On se vaa mukavaa ku täällä maalla 1megan netti maksaa 32e kuussa ja pk seudulla 24megan alle 30e. On vaan niin mukavaa
On se mukavaa
3
337
Vastaukset
- mutta kun
se 320 m2 omakotitalo ja 2,5 hehtaarin tontti on täällä maalla merenrannalla.
Mieluummin kuitenkin täällä hitaahkon 32€:n yhteyden päässä kuin hikisessä
Cityssä 27 m2 kerrostaloyksiössä nopean 30€:n linjan päässä. jos käy hyvä säkä, saa halvan yhteyden nettitikulla. Saunis 13,90 €/kk, Soneran 1Gt/kk 9,90€/kk jne
jos käy huono säkä, menee hermot
hintaeron vuoksi jotkut ostavat nettitikkuun tehokkaan antenninkin, tulee pitkän päälle silti halvemmaksi kuin kiinteän kk-hinnat
minulla Soneran liikkuvalla heinä...maaliskuun akan 2,1 Mt/s, sitten monta kuukautta kelvottoman hidas, heinäkuusta alkaen nyt 2,4 Mt/ssorry typot: piti olla 2,1 Mbit/s ja 2,4 Mbit/s ... Hankala foorumi kun ei voi korjailla lähetettyä viestiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836