Netti illalla ja yöllä

hermostunut

Eli siis miksi nettini ei toimi kunnola illalla/yöllä? jos esim katson youtube videoo nii kestää iha vtu kaua ladata -.- ja välillä modeemin adsl valo sammuu ja toimii 2min päästä.. modemiina telewell 510v3 b .. alkaa mennä hermot auttakaa kiitos.

4

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku2432

      Jos sielläpäin mahdollisesti ukkostaa paljon, ainakin joillakin tämä sekoilee jonkun verran tällaisilla ilmoilla. Ei kuitenkaan itsellä ole mitään tapahtunut ja voihan se linjakin sekoilla muutenkin.

      • mhmhjmjh

        Empä tiedä... tämä tapahtuu joka ikinen yö, ja ei ukkosta kuulu? vika modeemissa vai missä?


    • Keltiäinenen

      Ei toimi päivällä kunnolla kuin joskus Käynistävät Katkonta Generaattorin Ja Rajoittavat yhteyttä
      Sähköposti on laitettava silmänräpäyksessä kun yhteys Lähiverkko ja Internet on päällä
      Vikailmoitusta en onnistu lähettämään kuin tekstiviesti No 020690101 tosin väittävät että soita N0

      • df

        Meillä sama juttu päivällä,katkeilee yhteys usein ja illalla pelaa ihan hyvin.Taitaa sonera yrittää asiakkaitaan siirtymään mokkulan käyttöön ainakin täällä maaseudulla.Meillä yhteys 8/1 ja vika on tullut tämän kesän aikana,olen ollut yhteydessä soneran päähän ja antoivat ymmärtää,että nopeuden alentaminen ehkä auttaisi,mutta hinta ei kyllä putoa merkittävästi.Olen kokeillut muuttaa modeemin asetuksia ja vaihtaa modeemia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe