Syyskuun odotteliat :)

n_23

Onko muita joilla syyskuussa kaksosten laskettuaika?
Olisi kiva vaihtaa kokemuksia raskausajasta ja muusta sellasesta :)
Meillä LA:21.09.2010. Ja 2 muksua ennestään :)

7

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melli85

En ole itse kaksosten odottaja, mutta kiinnostaisi tietää kuinka iso sf-mitta sinulla on ja erotatko vauvat selvästi erilleen mahan päältä niin että tiedät että tuossa on toinen ja tuossa toinen? Itse odotan yhtä ja laskettu aika suurinpiirtein samoihin aikoihin...

• n_23

sf-mitta on nyt n.30 suurinpiirtein.. Ja kyllä itse erotan vauvat ihan selkeästi kädellä koittaessa, toinen on vielä väärinpäin eikä mahdukkaan enään kääntymään.. Toinen syntyy siis alakautta ja toinen leikkauksella :(

• .
        n_23 kirjoitti:

sf-mitta on nyt n.30 suurinpiirtein.. Ja kyllä itse erotan vauvat ihan selkeästi kädellä koittaessa, toinen on vielä väärinpäin eikä mahdukkaan enään kääntymään.. Toinen syntyy siis alakautta ja toinen leikkauksella :(

oli kait tarkoitettu vitsiksi, siis että toinen syntyy toisella tapaa kuin toinen....Ihan vain ettei kukaan ota tosissaan.

• n_23
        . kirjoitti:

oli kait tarkoitettu vitsiksi, siis että toinen syntyy toisella tapaa kuin toinen....Ihan vain ettei kukaan ota tosissaan.

Ei kyl se on ihan tosijuttu :)

• .
        n_23 kirjoitti:

Ei kyl se on ihan tosijuttu :)

sectiossa otetaan molemmat. Siten kaksoset saattavat syntyä eri tavoin että ensimmäinen syntyy alateitse, toinen ei sitten olekaan sopivassa asennossa syntymään alateitse ja joudutaan sektioon.

• n_23
        . kirjoitti:

sectiossa otetaan molemmat. Siten kaksoset saattavat syntyä eri tavoin että ensimmäinen syntyy alateitse, toinen ei sitten olekaan sopivassa asennossa syntymään alateitse ja joudutaan sektioon.

Ainakin meille naistenklinikalla näin sanottiin :) Mutta saa nähdä mitä sitten tapahtuu...

• 37+0
        n_23 kirjoitti:

enpä ookkaan tollasta koskaan aikasemmin kuullut :D vaikka itekkin olen naistentaudeilla töissä muutaman vuoden nyt ollut :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 482
      7140
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2548
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1844
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1055
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1054
    Aihe