Olisi kiva jos näkisit,mitä tapahtui miehen mielessä kun edellinen suhteeni loppui lyhyeen,en saanut koskaan uskottavaa selitystä,jotain puolivillaista vain.Tulemmeko vielä näkemään jossain tilanteessa.
Nyt meneillään hyvä suhde,mutta tuo asia menneisyydestä painaa,tahtoisin vain tietää syyn.
En voi asiaa muutoin käsitellä loppuun.
Cherrykirsikka
4
219
Vastaukset
- Neiti Peloton
Voisiko näkijä katsoa minulle tämän asian vielä.
Kaikkia asioita ei aina tarvitse tietää, ne pitää vain jättää taakseen. Se ei vain ollut oikeaa rakkautta, se riittäköön syyksi. Elät nyt hyvää suhdetta - elä siis sitä, älä takerru menneeseen vaan päästä siitä irti. Sinun ja edellisen miehesi energioiden ei pitäisi olla enää sidoksissa toisiinsa, nyt sinulla on uusi suhde joka on annettu sinulle lahjaksi, nautittavaksi. Älä pilaa sitä murehtimalla menneitä.
- Neiti Peloton
Näin kai pitää vaan tehdä,tässä uudessa suhteessani on kova keskusteluvaihe kun puhumme tulevasta.
Tulemme hyvin toimeen,mutta hän on todella päättäväinen ja itsepäinen,joissain asioissa ei ole neuvotteluvaraa yhtään.Joskus mietin onko tämä rakkautta vai haluaako hän määrätä minua.
Miten näkisit,tuleeko meistä tämän viileämmän kauden jälkeen paria,hurjat kiitokset jos voisit vastata,pelottaa tuleeko ero. Neiti Peloton kirjoitti:
Näin kai pitää vaan tehdä,tässä uudessa suhteessani on kova keskusteluvaihe kun puhumme tulevasta.
Tulemme hyvin toimeen,mutta hän on todella päättäväinen ja itsepäinen,joissain asioissa ei ole neuvotteluvaraa yhtään.Joskus mietin onko tämä rakkautta vai haluaako hän määrätä minua.
Miten näkisit,tuleeko meistä tämän viileämmän kauden jälkeen paria,hurjat kiitokset jos voisit vastata,pelottaa tuleeko ero.Kyllä teidät parina edelleenkin näen tulevaisuudessa. Omat kasvukipunsa on käytävä läpi kussakin ihmissuhteessa, mutta rakkauden puutteesta ei tässä mielestäni ole kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671