Netti illalla ja yöllä

hermostunut

Eli siis miksi nettini ei toimi kunnola illalla/yöllä? jos esim katson youtube videoo nii kestää iha vtu kaua ladata -.- ja välillä modeemin adsl valo sammuu ja toimii 2min päästä.. modemiina telewell 510v3 b .. alkaa mennä hermot auttakaa kiitos.

4

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku2432

Jos sielläpäin mahdollisesti ukkostaa paljon, ainakin joillakin tämä sekoilee jonkun verran tällaisilla ilmoilla. Ei kuitenkaan itsellä ole mitään tapahtunut ja voihan se linjakin sekoilla muutenkin.

• mhmhjmjh

Empä tiedä... tämä tapahtuu joka ikinen yö, ja ei ukkosta kuulu? vika modeemissa vai missä?

• Keltiäinenen

Ei toimi päivällä kunnolla kuin joskus Käynistävät Katkonta Generaattorin Ja Rajoittavat yhteyttä
      Sähköposti on laitettava silmänräpäyksessä kun yhteys Lähiverkko ja Internet on päällä
      Vikailmoitusta en onnistu lähettämään kuin tekstiviesti No 020690101 tosin väittävät että soita N0

• df

Meillä sama juttu päivällä,katkeilee yhteys usein ja illalla pelaa ihan hyvin.Taitaa sonera yrittää asiakkaitaan siirtymään mokkulan käyttöön ainakin täällä maaseudulla.Meillä yhteys 8/1 ja vika on tullut tämän kesän aikana,olen ollut yhteydessä soneran päähän ja antoivat ymmärtää,että nopeuden alentaminen ehkä auttaisi,mutta hinta ei kyllä putoa merkittävästi.Olen kokeillut muuttaa modeemin asetuksia ja vaihtaa modeemia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1084
    2. 68
      974
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      938
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      932
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      875
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38