Sellasta tähtien sota fani Suomessa joka pitää episodeja 1-3 hyvinä elokuvina???
Onko yhtäkään
3
461
Vastaukset
- Original trilogy
No itse pidän enemmän alkuperäisistä episodeista 4-6, ne on mun mielestä ne ainoat ja oikeat Star Wars-elokuvat.
- Anxx
Kyllä minä ainakin pidän. Nehän on osa Star Warsia, pakkohan niiden on olla. ;D Star Wars on kuuden elokuvan kokonaisuus, näin Lucas sen on tarkoittanut. Mielestäni monen asian olisi voinut kuitenkin tehdä paremmin, mutta minähän en valitettavasti tuon universumin tapahtumista saa päättää. Koitan nähdä asian mieluummin niin, että tulee sitä tosielämässäkin töpeksittyä ja käytyä vähemmän fiksuja dialogeja. ;)
- Veteranfan
...hyviä elokuvia,jos verrataan muihin fantasia aiheisiin elokuviin,niin uudet episodit ovat klassikkoja muihin elokuviin nähden.
En vain ymmärrä sitä asiaa joittenkkin fanien kohdalla,että uusien episodien olisi pitänyt olla toisenlaisia.
Alkuperäiset elokuvat ovat tietenkin klassikkoja.Mutta myös uudet episodit tuovat esiin sen maailman,jonka George Lucas alunperin loi universiumiinsa,sitä ei voi kiistää kukaan.Olen nähnyt tuhansia elokuvia elämäni aikana,eikä ole tullut vastaan yhtä vaikuttavaa elokuvasarjaa kuin Star Wars.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333