Star Wars sarja

nkj<s

Vuonna 2006 Lucas ilmoitti tekevänsä uuden tv-sarjan Tähtien sodasta. Sarja tulee sijoittumaan Sithin koston ja Uuden toivon välille. Sarja tulee ilmestymään todennäköisesti vuonna 2011 ja siihen tullaan tekemään noin 400 jaksoa.Sarjalle ei ole vielä annettu virallista nimeä, mutta se tunnetaan projektinimellä Star Wars Live Action TV Series.

pitääkö tämä paikkansa??

13

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aleks1i

      400?! Mistä kaikkiin jaksoihin riittää materiaalia.

      • KyleKatarn(1987)

        uusi materiaali tietysti kuvataan. Niin yksinkertaista se on.

        Ja itse luin aikoinaan, että kyseessä olisi peräti 500 jaksoa, jotka tietysti jaettaisiin useamman rinnakkaissarjan kesken.


      • Aleks1i
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        uusi materiaali tietysti kuvataan. Niin yksinkertaista se on.

        Ja itse luin aikoinaan, että kyseessä olisi peräti 500 jaksoa, jotka tietysti jaettaisiin useamman rinnakkaissarjan kesken.

        hohhoijaa. Vai että kuvataan. No siitähän mä olinkin kiinnostunut, joo.


      • KyleKatarn(1987)
        Aleks1i kirjoitti:

        hohhoijaa. Vai että kuvataan. No siitähän mä olinkin kiinnostunut, joo.

        kuinka typerä sinun kysymyksesi itse asiassa oli? Mitähän sitten mahdoit odottaa vastaukseksi?


      • Aleks1i
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        kuinka typerä sinun kysymyksesi itse asiassa oli? Mitähän sitten mahdoit odottaa vastaukseksi?

        Ihmettelin vain, että mitä näissä kaikissa sarjan jaksoissa mahtaa tapahtua, kun Star Wars on jo muutenkin tylsää itsensä toistamista. On varmaan väkisin pitänyt keksiä lisää juonta, ja lopputulos on sitten sitä samaa jaarittelua.


      • Veteranfan
        Aleks1i kirjoitti:

        Ihmettelin vain, että mitä näissä kaikissa sarjan jaksoissa mahtaa tapahtua, kun Star Wars on jo muutenkin tylsää itsensä toistamista. On varmaan väkisin pitänyt keksiä lisää juonta, ja lopputulos on sitten sitä samaa jaarittelua.

        ...ei ilmeisesti kuivunut,jos pitää paikkansa puheet 400-500.jakson tv sarjasta.Tarina keskittyy keisarin yli 20.vuotiseen valtakauteen,josta varmaan riittää tarinaa jos jonkinmoista Boba Fettistä Jabba Huttiin,tai kapinaliiton alkamisesta aina imperiumin orjuuttaessa maailmoja.En usko että tullaan näkemään elokuvien päähenkilöitä laisinkaan tv sarjassa,niihin vain viitataan viitteellisesti.Sarjassa tuskin tullaan näkemään montaakaan valomiekan heiluttajaa,luulen ettei sarjassa ole ketään Jediä enään hengissä Obi-Wanin ja Yodan ohella,eikä näitä herroja tuskin paljoa sarjassa näy.
        Uskon sarjassa kuvattavan enemmänkin näitä imperiumin ikeen alla olevia henkilöitä,joita ei olla nähty elokuvissa muutenkuin sivuroolissa.Henkilöhahmoja riittää jokalähtöön,joten sarjasta onkin kerrottu tulevan enemmän henkilöhahmo lähtöisempi ja synkempi kuin elokuvat olivat.


    • Veteranfan

      ...on tullut eteen vielä suunnitteluvaiheessa olevasta Tv sarjasta.Nimittäin George Lucas on huolissaan sarjan toteutuksesta,eli siitä millä tavalla he sen tekisivät.Näillä näkymin sarjasta on tulossa huippukallis tuotanto,tekijät eivät ole vielä löytäneet huokeaa tapaa tehdä sarjasta uskottavan näköistä Star Warsia.Käsikirjoitukset ovat olleet valmiita jo aikaa sitten,100.jaksoa odottaa jo pelkästään kuvausten alkamista.,eli nuo 100.jaksoa käsittäisi näillä näkymin viiden kauden jaksot.

      • KyleKatarn(1987)

        muodostua lopulta niin massiiviseksi, että kaatuu omaan suuruuteensa. Niin käsittämätön määrä 400-500 jaksoa oikeastaan on. Tätä ennen tuohon määrään on scifi-genressä tainnut yltää vain kaikki Star Trek sarjat yhdessä. Tietysti olisi mukavaa jos edes jonkinlaisen sarjan saamme, ja esimerkiksi 100 jaksoa tuntuisi jo ihan sopivan laajalta sarjalta.


      • KyleKatarn(1987)
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        muodostua lopulta niin massiiviseksi, että kaatuu omaan suuruuteensa. Niin käsittämätön määrä 400-500 jaksoa oikeastaan on. Tätä ennen tuohon määrään on scifi-genressä tainnut yltää vain kaikki Star Trek sarjat yhdessä. Tietysti olisi mukavaa jos edes jonkinlaisen sarjan saamme, ja esimerkiksi 100 jaksoa tuntuisi jo ihan sopivan laajalta sarjalta.

        kyllä sarjaan riittää ainakin 5-10 kauden verran, sillä kahteenkymmeneen Star Wars-vuoteen mahtuu hyvin suuri kirjo kaikenlaisia jännittäviä tapahtumia, jollaisista moni on ehkä koko ikänsä unelmoinut näkevänsä jotakin TV-sarjan tyyppistä. Tosin suunnitelmat niin monesta jaksosta kuin on alustavasti ilmoitettu tuntuvat kyllä hivenen megalomaanisilta. Ainakin jos aiotaan kaiken aikaa säilyttää sarja mielenkiintoisena.

        Esimerkkinä vaikkapa Stargate (Tähtiportti) sarja alkoi jo hieman toistamaan itseään kymmenenteen kauteen päästessään, mutta onneksi sarja tajuttiin pistää päätökseen ajoissa.


      • Aleks1i
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        kyllä sarjaan riittää ainakin 5-10 kauden verran, sillä kahteenkymmeneen Star Wars-vuoteen mahtuu hyvin suuri kirjo kaikenlaisia jännittäviä tapahtumia, jollaisista moni on ehkä koko ikänsä unelmoinut näkevänsä jotakin TV-sarjan tyyppistä. Tosin suunnitelmat niin monesta jaksosta kuin on alustavasti ilmoitettu tuntuvat kyllä hivenen megalomaanisilta. Ainakin jos aiotaan kaiken aikaa säilyttää sarja mielenkiintoisena.

        Esimerkkinä vaikkapa Stargate (Tähtiportti) sarja alkoi jo hieman toistamaan itseään kymmenenteen kauteen päästessään, mutta onneksi sarja tajuttiin pistää päätökseen ajoissa.

        Aivan... Kiitos (vihdoinkin järkevästä) vastauksesta.


      • KyleKatarn(1987)
        Aleks1i kirjoitti:

        Aivan... Kiitos (vihdoinkin järkevästä) vastauksesta.

        Uskoakseni jokainen kysymys saa aina arvoisensa vastauksen.


      • Aleks1i
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        Uskoakseni jokainen kysymys saa aina arvoisensa vastauksen.

        Onhan ihmisillä kaikenlaisia hölmöjä uskomuksia.


      • KyleKatarn(1987)
        Aleks1i kirjoitti:

        Onhan ihmisillä kaikenlaisia hölmöjä uskomuksia.

        Useimmat uskomukset ovat hölmöjä, sillä niille ei yleensä ole mitään perustetta. Uskonnot ovat paras esimerkki tästä.

        Minä kuitenkin uskon siihen mitä voin nähdä ja kokea, jopa koskeakin ja näihin kokemuksiin uskoni perustaen voin itse asiassa tietää aika tarkasti miten asiat ovat, enkä vain luulla. Perusteltuihin asioihin uskominen ei ole hölmöä.

        Uskon myös että asioilla on tietynlaiset seuraukset, sillä olen sen kokemuksesta voinut todeta hyvin monta kertaa. Niin.. olettekos koskaan kuulleet lausetta: "Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan" ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe