eli otsikko kertoo kaiken. Etsin siis yhtä ainotta hoitohevosta. Tallin pitäisi olla täysin valmis, omistajan(tai omistajien) ylläpitää tallia ahkerasti, päivityksiä paljon, melkein joka päivä, hoitajia aika paljon, kivoja hevosia, hevosilla pitkiä luonteita, hevosten kuvat hienoja..:) tallikauppa, kisoja(joskus), joskus tunteja(sillä minua on kehuttu että olen hyvä kirjottamaan niitä xD)
Olen ahkera hoitaja. Kirjotan siis usein. Pitkiä tarinoita enimmikseen. ja jos hyvä talli on niin voisin ehkä tuoda yksärinkin. Tai ottaa toisen hoitsun, jos se tallilla olisi mahdollista.
Etsin virtuaalitallilta hoitsua
3
206
Vastaukset
- TiD33
Olet oikein tervetullut vierailemaan virtuaalisessa ratsastuskoulussa Santiaqissa!
Meiltä löytyy vielä muutamia hevosia vailla hoitajaa, joiden joukosta löytyy niin osaavaa kuin hieman osaamattomampaakin karvakorvaa. Tallin hevoset ovat hyvin koulutettuja ja tilat niin hoitamiseen kuin ratsastamiseenkin ovat suorastaan loistavat :) Hoitajien huone on avoin kaikille hoitajille sekä yksityisten omistajille, eikä porukkaan mukaan pääseminen ole hankalaa! Tallijengi on avointa ja ystävällistä, mutta mukaan mahtuu reilusti huumorintajua ja joskus jopa hiukan uhkarohkeuttakin ;)
Tallimme järjestää vakio- ja irtotunteja toiveiden mukaan. Jos haluaa ennen hoitamisen aloittamista käydä tunneilla ja etsiä sitä kaikista sopivinta karvakorvaa selästä käsin, niin tervetuloa irtotunneille :) Tunneille pääsääntöisesti minä päätän kuka ratsastaa kenelläkin, mutta hoitajat ratsastavat useimmiten hoitohevosillaan.
Tallia pyritään päivittämään useita kertoja päivässä, mutta välillä lomamatkat estävät tietokoneelle pääsyn ja vastausta saattaa tästä syystä joutua odottelemaan muutaman päivän... Hepat ovat omasta mielestäni ihan supermahtavia (niinhän ne omistajat aina sanoo...) ja useimmilta löytyy pitkät luonteet, mutta osalle en ole ehtinyt kirjoitella pitempiä versioita. Kuvista en sano mitään, koska sehän on mielipidekysymys...
Mutta minulla on taipumusta höpöttää ihan liikaa, joten ehkä on parasta jättää tämä luennointi ja antaa sinun itse tutkiskella tallia mikäli kiinnostuit ;D
http://santiaq.webs.com/etusivup.htm - soppasopuli
Hei täällä kirjoittaa soppa tallin omistaja. Tallini on täysin virtuaalinen. Hoitajia sielä on 6. Hevosia sielä on todella monta. Tuntihevisa/poneja, Eläkeläishevosia, Lemmikkejä, Tammoja jotka synnyttävät, Varsoja, Yksityistalli, Myytäviähevosia, kisoja ja kaikkea muuta. Tallillani on myöskin ratsupuoti jossa on ratsastajalle että hevoselle jatoin kivaa. Kaikki kuvat olen ottanut slawikista. Käyn tallillani päivittäin jos kone ei ole rikki taikka jos olen ilmoittanut olven lomalla jonkun aikaa. Tallillani on muos parashoitaja palkinto. Palkitsen joka kuukausi yhden hoitajan joka on ahkerasti hoitanut hotsuaan. tallini osoite on.
www.ratsutallikavio.suntuubi.com - Julia // BC
Tervetuloa BCn talliin!
Talli on aika uusi, toimintaa löytyy ja moni on kehunut tallia ja sen hevosten luonteita.
Esittelyä on vaikea sanoa ilman, että alkaa kehumaan liikaa ;)
Tule siis itse katsomaan!
t. Julia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185013MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022541- 101924
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5791897Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1151624Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671217Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331158Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007