Kuulokkeet YAMAHA 6030 -viritinvahvistimelle

YAMAHA_WOMAN

Hei,

voisitteko auttaa aloittelijaa? Haluasin ostaa kuulokkeet (sellaiset joita yöllä voi kuunnella, jotta toinen ei toisessa huoneessa heräisi/häiriintyisi) YAMAHA 6030 -vahvistimelle. Ilmeisesti tarvitaan jokin analoginen liitin väliin ja kuulokkeet, mutta mikä se liitin on. Itse en saanut ko. asiaa selvitettyä. Kiitos jo etukäteen neuvoistanne.

3

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeillaanpas näin

Joko laite on siis sinulla kotona? http://www.yamaha.com/yec/products/productdetail.html?CNTID=552126

Jos oikein tarkkaan katsoo, voi huomata vahvistemen etulevyssä virtanapin alapuolella reijän 6,3mm kuulokepistokkeelle. Siinä lukee "Phones", joten kuulokkeet käyvät siihen suoraan.

Sitten vain lähimpään elektroniikkkaa myyvään kauppaan (hifi-liikkeet, kodintekniikkaliikkeet, isot marketit...) ja ostamaan ns. hifi-kuulokkeet. Myyjälle voi vielä painottaa, että pitää olla iso 6,3mm kuulokeliitin. Useimmissa on mukana molemmat, eli myös se pieni 3,5mm liitin, joka käy esim. telkkariin, mp3-soittimen, tietokoneen kuulokpistokkeeseen jne.

• YAMAHA_WOMAN

Hei,

kiitos neuvoista. Minulla on siis jo se laite kotonani. En tajunnut tuota 6,3 mm kuulokehommaa. Oon vain nähnyt noita kapeampia malleja.

• 5 + 3

Audio-Technica ATH-M50S noista tuntuvat Head-fi.org sivuston rupelihatut tykkäävän, eikä ole kovin kalliitkaan - ainakaan netistä tilattuina. Niitä voi kuunnella halutessaan päivälläkin, ei tarvi yötä odottaa.

Parasta hintalaatu suhdetta kuulokkeissa yleensä tarjoaa Sennheiserin PX-100, hinta alle 50 euroa tarjouksissa. Kepittää äänellisesti monet yli 100 euron luurit. Ainoa vika että eivät eristä ulkopuolisia ääniä juuri nimeksikkään ja johto olohuonestereo käyttöön turhan lyhyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2248
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2152
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1661
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1482
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      51
      1443
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      875
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      767
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      747
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      718
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      683
    Aihe