Teettäminen/valkokulta

Dragonella

Onko kukaan teettänyt sormustaan kultasepällä oma suunnittelemalla mallilla? HInta/laatu tiedot kiinnostaisivat!

Lisäksi, olen kuullut että valkokulta aiheuttaa nikkeliallergiasta kärsiville oireita, pitääkö paikkansa?

Kiitos etukäteen!

8

6117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansku

      hinnoista en nyt niinkään tiedä, mutta kun isosysteri meni naimisiin, ja ollaan kyllä aikasna allergista sakkia, niin se/ne otti kans valkokultaa ja ei oo kyllä tietääkseni minkäänlaista ihottumaa tai nikkelijutskia tullu... onnea häiden johdosta!=)

      • -Annu-

        ainakin e-kultasepänverstas Aurifaber valmistaa palladiumvalkokullasta (seos jossa ei ole nikkeliä)sormuksia eli www.aurifaber.fi.


      • tyytyväinen
        -Annu- kirjoitti:

        ainakin e-kultasepänverstas Aurifaber valmistaa palladiumvalkokullasta (seos jossa ei ole nikkeliä)sormuksia eli www.aurifaber.fi.

        Kyseisellä firmalla ei ole mitään valmiina, kaikki tehdää tilauksesta. Kaikkia malleja voi muokata mielensä mukaan jne. Kannattaa kysyä ehdotuksia! Hinta-laatu -suhde on kohdallaan.


      • sus-anna
        tyytyväinen kirjoitti:

        Kyseisellä firmalla ei ole mitään valmiina, kaikki tehdää tilauksesta. Kaikkia malleja voi muokata mielensä mukaan jne. Kannattaa kysyä ehdotuksia! Hinta-laatu -suhde on kohdallaan.

        Turussa on ainakin todella hyvä yksityinen kultasepänliike Kultasarvi (Humalistonkatu), joka tekee juuri tilustöitä. Heillä on myös oma pieni mallisto, joka on hieman erikoisempaa sormusta ja kaulaketjua kuin tavallisissa timanttiset-liikkeissä.
        He kyllä tekee juuri sellaista kun haluat. Olen juuri teettämässä omaa sormustani siellä, kun malli oli päässä ja halusin juuri jotain erikoisempaa. Hinta riippuu matskusta ja miten paljon työtä tarvitaan. Omani on valkokullasta ja hinta tulee olemaan 660€.
        Suosittelen henk koht sormuksen teettämistä, saa uniikkia! Ja sellaisen josta kenties olet unelmoinut...


      • Anonyymi
        -Annu- kirjoitti:

        ainakin e-kultasepänverstas Aurifaber valmistaa palladiumvalkokullasta (seos jossa ei ole nikkeliä)sormuksia eli www.aurifaber.fi.

        Ja aikataulut ei pidä


      • Anonyymi
        tyytyväinen kirjoitti:

        Kyseisellä firmalla ei ole mitään valmiina, kaikki tehdää tilauksesta. Kaikkia malleja voi muokata mielensä mukaan jne. Kannattaa kysyä ehdotuksia! Hinta-laatu -suhde on kohdallaan.

        Luvataan valmista mutta kesti pirusti yli luvatun ajan


    • e..

      teetimme valkokultaiset kanttiset, noin 4,5 mm leveät sormukset ROOS TIMEssa (forum helsinki). Mun vihkisormusessa kaks timanttia (noin 2-3 mm kanttiinsa) ja yksi sinisafiiri. Sen hinnaksi tuli vain jotain 500 euroa. Käyttävät myös tätä laadukkaampaa palladiumvalkokultaa ainoastaan. ilman kiviä sormukselle hintaa ehkä noin 300.

      • claudia

        valkokultaiset sormukset Helsingissä.Katso Sandberg timanttien sivuilta lisää.Olikohan tarkempi hakusana Karl Sandberg Ky.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe