Olet joskus vuosia sitten ennustanut minulle täysin oikein... :-)
Olen syvästi rakastunut vaaleaan naiseen ja hän näyttää epäröivän. Miten minun tulisi menetellä, että hänet saisin omakseni? Tuleeko meistä onnellinen pari vai joudunko etsimään uutta? Haluaisin tuskani loppuvan, kerro lempeästi ole kiltti... :-) Kuinka voin auttaa poikaani hänen ongelmissaan?
Cherrykirsikka, hei taas! :o)
3
235
Vastaukset
- Vaikeata olla
Meillä siis jo on kuuma suhde ja hän on luvannut tulla omakseni, mutta nyt hän onkin alkanut pohtimaan asioitaan, jotka jo olisi pitänyt jättää taakseen, ja en siis oikein tiedä mitä tehdä.
Mukava että joku minut vielä muistaa vaikken ole vuosikausiin palstalla ehtinyt vierailla! Vastaan nyt tähän viestiisi vaikka sinulla oli toinenkin tuolla alempana..
Sitoutuminen on ollut naisellesi aina hieman vaikeaa ja ajatus "vapauden menettämisestä" on alkanut hirvittää häntä. Vaihe on kuitenkin ohimenevä, anna hänelle tilaa ja mahdollisuus rauhassa käydä läpi mitä nyt tunteekin tarpeelliseksi - se on hänelle tärkeää vaikka sinusta tuntuukin turhalta ja haitalliseltakin. Ei siis syytä paniikkiin, et ole menettämässä häntä - kyllä minä teidät parina näen..
Poikasi kaipaa huomiotasi vaikkei sitä sanokaan / osaa sanoa. Asioista suoraan puhuminen on tuossa iässä aika hankalaa. Tulosta tuottavampi lähestymistapa on miettiä yhteistä kivaa tekemistä, harrastamista - hänen täytyy tuntea, ettei ole menettämässä sinua "pahalle äitipuolelle". Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja läsnäolo on kaiken A ja O.
Toivottavasti sait tästä irti jotain - silmät ristissä jo tähän aikaan yöstä... :-)- Nyt hyvä olla :-)
cherrykirsikka kirjoitti:
Mukava että joku minut vielä muistaa vaikken ole vuosikausiin palstalla ehtinyt vierailla! Vastaan nyt tähän viestiisi vaikka sinulla oli toinenkin tuolla alempana..
Sitoutuminen on ollut naisellesi aina hieman vaikeaa ja ajatus "vapauden menettämisestä" on alkanut hirvittää häntä. Vaihe on kuitenkin ohimenevä, anna hänelle tilaa ja mahdollisuus rauhassa käydä läpi mitä nyt tunteekin tarpeelliseksi - se on hänelle tärkeää vaikka sinusta tuntuukin turhalta ja haitalliseltakin. Ei siis syytä paniikkiin, et ole menettämässä häntä - kyllä minä teidät parina näen..
Poikasi kaipaa huomiotasi vaikkei sitä sanokaan / osaa sanoa. Asioista suoraan puhuminen on tuossa iässä aika hankalaa. Tulosta tuottavampi lähestymistapa on miettiä yhteistä kivaa tekemistä, harrastamista - hänen täytyy tuntea, ettei ole menettämässä sinua "pahalle äitipuolelle". Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja läsnäolo on kaiken A ja O.
Toivottavasti sait tästä irti jotain - silmät ristissä jo tähän aikaan yöstä... :-)Ja kiitos "katsomisestasi" ja että olet taas täällä takaisin tuomassa ihmisille lohtua! Muistan kuinka ennustit käsittämättömästi juuri täsmälleen asiani, en ymmärrä... ;-)
Poikani osalta olen jotain tuollaista arvellutkin. Jotain tarttee tehdä... Kauniiseen, sympaattiseen, ihanaan, fiksuun ja hellään naiseeni olen silmittömästi rakastunut... Haluan hänet ja nyt heikkona hetkenäni sinua vaivasin. :-)
Hyvää kesän jatkoa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416