800-luvun kirjallisuuden, komedioiden ja taiteen ja runouden fanittaja, eikä manga jostain kummansyystä iske.

      17v bi/lesbo - en tiedä. Ja meseäni en haluu tällee palstalle pistää, koska ei 65v pervot lesbofanit innosta sorry.

      oonpa ihanan positiivinen tänää xdd

    • nalllle
    • emt-00

      Harmillista mut oon vast 12w mut kuiteski kuopiost :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6554
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      74
      5688
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3052
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1223
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1192
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      1048
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      212
      961
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      873
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      861
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      833
    Aihe