Etsin virtuaalitallilta hoitsua

Sonkku (:)

eli otsikko kertoo kaiken. Etsin siis yhtä ainotta hoitohevosta. Tallin pitäisi olla täysin valmis, omistajan(tai omistajien) ylläpitää tallia ahkerasti, päivityksiä paljon, melkein joka päivä, hoitajia aika paljon, kivoja hevosia, hevosilla pitkiä luonteita, hevosten kuvat hienoja..:) tallikauppa, kisoja(joskus), joskus tunteja(sillä minua on kehuttu että olen hyvä kirjottamaan niitä xD)

Olen ahkera hoitaja. Kirjotan siis usein. Pitkiä tarinoita enimmikseen. ja jos hyvä talli on niin voisin ehkä tuoda yksärinkin. Tai ottaa toisen hoitsun, jos se tallilla olisi mahdollista.

3

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiD33

Olet oikein tervetullut vierailemaan virtuaalisessa ratsastuskoulussa Santiaqissa!

Meiltä löytyy vielä muutamia hevosia vailla hoitajaa, joiden joukosta löytyy niin osaavaa kuin hieman osaamattomampaakin karvakorvaa. Tallin hevoset ovat hyvin koulutettuja ja tilat niin hoitamiseen kuin ratsastamiseenkin ovat suorastaan loistavat :) Hoitajien huone on avoin kaikille hoitajille sekä yksityisten omistajille, eikä porukkaan mukaan pääseminen ole hankalaa! Tallijengi on avointa ja ystävällistä, mutta mukaan mahtuu reilusti huumorintajua ja joskus jopa hiukan uhkarohkeuttakin ;)

Tallimme järjestää vakio- ja irtotunteja toiveiden mukaan. Jos haluaa ennen hoitamisen aloittamista käydä tunneilla ja etsiä sitä kaikista sopivinta karvakorvaa selästä käsin, niin tervetuloa irtotunneille :) Tunneille pääsääntöisesti minä päätän kuka ratsastaa kenelläkin, mutta hoitajat ratsastavat useimmiten hoitohevosillaan.

Tallia pyritään päivittämään useita kertoja päivässä, mutta välillä lomamatkat estävät tietokoneelle pääsyn ja vastausta saattaa tästä syystä joutua odottelemaan muutaman päivän... Hepat ovat omasta mielestäni ihan supermahtavia (niinhän ne omistajat aina sanoo...) ja useimmilta löytyy pitkät luonteet, mutta osalle en ole ehtinyt kirjoitella pitempiä versioita. Kuvista en sano mitään, koska sehän on mielipidekysymys...

Mutta minulla on taipumusta höpöttää ihan liikaa, joten ehkä on parasta jättää tämä luennointi ja antaa sinun itse tutkiskella tallia mikäli kiinnostuit ;D

http://santiaq.webs.com/etusivup.htm

• soppasopuli

Hei täällä kirjoittaa soppa tallin omistaja. Tallini on täysin virtuaalinen. Hoitajia sielä on 6. Hevosia sielä on todella monta. Tuntihevisa/poneja, Eläkeläishevosia, Lemmikkejä, Tammoja jotka synnyttävät, Varsoja, Yksityistalli, Myytäviähevosia, kisoja ja kaikkea muuta. Tallillani on myöskin ratsupuoti jossa on ratsastajalle että hevoselle jatoin kivaa. Kaikki kuvat olen ottanut slawikista. Käyn tallillani päivittäin jos kone ei ole rikki taikka jos olen ilmoittanut olven lomalla jonkun aikaa. Tallillani on muos parashoitaja palkinto. Palkitsen joka kuukausi yhden hoitajan joka on ahkerasti hoitanut hotsuaan. tallini osoite on.
      www.ratsutallikavio.suntuubi.com

• Julia // BC

Tervetuloa BCn talliin!

Talli on aika uusi, toimintaa löytyy ja moni on kehunut tallia ja sen hevosten luonteita.
      Esittelyä on vaikea sanoa ilman, että alkaa kehumaan liikaa ;)
      Tule siis itse katsomaan!

t. Julia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe