Kokemuksia Grym hi -kengistä?

Tervas

Olin jo melkein päättänyt ostaa Haglöfsin Solid high -kengät, kun näin nämä varsin kehutut popot. Onko kenelläkään käyttökokemuksia? Ja tarkoitan nimenomaan noita linkin Hi-kenkiä, en pelkkiä Grymmejä. Onko liian kevyet painavan rinkan kanssa yms? Alkoi kiinnostaa tuo kenkä, varsinkin kun sille luvataan nopea kuivuminen. Ei vaan ole tuosta materiaalista mitään tietoa.

Mietteitä kenelläkään? Eikä tarvitse turhaan alkaa mainostaa Meindleitä tai muita merkkejä. Tiedän, että nekin on hyviä ja hankin silti jommatkummat noista Haglöfseistä. ;)

http://www.retkiaitta.fi/product/615/haglofs-grym-hi

4

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräjorma.

      osta ihmeessä meindlit ne on paremmat

    • Yksi nainen

      Hyvät jalkaan,kevyet kävellä. Ensimmäiset hajosivat potkukelkkailessa päkiätaitoksesta. Nauhoituksesta pohjaan päin. Olivat 3 viikkoa tehtaalla. Toiset käytössä 2 viikkoa ja nauhahaka katkes. Nyt odotan TAAS reklamaatiota. En tiedä osuuko mulle maanantaiversiot vai ovatko todellakin näin huonosti kestäviä. Ei kyllä tällä jinnalla saisi olla.

    • ViGu16

      Kiinnostaisi kovasti tietää, ostitko nuo Grym Hi? Jos kyllä, minkälaisia kokemuksia on ollut?

    • Haglöfs Solid High

      Ostin vuosi sitten Haglöfs Solid High kengät ja täytyy sanoa että sattui kerralla hyvä ostos. Parasta näissä on tuo Vibram Four Season pohjarakenne, joka ei ole niin jäykkä kun normi-vaelluskengissä ja kumi ei kovetu talvellakaan vaan pitoa riittää tosi hyvin liukkailla keleillä. Kävelen näillä työmatkat talvikautena ja lyhyempiä päiväretkiä vapaa-ajalla.

      Kenkien lesti on sopiva suomalaiseen jalkaan (ainakin minulle), ei niin kapea kuin monessa muussa mitä sovittelin. Vartta on sen verran että ei lumi heti pääse nilkkaan kun kahlaa umpihangessa. Nauhoitussysteemi on hyvin suunniteltu ja siinä on kahdet lukkohakaset joilla päkiän, nilkan ja varren tiukkuutta voi kutakin erikseen säätää sopivaksi.

      Kengät on tehty Romaniassa, mikä alussa vähän epäilytti, mutta ovat kestäneet käyttöä hyvin ja työn laatu on siistiä. Saumat ja ompeleet on kohdallaan ja hyvin viimeistelty. Nahka vaikuttaa laadukkaalta ja eri osissa on käytetty eripaksuista nahkaa joustavuutta antamaan. Mukana tuli vielä jalan mukaan muokkautuvat jämäkät pohjalliset.

      Ostaisin ehdottomasti samat kengät jos nyt olisin ostamassa - näillä mennään vielä monta vuotta, näin uskon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe