Etsin virtuaalitallilta hoitsua

Sonkku (:)

eli otsikko kertoo kaiken. Etsin siis yhtä ainotta hoitohevosta. Tallin pitäisi olla täysin valmis, omistajan(tai omistajien) ylläpitää tallia ahkerasti, päivityksiä paljon, melkein joka päivä, hoitajia aika paljon, kivoja hevosia, hevosilla pitkiä luonteita, hevosten kuvat hienoja..:) tallikauppa, kisoja(joskus), joskus tunteja(sillä minua on kehuttu että olen hyvä kirjottamaan niitä xD)

Olen ahkera hoitaja. Kirjotan siis usein. Pitkiä tarinoita enimmikseen. ja jos hyvä talli on niin voisin ehkä tuoda yksärinkin. Tai ottaa toisen hoitsun, jos se tallilla olisi mahdollista.

3

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiD33

      Olet oikein tervetullut vierailemaan virtuaalisessa ratsastuskoulussa Santiaqissa!

      Meiltä löytyy vielä muutamia hevosia vailla hoitajaa, joiden joukosta löytyy niin osaavaa kuin hieman osaamattomampaakin karvakorvaa. Tallin hevoset ovat hyvin koulutettuja ja tilat niin hoitamiseen kuin ratsastamiseenkin ovat suorastaan loistavat :) Hoitajien huone on avoin kaikille hoitajille sekä yksityisten omistajille, eikä porukkaan mukaan pääseminen ole hankalaa! Tallijengi on avointa ja ystävällistä, mutta mukaan mahtuu reilusti huumorintajua ja joskus jopa hiukan uhkarohkeuttakin ;)

      Tallimme järjestää vakio- ja irtotunteja toiveiden mukaan. Jos haluaa ennen hoitamisen aloittamista käydä tunneilla ja etsiä sitä kaikista sopivinta karvakorvaa selästä käsin, niin tervetuloa irtotunneille :) Tunneille pääsääntöisesti minä päätän kuka ratsastaa kenelläkin, mutta hoitajat ratsastavat useimmiten hoitohevosillaan.

      Tallia pyritään päivittämään useita kertoja päivässä, mutta välillä lomamatkat estävät tietokoneelle pääsyn ja vastausta saattaa tästä syystä joutua odottelemaan muutaman päivän... Hepat ovat omasta mielestäni ihan supermahtavia (niinhän ne omistajat aina sanoo...) ja useimmilta löytyy pitkät luonteet, mutta osalle en ole ehtinyt kirjoitella pitempiä versioita. Kuvista en sano mitään, koska sehän on mielipidekysymys...

      Mutta minulla on taipumusta höpöttää ihan liikaa, joten ehkä on parasta jättää tämä luennointi ja antaa sinun itse tutkiskella tallia mikäli kiinnostuit ;D

      http://santiaq.webs.com/etusivup.htm

    • soppasopuli

      Hei täällä kirjoittaa soppa tallin omistaja. Tallini on täysin virtuaalinen. Hoitajia sielä on 6. Hevosia sielä on todella monta. Tuntihevisa/poneja, Eläkeläishevosia, Lemmikkejä, Tammoja jotka synnyttävät, Varsoja, Yksityistalli, Myytäviähevosia, kisoja ja kaikkea muuta. Tallillani on myöskin ratsupuoti jossa on ratsastajalle että hevoselle jatoin kivaa. Kaikki kuvat olen ottanut slawikista. Käyn tallillani päivittäin jos kone ei ole rikki taikka jos olen ilmoittanut olven lomalla jonkun aikaa. Tallillani on muos parashoitaja palkinto. Palkitsen joka kuukausi yhden hoitajan joka on ahkerasti hoitanut hotsuaan. tallini osoite on.
      www.ratsutallikavio.suntuubi.com

    • Julia // BC

      Tervetuloa BCn talliin!

      Talli on aika uusi, toimintaa löytyy ja moni on kehunut tallia ja sen hevosten luonteita.
      Esittelyä on vaikea sanoa ilman, että alkaa kehumaan liikaa ;)
      Tule siis itse katsomaan!

      t. Julia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe