Uusi Lancer hankinnassa

japsit kestää

Joskus parikymmentä vuotta sitten oli hyviä kokemuksia Mitsun Lancerista, sitten tuli vaihdettu merkkiä, mutta nyt on alkanut kiinnostamaan ostaa uusi Lancer.
Millaisia kokemuksia teillä on ollut, sedan vai sportback, kone?, vikoja, ajo-ominaisuudet, kulutus jne. Kaikenlaiset näkemykset ja kokemukset kiinnostavat. Viiden vuoden takuukin houkuttelee.

Kiitoksia.

12

5256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nipponisti.

      odota hetki, niin Lancerin saa uudella taloudellisella 1,6 moottorilla.

      • in ten se

        koska se 1,6 on tulossa?ite olen odottanu helmikuusta asti.....


      • nipponisti.
        in ten se kirjoitti:

        koska se 1,6 on tulossa?ite olen odottanu helmikuusta asti.....

        kun tietäisi, niin kertoisi. Mutta kun katsoo hinnastoja, niin nyt on ainoastaan 1,5 moottorilla saatavana, joten nyt myydään vanhat ensin pois. 1,5 hintakin pudotettiin, ja Vehossa on kuun loppuun Stoccan-tarjous, niin näistä päätellen se uusi 1,6 ja 1,8 diesel tulisi piakkoin. Jos 1,5 riittää, niin siitä vaan, hyvä auto halvalla, mutta jos tarvitset voimaa hieman enemmä, kannattaa odotella.


      • in ten se
        nipponisti. kirjoitti:

        kun tietäisi, niin kertoisi. Mutta kun katsoo hinnastoja, niin nyt on ainoastaan 1,5 moottorilla saatavana, joten nyt myydään vanhat ensin pois. 1,5 hintakin pudotettiin, ja Vehossa on kuun loppuun Stoccan-tarjous, niin näistä päätellen se uusi 1,6 ja 1,8 diesel tulisi piakkoin. Jos 1,5 riittää, niin siitä vaan, hyvä auto halvalla, mutta jos tarvitset voimaa hieman enemmä, kannattaa odotella.

        joo se uus 1.6 vaikuttaa pirteeltä moottorilta...eikä 1.5 lanceria saa intense varusteilla...tuskin se enää tänä vuonna tulee.se on ilmeisesti sama moottori mikä on tos uudes asx maasturis...


    • leon007

      Oletko tietoinen uudesta ASX- mallista, pyörii samassa hintaluokassa.Kannattaa varmaan tutustua, ei sillä että Lancer huono olisi mutta muuten vaan ihan mielenkiinnosta.

    • Intense_

      Moro! Mulla ihan OK kokemuksia uudesta Lancerista ja kilometrejäkin ajettuna n. 60 000. Ajo-ominaisuudet ja varuste taso OK. Seka-ajon kulutuksesta... pyörii siinä 7 litran tuntumassa, yleensä hieman yli 7 l. Ainut miinus on meluisuus 18 tuumasilla renkailla, mutta lisävaimennettuna menettelee nykyään.

    • Mitzzu

      Se on älyttömän hyvä auto. Passelin kokonen, hyvät moottorit, hyvä ajaa ja kestää. Ei muuta kun kaupoille, niin minäkin tein.

    • irak57

      Minulla jo kolmas Mitsu menossa ensiksi 2006 2,0 intense sport, seuraava oli vuoden 2008 intense sport sedan ja nyt on sitten alla upea Lancer Ralliart. Kyllä nämä uudet Mitsut ovat palvelleet todella hyvin ja mielestäni hinta/laatu/varusteet ovat kilpailukykyiset. Nyt todella Mitsu tarjoaa jo 5-vuoden takuun sekin on erinomainen asia. Suosittelen ... käy testaamassa eri mallit 1.5, 1.8 sekä Ralliart ...

      • nipponisti.

        Tuosta Ralliartin vaihteiston toiminnasta olisin hieman kysellytkäyttäjän kokemuksia. Autolehtien ja -ohjelmien koeajajat kun ovat monesti moittineet tuon vaihteiston toimintaa. Minkälaisiin kulutuksiin olet päässyt?


      • irak57
        nipponisti. kirjoitti:

        Tuosta Ralliartin vaihteiston toiminnasta olisin hieman kysellytkäyttäjän kokemuksia. Autolehtien ja -ohjelmien koeajajat kun ovat monesti moittineet tuon vaihteiston toimintaa. Minkälaisiin kulutuksiin olet päässyt?

        Itse ajelen usein pitkiä matkoja ja seurannut kulutusta niin jos ajetaan normaali nopeuksia niin keskikulutus on ollut jopa 8.4 ltr/100 km. Minä olen kyllä tykästynyt vaihteistoon ja monet testaajat ovat sitä myös kehuneet. Autossa on jatkuva aktiivinen neliveto päällä joten talvella auto vasta pääsee oikeuksiin mutta eipä ole valittamista kesälläkään. Autossa on valittavana 3 eri välitystä yksi lumelle toinen normaali ajoon ja kolmas soralla ( välitykset vaihtuvat ). Vaihteiston voit valita myös automaatilla eli auto vaihtaa itse tai vaihtaa kepillä tai sitten pedaljeista ratin takana. Ralliartissa on sitten vielä ominaisuus joka muuttaa auton luónteen valitsemalla vaihteiston normaalina tai sitten sport niin jopa auto muuttuu täysin. Tuossa sport asennossa ei sitten vakkari kytkeydy päälle vain sitten mennään. Kuten aiemmin totesin autolla on viiden vuoden takuu jos jotain ilmenee viedään katsottavaksi. Tehdas lupaa autolle kiihtyvyyden 0 - 100 7,1 s mutta Tuulilasi mittasi sen arvoksi 6,5s ja olenpa netissä nähnyt vieläkin nopeampia arvoja ?


      • uuttaputkeen

        ei ole enää 1.8 saatavilla..
        ja melkein sen 1.5 voi nyt unohtaa, kohta tulossa hieman parempi 1.6 mikä ASX mallissakin. Samalla tulee se uusi diesil.

        Nyt just on todella huono tarjonta Lancer malleista.


    • haukiloota

      Reilu kuukausi sitten vaihdettiin 307 uuteen sportbackiin 1.5 koneella. laadukas auto, ei mikään raketti tolla koneella, vaan kyllä silläkin kerkee ku uskaltaa vaan kierrättää tarpeeks.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe