Venlafkasiini Saa Mennä

rrrt

Nyt en enää jaksa sivuoireita ja erittäin epätodennäköistä parempaa oloa. Venlafaksiinin käyttö joutuu historiaan. Kuulun niihin epäonnekkaisiin, joiden olo on parantunut vain marginaalisesti vain hetkeksi aikaa. Nyt olen vain äärimmäisen väsynyt ihan kokoajan, kun nukun vain pätkiä. Päätä ihan särkee ja silmät ei pysy töissä auki.

Olen käyttänyt venlafaksiinia kohta neljä kuukautta. Annostus on nostettu nyt asteittain aina 225 mg:an asti. Olo on muuttunut ihan siedettäväksi aina annoskoon noston ajaksi, mutta valahtanut taas samaan lyhyessä ajassa.

Muita ihanuuksia ovat lihominen, kuumat ja kylmät aallot, vapina jne. Olen myöskin niin pahalla päällä lähes koko ajan, että tekisi motata kanssaeläviä, jos he uskaltavat puhua minulle.

Oletteko löytäneet toimivan lääkkeen tilalle? Mainittakoon että olen kokeillut paroksetiinia, sitalopraamia, sertraliinia, lofepramiinia ja sitten viimeisenä tätä venlafaksiinia.

10

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vennnnnla_72

Edronaxia.

• .............

Kokeile Valdoxania.

• m-277

Triptyliä

• koekanii

ota kokeeks Opamoxia, parempi kun mas.lääkeet

• 10+6

Mirtazapiinia. Sillä ainakin nukkuu varmasti hyvin kun ottaa vaan pienellä annostuksella.

• Ex-Efe-Zombie

Ei sopinut venlafaksiini minullekaan, omista kokemuksistani olen kirjoittanut jo jonnekin toiseen ketjuun täällä. Erittäin tutulta kuulostavat nuo sivuvaikutukset - ei kannata enää sinunkaan jatkaa täysin turhaan tuota kokeilua. Tilalle vaihdettiin fluoksetiini (esim. Seronil). Ennen venlafaksiinia oli jo mennyt ekana lääkkeenä sitalopraamia, joka oli alkuun hyvä mutta vaikutus lakkasi, ja siirryttiin venlafaksiiniin huonoin seurauksin. Fluoksetiinia olen popsinut nyt helmikuulta ja toimivalta vaikuttaa. Efen ajoin alas lopulta muutamassa viikossa ja onnekseni vältyin täysin monen kärsimiltä pahoilta vieroitusoireilta. Olin ainoastaan suunnattoman iloinen ja helpottunut päästyäni siitä eroon, minkä myös täytyi olla merkki siitä että ko. lääke ei todellakaan sopinut minulle.

• veijooooo

Doxal!

• 1316

Miaxan

• aaaa-77

(moklobemidi) ja kyllä kulkee.

• asdfsadfasd

Kemikalisaatio! Lääkeyhtiösi kiittää! Jeah!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1299
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      830
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      586
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      538
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      521
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      482
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      472
    Aihe