Jari ei ole homo!

Seija

Minä tiedän, että Jari Sillanpää ei ole homo. Olen jo yli 50-vuotias ja Jari suuteli minua eräässä konsertissa. Homot eivät suutele naisia!
JARI EI OLE HOMO. Voi kunpa Jari olisi poikaystäväni.

47

7991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rokkari

on suoranainen markkinointi kikka! Tuskin Jarikaan mielellään ottaa siihen kantaa. Pääasiana että keskustellaan ihmisestä (artistista), sehän on pelkkää plussaa. Jarikin tietää sisimmissään mikä on totuus ja sehän on siinä tärkeintä.

• Miekkonen

50 vuotias ja noin naiivi?
      Jari, nuori ja kuuluisa, rikaskin. Miten ihmeessä hänellä ei ole tyttöystävää? Normaali mies makaisi niin paljon kuin ehtisi. Marco ja Jari varjelevat totuutta siksi että pelkäävät julki homouden vievän töitä ja tuovan negatiivisuutta heidän ympärilleen. Juuri sinun laistesi naisten vuoksi he joutuvat elämään piilossa yksityis elämänsä. Mitä sitten vaikka Jari on homo, olkoon.

Vittumaisesti voisi sanoa että kukaan, Jarin kaltainen hetero nuorimies, ei suutelisi 50v naista. Se että se suuteli sua todistaa että se on homo. Jos se olis hetero, se olis ollut nuorten naisten kanssa jo bilettämässä hotellihuoneessa. Halooo!

• Valitettavasti

Muusikkopiireissä on tiedetty Jarin homoudesta jo hyvin pitkään. Ei hän sitä siviilissä peittele.

Tietysti siitä on järkevää pitää matalaa profiilia julkisuudessa, koska se saattaisi romuttaa suosiota. Ei hänen seksuaalinen suuntautumisensa musiikkia huononna.

• Usko jo sinäkin

Homon on helppo suudella naista konsertissa, koska siinä ei ole mitään seksuaalista. Ent.työkaverikin oli joka päivä menossa Jarin kanssa naimisiin, eikä millään uskonut homoutta. Että on sitkeitä nuo ihmiset!!

• Paljastus

Jari on asunut lehtien mukaan yhdessä jo vuosien ajan.

• jcps

onpas muuten vedenpitävä todiste.
      homohan ei missään tapauksessa suudella naista konsertissaan. nyt maajärisee ja taivas repeää

• papu

Heterot eivät yleensä suutele fanejaan konserteissa. (Ehkä bändäreitä takahuoneessa, kuitenkin?)

• Ash

Niin se vaan on. Ruma mieskin saa naisia, jos on rahaa! Miksi J.S ei?? Ja 50v naiset kantavat J.S:lle sitä rahaa, siinä ei parane olla gay ;D...

• äly hoi!

Ettekö te huomaa, että alkuperäinen on joku kakara. Kirjoitustyylistähän sen jo huomaa.

• Anonyymi

Tämäpä. Huomaa juu että on lapsi

• Veijari

Naisia on lähes joka sormelle mutta niistähän ei Jari ole julkisuudessa puhunut sanaakaan.

• lässy

hahaaaahaaa *räkättää* Homot eivät suutele naisia.... johan sait naurut aikaseks. Mitä sitten vaikka Jari onkin homo? Ja mitä sitten vaikka Jari ei olisikaan homo. Tuskin hän silti sinusta olisi kiinnostunut. Komea mies se silti on minunkin mielestäni. Mut en silti haikaile kaiken maailman koippareitten perään. Kuulostaa ihan teinin tekstiltä....50-vuotias, hehhheeee

• Aijai

Sillanpää taas vauhdissa, kun yrittää paikata täällä mainettaan.

• poks

taida olla - vaan mahtaisko olla bi-seksuaali?

• Orkidea

Kuule sinä Seijasein. Kyllä homot suutelee. Tiedän. Voithan päiväunissasi elätellä, että Jari on sun poikaystävä. Niin mäkin joskus uneksin että Martti Ahtisaari olisi mun boyfriend, no mutta taitaa olla varattu.

• Chris

Siis kuka on keksinyt ettei muka homot suutele naisia? Oon itse 21v homojätkä ja suutelen enemmän naisia ku miehiä/poikia!
      Eli eläkää toivossa että Jari olisi hetero, mutta älkää väittäkö! =)

• voisitko kertoo minulle

joka en näistä homoasioista tiedä paljoo ja se koko juttu on niin käsittämätön minulle, että miten ihmeessä sitä voi samaa sukupuolta olevaan tuntee vetoo. Tässä siismenee käsityskykyni raja, kertakaikkiaan. Tämä on niin vaikee asia. En mie sinnuu tuomihe mitenkään, en toki, never, never, olet tosi tärkee ja yhtä hyvä kuin muutkin (varmaan parempikin), sitä mie en meinaa, mutta kun mie vaan en voihe tajuta tota et samaa sukupuolta kohtaan voi olla kiinnostusta, miten pystysin edes koskee toiseen samaa olevaan sillai, en pystyisi. Mistä toi tommonen hei tulee, mistä? Mutta sinulle tsemppii ja halauksii!! :) Ja paljon, olet tärkeä tässä maailmassa!!!!!!!!!!

Terv. Nimim. "Yksi tyhmä kysyy enemmän kuin sata viisasta kerkee vastata"

• Jari Sillanpää on hyvä
        voisitko kertoo minulle kirjoitti:

joka en näistä homoasioista tiedä paljoo ja se koko juttu on niin käsittämätön minulle, että miten ihmeessä sitä voi samaa sukupuolta olevaan tuntee vetoo. Tässä siismenee käsityskykyni raja, kertakaikkiaan. Tämä on niin vaikee asia. En mie sinnuu tuomihe mitenkään, en toki, never, never, olet tosi tärkee ja yhtä hyvä kuin muutkin (varmaan parempikin), sitä mie en meinaa, mutta kun mie vaan en voihe tajuta tota et samaa sukupuolta kohtaan voi olla kiinnostusta, miten pystysin edes koskee toiseen samaa olevaan sillai, en pystyisi. Mistä toi tommonen hei tulee, mistä? Mutta sinulle tsemppii ja halauksii!! :) Ja paljon, olet tärkeä tässä maailmassa!!!!!!!!!!

Toisilla työ ja kunnianhimo sekä ura viivästää naimisiinmenoa. Jos Jari panostaa uraansa eikä heilu jokaisen naisen kanssa ei se tee hänestä homoa. Miehen kanssa asuminenkaan ei myöskään ole homoa. Niin paljon kun on kimppakämppiä jne-

• Jari Sillanpää on hyvä kirjoitti:

Toisilla työ ja kunnianhimo sekä ura viivästää naimisiinmenoa. Jos Jari panostaa uraansa eikä heilu jokaisen naisen kanssa ei se tee hänestä homoa. Miehen kanssa asuminenkaan ei myöskään ole homoa. Niin paljon kun on kimppakämppiä jne-

Kenenkään ei tarvitse mennä ns. pakkoavioliittoon, kuten nuoruudessani !?
        Saa valita vapaan ja avoimen seurustelun tai olla yksin ja sillointällöin viskellä verkkoja.
        1960- luvulla oli vähän pakkokin asua alivuokralaisena samaa sukupuolta olevan kanssa, se oli sitä siveellisen vuokraemännän vaatimusta.
        Jos nyt olisin nuori elämä edessä en ottaisi siihen ketään jalkoihini pyörimään, passattavaksi.
        Toimisin seurustelun tapaan, siis jos...

• week-end
        maagikko kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse mennä ns. pakkoavioliittoon, kuten nuoruudessani !?
        Saa valita vapaan ja avoimen seurustelun tai olla yksin ja sillointällöin viskellä verkkoja.
        1960- luvulla oli vähän pakkokin asua alivuokralaisena samaa sukupuolta olevan kanssa, se oli sitä siveellisen vuokraemännän vaatimusta.
        Jos nyt olisin nuori elämä edessä en ottaisi siihen ketään jalkoihini pyörimään, passattavaksi.
        Toimisin seurustelun tapaan, siis jos...

Pakkoavioliittokäsite on hiukan interlevantti. Ketään ei ole pakotettu eikä voida pakottaa pakkoavioon ei nyt eikä menneisyydessä. Tietysti jokainen voi valita elämäntyylinsä miten tahtoo mutta yhteiskunnalliset kummalaiset esim. yksinhuoltajat herättävät kummastusta, mutta kuka terve täysipäinen mies haluaisikaan "käytettyä" kuin illan parin leikkipatjaksi, Asian konkreettisuus jää loppupeleihin ikuisesti selvittämättömäksi vyyhdeksi.

Itse arvostan ainoastaan konkreettisia arvoja ja niihin kuuluu kristilliset arvot.

• sukupuolta olevaan
        voisitko kertoo minulle kirjoitti:

tuntee vetoo?

No mistä helvetistä minä tiedän! Se nyt vain on niin. (En ole edellinen 21-v nuorimies).

Eikö mene perille, että jotkut on homoseksuaaleja. Se asia vain on.

Voisin kysyä kuin eräs hirveän "ymmärtämätön" tuntemani "jätkämäinen" lesbo, että hyi helevetti, miten sitä mieheen voi tuntee vetoo, ei ymmärrä ei...

• ....

....aiheesta. Homppeli oli homppeli vaikka fanit muuta väittivät. Suosio ja keikat loppui siihen paikkaan kun tuli kaapista homona.

• hahahahaa

Itse myöntänyt sairautensa!

• ............

...ite myöntänyt hahahaha!!!

• muuta,

kyllä minäkin tykkäisin rikkaasta poikaystävästä,,,tai ainakin sen rahoista ;))

• siita...

No onhan sitä Jarin homoudesta jo lehdissäkin kirjoiteltu jo vuosia. Mitä sitten, Jari on hieno ihminen ja hyvä laulaja. Mitä se kenellekkään kuuluu se seksuaalinen elämä. Onko kirjoittaja kenties vähän idiootti.

• why not

Mitä jos homo on salaa naisten kanssa.Mikä hän silloin on?Homo - hetero vai bi??!! Vai kaiikkea.Käy eri kaapeissa aina vuorotellen,mietintämyssyyn...

• 8)8)8)8)

.......:).......No ei tieyttykään....;).....ja olishan se kauheeta jos olis.....parempi olla hetero:).....

• väärässä

Tuolloin Jari taisi vielä olla kaapissa. Nykyisin on ihan avoimesti gay. Euroviisujenkin (gay-juhla) pisteiden annossa oli niin homomainen kuin olla voi.

• Santeri.

minä tiedän, että Jari Sillanpää on homo. Olen jo yli 70-vuotias ja Jari kätteli minua eräässä konsertissa salaisella homokättelyllä. Heterot eivät kättele salaisella homokättelyllä!
      JARI ON HOMO. Voi kunpa Jari olisi poikaystäväni.

• MahdotontaSiis

Juu ei ole. Aloittaja on ihan oikeassa. Ei homot suutele naisia.

• Rakkauttaihanaa

Kyllä kai nyt 50 vuotias näkee kuka on homo ja kuka ei ja jos vielä suuteleekin. ..

• Kundi23v

Edellisellä miesystävälläni 53v oli viisi lasta. Joten hän ei voinut olla homo vaikka laukesikin päivittäin sisääni.

• vaionko

Ei niitä muksuja ole persreiän kautta koskaan synnytetty.

• Joko_uskotte
      • aikunhauskaa

Kenen on ja kuka on.

• Rick_Rabbit

Tänään on julkaistU Jari Sillanpään elämäkerta. Siinä kehuu olevansa homo, vaikka eka kerta sattuikin persereikään. Tykkää pukeutua naiseksi. Nykyinen miesystävä pussirotannäköinen virolainen. Jari itse kuin meksikolainen huumegangsteri. Katsokaa Iltalehdestä.

• sensaatio

On jo nähty.

• homoseon

jaa a todennäköisesti tykkää molemmista sukupuolista teki aikoinaan ehotuksen mulle kun piruuttani yritin iskee jartsaa kun huomasin että sillä on homon elkeet ois maksanut loppuillan et silleen en lähtenyt mukaan

• Jartsaveijari

Ai jai jai..perseeseen koskee.

• Ahaa. Sitten se ei kyllä ole.

• Siitäsentietääkyllä

Sitten ei varmasti ole.

• AiheTuntuuTutulta

Zhekkone ei oo homoooo...

• Räppäri_ei_voi_olla_gay

Ei varmasti ole vaikka on rikas mies ja naisia ei koskaan näy eikä käy...

• Anonyymi

Joko on selvinnyt onko Jari homo?

• Anonyymi

Herää jo unestasi. On jopa paljon pahempi kuin homo.

• Anonyymi

Jarin taipumukset on luettavissa tuomiosta. Homous on niistä pienin ongelma. Kuka tätä irstailijaa vielä fanittaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe