Olet joskus vuosia sitten ennustanut minulle täysin oikein... :-)
Olen syvästi rakastunut vaaleaan naiseen ja hän näyttää epäröivän. Miten minun tulisi menetellä, että hänet saisin omakseni? Tuleeko meistä onnellinen pari vai joudunko etsimään uutta? Haluaisin tuskani loppuvan, kerro lempeästi ole kiltti... :-) Kuinka voin auttaa poikaani hänen ongelmissaan?
Cherrykirsikka, hei taas! :o)
3
211
Vastaukset
- Vaikeata olla
Meillä siis jo on kuuma suhde ja hän on luvannut tulla omakseni, mutta nyt hän onkin alkanut pohtimaan asioitaan, jotka jo olisi pitänyt jättää taakseen, ja en siis oikein tiedä mitä tehdä.
Mukava että joku minut vielä muistaa vaikken ole vuosikausiin palstalla ehtinyt vierailla! Vastaan nyt tähän viestiisi vaikka sinulla oli toinenkin tuolla alempana..
Sitoutuminen on ollut naisellesi aina hieman vaikeaa ja ajatus "vapauden menettämisestä" on alkanut hirvittää häntä. Vaihe on kuitenkin ohimenevä, anna hänelle tilaa ja mahdollisuus rauhassa käydä läpi mitä nyt tunteekin tarpeelliseksi - se on hänelle tärkeää vaikka sinusta tuntuukin turhalta ja haitalliseltakin. Ei siis syytä paniikkiin, et ole menettämässä häntä - kyllä minä teidät parina näen..
Poikasi kaipaa huomiotasi vaikkei sitä sanokaan / osaa sanoa. Asioista suoraan puhuminen on tuossa iässä aika hankalaa. Tulosta tuottavampi lähestymistapa on miettiä yhteistä kivaa tekemistä, harrastamista - hänen täytyy tuntea, ettei ole menettämässä sinua "pahalle äitipuolelle". Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja läsnäolo on kaiken A ja O.
Toivottavasti sait tästä irti jotain - silmät ristissä jo tähän aikaan yöstä... :-)- Nyt hyvä olla :-)
cherrykirsikka kirjoitti:
Mukava että joku minut vielä muistaa vaikken ole vuosikausiin palstalla ehtinyt vierailla! Vastaan nyt tähän viestiisi vaikka sinulla oli toinenkin tuolla alempana..
Sitoutuminen on ollut naisellesi aina hieman vaikeaa ja ajatus "vapauden menettämisestä" on alkanut hirvittää häntä. Vaihe on kuitenkin ohimenevä, anna hänelle tilaa ja mahdollisuus rauhassa käydä läpi mitä nyt tunteekin tarpeelliseksi - se on hänelle tärkeää vaikka sinusta tuntuukin turhalta ja haitalliseltakin. Ei siis syytä paniikkiin, et ole menettämässä häntä - kyllä minä teidät parina näen..
Poikasi kaipaa huomiotasi vaikkei sitä sanokaan / osaa sanoa. Asioista suoraan puhuminen on tuossa iässä aika hankalaa. Tulosta tuottavampi lähestymistapa on miettiä yhteistä kivaa tekemistä, harrastamista - hänen täytyy tuntea, ettei ole menettämässä sinua "pahalle äitipuolelle". Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja läsnäolo on kaiken A ja O.
Toivottavasti sait tästä irti jotain - silmät ristissä jo tähän aikaan yöstä... :-)Ja kiitos "katsomisestasi" ja että olet taas täällä takaisin tuomassa ihmisille lohtua! Muistan kuinka ennustit käsittämättömästi juuri täsmälleen asiani, en ymmärrä... ;-)
Poikani osalta olen jotain tuollaista arvellutkin. Jotain tarttee tehdä... Kauniiseen, sympaattiseen, ihanaan, fiksuun ja hellään naiseeni olen silmittömästi rakastunut... Haluan hänet ja nyt heikkona hetkenäni sinua vaivasin. :-)
Hyvää kesän jatkoa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161