Keskustelua siveysvöistä

Alisa37

Siveysvöistä on tullut nykypäivänä ilmeisesti aika normi varuste hyvinkin monella jos keskusteluista edes puoliinkaan on uskomista. Keskusteluista päätellen 99% keskustelijoista tai siveysvyön käyttäjistä on nykyään miehiä kun taas joskus menneinä vuosisatoina käyttäjät olivat suurimmaksi osaksi Naisia tai nuoria poikia joita syvästi uskonnolliset tahot tahtoivat varjella "lihan heikkouksilta" =D.

Yleisimmät syyt käyttöön tuntuu keskusteluiden perusteella olevan "sala masturbaatio" joka vaikuttaa parisuhteen normi seksi halukkuuteen erityisesti miehillä, alistumisen halu ja painostus tai pakottaminen. Yllättävän usein siveysvyön käyttöä tuntuu ehdottavan Nainen?!?

Tahtoisinkin saada kommentteja erityisesti sellaisilta Naisilta joiden parisuhteessa miehellänne on ollut siveysvyö pidempään kuin vuoden ja sen käyttö on säännöllistä ja yhtäjaksoista että mitä parannuksia ja etuja tai haittoja se on tuonut parisuhteeseenne niin normi arjessa kuin seksielämänkin puolella. Onko se syventänyt välejänne vai vienyt teitä kauemmas toisistanne? Enkä nyt halua kuulla mitään limaisia yksityiskohtia ;D Itse olen kiinnostunut ottamaan mieheni "kalleudet" haltuuni mutta en tohdi ehdottaa tätä miehelleni ennenkuin olen saanut ihan oikeaa asiaa sen käytön hyödyistä ja haitoista :)

Ja toivoisin etteivät tätä keskustelua tulisi häiriköimään ne samat MASSAPOSTITTAJA PERVOT kuin muissa siveysvyö keskusteluissa. Tämä keskustelu on vain teille arvon kanssa sisaret ;)

Kiitos infosta jo etukäteen! :)

21

8022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chastity belt

aina, kun lähden ulos naisystävieni kanssa iltaa istumaan. Rakas aviopuolisoni sen minulle kiinnittää eikä anna avainta haltuuni.

Olen koko illan kiihottuneessa tilassa tietoisena siitä, etten kykene pettämään miestäni vaikka usein tekeekin mieli saada vierasta.

• asdf797

http://www.malechastityblog.com/

Nainen kirjoittaa blogia kokemuksistaan ja omasta näkökulmastaan kyseisen asian tiimoilta.
      Asiallinen ja vastaa hyvin mainitsemiisi asioihin, ynnä kaikkeen muuhun siveysvöihin liittyvään, todella asialliseen tyyliin ja todellisuuden tajun kanssa.

• Penelope33

Plussat:

-TIEDÄN ettei mieheni voi harrastaa irtosuhteita ollessaan liikenteessä kaveriporukassaan.
      -TIEDÄN että nykään mieheni on aina halukas eikä vetoa esim väsymykseen kun ehdotan seksiä ;)
      (joo, okei olen vähän mustis ;)

Miinukset:

-En oikeastaan voi enää käydä yksin suihkussa sillä minun on otettava mieheni mukaan pesulle, ainoa hetki jolloin teräksinen siveysväline (muovinen cb6000 ei ollut mielestäni riittävän luotettava joten tilasin saksasta vastaavan teräksisen) avataan munista ja mieheni voi peseytyä.
      -Olen tullut "riippuvaiseksi" siitä että munat on oltava aina lukittuna enkä voi saada mielenrauhaa jos lukitus ei olisi päällä. Lukituksesta luopuminen johtaisi todennäköisesti parisuhteemme päättymiseen minun puoleltani :(

Tähän käytäntöön on jo ehditty tottua eikä se vaikuta millään tapaa muuhun elämäämme tai liikunta harrastuksiimme. Tavallaan se on tuonut uutta luottamusta suhteeseen ja säpinää lakanoiden väliin ja päälle ;)

• SuzannaX

Lyhyesti: Hyvä tavara kannattaa suojata!! Mies kuin mies uittaa vehjettää paikoissa joissa ei saisi jos sille vain tulee tilaisuus!! Voisin melkein nimetä siveysvälineen "parisuhteen pelastajaksi" sillä se on tuonut vahvaa luottamusta parisuhteeseemme.

• etsiväkö löytää

mutta tällä hetkellä ilman keyholderia.

Exä ei oikein ymmärtänyt, kun itse tarjosin mahdollisuutta. Mun mielestä juuri parasta on se kun ei oman rakkaan tarvitse tuhlata aikaansa pohtimalla missäköhän ja mitäköhän.

• lukittuna
        etsiväkö löytää kirjoitti:

mutta tällä hetkellä ilman keyholderia.

Exä ei oikein ymmärtänyt, kun itse tarjosin mahdollisuutta. Mun mielestä juuri parasta on se kun ei oman rakkaan tarvitse tuhlata aikaansa pohtimalla missäköhän ja mitäköhän.

Vaikka en lukeudukaan kanssa-siskoihin niin tämä voi silti sinua kiinnostaa. Satuin juuri kirjoittamaan, kun en huomannut tätä keskustelua.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9324467

Samoin tämä opas kyllä kannattaa lukaista, jos ei ole jo lukenut:

http://issuu.com/timmitommi/docs/miehen_k/1

• "Klaara"

Parasta on se vallantunne ja valta hallita miestäni muutenkin kuin seksileikeissä.On ihanaa kun mies on alkanut huomioimaan vaimonsa mielipiteet ja toiveet.Pienetkin vihjeet menevät perille eikä tarvitse aina käskeä ja komentaa kuten ennen lukituksen aloitusta.Pidän kalleuksia lukittuna aina tarpeen mukaan,aina kun käytös muuttuu huonompaan suuntaan niin taas lukitukseen.Hän ei koskaan tiedä etukäteen milloin se alkaa ja kauanko se kestää.Lukitus voi jatkua aina muutamasta päivästä muutamaan kuukauteen.Tätä leikkiä on leikitty jo useampi vuosi.Aiomme jatkaa hamaan tulevaisuuteen asti.Olemme molemmat jääneet koukkuun tähän elämäntapaan.Suhteessa on jatkuvaa jännitystä hyvällä tavalla ja mies pysyy kurissa ja Rouvan nuhteessa. Suosittelemme.

• näinpäin

Meillä taas toisinpäin: vaimo on kertonut haluavansa olla lukittu ja hänelle juuri ollaan etsiskelty sopivaa siveysvyötä. Taitaa mennä tilattavaksi ulkomailta, sillä kotimaan tarjonta on olematonta. Onko kellään naispuolisista kokemusta? Vyö saisi olla kuulemma "dildollinen".

• Hyvää vaimolle
        näinpäin kirjoitti:

Meillä taas toisinpäin: vaimo on kertonut haluavansa olla lukittu ja hänelle juuri ollaan etsiskelty sopivaa siveysvyötä. Taitaa mennä tilattavaksi ulkomailta, sillä kotimaan tarjonta on olematonta. Onko kellään naispuolisista kokemusta? Vyö saisi olla kuulemma "dildollinen".

Meillä vaimo on ollut lukossa jo useita vuosia.

Hankittiin aikoinaan Neosteel. Niiden nettisivut on huonot, mutta tuote toimii. Saunaan niiden kanssa tosin ei voi mennä.

Suosittelen sitä niiden uutta "system" mallia, jossa saa kasata omanlaisensa. Tärkeää on ottaa kunnon mitat ja osta ehdottomasti se "dildollinen", vaikka pitääkin sanoa, että se on väärä sana. Vaginatapin tarkoitus ei ole kiihottaa, vaan se pitää vyön sivuunkiskomisyritykset poissa!
        Älä missään nimessä osta mitään "kaikille sopivaa", vaan ota mitat esimerkiksi Neosteelin sivujen ohjeiden mukaan ja tilaa mittatilausvyö. Se ei kiristä eikä purista ja vaimosi saa siitä pitkäaikaisen asun. hinta on tosin aika kova, noin 600€ tai jotain.

Takaosaa on kolmea mallia. Se pelkillä ketjuilla oleva on amatööreille, eli suosittelen jompaakumpaa seuraavista. Toisessa on peräaukon kohdalla levittäjät, jotta tarpeelle pääsee ja toisessa mallissa on metallissa aukko, johon voi haluttaessa ostaa erillisenä lukittavan osan, jotta pyllyyn ei pääse. Toinen malli siis sallii kakkaamisen aina ja toiseen on saatava sinulta lupa, jotta aukaiset pyllyosan.

Meillä on tuo jälkimmäinen, mutta se ei sovellu, jos et pysty valvomaan naistasi koko ajan tai sitten jätät sen osan työpäivän ajaksi pois. Muussa tapauksessa osata sellainen, missä kakka onnistuu. Pissatahan noista kaikista voi niiden reikien kautta. Toisaalta tuosta tulee se pelko, että joku raiskaaja pääsee vetämään vaimoasi anukseen ja sehän ei vetele.

Tuosta vaginatapista sen verran, että meillä oli aikoinaan sellainen halpamalli, jossa oli paksumpi mulkun mallinen tappi ja siitä vaimo jäi itseteossa kiinni kun se pystyi saamaan orkut sen kanssa! Meidän muija on semmoinen takapilluinen, eli pylly on ulkoneva ja pillureikä helposti takaa saatava ja se onnistui kun se meni erityisessä "kyykkyasennossa" makaamaan pesukoneen päälle. Tappi painoi kuulemma tyvestä klitoriksen alalaitaan ja samalla taas peräpäästä G-pisteeseen. Pesukoneen linko kuulemma toi lopun tärinän kun vyön etuosaa painoi koneen kulmaan ja huohotus oli valmis. Onneksi vaimo tunnusti tekonsa eikä muuta voinut kun oli rysän päällä ja sitten älyttiin hankkia se kunnollinen malli, missä orkku on mahdoton.

Siveysvyön mukanaantuoma kiva ominaisuus on myös se, että minullakaan ei tulisi edes mieleen mennä vieraisiin. On se vaan niin mahtavaa avata lukot ja kun siltä seisomalta (sananmukaisesti kun siinä jo seisoo), niin nainen on litimärkä sekunnin murto-osassa ja liukasteita ei tarvita panipa mihin koloon tahansa. Kahden viikon seligbaatin jälkeen panosessiot kestävätkin meillä ainakin 2 päivää ja molemmilla on paikat hellinä. Sitten vaiimo jo anoo takaisin vyöhön, joten yleensä panen vielä kerran ainakin edes pyllyyn ja nuoletan kaluni ja sitten pesulle ja lukot napsahtavat paikoilleen.

Neosteelin lisäksi oli joku toinen saksalainen malli "steel" ja jotain se nimi oli. Niillä on naisille oikein tyylikkäitä malleja ja eri värejäkin -vihreää ja pinkkiä ja vaikka mitä! Emme ole kokeilleet, mutta hyviltä ne näyttää. Tyyli on sitä luokkaa, että semmoisen kanssa vaimosi ilkeää mennä vaikka äitinsä ja isänsä kanssa saunaan. On meinaan siveysvöiden Ferrari se malli! Niillä on myynnissä myös noita metallirintaliivejä, mutta ne on melko hankalia eikä oikein sovellu muille kuin B-C kuppisille. Meidän mammalla kun on DD, niin ne ei mahdu noihin valmistekoisiin ainakaan. Ehkä tilaustyönä saisi sopivat.

• CassandraDr

Moikka Alisa!! =)

Täytyy heti myöntää että itselläni oli alkuun hiukan heikko itsetunto ja epäilin että mieheni pettäisi minua tai saattaisi pettää heti tilaisuuden tullen. Oma heikko itsetuntoni juontaa varmaankin edellisestä parisuhteestani jossa olin narsistisen miehen kanssa joka petti minua säännöllisesti. Sain sitten jossain vaiheessa nostettua itseäni niskasta ja lähdin kävelemään tuosta hirveästä suhteesta. Tosin jäljet se jätti sydämeeni eikä luottamukseni ole palannut miehiin oikein koskaan ja epäilen aina pahinta vaikka luuloni olisivatkin melko varmasti pelkkää harhaa... .

Löysin sitten kuitenkin aivan ihanan uuden miehen joka osasi huomioida ja kunnioittaa minua niin että tunsin olevani taas Nainen!! =) Sisälläni vallitsi kuitenkin menettämisen pelko ja halusin tehdä asialle jotain sillä pelkät keskustelut ja vakuuttelut uskollisuudesta eivät kuitenkaan saaneet sisintäni täysin luottamaan toiseen vaikka se olikin ihan tyhmää... .

Lyhyellä googlettamisella löysinkin paljon juttua siveysvälineistä ja tilasin sitten saksasta teräksisen siveysvälineen sillä kotimaisissa liikkeissä myytävät teräksiset ovat ryöstöhintaisia (vastaava kuin tuo kuuluisa cb6000) sillä nuo muoviset vastaavat eivät oikein vakuuttaneet minua luotettavuudellaan. Okei, olihan se kallis mutta pieni raha mielenrauhastani.

Luonnollisesti mieheni loukkaantui syvästi kun "vaadin" häntä käyttämään sitä ja kävimme jo lähes eron partaalla mutta lopulta mieheni ymmärsi todellisen tuskani ja antoi lukita kalleutensa niin että ne olivat vain minun "hallittavissani".

Kahden viikon "hiljaisuuden" jälkeen oloni koheni huomattavasti ja rakas ihana miehenikin oli jo sopeutunut uuteen tilanteeseen ja hän kertoi itsekkin havainneensa parannusta olemuksessani =) Olin jotenkin rennompi ja luottavaisempi kuin koskaan ennen sillä tiesin ettei mieheni voisi lipsahtaa ja vahingossakaan tökätä munaansa kehenkään muuhun kuin minuun ;)

Kotona hän saa lukituksen auki koska tahansa niin halutessaan mutta kotoamme hän ei voi poistua ilman lukitusta, se on meidän parisuhteen luottamuksen hinta =) Hassuinta on että mieheni oivalsi ettei tätä kannata ajatella siten että hän on pakotettuna tähän vaan pitää sitä nykyään pelkkänä kiusoittelu leikkinä jota minä johdan!! =) Eikä olekkin aivan käsittämättömän ihana ja minut huomiova Mies? ! ? ! ;)

Joten Alisa, suosittelen, lukitse miehesi kalleudet ja jos miehesi todella ymmärtää ja kunnioittaa sinua niin hän ei kyseenalaista sinua vaan suostuu lukittavaksi ;) Good Luck!! =)

• mieslukija

On tämä aika hurja juttu, olettaen että tarina ei ole mitään palturia. Pääasia kuitenkin lienee, että kumpikin osapuoli kokee suhteen palkitsevana - tarinan taustoista ja olosuhteista riippumatta.

• Tag.A
        mieslukija kirjoitti:

On tämä aika hurja juttu, olettaen että tarina ei ole mitään palturia. Pääasia kuitenkin lienee, että kumpikin osapuoli kokee suhteen palkitsevana - tarinan taustoista ja olosuhteista riippumatta.

Innostuin heti kun mieheni ehdotti aikoinaan että alkaisin käyttää siveysvyötä. Jonkin aikaa tutustuimme tarjontaan ja löydettyämme sopivan hankimme eikä ole ollut kuin positiivista sanottavaa. Olen alistuva ja tuottaa suunnatonta nautintoa kun kumppani määrää ajankohdan jolloin saan seksiä. En tiedä johtuuko vyöstä vaiko vain psyykkinen asia mutta mun seksihalut lisääntyneet kovasti. Enää ei siis ole mulla pihtaamishaluja lainkaan. Toisaalta siveysvyöstä myös se etu että poistaa myös epäilyt vieraissa käynneistä työmatkoillani tai kun olen ystävieni kanssa ravintolassa.

• Alisa37

Kiitos kaikille vastaajille vaikka haluaisinkin kuulla vielä lisää kokemuksia =)

Päädyin kaksi viikkoa sitten tilaamaan Steeworxxin siveysvälineen miehelleni ja odotan sitä innoissani! ;)

Kiitos kaikille palautteen antajille ja toivotan hyvää jatkoa teille lukituille ja avaimien haltijoille! =)

• Sanna-67

Hei Alisa!

Voisitko jossakin vaiheessa jakaa käyttökokemuksista teidän käyttämänne mallin osalta: käyttömukavuus, hiertääkö jostakin kohtaa, onko kovinkin raskas käyttää, paistaako housujen lävitse, jne ...?

Kävin Steelworxx'in sivuilla ja mietin josko jonakin päivänä asentaisin omalle rakkaalle miehelleni samankaltaisen muovisen sijaan.

Voikaa hyvin!

• Alisa37
        Sanna-67 kirjoitti:

Hei Alisa!

Voisitko jossakin vaiheessa jakaa käyttökokemuksista teidän käyttämänne mallin osalta: käyttömukavuus, hiertääkö jostakin kohtaa, onko kovinkin raskas käyttää, paistaako housujen lävitse, jne ...?

Kävin Steelworxx'in sivuilla ja mietin josko jonakin päivänä asentaisin omalle rakkaalle miehelleni samankaltaisen muovisen sijaan.

Voikaa hyvin!

Moi sanna-67

Siveysväline on tänään saapunut postiin ja haen sen heti töistä päästyäni ja illalla alamme sovittamaan sitä pysyvään sijoituspaikkaansa! Palaan asiaan myöhemmin kunhan tuo on on ensin "sisäänajettu" :)

• Alisa37
        Alisa37 kirjoitti:

Moi sanna-67

Siveysväline on tänään saapunut postiin ja haen sen heti töistä päästyäni ja illalla alamme sovittamaan sitä pysyvään sijoituspaikkaansa! Palaan asiaan myöhemmin kunhan tuo on on ensin "sisäänajettu" :)

Yksinkertaisesti hyvä ja taatusti murtovarma kapistus!! =) Ruostumatonta terästä ja painoa noin parisataa grammaa?? Se on nyt ollut muutaman päivän paikoillaan eikä mieheni ole valittanut siitä mitään! :)
        Tilasin Steelheart2 integroidulla lukolla ja mukaan tuli kaksi avainta. Ajattelin jemmata toisen avaimen ja toisen laitan kaulaketjuuni roikkumaan ;) Todella luotettavan oloinen kapistus ja itsellänikin on nyt vähän pimppi märkänä kokoajan jo pelkästä ajatuksesta että mieheni kalleudet ovat vain minun... ;)

http://steelworxx.de/Chastity-belts-1c.html

• tuo rengas
        Alisa37 kirjoitti:

Yksinkertaisesti hyvä ja taatusti murtovarma kapistus!! =) Ruostumatonta terästä ja painoa noin parisataa grammaa?? Se on nyt ollut muutaman päivän paikoillaan eikä mieheni ole valittanut siitä mitään! :)
        Tilasin Steelheart2 integroidulla lukolla ja mukaan tuli kaksi avainta. Ajattelin jemmata toisen avaimen ja toisen laitan kaulaketjuuni roikkumaan ;) Todella luotettavan oloinen kapistus ja itsellänikin on nyt vähän pimppi märkänä kokoajan jo pelkästä ajatuksesta että mieheni kalleudet ovat vain minun... ;)

http://steelworxx.de/Chastity-belts-1c.html

pujotetaan munien taakse? Onko siinä sarana että sen saa avattua vai umpinainen rengas? Näyttää aika varmalta verrattuna CB-vehkeisiin.

• ParoniCxC
        tuo rengas kirjoitti:

pujotetaan munien taakse? Onko siinä sarana että sen saa avattua vai umpinainen rengas? Näyttää aika varmalta verrattuna CB-vehkeisiin.

selkeästi: palli pallilta ja muna perästä. Linkkinä video jossa joku laittaa saman kapistuksen paikoilleen... tai ainakin näyttää ihan samalta?? tossa on lisäksi PA

http://www.xtube.com/watch.php?v=Fff0C-J837-

• Julbelt
        ParoniCxC kirjoitti:

selkeästi: palli pallilta ja muna perästä. Linkkinä video jossa joku laittaa saman kapistuksen paikoilleen... tai ainakin näyttää ihan samalta?? tossa on lisäksi PA

http://www.xtube.com/watch.php?v=Fff0C-J837-

On aika kaivaa vyöt kaapin kätköistä, jos sinne unohtuneet ja napsauttaa ne miehenne lukituiksi jouluun asti. Meillä siveysvyö laitettiin tänään saunan jälkeen ja sitten vaan lasketaan kuinka monta yötä jouluun :)
        Saa paljon apua joulupuuhiin ihan kysymättä ja ostoksillekin lähdetään suuremmin mukisematta.

Niin ja ne naiset, jotka olette ajatelleet asiaa. Hankinnan aika on nyt! Jouluyön hämyssä sen sitten voi sujauttaa kuusen alle ja käskeä miestä kurkistamaan löytyskö sieltä vielä yksi yllätyslahja... ellei ihan anopin nähden kehtaa antaa ja sanoa, että se paketti avataankin vasta kahdestaan yhdessä myöhemmin ;)

Itselleen voitte toivoa vaikka kaulaketjua, ihan tarpeeseen tulevaa!

• Ilman orgasmia

Mahtava ketju! Mukava huomata, että Suomestakin löytyy siveysvöihin hurahtaneita.

Olen jo pitkään yrittänyt löytää sopivaa henkilöä avaimenhaltijaksi, mutta aika moni moni säikähtää moista leikkiä tai ei jaksa innostua siitä. Minusta olisi erittäin kiihottavaa, että joutuisin anelemaan aina luvan jokaisen orgasmiini ja pahasta käytöksestä vyötä voisi joutua pitämään yhä pidempään.

Olen kuullut, että jotkut avaimenhaltijat jopa runkkaavat pitkään vyössä ollutta miestä lähelle orgasmia, mutta laittavat vyön sitten tylysti takaisin, kun orgasmi on lähestymässä. Musta tämä olisi ihan mahtavaa!

Siveysvyöleikit vaikuttavat erittäin yleisiltä Saksassa ja sieltä löytyykin monta merkittävää valmistajaa, mutta Suomessa en ole niinkään törmännyt, vaikka asunkin Helsingissä.

• pillulukko

Saksasta mekin tilattiin naisen vyö. Hesasta ei löytynyt kunnollisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4967
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4346
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27