Onko kohtalolla jotain varattu minulle ja mielessäni pyörivälle miehelle jota en saa pois mielestäni? Molemmat olemme perheellisiä ja parisuhteissa. Onko hän vain kaikille yhtä mukava ja kuvittelen liikoja vai ajatteleeko hänkin minua? Jotain mielenkiintoa olen kokevinani hänen puoleltaankin, vai kuvittelenko kaiken vain etsiessäni ja kaivatessani intohimoa ja sielun kumppanuutta silkkaa seikkailunhaluani ruokkiakseni? Toisinaan tuntuu että hän haluaa lähestyä jollain tapaa ja sitten kuitenkin perääntyy ja hakee etäisyyttä. Perhettäni en halua rikkoa, en omaa enkä hänen.
Cherrykirsikalle
1
121
Vastaukset
Teillä on yhteistä historiaa takananne aiemmista elämistä, mutta osanne ovat olleet toisinpäin, eräässä elämässä hän oli nainen, sinä mies ja teillä oli suhde. Tästä johtuen tunnette edelleenkin alitajuisesti vetoa toisiinne. Tässä elämässä olette kuitenkin valinneet toisenlaisen elämänläksyn - pitäkää siitä kiinni älkääkä tulkitko väärin menneestä kumpuavia tuntemuksia. Sielujen tasolla yhteytenne on kaunis ja säilyy, mutta materiaalikehossanne elätte nyt tätä elämää.
Ole rakas itsellesi ja perheellesi, älä sivuuta sitä onnea mikä sinulle on tässä elämässä annettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406