Täytän lokakuussa hirvittävät 55v vuotta, usiat koulukaverini ovat jo multaa purreet, ellei vuosia, sitten vuosikymmeniä.
Eliittikoulussa Lyskassa (suomen toiseksi vanhimmassa), 15% perheen pojista on jo onnekseen muilla mailla.
Meikäläinen vielä täällä sekoilee. Vielä, mopojen ja asuntojen kanssa.
No, uutta ei ikinä enää ja tuskin enää tulee. Vaatimus, ja yhä pelottavammaksi tekevä ulkonäköni sitä auttaa.
Aloitan tatuoinneillella, säkitukka on jo 3cm, eikä yhtään pelottava, pah. poikamainen. kuulemma.
Kärmeksen ja kirjoitan siihen Aune, koska se on perinteinen nimi.
Eipä kysellyt Maisterikaan, kun otatti koko alaselän tatuoinnin, myöskään Hoitaja, jalkaan teetätti linnun..
Helvetti tatuoin koko naamani täyteen, kuten muutamilla saarilla on Tyynellä merellä tapana.
Jos Pocupinemc.vuodatus. net on joillekin liikaa...
Ikäluokkamme masennus ja kyyni
20
359
Vastaukset
- Heikunkeikku
Tuossapa ideaa. Minä käytän vedenpitäviä meikkejä, mutta jos tosiaan tatuoisi KOKO naamataulun, niin ei olisi enää vedenpitävää meikkiä, vaan koko elämänpitävä meikki.
Hmmmm.... siihen samaan syssyyn, kun käskis silmärajaukset vetää, niin vois jollakin tavalla Suurentaa silmiä.
Taitava tatuoija kyllä varjostuksilla ja muilla konsteilla saisi sellaisen vaikutelman aikaan, että näyttäisi silmät isoilta, ellei peräti valtavilta.
Meikkivoiteita ei tarvitsisi käyttää, kun käskis pläjäyttää tasaasen sopivan-vaalianpunaasen maalin koko naaman kokoosen. Saattais kesakotkin saada piilotettua.
Huulen kaaria voisi vähäsen muuttaa, ei näis mun huulis mitään vikaa ole, mutta vaihtelun vuoksi vois.- Heikunkeikku
Tuohon otsikkoosi "Ikäluokkamme masennus...." en yhdy.
Masennusta on, jos on, mutta se voi olla ihan missä iässä tahansa ja se, että on juuri tämän ikäinen, ei tarkoita, että olisi tai tulisi tai ehkä tulisi tai kyllä-varmaan-tulee tai tai tai... siis koska on tämän ikäinen. - kednah
Kaikilla on parta palmikoilla ja 1560 Harrikka Alla.
Eipäs kummoinenkaan mopo, tietenkin se on pyörä, jota on ajettava.
Siinä palmikko pyyhkii selustaa, kun yrittää pitää moisen ,pienemmän mopon kaistojen välissä.
No ikikiista kai tämä on. Harrikka on huononpi ajaa, ja maksaa enemmän.
Jokainen joka on 1500 tai 1800 cc ajanut, tietää että ikävä kyllä, vinosilmä on tehnyt pyörän paremman... - kednah
Heikunkeikku kirjoitti:
Tuohon otsikkoosi "Ikäluokkamme masennus...." en yhdy.
Masennusta on, jos on, mutta se voi olla ihan missä iässä tahansa ja se, että on juuri tämän ikäinen, ei tarkoita, että olisi tai tulisi tai ehkä tulisi tai kyllä-varmaan-tulee tai tai tai... siis koska on tämän ikäinen.Hallitukseen ruveta partaa kasvattamaan, eikä masentua. Koska kumpaankaan ei ole syytä.
Ilomielin tässä henkeä potkitaan.
Vakavasti puhuen, olisittko kiinnostunut hallituksen, jota ei ole vielä valittu, jäsenyydestä.
Jos ja kun tämä seura perustetaan, tässä ei ole mitäåän salamyhkäistä eikä tuomittavaa.
Veljenpojan vaimo on varatuomari (kaukaa haettu), mutta hän huo turvallisuuuta järjestöön,laillisuutta etenkin.
Hää on hyvin tiukanoloinen täti, varmasti pitää huolta oikeudesta, hämeestä kotoisin.
Eli kiinnostaisi kyllä ainakin meikäläistä.
Kivaa olisi olla porukalla, suht älylliset ihmiset mekin.
Voisipa kutsua ulkojäseninä muutaman jälkijättöisenkin.
Hazan, Verdiitin, Adrian, lukemattomat muut... - Heikunkeikku
kednah kirjoitti:
Hallitukseen ruveta partaa kasvattamaan, eikä masentua. Koska kumpaankaan ei ole syytä.
Vakavasti puhuen, olisittko kiinnostunut hallituksen, jota ei ole vielä valittu, jäsenyydestä.
Jos ja kun tämä seura perustetaan, tässä ei ole mitäåän salamyhkäistä eikä tuomittavaa.
Veljenpojan vaimo on varatuomari (kaukaa haettu), mutta hän huo turvallisuuuta järjestöön,laillisuutta etenkin.
Hää on hyvin tiukanoloinen täti, varmasti pitää huolta oikeudesta, hämeestä kotoisin.
Hazan, Verdiitin, Adrian, lukemattomat muut...Heh, en tosiaankaan viitsi partaa ruveta kasvattamaan. Olen melko varma, että se ei istuisi naamaani.
En myöskään ala väkiste masentuilemaan, mutta jos semmonen on tullakseen, niin siinä ei sitten auta mikään muu, kuin pyrkiä semmosesta olotilasta pois. Mistäs sitä koskaan tietää, mihin elämä lähtee viemään.
Minä en tykkää mistään kokoontumis jutuista, jossa mukamas täytyis jotenkin "viisaita praatata".
Enkä ymmärrä hölökäsen pölökäystä mistään kakspyöräisistä, nelipyöräisetkin vehkeet ei suuremmin kiinnosta, paisi siinä mielessä, että en voisi oleleskella ilman autoa.
Tönkkönä ja jälkijättöisen näköisenä minäkin semmosessa kokouksessa möllöttäisin.
Sitäpaitsi olen ripeästi- toimivaa tyyppiä. Jos varatuomarina on hämeestä kotoisin oleva tiukanoloinen täti, niin taitais pitää oikeudesta huolta NIIN hitaasti ja jaarittelemalla, että pomppaisin ylähä ja yrittäisin töniä toista ripeilemään..... :) Tai jotain tohon suuntaan.
Ei, kyllä meikäläinen keskittyy vain plimputteluun, piirtelemiseen ja muihin mainitsemattomiin juttuihin. - Heikunkeikku
Heikunkeikku kirjoitti:
Heh, en tosiaankaan viitsi partaa ruveta kasvattamaan. Olen melko varma, että se ei istuisi naamaani.
En myöskään ala väkiste masentuilemaan, mutta jos semmonen on tullakseen, niin siinä ei sitten auta mikään muu, kuin pyrkiä semmosesta olotilasta pois. Mistäs sitä koskaan tietää, mihin elämä lähtee viemään.
Minä en tykkää mistään kokoontumis jutuista, jossa mukamas täytyis jotenkin "viisaita praatata".
Enkä ymmärrä hölökäsen pölökäystä mistään kakspyöräisistä, nelipyöräisetkin vehkeet ei suuremmin kiinnosta, paisi siinä mielessä, että en voisi oleleskella ilman autoa.
Tönkkönä ja jälkijättöisen näköisenä minäkin semmosessa kokouksessa möllöttäisin.
Sitäpaitsi olen ripeästi- toimivaa tyyppiä. Jos varatuomarina on hämeestä kotoisin oleva tiukanoloinen täti, niin taitais pitää oikeudesta huolta NIIN hitaasti ja jaarittelemalla, että pomppaisin ylähä ja yrittäisin töniä toista ripeilemään..... :) Tai jotain tohon suuntaan.
Ei, kyllä meikäläinen keskittyy vain plimputteluun, piirtelemiseen ja muihin mainitsemattomiin juttuihin.Niin, todellakin, lisäyksiä lisäyksien perään.
Tuli katsos mieleeni, että jos liittyisin joukkoon jalkoihinnne, eiku jaloihinne..siis jaloonne, niin sitten jos askeltaisin puhujapönttöön teille juttelemaan, niin olisin melko varma, että puhuisin, kuin seuraavassa linkissä tää yks.... http://www.youtube.com/watch?v=01xKuYCHZ7o&feature=related - Iron Cross
kednah kirjoitti:
Kaikilla on parta palmikoilla ja 1560 Harrikka Alla.
Eipäs kummoinenkaan mopo, tietenkin se on pyörä, jota on ajettava.
Siinä palmikko pyyhkii selustaa, kun yrittää pitää moisen ,pienemmän mopon kaistojen välissä.
No ikikiista kai tämä on. Harrikka on huononpi ajaa, ja maksaa enemmän.
Jokainen joka on 1500 tai 1800 cc ajanut, tietää että ikävä kyllä, vinosilmä on tehnyt pyörän paremman...sitten ajanut varmaan paljonkin harrikoilla.
Kun on noin varmat mielipiteet.
Mitä olet mieltä softailista verrattuna Dynaan, tai sporaan?
Vai onko matkasi taittunut Road Kingillä?
Matka versio vai naku? - kednah
Iron Cross kirjoitti:
sitten ajanut varmaan paljonkin harrikoilla.
Kun on noin varmat mielipiteet.
Mitä olet mieltä softailista verrattuna Dynaan, tai sporaan?
Vai onko matkasi taittunut Road Kingillä?
Matka versio vai naku?Panheadiella olen ajanut ekakerran kai 20 vuotiaana, Eihän Harrikoita ole edes tehty sen jälkeen.
Softtailailit ovat turvonneina mopoja, Dyna ei sano mitään.
Road King ei ole mikään moottoottipyörä, se on suojus.
Kaamea läjä plexiä ja muovia.
Japskipyörä, se Sinunkin on myönnettävä on vikkelämpi ja älykkäämpi ostos.
Anteeksi Tietenkin, jos niin päteä haluat Harrikallasi, joka on alitehoinen, ja huono ajaa.
Ei voi mitään. Maksa siitä 180000 jos Maksat Intikasta kympin.
En moiti Harrikkaa hirveästi, onhan siinä puolensa,
Kunnon jytinähähän siinä mopossa.
Mutta se etenkin rekisteröyty ääni...
Se on maailman hienoin ääni, mulla iso Intikka laittaa myös isot pakoäänet, pakkuu ja jytisee, mutta Harrikan putputus on kyllä se ainoa kunnon putputus.
Vittu, on se kai myönnettävä.
Mutta toiseksi pararas on 1500 Intruder, ei ihan lapsille. - verditti
kednah kirjoitti:
Hallitukseen ruveta partaa kasvattamaan, eikä masentua. Koska kumpaankaan ei ole syytä.
Hazan, Verdiitin, Adrian, lukemattomat muut...Olen kovin otettu kutsustasi ulkojäseneksi. Kateellisenakin olen seurannut kerhosi perustamista.
Valitettavasti en kelpaa jäseneksi. Tärkein kriteerisihän on pyörän koko. Ja minulla vain kaksjapuolikas
Kotari. Lisäksi vielä en ole kovin suurikokoinen, enkä rumakaan. Minut löytää Ämmässuon radalta pari,
kolme kertaa kesäkuukaudessa. Erotun äänestä 15000 rr/min.
Liivit kyllä kelpais. - kednah
verditti kirjoitti:
Olen kovin otettu kutsustasi ulkojäseneksi. Kateellisenakin olen seurannut kerhosi perustamista.
Valitettavasti en kelpaa jäseneksi. Tärkein kriteerisihän on pyörän koko. Ja minulla vain kaksjapuolikas
Kotari. Lisäksi vielä en ole kovin suurikokoinen, enkä rumakaan. Minut löytää Ämmässuon radalta pari,
kolme kertaa kesäkuukaudessa. Erotun äänestä 15000 rr/min.
Liivit kyllä kelpais.Jos 15000 rpm pystyy kyykystä repimään, on enintään kerhon varaphj.
Eihän miestenkäältäänsuolta voi päästä parempaan.
Olisitko tosian kiinostunut tällaisiasta kerhotoiminnasta.?
Haluaisin todellakin kaveriksi jonkun, jolla vielä knubissa skulaa.
Eihän tastä rahaa saa, mutta iloisia ihmisiä... - Hopia
kednah kirjoitti:
Panheadiella olen ajanut ekakerran kai 20 vuotiaana, Eihän Harrikoita ole edes tehty sen jälkeen.
Softtailailit ovat turvonneina mopoja, Dyna ei sano mitään.
Road King ei ole mikään moottoottipyörä, se on suojus.
Kaamea läjä plexiä ja muovia.
Japskipyörä, se Sinunkin on myönnettävä on vikkelämpi ja älykkäämpi ostos.
Anteeksi Tietenkin, jos niin päteä haluat Harrikallasi, joka on alitehoinen, ja huono ajaa.
Ei voi mitään. Maksa siitä 180000 jos Maksat Intikasta kympin.
En moiti Harrikkaa hirveästi, onhan siinä puolensa,
Kunnon jytinähähän siinä mopossa.
Mutta se etenkin rekisteröyty ääni...
Se on maailman hienoin ääni, mulla iso Intikka laittaa myös isot pakoäänet, pakkuu ja jytisee, mutta Harrikan putputus on kyllä se ainoa kunnon putputus.
Vittu, on se kai myönnettävä.
Mutta toiseksi pararas on 1500 Intruder, ei ihan lapsille.miehisyys kun alla murahtaa mahdollisimman suurien kuutioiden tuottama murina?
Joku sanoi, että -50 -luvun äijien kyrvän jatke on nykyään se mahdollisismman isokuutioinen kaksipyöräinen?
- Adria
Sinne asennevammaiselle popcornille terveisiä.
- 1+20
Jätä hande rauhaan!
- hulla
Voi sinua onnetonta!
Mikä sinua vaivaa?
Joskus kirjoitat ihan selkeitä juttuja, mutta joskus olet kummallinen, kaikesta ulkona oleva
50 ...
Onnea jo etukäteen lokakuussa 50 v! (Alä nyt kuitenkaan vielä kuolemaan mene!!!)
Halit!!!- Hiliman's
Kajaanihan on Joensuun lähellä, joten klubiemännäksi pääsisit
En halua missän nimessä tatuointeja. Perustelut. Olen omasta mielestäni riittävän huomiota herättävä ilman tatuointeja. Toivoisin mieluimmin olevani mahdollisimman tavallisen näköinen fyysiseltä ulkomuodoltani, jotta voisin tarpeen vaatiessa muuntautua agentiksi. heh heh.
Ja mikään kaksoisagentti ei sit riitä vaan toivoisin, että minusta ei löytyisi helposti tunnistettavia tunnistusmerkkejä, vaan voisin muuntautua sadoiksi ja tuhansiksi eri tyypeiksi....- o.tunnus
New Guinea..Papua
Kun aikansa kirjoittelee, ni luulis et jotain tekis mistä kirjoittelee palstalla elämän..todellista. - ...
Ota tatuointi hanuriin, saa paremmin pillua 50 akoilta. Jos nyorempaa haluat, ei tarvi ottaa tatuointeja .DD
=DW=- Hopia
minusta olet?
- Sol57
Mielelläni maailmalle ennakoluulottomasti teen matkaa..Varsinkin tuo Eurooppa nyt kovasti vetää puoleensa. Mutta vain autolla...Haluaisin tällaisen matkailu-auton millä tehdä matkaa...mies kuitenkin siinä vastaan...missä pidettäisiin jne...tuhat syytä ettei hankittaisi....
Mitä taas kaiken näköisiin tatuloitihin, partoihin ja muuhun...tulee;))) Olen aivan liian perinteinen nainen sellaiseen koska pidän hameesta ja korkokengistä ja mielelläni nukun hotellissa ja meikkaan myös silmäni;)))...Tuo prätkähomma muuten ja sillä matkustaminen...hieno homma...jotka reissua sillä tekevät ja siitä todella pitäävät...Tuli juteltua muutaminen suomalaisten kanssa jotka olivat lähteeneet (siis ennenkin) tällä moottoripyörällä Eurooppaan porukalla;))) Todella kliffaa porukkaa...Yksikin pariskunta meidän ikäluokkaa...Olivat lähtöisin Rovaniemeltä ja suuntana sitten Eurooppa;)) Lapsille ja lastenlapsille kuulemma ilmoitetaan vaan että, mutsilla ja faijalla nyt suuntana Etelä;))) tai tietysti äidillä ja isällä;)) ja palaavat sitten kun aika takaisin himaan....Hieno asenne reissuun...ja elämään...Ei elämä lopu vielä tässä iässä...Sehän vasta alkaa;))) Se toinen ns. elämä....
Aino mikä minunkin nyt rajoittaa hieman on tämä vitsin raha;))) jos enemmän olisi fyrkkaa laittaa niin menossa olisin jälleen...Johan tässä himassa;))) on tullut oltua... Eiku reissuun....Pääsisikin;)))
tsau:Friidu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838