Seriffi

5+6

Mihin hävisi painike, jolla otetaan yhteys poliisiin?

13

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 9+19

        Kiitos osoitteesta, joka on toki kaivettavissa, mutta ketjun yhteydessä oleva painike hävisi kummallisella tavalla.

        Terveisä Enirolle. Viesti lähtee sinnekin.-
        29.7.2010 klo 10.34


      • 7+15
        9+19 kirjoitti:

        Kiitos osoitteesta, joka on toki kaivettavissa, mutta ketjun yhteydessä oleva painike hävisi kummallisella tavalla.

        Terveisä Enirolle. Viesti lähtee sinnekin.-
        29.7.2010 klo 10.34

        Kiitos.
        Tulihan se painike.


      • ping pong
        7+15 kirjoitti:

        Kiitos.
        Tulihan se painike.

        Täällä rikollisia häväistään !
        Columbookin on pilkattu, homoksi, liituaivoksi, hissi ei kulje ylös asti, pätkäksi, keskimittaiseksi, poplariksi, varkaaksi, ja mikä pahinta nimitetty Columboksi paskaiseksi viranomaisrikolliseksi !


      • M. Jaksonen
        ping pong kirjoitti:

        Täällä rikollisia häväistään !
        Columbookin on pilkattu, homoksi, liituaivoksi, hissi ei kulje ylös asti, pätkäksi, keskimittaiseksi, poplariksi, varkaaksi, ja mikä pahinta nimitetty Columboksi paskaiseksi viranomaisrikolliseksi !

        Eikös wincapissa ollutkin pedofiili hommissa, sehän on oiva mies painaa nappulaa ?


    • kusisina sätkii

      Kummasti tuntuu viran omais rikollisten apu kelpaavan jos joku kirjoitus sotii omia mielipiteitä vastaan, muutenhan poliisin ja krpn toimet ovat rikollisia ja he eivät saisi kohdistaa edes tutkintaa rehellisiä capitasijoittajia kohtaan. Kovasti kuulostaa siltä, että hätä on suuri ja epätoivo valtava. Tekee mieli syyllistää ja potkia muita, mutta omien vikojen tai virheiden näkemiseen eivät lahjat riitä. No, jos on lusikalla jaettu, eipä voi muuta odottaa

      • d f

        viran omais rikolliset ei auta kapisia rottia


    • kusi sukassa tuumaa

      mikkää puolii näittää pyytelee.

      • Peter Falk

        Keskustelupalstalla ei ole laittomuuksia. Columbo ei ole henkilö hänen kunniaa ei voi lpukata, vai tuleeko Peter Falk jenkeistä suomeen ?


    • pääsee pian

      Pidetään mukana tuossa vieressä, että poika voi vierailla poliisin kaavakkeella.

    • Helistä

      Voit myös itse käydä tekemässä rikosilmoituksen ponzzoristasi.
      Vielä kerkii, tosin voi olla niin, että joudut vahingonkorvausta itse vaatimaan
      oikeus-salissa, kun ei ehdi enään syyttäjän papereihin summat.
      Muista vaatia kovinta lain sallimaa tuomiota ja yhtyä syyttäjän vaatimuksiin !

      • nytn edes

        että oikeudenkäynti alkaa!


      • AdaFlink
        nytn edes kirjoitti:

        että oikeudenkäynti alkaa!

        ... käsitys yleistäkin hörhöjen keskuudessa?

        Syötättekö te hörhöt yleensäkin tollasta pajunköyttä "clubissa petetyksi itsensä tunteville jäsenille", että sitten vasta kannattaa alkaa vaatimaan oikeuksiaan, kun oikeudenkäynnit alkaa?

        Miettikääpä ihan oikeesti höynät, jotta mitä se tarkoittaa, jos te alatte vaatimaan oikeuksianne vasta silloin, kuin juuri teidät värvänny sponssori on oikeuskäsittely"vuorossa".

        Kyllä pitää olla tyhmää sakkia!

        Ja mitaan ette voi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe