vaipat, siteet yms.

nainen_täällä_on

Eli häirisekö se teitä naisia? Onko inhottavaa kun vaippa on inkaa sinne tai sun tänne tai side siirtyy vaikka yhtäkkiä perseen kohdalle?

Näin naisena, inhoon, siteitä, vaippoja, kaikkia mahdollisia, ensin siteistä kuuluu ääni, niinkun vaipoista. Sitten jos vaikkapa siden laittaa, ja tulee pakko hätä, oho side onkin perseen kohdalla.

Parhaat mahdolliset vaihtoehdot olisi sellainen alushousut johon on sisäänrakennettu side, tai vaippa.

2

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tenaladyilija-74

Hei! Olen käyttänyt 4 vuotta säännöllisesti Tena Ladya, kun on ulosteinkontinenssi ja tuhrua tulee tahtomattaan. Ja minua ei yhtään haittaa. Joutuu vaihtaa päivittäin, mutta ostaminenkaan ei hävetä. Ja on olleet vaipatkin jos on sairaalaan joutunu, mutta ei ne minuu haittaa.
      Ei minulla ole yhtään siirtyneet. Painaa vaan kunnolla housuihin kiinni. Ehkä se johtuu siitä, kun on niin napakat alushousut (niitä vatsan kohdalta tukevia). En tiedä, onko siteen kiinnittyvyydellä yhteyttä alushousumalleihin... itse ainakin käytän maxi - alushousuja. Muusta en tiedä. Kun olin kuntoutuksessa, hoitajat vaihtoi tenan joka vessakäyntikerta ja pesivät kuin ketä tahansa.
      Hajuhaitta on sellainen joka vaivaa, mutta ei voi mittään.

Tämä on 36 v. käyttäjän kokemus... Hyvää loppukesää!

• jak77777777777777777

Hei! Käytän päivittäin pikkuhousunsuojaa, en kestäisi sellaista likaista oloa, suojat antaa viel ihanan hajun kun ovat puhtaita. Aina välillä valkovuotoa menee.. pienin määrin. Inkontienssiä ei ole, mutta kun toimin asiakaspalvelu hommissa vantalla (lentoasema) niin en viitti että haisee vuoto, sekä en jaksa vaihtaa alushousuja tunnin välein, sekä hieno univormu jakkpuvun housut menis pilalle. Käytän tavallisten alushousujen lisäksi tiukkoja housuliivejä, suosittelen, ruve sinäkin käyttämään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe