Palstalle apulaissefuja

Admata antoi usealle hakomajalaiselle sefun oikeudet. Täälläkin saisi olla sama käytäntö, kun bergen poissaollessa hiiret hyppivät pöydälle.

Lienee mahdottomuus jakaa sefun valtaa ei-vl osapuolelle, joten katselemme sitten lukuisia pillualoituksia joka päivä. Palsta on tullut sellaiseksi, miksi sen on vl-taholta haluttukin.

18

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole poissa. Kyseisten aloitusten tekijä on vain itse niin seksuaalisesti turhautunut, että hän purkaa tarpeitaan aina, kun selviää hetkittäisestä bannaamisesta. Siivoan hänen mentaaliset oksennuksensa täältä pois mahdollisimman nopeasti. Tietenkin samalla vedän omat johtopäätökseni henkilön mielenterveyden tasosta.

• Eikö Hakomajakäytäntö olisi hyvä? Liki kaikki palstalaiset kernaasti auttaisivat sinua poistamaan heti törkeydet niiden ilmaannuttua. Taatusti häiriintyneinkin väsyisi silloin.

• Devoit kirjoitti:

Eikö Hakomajakäytäntö olisi hyvä? Liki kaikki palstalaiset kernaasti auttaisivat sinua poistamaan heti törkeydet niiden ilmaannuttua. Taatusti häiriintyneinkin väsyisi silloin.

Minulla ei ole oma lehmä ojassa. minä en halua sefuksi

• Devoit kirjoitti:

Eikö Hakomajakäytäntö olisi hyvä? Liki kaikki palstalaiset kernaasti auttaisivat sinua poistamaan heti törkeydet niiden ilmaannuttua. Taatusti häiriintyneinkin väsyisi silloin.

Ehdotuksesi on ihan ookoo! Toki jakaisin mielelläni moderointivastuuta vaikka useammankin kanssa. Toistaiseksi sellainen ei vain ole ollut teknisesti mahdollista - tietääkseni.

• Bergeronnette kirjoitti:

Ehdotuksesi on ihan ookoo! Toki jakaisin mielelläni moderointivastuuta vaikka useammankin kanssa. Toistaiseksi sellainen ei vain ole ollut teknisesti mahdollista - tietääkseni.

Hakomajassa käytäntö on hyväksi havaittu. A oli saanut idean, kun yhden kerran joku oli chatissa häiriköinyt.
        Teknisestikin ehkä mahdollista enemmän, kuin muuttaa S24 ylläpidon periaatteita.

Pitää muistaa että sefulla on valtaa, ja siinä onkin se "juju".

• Bergeronnette kirjoitti:

>> sellainen ei vain ole ollut teknisesti mahdollista - tietääkseni.

• asialla?

Siis pilaamassa palstaa itsensä työvaliokunnan toimesta...

Uskon, että tiedät taustat.

• 19+1
        Bergeronnette kirjoitti:

kuka tahansa sefu poistamaan miltä tahansa suomi24 foorumeilta/chateista viestejä. näin olen ymmärtänyt

• 19+1 kirjoitti:

kuka tahansa sefu poistamaan miltä tahansa suomi24 foorumeilta/chateista viestejä. näin olen ymmärtänyt

>> kuka tahansa sefu poistamaan miltä tahansa suomi24 foorumeilta/chateista viestejä. näin olen ymmärtänyt

• well!.
        19+1 kirjoitti:

ei tekninen ongelma, ei ongelma ylipäänsä. tietty tarvii ylläpidon toimenpiteen. jokaisen taliaivon pitäisi ymmärtää että kun on yksi sefu on onnistuttu työllistämään, niin entistä helpompi on työllistää hänelle kaveri ja kolmas. napin painallus ja sitten piste.
        ois käsittämätöntä ettei tuo onnistuisi kun eräät onnistuvat kirjoittamaan samaan ketjuunkin eri nikeillä, hahhaaa

oiskohan aika heräillä itse kunkin ajatteleen hiukan eri persetekniivistä, miksei myös tiivistä..........

hassua keskustelua, jonka lopuksi yksi hyväkäs tulee vielä pätemään ja kirjoittamaan tarinaa itsestään

• well!!
        asialla? kirjoitti:

itse toki epäilen rauhansanalaisuutta, niitä ainakin vilisee täällä kuin vilikkilässä kissoja

• lyyleri
        asialla? kirjoitti:

Uskovaisten syyksikö tämä sitten meni...no niinpä tietennii !!!

• Mikset voi lähestyä nätisti ihastuksesi kohdetta?

• fhfhfhds

"Palsta on tullut sellaiseksi, miksi sen on vl-taholta haluttukin."

Palstasta ei ole tullut eikä ole ikinä ollutkaan sellainen, miksi esim. minä sen vl:nä haluaisin. Törkypalsta tämä on aina ollut, nyt vielä törkyisämpi, jos mahdollista.

• Palsta on varmasti nyt sen näköinen mitä vl-taho haluaa sen näyttävän (Kolme kirjainta, johon en luota;).
        Tähän on helppoa suhtautua halveksien nyt. Vaikka olisi kuinka painavaa asiaa.

• Konttuurin tytöt

tahdo saada unta?

• ????????????????????

>>>lukuisia pillualoituksia

• haluaisi kalifiksi

kalifin paikalle, mutta kalifin paikka on jo varattu.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1075
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe