Elikkäs mistä kannattais hommata mahdollisimman halvat lennot Australiaa (Kaupungilla ei ole väliä)? Ajankohta ensi vuoden helmikuu-maaliskuu. Halvimmat mitä oon löytäny on noin 1000 euroa, Travelstartin kautta. Kannattaisko lentää esim. Kuola Lumpurin kautta? Ja mikä lentoyhtiö olis halvin? Välilakuilla ei väliä kunhan hinta on "halpa".
Terveisin Köyhä:)!
Halvat lennot
3
1009
Vastaukset
- MIR2
Air Asia, Air Berlin, ja muut Aasiaan kaukolentoja tekevät yhtiöt kannattaa tarkastaa ja niiden tarjonnasta muodostaa reittinsä.
Jos tuo 1000 e oli menopaluu, hinta on tosi edullinen sellaiseksi.
Sivukysymys itsellesi: onko matkabudjettisi Australissa oleiluun riittävä? Vähän kannattaa olla takataskussa, jotta matkasta voi nauttiakin. - Aussiebloke
Edullisimmin pääset pallon paremmalle puolelle suosimalla halpalentoyhtiöitä ja varaamalla lentoliput hyvissä ajoin ennen reissua. Halpalentoyhtiöt tosin eivät ole palvelutasoltaan mitään Cathay Pacificin tasoa, joten joudut maksamaan aterioista, juomista, viihdelaitteiden käytöstä ja mahdollisesti myös vessassa käymisestä. Suomesta näyttäisi pääsevän Kengurulandiaan about 360-400 e ykssuunta Lontoon ja Kuala Lumpurin kautta. suosimalla halpalentoyhtiöitä. Lontooseen pääsee edullisesti Helsingistä Easyjetillä ja Tampereelta Ryanairilla, Lontoosta Kuala Lumpuriin AirAsialla ja Kuala Lumpurista Melbourneen, Perthiin tai Gold Coastille AirAsialla.
- martyMc
Meille jäi maksamaan1040e menopaluu Helsingistä Saksan ja Abu Dhabin kautta Sydneyhyn.
Reissu tuli tosin varattua jo kolme kk sitten eBookersin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980