Ruokaeläin pakkasessa

Kyseliäpyseliä

Moi. Ihan sellasta lähin kyselee, et millasessa pakkauksessa tai purkissa tai jossain te säilytätte teidän hiiriä pakkasessa? Ku mulla ne hiiret on pussissa, ja vielä sellasessa rasiassa ja silti niiden haju tulee sinne pakkaseen?! Sellanen jännä haju. Ei mikään hirmu voimakas mut enivei. Niin tuleeko teillä kellään muulla? Miten mä saan ne niin tiiviiseen rasiaan tai johonkin, että se haju ei tuu läpi?
Sit musta tuntuu et jos pakkasessa on jäätelöä, niin se jäätelö maistuu ihan sille hajulle. Kiva jos tarttuu joku tauti. :D Ja mun pakastin on siis ihan tosi pieni, sellanen jääkaappipakastin. Onko jollain jonkinmoista ratkaisua? Oksettaa syödä jotain jäätelöä ku tuntuu se hiiri on suussa. :)

4

552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HiirulainenXL

Mä ainakin ihan normaalisti säilytän pakastimessa eikä hajua leviä mihinkään. käytän tupperware rasioita hiirillle isot rotat on sit vaan minicrip pussissa.

• kyseliäpyseliä

Miksköhän mulla sit tulee hajua. Vaikka kyllä ne hiiret on ihan syötäviä vielä, ei ne pilallisia ole. Noh, pitää keksiä jotain.

• kyseliäpyseliä kirjoitti:

Miksköhän mulla sit tulee hajua. Vaikka kyllä ne hiiret on ihan syötäviä vielä, ei ne pilallisia ole. Noh, pitää keksiä jotain.

Olisi hyvä tietää mikä haju se on?
        1) pilaantumassa olevan lihan / kuolleen haju
        2) hiiren pissan haju (jos eläimet ovat olleet sottaisia pakastettaessa)
        3) hiirten "ominaishaju" (joka on erilainen kuin hiiren pissan haju, sekoitus pissaa, purua, itse eläintä,...)
        4) joku muu

Ei hiirten normaalisti pitäisi tiiviin muoviastian (Tupperware tai vastaava) läpi tuntua pitkin pakastinta.

Kokeila hankkia laadukkaita / tuoreita hiiriä suoraan kasvattajalta. Ehkäpä ne eivät haisisi. (Normaalissa eläinkaupassa myytävät hiiret eivät ole "laadukkaita" sillä tavalla kuin tarkoitan, vaikka nekin varmasti ovat ihan syötäviä ja sinäänsä kelvollisia.)

• ..kysymyksessä kuitenkin ihan oikea pakastin, eikä mikään jääkaapin pakastelokero?

Harvat taudit ovat sellaisia, jotka tarttuvat lajista toiseen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      277
      45901
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      51
      11470
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      233
      11048
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      39
      9850
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8688
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      287
      6738
    7. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      2
      3549
    8. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      3
      3450
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      25
      3173
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      4
      3023
    Aihe