Voi että vihaan tätä elämää!!!

i hate life

Miks mun pitikään syntyä?! Koska tämä piina oikein loppuu??

7

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArjaTK

      Miksi olet surullinen ?

      • i hate life

        en ole surullinen, olen vihainen! viimeinen niitti, koska se tulee???


    • Et sitä enää muista kuten ei kukaan meistä syntymänsä jälkeen, mutta olet aivan itse päättänyt syntyä tähän elämään ja omaan perheeseesi. Olet valinnut tämänkertaiseksi elämänläksyksesi käsitellä näitä tunteita: vihaa, yksinäisyyttä, katkeruutta.. Piinasi loppuu kun itse niin päätät ja valitsemasi läksy on läpikäyty. Monien elämiemme jatkumossa tämä ajanjakso on lopulta kuin pieni häivähdys vain, joka kohta painuu muistojen joukkoon vain ajoittain sieltä päätään nostaen.

      • i hate life

        EIEIEIEI!!! Miksi ihmeessä olisin halunnut tämän, elämän?!??? Olenko hullu?!?? EIEIEIEI, nyt on tapahtunut paha erehdys, synnyin vahingossa uudestaan !!!


      • i hate life !!!
        i hate life kirjoitti:

        EIEIEIEI!!! Miksi ihmeessä olisin halunnut tämän, elämän?!??? Olenko hullu?!?? EIEIEIEI, nyt on tapahtunut paha erehdys, synnyin vahingossa uudestaan !!!

        help me!!! koska piina loppuu, en jaksa enää!!!


      • uusi alku
        i hate life !!! kirjoitti:

        help me!!! koska piina loppuu, en jaksa enää!!!

        Hyväksy heikkoutesi ja ajattele ne vahvuuksiesi vastakohdiksi, yhdessä nämä vastakohdat muodostavat sinut, tasapainoisen ominaisuuksiesi summan. Kun hyväksyt itsessäsi hyvän ja pahan nouset niiden
        yläpuolelle - et ole kumpaakaan vaan jotain enemmän.

        "Kohdata esteet ja vastoinkäymiset rohkeasti
        On jalompaa kuin vetäytyä lepoon
        Perhonen joka lentelee lampun ympärillä,
        kunnes kuolee
        On ihailtavampi kuin myyrä
        Joka elää pimeässä käytävässä

        Vaikka pimeys estääkin meitä näkemästä puita ja
        kukkia silmillämme, se ei voi kätkeä sydäntemme rakkautta."

        - Kahlil Gibran -

        VOIMIA SINULLE !


      • i hate life
        uusi alku kirjoitti:

        Hyväksy heikkoutesi ja ajattele ne vahvuuksiesi vastakohdiksi, yhdessä nämä vastakohdat muodostavat sinut, tasapainoisen ominaisuuksiesi summan. Kun hyväksyt itsessäsi hyvän ja pahan nouset niiden
        yläpuolelle - et ole kumpaakaan vaan jotain enemmän.

        "Kohdata esteet ja vastoinkäymiset rohkeasti
        On jalompaa kuin vetäytyä lepoon
        Perhonen joka lentelee lampun ympärillä,
        kunnes kuolee
        On ihailtavampi kuin myyrä
        Joka elää pimeässä käytävässä

        Vaikka pimeys estääkin meitä näkemästä puita ja
        kukkia silmillämme, se ei voi kätkeä sydäntemme rakkautta."

        - Kahlil Gibran -

        VOIMIA SINULLE !

        Plääh, tylsää... olen kypsä poimittavaksi pois, en enää muuta halua kuin lepoa, ikuista sellaista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe