Mahtaako parooni loppua jos kiinteistön ostanut ei uusi vuokrasopimusta.Siinä menisi hyvä ruokapaikka.
Paroonin
45
4103
Vastaukset
- Lisää kaljaa!
Toivotaan ettei! Uusi omistaja(t) vaikuttaa todella k*¤@päiseltä... Vaihtoivat kuulemma lukot oviin ilman, että paroonin väki tiesi ja mitä helkuttia ne romut sielä katoksessa tekee? eikö tila ole tarkoitettu parkkeeraukseen? ei näemmä... Saa nähdä kauanko kestää uuteen pakkohuutokauppaan......
- Lex Parkano
mitä kiinteistöllä tekee. Lukot ei kuulu paroonin väelle millään tavalla.
Omistaja päättää onko siellä pysäköintiä ollenkaan.
- järkeä uusien
omistajien olisi laittaa vuokralaista ulos?
- Ätsipoppaa
Oikeen mielenkiinnolla seuraan tämän kiinteistön ostaneen touhuja ;)
- Lex Luthor
Ätsipoppaa kirjoitti:
Niin minäkin!! :)
- jhöjhöj
Ätsipoppaa kirjoitti:
väki tuskin seuraa kovinkaan kauaa!!! mutta kiinteistön omistajan tappiohan se on jos ajaa vuokralaisen pois!! Mutta eipä siinä homepesäs oikein ravintolaa sopiskaa pyörittää...
- pois vaa!
paska paikka !
- liufghh
aika sisäsiittoinen paikka. Se sama porukka sielä majailee. Jos joku muu porukkaan kuulumaton eksyy sinne, niin saa osakseen vihaisia katseita ja töykeää palvelua. :(
- ainakaikkivalittaa
liufghh kirjoitti:
aika sisäsiittoinen paikka. Se sama porukka sielä majailee. Jos joku muu porukkaan kuulumaton eksyy sinne, niin saa osakseen vihaisia katseita ja töykeää palvelua. :(
Paroonissa saa kyllä mielestäni ihan ystävällistä palvelua. Yksi pimee poke siellä oli, mutta sekin on kuulemma potkittu pihalle. Kyllä tytöt ainakin minua ovat palvelleet ihan kiitettävästi, vaikka en kuulukkaan tuohon edellä mainittuun sisäsiittoiseen porukkaan :)
Ja siis hei, jos parooni laittaa ovensa säppiin, niin sittenhän täällä vasta porataankin, kun ei ole enää mitään kuppilaa / ruokapaikkaa missä käydä, vaikka en itse usein viihteellä siellä käy, niin onhan se kiva että on kuitenkin olemassa paikka, jos sille päälle sattuu. Syömässä käyn useammin ja useimmiten ruoka on ollut kyllä ihan hyvää ja palvelu kohteliasta. - öölsbuum
ainakaikkivalittaa kirjoitti:
Paroonissa saa kyllä mielestäni ihan ystävällistä palvelua. Yksi pimee poke siellä oli, mutta sekin on kuulemma potkittu pihalle. Kyllä tytöt ainakin minua ovat palvelleet ihan kiitettävästi, vaikka en kuulukkaan tuohon edellä mainittuun sisäsiittoiseen porukkaan :)
Ja siis hei, jos parooni laittaa ovensa säppiin, niin sittenhän täällä vasta porataankin, kun ei ole enää mitään kuppilaa / ruokapaikkaa missä käydä, vaikka en itse usein viihteellä siellä käy, niin onhan se kiva että on kuitenkin olemassa paikka, jos sille päälle sattuu. Syömässä käyn useammin ja useimmiten ruoka on ollut kyllä ihan hyvää ja palvelu kohteliasta.kuka poke on potkittu pihalle??=D
- onhan meillä
ainakaikkivalittaa kirjoitti:
Ja siis hei, jos parooni laittaa ovensa säppiin, niin sittenhän täällä vasta porataankin, kun ei ole enää mitään kuppilaa / ruokapaikkaa missä käydä, vaikka en itse usein viihteellä siellä käy, niin onhan se kiva että on kuitenkin olemassa paikka, jos sille päälle sattuu. Syömässä käyn useammin ja useimmiten ruoka on ollut kyllä ihan hyvää ja palvelu kohteliasta.tiki, tiki!
- keski-ikäinen2
onhan meillä kirjoitti:
tiki, tiki!
"kakaroille"
- Toinen keski-ikäinen
keski-ikäinen2 kirjoitti:
"kakaroille"
Saako Tikissä ruokaa? Onko se päivällä auki, esim. sunnuntaina?
- markkinoille
liufghh kirjoitti:
tein saman huomion vain ne kapparuusut jotka hengailee ukkomiesten kanssa on suosiossa.
eronneet ja karanneet ja täytyy olla vielä kaksi kertaa " seurustellut " jokaisen kanssa.
hyvin sisäsiittoista porukkaa, vain pieni murto-osa on jotka menee sinne semmosia ei maineensa menettäneitä.taitavat käydä enemmän kauempana viihteelle mennessään.
tarjoilu oli ynseää et sä tänne kuulu katse, kesälomalla kävin tuttavien kanssa.
ompa paikkoja mistä valita, eikä ole tarvetta usein käydäkkään kun elämä ei ole kapakasssa on muutakin. - kjiolok
markkinoille kirjoitti:
tein saman huomion vain ne kapparuusut jotka hengailee ukkomiesten kanssa on suosiossa.
eronneet ja karanneet ja täytyy olla vielä kaksi kertaa " seurustellut " jokaisen kanssa.
hyvin sisäsiittoista porukkaa, vain pieni murto-osa on jotka menee sinne semmosia ei maineensa menettäneitä.taitavat käydä enemmän kauempana viihteelle mennessään.
tarjoilu oli ynseää et sä tänne kuulu katse, kesälomalla kävin tuttavien kanssa.
ompa paikkoja mistä valita, eikä ole tarvetta usein käydäkkään kun elämä ei ole kapakasssa on muutakin.kyllä menee muualle jos pari kolme kertaa vuodessa ravintolassa käyn. Tamperetta kauemmaksi ei tarvitse mennä kun on joka lähtöön kapakoita. Kyllähän tuo Parooni vähän sellainen tietyn porukan vakipaikka on jos iltaa menee istumaan. Kait se tuossa silti olla saisi kun muutenkin aika kuollut tuo keskusta alkaa olemaan ja kyllä se suht ok ruokapaikka on ollut, ettei sen puoleen.
- Tauno45
kjiolok kirjoitti:
kyllä menee muualle jos pari kolme kertaa vuodessa ravintolassa käyn. Tamperetta kauemmaksi ei tarvitse mennä kun on joka lähtöön kapakoita. Kyllähän tuo Parooni vähän sellainen tietyn porukan vakipaikka on jos iltaa menee istumaan. Kait se tuossa silti olla saisi kun muutenkin aika kuollut tuo keskusta alkaa olemaan ja kyllä se suht ok ruokapaikka on ollut, ettei sen puoleen.
Kävin markkinoidenaikaan Paroonissa syömässä.Ruoka ei kyl ollut oikein maittavaa,koska edehdyin sen ottamaan noutopöydästä.No seuraavalla kerralla olen viisaampi,josko listalta saisi parempaa.Palvelussa ei mitään vikaa.Tarjoilija kyl kysyi et maistuiko ruoka.Olin sitä jättänyt lautaselle,koska jotenkin en vaan saanut sitä alas.No tottakai minä nyt sanoin et kyl ihan ok.Sillä en viitsinyt tarjoilijan mieltä pahentaa.No se siitä.Mut sit illalla olin karaokessa siellä,Paroonin takapihalla(pysäköintialue).Voi karmeeta sitä hajua mikä tuli likaviemäreistä.Et kyl ihan paikkakuntalaisena hävetti,koska minulla oli vieraita mukanani,toiselta paikkakunnanlta.Et minusta olisi ensiarvoisen tärkeetä korjata tuo epäkohta ensitilassa.Muuten toivon et Ravintola jatkaisi toimintaansa.Koska vanhakeskusta on muutenkin jo niin tyhjä,liiketilaoista.Toivotan kaikille hyvää kesänjatkoa.
liufghh kirjoitti:
Taidat itte olla sisäsiittolasta kun noin hyvin asiasta tiedät :D
- jooooo
olemme paroonin vaki asiakkaita ruoka on todella hyvää ei lähipaikoilta löydy niin hyvää ruoka paikkaa henkilökunta tosi mukvaa ja kohteliasta se solvaaminen on sitä parkanolaista kateutta.
- piste,
sanajärjestys. varmasti olet paikan vakioasiakas !
- .m..
piste, kirjoitti:
lähimmän 500 metrin säteeltä löydy yhtä hyvää.
- titii
piste, kirjoitti:
emme ole tenuneniä olemme hyvin toimeen tulevia ruokailioita ei kateita parooni paras ruokapaikka parkanossa
- fmkewjrt
titii kirjoitti:
emme ole tenuneniä olemme hyvin toimeen tulevia ruokailioita ei kateita parooni paras ruokapaikka parkanossa
hyvää ole, todellakaan. Eikä tähän liity nyt mitään kateutta. Possun pihvit ovat läskisiä, kastikkeet on tosin ihan ok. Naudan pihveihin ei taas laiteta kastikkeita lainkaan, niinkuin laitettiin "ennen". Lautasia ei lämmitetä, joten ruoka jäähtyy hetkessä kun se tuodaan pöytään. Mielummin menen Shellille syömään.
- opeeee
piste, kirjoitti:
Eikös ole parempi keskittyä täällä suomi24 sivulla vaan luetun ymmärtämiseen.Sinunkin!
- njamonmon
fmkewjrt kirjoitti:
hyvää ole, todellakaan. Eikä tähän liity nyt mitään kateutta. Possun pihvit ovat läskisiä, kastikkeet on tosin ihan ok. Naudan pihveihin ei taas laiteta kastikkeita lainkaan, niinkuin laitettiin "ennen". Lautasia ei lämmitetä, joten ruoka jäähtyy hetkessä kun se tuodaan pöytään. Mielummin menen Shellille syömään.
ei ole pekan kahvion ruoan voittanutta!!
- jjuuust
fmkewjrt kirjoitti:
sä et taida liharuuista paljon mitään tietää??mistä asti possunpihvit eivät ole olleet läskisiä?? kai jos sitä muutaman tunnin paistaa että korpuksi asti menee niin olisiko se parempi vai onko neidillä jonkinlainen dieetti päällä?? ja lämmitetyt lautaset?! sen ku viilaat käsilläs lautasta kuumaks.. ja tilaa vaikka se pippuripihvi tai barbegue leike ja lyö huulet pannuun ja sano onko kuumaa. ääliöitä mäkin oon nähnyt mutta toi menee yli. mun mielestä paroonissa on parkanon parhain ruoka ja joka viikonloppu kun parkanossa käyn porukoilla niin käyn siellä syömässä.. kateelliset kaivoon!
- rdctesrt
jjuuust kirjoitti:
sä et taida liharuuista paljon mitään tietää??mistä asti possunpihvit eivät ole olleet läskisiä?? kai jos sitä muutaman tunnin paistaa että korpuksi asti menee niin olisiko se parempi vai onko neidillä jonkinlainen dieetti päällä?? ja lämmitetyt lautaset?! sen ku viilaat käsilläs lautasta kuumaks.. ja tilaa vaikka se pippuripihvi tai barbegue leike ja lyö huulet pannuun ja sano onko kuumaa. ääliöitä mäkin oon nähnyt mutta toi menee yli. mun mielestä paroonissa on parkanon parhain ruoka ja joka viikonloppu kun parkanossa käyn porukoilla niin käyn siellä syömässä.. kateelliset kaivoon!
Nyt taitaa olla sinulla melkoinen aukko tiedoissasi. Lautasten lämmitys ravintoloissa on ihan normaali toimintatapa. Niiden lämmitys tehdään nimenomaan siksi, että ruoka pysyy lämpimänä pidempään.
- itelles!
jjuuust kirjoitti:
Hyppää itse kaivoon. Lautaset ovat tosiaankin tapana lämmittää, etpä ole kunnon ravintoloissa tainnut käydä, jos et tuotakaan tiennyt.
Nolasitpa nyt itsesi, hahhahhaa!! Ääliöksi mua on ihan turha haukkua, tiedän kyllä mistä puhun.
Enkä tosiaankaan ole kateellinen, eipä se raflan pyörittäminen helppoa ole, eikä se ole mikään kultakaivos.
Kaikki joidenka kanssa kuitenkin olen Paroonin ruoista puhunut, ovat sitä mieltä, että ruoka on huonontunut. Tosiasioista ei kannata kiistellä.
Jotain voisivat sille asialle tosiaan tehdä, jos meinaavat saada homman kannattavammaksi. - plää
opeeee kirjoitti:
Eikös ole parempi keskittyä täällä suomi24 sivulla vaan luetun ymmärtämiseen.Sinunkin!
mikä paska. en käytä enään kys. paikan palveluita. Niin ja en ole kateellinen heidän pisnekselle, vaan jos amatöörit kuppilaa haluaa pitää kavereille kanssa meiningillä niin ihan vapaasti. Minä äänestän jaloillani.
- zfh
plää kirjoitti:
mikä paska. en käytä enään kys. paikan palveluita. Niin ja en ole kateellinen heidän pisnekselle, vaan jos amatöörit kuppilaa haluaa pitää kavereille kanssa meiningillä niin ihan vapaasti. Minä äänestän jaloillani.
voi vitsi kukahan se karaokenvetäjä on paroonis? sellanen tosi ihqu?
- guguguuu
zfh kirjoitti:
voi vitsi kukahan se karaokenvetäjä on paroonis? sellanen tosi ihqu?
voi lol, :D
- mjiuyt
Että uusi omistaja ei uusisi vuokrasopimusta tai pyytää kolminkertaista vuokraa.
- Talouskonsultti
Onko kaikki liikaa mikä on hintaa? Kysyi entinen myyjä. Busines toimisi kaikilla tosi hyvin, jos ei tarvitsisi maksaa kulujansa.
Onnea vaan kaikille osapuolille. Yritetään pitää Parkano toiminnassa. Siihen tarvitaan kaikkia. Mussutus ei auta ketään. Viisautensa voi piilotta, mutta tyhmyys pursuu joka raosta väkisin esiin.
Älkää olko liian yksisilmäisiä. Liiketoiminnassa tarvitaan kaikkia osapuolia. - Satunnainen matkaili
Talouskonsultti kirjoitti:
Onko kaikki liikaa mikä on hintaa? Kysyi entinen myyjä. Busines toimisi kaikilla tosi hyvin, jos ei tarvitsisi maksaa kulujansa.
Onnea vaan kaikille osapuolille. Yritetään pitää Parkano toiminnassa. Siihen tarvitaan kaikkia. Mussutus ei auta ketään. Viisautensa voi piilotta, mutta tyhmyys pursuu joka raosta väkisin esiin.
Älkää olko liian yksisilmäisiä. Liiketoiminnassa tarvitaan kaikkia osapuolia.Satunnaisen matkailijan raportti:
Poikkesin Parkanon Paroonissa syömässä arki-lounaan kuta kuinkin puolilta päivin. Ruoka-astiat olivat osin tyhjät, vetelän oloinen tarjoilija (kassa) oli tiskin takana joutilaana ja pitkästyneen oloisena. Jäljellä olevat ruuat olisivat olleet kuitenkin maukkaita, elleivät olisi olleet aivan kylmiä. Yksi juoppo hortoili edes takaisin ruokasalissa ja vaati tilaamaan taksin. Lopulta se tilattiinkin. Kylmä jälkiruoka oli hyvää ja kahvi tavallista. Pienellä pilattu ruokailukokemus pistää harkitsemaan, josko seuraavan kerran valitsen muun paikan ajaessani sillä suunnalla. - puupää123
Satunnainen matkaili kirjoitti:
Satunnaisen matkailijan raportti:
Poikkesin Parkanon Paroonissa syömässä arki-lounaan kuta kuinkin puolilta päivin. Ruoka-astiat olivat osin tyhjät, vetelän oloinen tarjoilija (kassa) oli tiskin takana joutilaana ja pitkästyneen oloisena. Jäljellä olevat ruuat olisivat olleet kuitenkin maukkaita, elleivät olisi olleet aivan kylmiä. Yksi juoppo hortoili edes takaisin ruokasalissa ja vaati tilaamaan taksin. Lopulta se tilattiinkin. Kylmä jälkiruoka oli hyvää ja kahvi tavallista. Pienellä pilattu ruokailukokemus pistää harkitsemaan, josko seuraavan kerran valitsen muun paikan ajaessani sillä suunnalla.totta puhut pienillä asioilla pilattu... mutta täällä ei saisi puhua mistään, heti tulee sanomista...
- Suujasorkkatauti
puupää123 kirjoitti:
totta puhut pienillä asioilla pilattu... mutta täällä ei saisi puhua mistään, heti tulee sanomista...
Talon uusi nimi on Tylypahka. Niin tympeältä touhu vaikuttaa! Näyttää tosi kuolleelta liikekiinteistöltä..
- D:
Suujasorkkatauti kirjoitti:
Talon uusi nimi on Tylypahka. Niin tympeältä touhu vaikuttaa! Näyttää tosi kuolleelta liikekiinteistöltä..
nyt nauroin:D:D:D:D:D:
- Yläristä
D: kirjoitti:
nyt nauroin:D:D:D:D:D:
lukiolaisten arvostelu paikasta.Ennen Parooni oli Parkanon paras ruokapaikka,mutta eipä taida olla enää.
- fskljsfjkjksföljköfd
Yläristä kirjoitti:
lukiolaisten arvostelu paikasta.Ennen Parooni oli Parkanon paras ruokapaikka,mutta eipä taida olla enää.
Minkä päivän yläri?
- poikjuyh
Yläristä kirjoitti:
eivät edes syöneet siellä.Valittivat että tunnin päästä vasta saavat ruokaa.Mutta miksi mennä klo.10 ravintolaan syömään,epäilen monessako ravintolassa saa siihen aikaan ruokaa kun kokki on silloin tullut töihin.Olisivat menneet syömään ihmisten aikaan eikä aamupalalle.Itse käynyt usein sunnuntaisin syömässä ala carte ruokaa eikä ole moittimista.Toinen kokki tekee samasta annoksesta aina vähän erilaista mutta aina on maistunut.
- mknin
poikjuyh kirjoitti:
eivät edes syöneet siellä.Valittivat että tunnin päästä vasta saavat ruokaa.Mutta miksi mennä klo.10 ravintolaan syömään,epäilen monessako ravintolassa saa siihen aikaan ruokaa kun kokki on silloin tullut töihin.Olisivat menneet syömään ihmisten aikaan eikä aamupalalle.Itse käynyt usein sunnuntaisin syömässä ala carte ruokaa eikä ole moittimista.Toinen kokki tekee samasta annoksesta aina vähän erilaista mutta aina on maistunut.
oli aika ontuvaa, koska aivan erilaisista paikoista oli kyse. Lounasaika alkaa yleensa klo 11.00 harvoin klo 10.00 lounasta saa ainakaan pikku kaupunkien ravintoloista. Tietysti hyvään palveluun kuuluisi, että jotain pöperöä löytyisi kun ravintola kerran aukeaa. Näitä kebab kuppiloita tai hampurilais paikkoja ei kannata samaan nippuun ravintoloiden kanssa laittaa tai olisihan siihen sitten lounasruokalat yleensa laittaa joita on monia Parkanossa. Näissä kebab paikoissa ruoka on kyllä semmoista ettei sitä halusta normi ihminen syö, vaan ennemmin menee kunnon sapuskaa vaikka johonkin ruokalaan syömään. Näki, että kakarat oli testiryhmänä.
- nettisivuillakin
mknin kirjoitti:
oli aika ontuvaa, koska aivan erilaisista paikoista oli kyse. Lounasaika alkaa yleensa klo 11.00 harvoin klo 10.00 lounasta saa ainakaan pikku kaupunkien ravintoloista. Tietysti hyvään palveluun kuuluisi, että jotain pöperöä löytyisi kun ravintola kerran aukeaa. Näitä kebab kuppiloita tai hampurilais paikkoja ei kannata samaan nippuun ravintoloiden kanssa laittaa tai olisihan siihen sitten lounasruokalat yleensa laittaa joita on monia Parkanossa. Näissä kebab paikoissa ruoka on kyllä semmoista ettei sitä halusta normi ihminen syö, vaan ennemmin menee kunnon sapuskaa vaikka johonkin ruokalaan syömään. Näki, että kakarat oli testiryhmänä.
lukee että lounas on katettuna seisovaan pöytään arkisin klo 11-14, ei missään sanota että listaruokaakin saa vasta klo 11???? Olen ainakin Suomen maalla käynyt ennen yhtätoista ravintoloissa syömässä ja aina olen ruoan saanut.
Ja kai se Paroonin ruoka ihan ok syötävää olisi, ellei olisi kylmää =) - ovissa lukee
nettisivuillakin kirjoitti:
lukee että lounas on katettuna seisovaan pöytään arkisin klo 11-14, ei missään sanota että listaruokaakin saa vasta klo 11???? Olen ainakin Suomen maalla käynyt ennen yhtätoista ravintoloissa syömässä ja aina olen ruoan saanut.
Ja kai se Paroonin ruoka ihan ok syötävää olisi, ellei olisi kylmää =)että avoinna 10-? niin eiköhän sitä pöperöä kuulus silloin saada? esim. heselläkin parkanossa mennään tuntia ennen paikan avaamista keittiölle, lämmittelemään uunit ja muut. (Ja varmaan mones muuskin paikassa) :)
- siis mitä
ovissa lukee kirjoitti:
että avoinna 10-? niin eiköhän sitä pöperöä kuulus silloin saada? esim. heselläkin parkanossa mennään tuntia ennen paikan avaamista keittiölle, lämmittelemään uunit ja muut. (Ja varmaan mones muuskin paikassa) :)
Tässä esimerkki: Kaupat avataan esim 6, 7, 8 aamulla, mutta alkoholituotteita saa vasta 9:ltä, ja 21:teen saakka. Joten jos arkilounas alkaa klo 11, (ainakin minä) oletan, että listaruokaakin saa vasta silloin. Viikonloppuisinhan se on eri asia, kun listaruokaa saa heti ovien avaamisesta, mutta arkipäivät ovat poikkeus... On aika homma saada se lounas siihen pöytäsysteemiin järjestettyä. Ja varmasti paroonin nuoret tytöt ajoissa töihin menevät, eihän se lounas tunnissa valmistu! Eikä lounasta valmisteta ilman liesiä tai hellaa :) Kyllä huomasi, minkä ikäisiä poikia / tyttöjä oli juttua tekemässä.
Jos tästä nyt kuitenkin aletaan väittämällä väittämään, otetaan protestikisa juttua vastaan! Kokeillaan saadaanko esim Lounas-Kahvila Pekasta pihviä, leikettä tai pizzaa ennen lounasaikaa (klo 11 kö) ? - ??
siis mitä kirjoitti:
Tässä esimerkki: Kaupat avataan esim 6, 7, 8 aamulla, mutta alkoholituotteita saa vasta 9:ltä, ja 21:teen saakka. Joten jos arkilounas alkaa klo 11, (ainakin minä) oletan, että listaruokaakin saa vasta silloin. Viikonloppuisinhan se on eri asia, kun listaruokaa saa heti ovien avaamisesta, mutta arkipäivät ovat poikkeus... On aika homma saada se lounas siihen pöytäsysteemiin järjestettyä. Ja varmasti paroonin nuoret tytöt ajoissa töihin menevät, eihän se lounas tunnissa valmistu! Eikä lounasta valmisteta ilman liesiä tai hellaa :) Kyllä huomasi, minkä ikäisiä poikia / tyttöjä oli juttua tekemässä.
Jos tästä nyt kuitenkin aletaan väittämällä väittämään, otetaan protestikisa juttua vastaan! Kokeillaan saadaanko esim Lounas-Kahvila Pekasta pihviä, leikettä tai pizzaa ennen lounasaikaa (klo 11 kö) ?tolla sun järjelläshän myös listaruuan tarjoilun pitää silloin päättyä myös klo 14, jos kerran lounas ja listaruoka on sama asia. jos kauppa aukeaa 8, sieltä saa ruokaa silloin, anniskelulaki on aivan eri asia. jos ravintola aukeaa 10, sieltä kuuluu silloin saada ruokaa, ei sitä muuten ravintolaksi kutsuta. ja varmasti on homma saada lounas "pöytäsysteemiin", sitä varten tullaan hyvissä ajoin töihin. ruokaa voi toki laittaa kotonakin, jos pakko on kymmeneltä jotain saada ja mulle on ihan sama moneltako paroonista saa ruokaa, ihmettelen vain tota sun järjenjuoksua..
- äåöplok
Koskaha parooni taas on sunnuntaisin auki vai onko käytäntö pysyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510