vaipat, siteet yms.

nainen_täällä_on

Eli häirisekö se teitä naisia? Onko inhottavaa kun vaippa on inkaa sinne tai sun tänne tai side siirtyy vaikka yhtäkkiä perseen kohdalle?

Näin naisena, inhoon, siteitä, vaippoja, kaikkia mahdollisia, ensin siteistä kuuluu ääni, niinkun vaipoista. Sitten jos vaikkapa siden laittaa, ja tulee pakko hätä, oho side onkin perseen kohdalla.

Parhaat mahdolliset vaihtoehdot olisi sellainen alushousut johon on sisäänrakennettu side, tai vaippa.

2

1527

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tenaladyilija-74

Hei! Olen käyttänyt 4 vuotta säännöllisesti Tena Ladya, kun on ulosteinkontinenssi ja tuhrua tulee tahtomattaan. Ja minua ei yhtään haittaa. Joutuu vaihtaa päivittäin, mutta ostaminenkaan ei hävetä. Ja on olleet vaipatkin jos on sairaalaan joutunu, mutta ei ne minuu haittaa.
      Ei minulla ole yhtään siirtyneet. Painaa vaan kunnolla housuihin kiinni. Ehkä se johtuu siitä, kun on niin napakat alushousut (niitä vatsan kohdalta tukevia). En tiedä, onko siteen kiinnittyvyydellä yhteyttä alushousumalleihin... itse ainakin käytän maxi - alushousuja. Muusta en tiedä. Kun olin kuntoutuksessa, hoitajat vaihtoi tenan joka vessakäyntikerta ja pesivät kuin ketä tahansa.
      Hajuhaitta on sellainen joka vaivaa, mutta ei voi mittään.

Tämä on 36 v. käyttäjän kokemus... Hyvää loppukesää!

• jak77777777777777777

Hei! Käytän päivittäin pikkuhousunsuojaa, en kestäisi sellaista likaista oloa, suojat antaa viel ihanan hajun kun ovat puhtaita. Aina välillä valkovuotoa menee.. pienin määrin. Inkontienssiä ei ole, mutta kun toimin asiakaspalvelu hommissa vantalla (lentoasema) niin en viitti että haisee vuoto, sekä en jaksa vaihtaa alushousuja tunnin välein, sekä hieno univormu jakkpuvun housut menis pilalle. Käytän tavallisten alushousujen lisäksi tiukkoja housuliivejä, suosittelen, ruve sinäkin käyttämään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      173
      2857
    2. 86
      1240
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      242
      1067
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      1006
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      84
      916
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      89
      742
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      104
      657
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      55
      645
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      572
    10. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      102
      561
    Aihe