Miks mun pitikään syntyä?! Koska tämä piina oikein loppuu??
Voi että vihaan tätä elämää!!!
7
318
Vastaukset
- ArjaTK
Miksi olet surullinen ?
- i hate life
en ole surullinen, olen vihainen! viimeinen niitti, koska se tulee???
Et sitä enää muista kuten ei kukaan meistä syntymänsä jälkeen, mutta olet aivan itse päättänyt syntyä tähän elämään ja omaan perheeseesi. Olet valinnut tämänkertaiseksi elämänläksyksesi käsitellä näitä tunteita: vihaa, yksinäisyyttä, katkeruutta.. Piinasi loppuu kun itse niin päätät ja valitsemasi läksy on läpikäyty. Monien elämiemme jatkumossa tämä ajanjakso on lopulta kuin pieni häivähdys vain, joka kohta painuu muistojen joukkoon vain ajoittain sieltä päätään nostaen.
- i hate life
EIEIEIEI!!! Miksi ihmeessä olisin halunnut tämän, elämän?!??? Olenko hullu?!?? EIEIEIEI, nyt on tapahtunut paha erehdys, synnyin vahingossa uudestaan !!!
- i hate life !!!
i hate life kirjoitti:
EIEIEIEI!!! Miksi ihmeessä olisin halunnut tämän, elämän?!??? Olenko hullu?!?? EIEIEIEI, nyt on tapahtunut paha erehdys, synnyin vahingossa uudestaan !!!
help me!!! koska piina loppuu, en jaksa enää!!!
- uusi alku
i hate life !!! kirjoitti:
help me!!! koska piina loppuu, en jaksa enää!!!
Hyväksy heikkoutesi ja ajattele ne vahvuuksiesi vastakohdiksi, yhdessä nämä vastakohdat muodostavat sinut, tasapainoisen ominaisuuksiesi summan. Kun hyväksyt itsessäsi hyvän ja pahan nouset niiden
yläpuolelle - et ole kumpaakaan vaan jotain enemmän.
"Kohdata esteet ja vastoinkäymiset rohkeasti
On jalompaa kuin vetäytyä lepoon
Perhonen joka lentelee lampun ympärillä,
kunnes kuolee
On ihailtavampi kuin myyrä
Joka elää pimeässä käytävässä
Vaikka pimeys estääkin meitä näkemästä puita ja
kukkia silmillämme, se ei voi kätkeä sydäntemme rakkautta."
- Kahlil Gibran -
VOIMIA SINULLE ! - i hate life
uusi alku kirjoitti:
Hyväksy heikkoutesi ja ajattele ne vahvuuksiesi vastakohdiksi, yhdessä nämä vastakohdat muodostavat sinut, tasapainoisen ominaisuuksiesi summan. Kun hyväksyt itsessäsi hyvän ja pahan nouset niiden
yläpuolelle - et ole kumpaakaan vaan jotain enemmän.
"Kohdata esteet ja vastoinkäymiset rohkeasti
On jalompaa kuin vetäytyä lepoon
Perhonen joka lentelee lampun ympärillä,
kunnes kuolee
On ihailtavampi kuin myyrä
Joka elää pimeässä käytävässä
Vaikka pimeys estääkin meitä näkemästä puita ja
kukkia silmillämme, se ei voi kätkeä sydäntemme rakkautta."
- Kahlil Gibran -
VOIMIA SINULLE !Plääh, tylsää... olen kypsä poimittavaksi pois, en enää muuta halua kuin lepoa, ikuista sellaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683