Olisin akti hoitaja ja tallityttö!

Jansku...

Alkaisin hoitaa yhdellä tallilla. huom. katon kaikki ehdokkaat ja päätän parhaan.
-hoidan vähintään kerran viikossa
-olen tallin toiminnassa mukana
-panostan pitkiin tarinoihin

Ja tekisin tallitytön töitä 1-3 tallilla. huom. katon kaikki ehdokkaat ja päätän parhaat. Palkasta voidaan sopi, mikäli talli ei yleensä ota työn tekijöitä. Tekisin perus asioita:
-ruokkisin hevoset aamulla ja illalla
-loimittaisin tarvittaessa
-sulkisin tallin
-ym. ym. kaiken mitä pitäisi tehdä

4

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiD33

      Olet tervetullut vierailulle virtuaaliseen ratsastuskouluun Santiaqiin!

      Etsimme sekä aktiivisia hoitajia, että mahdollisesti myös yhtä tai kahta tallityöntekijää :)
      Hevosemme ovat hyvin koulutettuja ja tallin puitteet ovat mitä mainioimmat niin hoitamiseen kuin ratsastamiseenkin. Tallijengi on lämminhenkistä ja avointa porukkaa, joten porukkaan on helppo sulautua mukaan eikä sellaisia pieniä kuppikuntia suvaita :)

      Omistajana pyrin olemaan avoin uusille ideoille ja toteuttaa ne parhaani mukaan, sekä arvostaa muiden mielipiteitä vaikkeivät ne välttämättä edustakaan omia ajatuksiani asioista. Minua voi rohkeasti lähestyä, en ota tallin pyörittäjän virkaa turhan vakavasti vaan hengailen hoitajien huoneessa yhdessä hoitajien sekä yksityisten omistajien kanssa ;)

      Mutta on varmasti parasta jättää nämä minun joutavat höpinäni ja antaa sinun tehdä oma arviosi tallista:
      http://santiaq.webs.com/etusivup.htm

      • Jansku...

        Käyn katsomassa...

        Ainakin näin aluksi ulkoasu näytti mukavalta. Katson alanko hoitaa tai tehdä tallitöitä.


      • soppa 12345
        Jansku... kirjoitti:

        Käyn katsomassa...

        Ainakin näin aluksi ulkoasu näytti mukavalta. Katson alanko hoitaa tai tehdä tallitöitä.

        Hei! Olen soppa ratsutallikavion omistaja. Tallillani on kaiken rotuisia hevosia/poneja. Tallillani on myyntihevosia,tuntihevosia,tuntiponeja,tammoja jotka synnyttävät,varsoja,lemmikkejä, kisoja kaiken laista muuta. Näät sitten kun käyt katsomassa. Käyn tallilla joka päivä paitsi jos kone on rikki taikka olen lomalla. En ole hyvä kirjoittamaan mainoksia. Tallillani on 6 hoitajaa. Hoitajille ja tallitytöille on aina paikka vapaana! tallini osoite on www.ratsutallikavio.suntuubi.com Tervetuloa!!! Tässä on vielä tallimme virallinen mainos :

        Tervetuloa tallilleni!

        Tallini ei ole pelkkä ratsastuskoulu

        Siellä on mm. Siitostammoja jotka synnyttävät koko ajan, Myytäviä hevosia, Lemmikkejä, Ravihevosia, Yksityishevosia ja eläkeläishevosia

        Varsoja tallillani on kolme

        Hevosia on aika paljon

        muutamia hoitajia

        Hevosia on kaiken rotuisia

        perustin tallini: 7.7.2010

        Tallini sopii hyvin hoitajalle joka kaipaa heppaystävää

        Vain ja ainoastaan ratsutallikavio!!

        www.ratsutallikavio.suntuubi.com


    • Ida234

      Moi!
      Tervetuloa hopeatuulen tallille. Tallilla on 4 varsaa 10 hevosta. Tallityttöjä eiole otettu mutta se onnistuu kyllä.
      http://hopeatuuli.webs.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe