Onko kukaan teettänyt sormustaan kultasepällä oma suunnittelemalla mallilla? HInta/laatu tiedot kiinnostaisivat!
Lisäksi, olen kuullut että valkokulta aiheuttaa nikkeliallergiasta kärsiville oireita, pitääkö paikkansa?
Kiitos etukäteen!
Teettäminen/valkokulta
8
6117
Vastaukset
- ansku
hinnoista en nyt niinkään tiedä, mutta kun isosysteri meni naimisiin, ja ollaan kyllä aikasna allergista sakkia, niin se/ne otti kans valkokultaa ja ei oo kyllä tietääkseni minkäänlaista ihottumaa tai nikkelijutskia tullu... onnea häiden johdosta!=)
- -Annu-
ainakin e-kultasepänverstas Aurifaber valmistaa palladiumvalkokullasta (seos jossa ei ole nikkeliä)sormuksia eli www.aurifaber.fi.
- tyytyväinen
-Annu- kirjoitti:
ainakin e-kultasepänverstas Aurifaber valmistaa palladiumvalkokullasta (seos jossa ei ole nikkeliä)sormuksia eli www.aurifaber.fi.
Kyseisellä firmalla ei ole mitään valmiina, kaikki tehdää tilauksesta. Kaikkia malleja voi muokata mielensä mukaan jne. Kannattaa kysyä ehdotuksia! Hinta-laatu -suhde on kohdallaan.
- sus-anna
tyytyväinen kirjoitti:
Kyseisellä firmalla ei ole mitään valmiina, kaikki tehdää tilauksesta. Kaikkia malleja voi muokata mielensä mukaan jne. Kannattaa kysyä ehdotuksia! Hinta-laatu -suhde on kohdallaan.
Turussa on ainakin todella hyvä yksityinen kultasepänliike Kultasarvi (Humalistonkatu), joka tekee juuri tilustöitä. Heillä on myös oma pieni mallisto, joka on hieman erikoisempaa sormusta ja kaulaketjua kuin tavallisissa timanttiset-liikkeissä.
He kyllä tekee juuri sellaista kun haluat. Olen juuri teettämässä omaa sormustani siellä, kun malli oli päässä ja halusin juuri jotain erikoisempaa. Hinta riippuu matskusta ja miten paljon työtä tarvitaan. Omani on valkokullasta ja hinta tulee olemaan 660€.
Suosittelen henk koht sormuksen teettämistä, saa uniikkia! Ja sellaisen josta kenties olet unelmoinut... - Anonyymi
-Annu- kirjoitti:
ainakin e-kultasepänverstas Aurifaber valmistaa palladiumvalkokullasta (seos jossa ei ole nikkeliä)sormuksia eli www.aurifaber.fi.
Ja aikataulut ei pidä
- Anonyymi
tyytyväinen kirjoitti:
Kyseisellä firmalla ei ole mitään valmiina, kaikki tehdää tilauksesta. Kaikkia malleja voi muokata mielensä mukaan jne. Kannattaa kysyä ehdotuksia! Hinta-laatu -suhde on kohdallaan.
Luvataan valmista mutta kesti pirusti yli luvatun ajan
- e..
teetimme valkokultaiset kanttiset, noin 4,5 mm leveät sormukset ROOS TIMEssa (forum helsinki). Mun vihkisormusessa kaks timanttia (noin 2-3 mm kanttiinsa) ja yksi sinisafiiri. Sen hinnaksi tuli vain jotain 500 euroa. Käyttävät myös tätä laadukkaampaa palladiumvalkokultaa ainoastaan. ilman kiviä sormukselle hintaa ehkä noin 300.
- claudia
valkokultaiset sormukset Helsingissä.Katso Sandberg timanttien sivuilta lisää.Olikohan tarkempi hakusana Karl Sandberg Ky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483