Hei, ehtisitkö katsoa minulle?
Mieltäni painaa mieheni yhteydenpito entiseen tyttöystäväänsä. He erosivat 2-3 vuotta sitten. Yhteydenpito on molemmin puolista.
Onko heillä vielä tunteita toisiaan kohtaan vai pelkkää kaveruutta?
Huomasin mieheni salaavan yhteydenpitoa entiseensä ja se vaivaa minua.
Onko mieheni minulle "oikea"?
Entä mistä löydän motivaation taas syksyllä? Opiskelenko minulle oikeaa alaa?
Kiitos etukäteen
Cherrykirsikka
2
198
Vastaukset
- pelokasnaisenalku
Muutkin kun cherrykirsikka voivat vastata. Kiitos!
Miehesi häilyy kahden maailman, nykyisen ja entisen välillä, mikä ei ole koskaan hyvä asia. Hänellä on tunteita teitä molempia kohtaan, mutta ne ovat erilaisia - Sinua hän rakastaa. Sinulla ei periaatteessa ole syytä mustasukkaisuuteen, mutta koska yhteydenpito aiheuttaa Sinulle pahaa mieltä ja epävarmuutta, mies kyllä lopettaa sen, kun kerrot hänelle avoimesti, miltä se Sinusta tuntuu. Ja ellei lopeta - hän on valinnallaan osoittanut, kumpi teistä merkitsee hänelle enemmän..
Kuulostele tarkkaan sisintäsi, mitä elämältä todella haluat ja mihin pystyt. Älä vaadi itseltäsi liikoja, mutta tiedosta myös, että elämä kuljettaa Sinua juuri siihen suuntaan mihin on tarkoitus, kun vain annat sen kantaa. Älä pelkää hyppyä tyhjyyteen - jalkasi kyllä tavoittavat maan ennen pitkää. Suoraa vastausta en nyt siis anna jälkimmäiseen kysymykseesi, mutta toivon sinun miettivän näitä sanoja tarkkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673