kertokaa mikä nettiliittymä ois edullisin,asun oulunkylässä adsl liittymä,pikaset vastaukset huomenna aattelin mennä avaamaan jostain...Kiitos,jo etukäteen kaikille...
mikä on edullisin netti liittymä helsingissä
14
2740
Vastaukset
- Kiki
Susosittelen auriaa (avaus 10€) ja 256/256 ja 35€/kk
Älä missään nimessä ota saunalhtea.
JA datasähkäö on noin megan suuntaan ja Turkuenergian asiakkaille 40€/kk laitteineen- auria0sonera
saunalahti on ainakin turun seudulla 2/512 49e
- ellu
auria0sonera kirjoitti:
saunalahti on ainakin turun seudulla 2/512 49e
asun siis helsingin oulunkylässä..olen kuullu et welho ois edullinen..harmi vaan kun mä en saa sitä kun linkit ei viel ylety ogeliin..kai se sit on ,sonera tai elisa.
- tapioa
ellu kirjoitti:
asun siis helsingin oulunkylässä..olen kuullu et welho ois edullinen..harmi vaan kun mä en saa sitä kun linkit ei viel ylety ogeliin..kai se sit on ,sonera tai elisa.
512/512 46 Eur ja 256/256 33 Eur.
- tks
Onko Turussakin Oulunkylä?
- Mää
tks kirjoitti:
Onko Turussakin Oulunkylä?
niin siellä raisossa päin.
- Jep
ellu kirjoitti:
HTV on olikohan nyt tän vuoden vai kesän aikana verkottamassa ogelinkin suuntaan lisäinfoo varmaa löytyy HTV:ltä
- paras
Ehdottomasti helsingissä asuvana kannattaa ottaa elisan ADSL 512/512.
- tyytyväinen
jos välttämättä haluaa maksaa kolme euroa enemmän.
- elisa
on se elisa perseestä. mulla oli välillä pari viikkoakin poissa elisan köömmäilyjen takia käytöstä, korvauksia ei tullut.
welhon kanssa ei ikinä mitään ongelmaa. welho on paras.
- minä
Welho mini...
Welho minin hinnat:
- avausmaksu 30 €
- kuukausimaksu 29 €/kk
tai Welho 300
Welho 300:n hinnat
- avausmaksu 30 €
- kuukausimaksu 39 €/ kk
osto/vuokramodeemi
Ei välttämättä kaikista halvin, mutta toimii ainakin varmasti...- ei toimi
Welho toimii vain niissä taloissa joissa on kaapeli.
- vilja
Samtele mulla ollu vuoden, hyvin toimii ja on halpa.www.samtele.fi
- EBINN t:joni
mullakin surffaillaan 384 netil
ps oon lintsannu äidin kielen tunneilta samallla kun ajelen rekka autolla lappeen rantaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452388
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1531613Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451289- 641287
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121155Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2491070- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58869Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20859