Passiivinen tulo

Ajattelija2010

Passiivinen tulo, tämä verkoston "suuri ajatus" on pelkkää silmänlumetta. Passiivista tuloa ei tässä maailmassa olekaan, mikäli niitä pääomatuloja ei lasketa. Juuri tämä paljon mainostettu passiivinen tulo tekee verkostomarkkinoinnista mahdottoman. Passiivisen tulon verkosto ei voi olla kannattavaa, kuin mutamille harvoille perustajajäsenille, suurin osa ihmisistä tekee väistämättä tappiota. Tämä on matemaattinen fakta. Jos joku henkilö saa passiivista tuloa, se tarkoittaa sitä, että joku muu tekee töitä ja maksaa tienistinsä passiivisen tulon saajalle. Tällainen systeemi ei ole toimiva. Ei voi olla tilannetta, että passiivista tuloa olisi enemmän, kuin jonkun tekemiä tienistejä, ellette sitten Amwayssa paineta uutta rahaa. Näin ollen yhden passiivinen tulo, on aina toisen tappio, vaikka asiaa yrittäisi miten kaunistella. Eihän tällainen systeemi voi olla toimiva, ei kukaan halua tehdä töitä ja maksaa siitä jollekin joka ei tee työtä. Maksajia on aina paljon enemmän kuin passiivisen tulon saajia, näin ollen hyvin nopeasti systeemi aina kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Maksajapuoli kyllästyy hyvin nopeasti.

Passiivinen tulo voisi toimia vain niin kauan, kuin verkosto kasvaa kiihtyvällä vauhdilla. Tällöin kaikki osallistujat pääsisivät melko nopeasti aloittamisen jälkeen passiivisille tuloille. Mutta kun kiihtyvä laajeneminen on mahdotonta. Kasvun rajat tulevat hyvin nopeasti vastaan, varsinkin näin pienessä maassa kuin Suomi. Jopa Kiinassa ihmiset loppuvat ennemmin tai myöhemmin. Kun kasvu pysähtyy, on passiivinen tulo mahdotonta, olettaen että kukaan ei tee ilmaiseksi työtä. Itseasiassa, niin huvittavaa kuin se onkin, niin esim. Amwayn kasvu Suomessa on pysähtynyt aikoja sitten. Siksi Amwayssa ei kukaan tienaakaan mitään. Suomen Amwaysta ei saa kukaan muu rahaa, kuin koulutustilaisuuksien pitäjät ja pääkonttori tavaroiden pakkomyynnistä verkoston sisälle.

Tiedän, arvoisa krooninen valehtelija, eli Copy Paste kirjoittelija. Äskeisestä sinä et ymmärrä mitään, jonka vuoksi sanot että minä vain olen meganega, enkä voi ikinä tienata verkostoilla. En voikaan, myönnän sen itse niin sinun ei tarvitse taas kirjoittaa sitä. Minulla on paljon parempi ja helpompi tapa tienata. Passiivista tuloa tosin en saa, kuin vasta eläkkeellä, mutta silti olen tyytyväinen. Ja helppoa olla tyytyväinen, kun tienaan selvästi enemmän kuin keskiverto palkansaaja ja keskiverto palkansaajakin tienaa huomattavasti enemmän kuin paras Suomalainen Amwaylainen. Kaikenlisäksi pidän työstäni, kesäloma on lopuillaan, eikä minua edes harmita.

33

6355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyllinen

Saatana saatana perkele perkele helevetin tunkki mun lompakolle et tuu anna rahat tänne move ja seven kaatu tommosten mulkkujen takia

• verkostoääriuskovain

Onpa sulla hurjat jutut, nyt rupes pelottaa!

• verkostouskoton
        verkostoääriuskovain kirjoitti:

Onpa sulla hurjat jutut, nyt rupes pelottaa!

Jännää, että kukaan ei ole tähän vastannut. Menikö janttereilla jauhot suuhun, kun pitäisi vastata asialinjalla, eikä vain kirjotella satuja?

• eyio9hhyhhhy

Jopas paistaa totuus rivien välistä - vai että on kesäloma lopuillaan, eikä edes harmita... :)

• kirjoitat täällä ?

Passiivista tuloa voi saada vain silloin jos kokee sen saamisen itselle tärkeäksi ! Se pitää jokaisen itse rakentaa itselleen. Aikaa tälle projektille löytyy jos oma näkemys on sellainen , että se parempi vaihtoehto kuin palkkatyö. Se että kaikilla maailman ihmisillä ei koskaan synny tätä näkemystä , ei haittaa yhtään. Jos sinusta ei ole hyvä vaihtoehto passiivisen tulon rakentaminen niin miksi ihmeessä kirjoitat täällä ? Hän joka kokee tämän tärkeksi lukee varmaan mielummin alan kirjoja kuin sinun juttuja. Onko sillä jotakin merkitystä jos sinä et koskaan aloita tätä ? EI OLE ! Et kuitenkaan ole se henkilö , joka voi vaikuttaa muiden päätöksen tekoon mitenkään. Kokenut verkostoihminen kyllä pystyy poimimaan väkijoukosta (johon sinäkin kuulut ) , ne ihmiset joilla on tämä näkemys kunnossa ja joille verkostot ovat hyvä juttu.. Sinunkaltaiset ihmiset voi jättää huomiotta. Toiset osaa käyttää aikaa vesiputken rakentamiseen saamatta tästä palkkaa , mutta kun putki on valmis ja hana avataan tulot alkaa ja jatkuu ilman oman ajankäyttöä . Toiset taas tekevät vesiputkea tuntityönä, mutta eivät saa mitään kun hana avataan. Nääkemyseroista on turha kiistellä . On aina ihmisiä joille ensimmäinen vaihtoehto on parempi omaan elämäntilanteeseen ja tämä riittää hyvin. Jos et halua tähän osallistua niin miksi täällä kirjoitat ?

• ...

Oletko koskaan elämässäsi ollut päivää valehtelematta? Mitä sinä hyödyt siitä, että velehtelet "mahdollisuuksista"?

Kaikki me tiedämme, että sinä et itse saa amwaysta yhtään mitään, vaan sinä harrastat amwayn kieltämää "koulutusta", jonka katteet ovat vielä pöyristyttävämpiä kuin amwaylla itsellään. Koulutat juuri sitä paskasakkia joista 997/1000 ottaa toiminassaan turpaansa. Todennäköisesti sinun "koulutuksesi" kustannukset mukaan laskien luku nousee vähintään 999/1000:een.

Ymmärrätkö, olet tämän kuvion se kaikista pahin kuonaläjä, joka pitäisi saada varjopyramidin pyörittämisestä vastuuseen, sekä lakien, että amwayn puolesta.

• tämä kuuluu
        ... kirjoitti:

Oletko koskaan elämässäsi ollut päivää valehtelematta? Mitä sinä hyödyt siitä, että velehtelet "mahdollisuuksista"?

Kaikki me tiedämme, että sinä et itse saa amwaysta yhtään mitään, vaan sinä harrastat amwayn kieltämää "koulutusta", jonka katteet ovat vielä pöyristyttävämpiä kuin amwaylla itsellään. Koulutat juuri sitä paskasakkia joista 997/1000 ottaa toiminassaan turpaansa. Todennäköisesti sinun "koulutuksesi" kustannukset mukaan laskien luku nousee vähintään 999/1000:een.

Ymmärrätkö, olet tämän kuvion se kaikista pahin kuonaläjä, joka pitäisi saada varjopyramidin pyörittämisestä vastuuseen, sekä lakien, että amwayn puolesta.

Sinulle mitenkään ? Miksi sinä ärsyynnyt siitä mitä muut ihmiset tekevät ?
        Jokainen saa vapaasti itse valita sen mitä haluaa tehdä. Suutut omista spukulaatiosta. Oletat minun tekevän jotakin ja tästä suutut. En kyllä löydä itseäni näistä sinun jutuista. Miksi ylipäätänsä luet minun juttuja ? Jos ei kiinnosta niin älä lue.

• ...
        tämä kuuluu kirjoitti:

Sinulle mitenkään ? Miksi sinä ärsyynnyt siitä mitä muut ihmiset tekevät ?
        Jokainen saa vapaasti itse valita sen mitä haluaa tehdä. Suutut omista spukulaatiosta. Oletat minun tekevän jotakin ja tästä suutut. En kyllä löydä itseäni näistä sinun jutuista. Miksi ylipäätänsä luet minun juttuja ? Jos ei kiinnosta niin älä lue.

Tottakai kiinnostaa sinun jutut. Olet itse sanonut olevasi "koulutus" kuviossa mukana. Lisäksi kiistät selkeitä, amwayn itse ilmoittamia lukuja, eli valehtelet suoraan mahdollisuuksista pärjätä. Lisäksi ulospäin myyntinne on niin armottoman marginaalista, että myyntityöhön toimintanne ei voi perustua. Näin ollen mahdolliset tulot tulevat jostain ihan muualta kuin tuotteiden myynnistä. Edelleen näin ollessa saturaatiopiste on vääjäämättä edessä ja liikevaihtoluvuista päätellen sellainen on jo ylitetty, joten tuo 997/1000 pitää takuu varmasti paikkansa, valehtelet sinä sitten ihan mitä haluat.

Et voi mitenkään kiistää, että alle 13 miljoonan liikevaihtoon arvioitu 15000 jantterin määrä (koko skandinavia) on noin 14900 liian paljon. Sitten kun mennään siihen, että bonuksia saadakseen on pakko ostaa itselle turhia tuotteita , niin lödetäänkin se AINOA tuotteita ostava ryhmä, eli nuo 14900 risat.

Miksi sinua kiinostaa meidän muiden kirjoitukset? Miksi sinun pitää joka viestiin, joka kertoo kylmää faktaa, suoltaa tuota samaa typerää jargonia? Eikö sinulla ole omia mielipiteitä, saati aivoja?

• Ajattelija2010
        ... kirjoitti:

Tottakai kiinnostaa sinun jutut. Olet itse sanonut olevasi "koulutus" kuviossa mukana. Lisäksi kiistät selkeitä, amwayn itse ilmoittamia lukuja, eli valehtelet suoraan mahdollisuuksista pärjätä. Lisäksi ulospäin myyntinne on niin armottoman marginaalista, että myyntityöhön toimintanne ei voi perustua. Näin ollen mahdolliset tulot tulevat jostain ihan muualta kuin tuotteiden myynnistä. Edelleen näin ollessa saturaatiopiste on vääjäämättä edessä ja liikevaihtoluvuista päätellen sellainen on jo ylitetty, joten tuo 997/1000 pitää takuu varmasti paikkansa, valehtelet sinä sitten ihan mitä haluat.

Et voi mitenkään kiistää, että alle 13 miljoonan liikevaihtoon arvioitu 15000 jantterin määrä (koko skandinavia) on noin 14900 liian paljon. Sitten kun mennään siihen, että bonuksia saadakseen on pakko ostaa itselle turhia tuotteita , niin lödetäänkin se AINOA tuotteita ostava ryhmä, eli nuo 14900 risat.

Miksi sinua kiinostaa meidän muiden kirjoitukset? Miksi sinun pitää joka viestiin, joka kertoo kylmää faktaa, suoltaa tuota samaa typerää jargonia? Eikö sinulla ole omia mielipiteitä, saati aivoja?

Juuri näin. Copy Paste kirjoittajalla on tasan kaksi tyyliä vastata, joko täysin totaalinen valehtelu miljoonatuloista, vaikka kukaan Amwayssa ei pääse edes kymppitonnien tuloihin, taikka asiaan mitenkään liittymätön copy paste vastaus. Kertaakaan hän ei näissä sadoissa viesteissään ole vastannut esitettyihin kysymyksiin. Ilmeisesti hän ei tosiaan omista aivoja.

Miksi pitää aina kirjoittaa minun haluistani, johan olen myöntänyt, että verkosto ei minua pätkääkään kiinnosta. Et taaskaan ymmärtänyt mitä kirjoitin. Ei kyse ole siitä, kuka haluaa passiivista tuloa, kyse on siitä, että systeeminä tällainen on mahdotonta. Passiivisen tulon systeemi ei voi toimia, kuin muutamalle hyvin vähälukuiselle henkilölle. Suurin osa kärsii tappiota passiivise tulon systeemistä, näin välttämättä tapahtuu.

Sinä otit sen todella typerän vesiputkiesimerkin. Siinä mielessä hyvä esimerkki, että siitä ilmenee pirun hyvin passiivisen tulon mahdottomuus. Passiivista tuloa olisi varmasti mukavaa saada, mutta KUKAAN EI OLE VALMIS MAKSAMAAN PUTKEN RAKENTAJALLE VEDEN KÄYTÖSTÄ! Aivan samoin verkostossa (tai missään muuallakaan), kukaan ei halua maksaa kenellekään vastikkeetonta palkkaa, jota passiivinen tulo olisi. Se että joku saa passiivista tuloa, on aina joltain toiselta pois. Jos minä saan passiivista tuloa tekemättä mitään, silloin minun kaverini tekee tuplasti töitä saamatta siitä palkkaa. Tällainen systeemi ei voi toimia kauaa, sillä maksajia on aina enemmän kuin saajia ja harva meistä on valmis maksamaan työnteosta. Tämän tärkeän seikan jostain syystä verkostolaiset jättävät mainitsematta.

• taas turhaa
        ... kirjoitti:

Spekulaatiota. Amwayssa kysymys on ihmissuhde liiketoiminnasta ja siinä menestymisperiaatteet ovat samat kuin missä tahansa urheilussa tai muussa liiketoiminnassa. Näiden menestysperiaatteiden tunteminen edesauttaa omaa menestymistä. Ne joille tämä tärkeää löytää tähän aikaa.

Sinulla ei ole päätöksentekijän oikeuksia koskien muiden ihmisten elämää. Amwayssa voi menestyä vain ne jotka lähtevät auttamaan itseään. Tätä myös voidaan odottaa sinulta. Periaate on sama kuin maratonjuoksussa . Läheskään kaikki ihmiset eivät milloinkaan juokse maratoonia vaikka lenkkarit on ostettu. Sekin vaatii itsekuria ja sitoutumista , jota monet ihmiset suostu tekemään . Kaikki maratoonissa maaliin päässeet ovat voittajia. He ovat voittaneet itsensä . Sama periaate on myös Amwayssa. Maratoonia ei tarvitse kieltää sillä perusteella , että kaikki eivät siinä pärjää. Menestyminen on aina itsestä kiinni kaikessa.

Voit siis saada itsellesi muutosta jos olet siihen itse valmis. Et voi pakkomyydä omia mielipiteita ja omaa päätöksentekoa muille ihmisille. Kukaan ei edes tunne sinua . Ketään ei edes kiinnosta aloitatko vai et koskaan missään verkostossa , koska olet muille ihmisille vain 1 /miljoonista. Kenenkään ei tarvitse turvautua sinun päätöksentekoon vaan aina voidaan etsia ihmiset , jotka oikeasti haluavat tätä tehdä. Näin sinun voidaan aina sivuttaa. Kenekään toisen ihmisen elämä ja menestyminen ei riipu sinusta tai sinun mielipiteestä vaan heistä itsestään ja heidän omista ajatuksistään ja päätöksenteosta.

• ...
        taas turhaa kirjoitti:

Spekulaatiota. Amwayssa kysymys on ihmissuhde liiketoiminnasta ja siinä menestymisperiaatteet ovat samat kuin missä tahansa urheilussa tai muussa liiketoiminnassa. Näiden menestysperiaatteiden tunteminen edesauttaa omaa menestymistä. Ne joille tämä tärkeää löytää tähän aikaa.

Sinulla ei ole päätöksentekijän oikeuksia koskien muiden ihmisten elämää. Amwayssa voi menestyä vain ne jotka lähtevät auttamaan itseään. Tätä myös voidaan odottaa sinulta. Periaate on sama kuin maratonjuoksussa . Läheskään kaikki ihmiset eivät milloinkaan juokse maratoonia vaikka lenkkarit on ostettu. Sekin vaatii itsekuria ja sitoutumista , jota monet ihmiset suostu tekemään . Kaikki maratoonissa maaliin päässeet ovat voittajia. He ovat voittaneet itsensä . Sama periaate on myös Amwayssa. Maratoonia ei tarvitse kieltää sillä perusteella , että kaikki eivät siinä pärjää. Menestyminen on aina itsestä kiinni kaikessa.

Voit siis saada itsellesi muutosta jos olet siihen itse valmis. Et voi pakkomyydä omia mielipiteita ja omaa päätöksentekoa muille ihmisille. Kukaan ei edes tunne sinua . Ketään ei edes kiinnosta aloitatko vai et koskaan missään verkostossa , koska olet muille ihmisille vain 1 /miljoonista. Kenenkään ei tarvitse turvautua sinun päätöksentekoon vaan aina voidaan etsia ihmiset , jotka oikeasti haluavat tätä tehdä. Näin sinun voidaan aina sivuttaa. Kenekään toisen ihmisen elämä ja menestyminen ei riipu sinusta tai sinun mielipiteestä vaan heistä itsestään ja heidän omista ajatuksistään ja päätöksenteosta.

Kommentteja jälleen kerran typerään viestiisi:

"Amwayssa voi menestyä vain ne jotka lähtevät auttamaan itseään. Tätä myös voidaan odottaa sinulta. "

Saat odotella melko pitkään. Sinulle ei ilmeisesti ole vieläkään mennyt perille, että minä en aio perustaa "varjopyramidia", joka on ainoa mahdollisuus tienata amwayn nimissä, vaikka amwayn kanssa "koulutuksillasi" ei ole mitään tekemistä.

"Tätä myös voidaan odottaa sinulta. Periaate on sama kuin maratonjuoksussa . Läheskään kaikki ihmiset eivät milloinkaan juokse maratoonia vaikka lenkkarit on ostettu. "

Olen juossut kyseisen matkan useasti elämäni aikana, enkä näe sillä mitään tekemistä koijauksenne kanssa. Toisaalta olen ansainnut maratonjuoksulla tasan yhtä paljon kuin 997/1000 amway janttereista, eli en penniäkään. Hyvä harrastus sinänsä kannattaa koijaamisen sijasta kokeilla.

"Kaikki maratoonissa maaliin päässeet ovat voittajia. He ovat voittaneet itsensä ."

Totta. Kiitokset tästä. 997/1000 amway janttereista ei koskaan pääse maaliin. Sinällään hyvä esimerkki.

"Maratoonia ei tarvitse kieltää sillä perusteella , että kaikki eivät siinä pärjää. "

Ei missään tapauksessa. Siinä ei kuseteta keneltäkään rahaa "koulutusorganisaation" nimissä.

"Kukaan ei edes tunne sinua ."

Sinunlaisia kukaan ei edes halua tuntea. Siinä on vissi ero.

"Ketään ei edes kiinnosta aloitatko vai et koskaan missään verkostossa , koska olet muille ihmisille vain 1 /miljoonista."

Mitä sitten? Olenko ollut aloittamassa jossain "verkostossa"?

Lopeta jo paskan jauhaminen. Kukaan ei halua tulla sinun "koulutukseen". Amway on myyntinsä myynyt, sen näkee jokainen liikevaihdosta, joka ei vastaa edes keskiverto R-kioskin liikevaihtoa. Ymmärrän siinä mielessä epätoivoisen kiemurtelemisesi.

• siis sanoa , että
        ... kirjoitti:

Kommentteja jälleen kerran typerään viestiisi:

"Amwayssa voi menestyä vain ne jotka lähtevät auttamaan itseään. Tätä myös voidaan odottaa sinulta. "

Saat odotella melko pitkään. Sinulle ei ilmeisesti ole vieläkään mennyt perille, että minä en aio perustaa "varjopyramidia", joka on ainoa mahdollisuus tienata amwayn nimissä, vaikka amwayn kanssa "koulutuksillasi" ei ole mitään tekemistä.

"Tätä myös voidaan odottaa sinulta. Periaate on sama kuin maratonjuoksussa . Läheskään kaikki ihmiset eivät milloinkaan juokse maratoonia vaikka lenkkarit on ostettu. "

Olen juossut kyseisen matkan useasti elämäni aikana, enkä näe sillä mitään tekemistä koijauksenne kanssa. Toisaalta olen ansainnut maratonjuoksulla tasan yhtä paljon kuin 997/1000 amway janttereista, eli en penniäkään. Hyvä harrastus sinänsä kannattaa koijaamisen sijasta kokeilla.

"Kaikki maratoonissa maaliin päässeet ovat voittajia. He ovat voittaneet itsensä ."

Totta. Kiitokset tästä. 997/1000 amway janttereista ei koskaan pääse maaliin. Sinällään hyvä esimerkki.

"Maratoonia ei tarvitse kieltää sillä perusteella , että kaikki eivät siinä pärjää. "

Ei missään tapauksessa. Siinä ei kuseteta keneltäkään rahaa "koulutusorganisaation" nimissä.

"Kukaan ei edes tunne sinua ."

Sinunlaisia kukaan ei edes halua tuntea. Siinä on vissi ero.

"Ketään ei edes kiinnosta aloitatko vai et koskaan missään verkostossa , koska olet muille ihmisille vain 1 /miljoonista."

Mitä sitten? Olenko ollut aloittamassa jossain "verkostossa"?

Lopeta jo paskan jauhaminen. Kukaan ei halua tulla sinun "koulutukseen". Amway on myyntinsä myynyt, sen näkee jokainen liikevaihdosta, joka ei vastaa edes keskiverto R-kioskin liikevaihtoa. Ymmärrän siinä mielessä epätoivoisen kiemurtelemisesi.

Riippuu sinusta saako muut ihmiset tehdä Elämällään jotakin ? Riippuu sinusta ja sinun mielipiteestä , saako muut ihmiset tehdä Amwayta ? Tällä on siis suuri merkitys muille ihmisille MITÄ SINÄ TEET JA SANOT ? Kaikki on ihan sinusta kiinni ? Jos taas ei riipu mitenkään niin mihin pyrit tällä keskustella ?

• ...
        siis sanoa , että kirjoitti:

Riippuu sinusta saako muut ihmiset tehdä Elämällään jotakin ? Riippuu sinusta ja sinun mielipiteestä , saako muut ihmiset tehdä Amwayta ? Tällä on siis suuri merkitys muille ihmisille MITÄ SINÄ TEET JA SANOT ? Kaikki on ihan sinusta kiinni ? Jos taas ei riipu mitenkään niin mihin pyrit tällä keskustella ?

Jos olet noin tyhmä, että saat moisen kuvan kaikkien näiden keskustelujen perusteella, niin ole sitten. :-) Olen sanonut kuitenkin lukuisia kertoja, että minua ei kiinosta vähääkään mitä joku tekee, tai on tekemättä. Mikään ei tee kuitenkaan amwaysta sen parempaa myyntiorganisaatiota.

Mihin itse pyrit tuolla kaikella paskan jauhamisella? Kiellät selkeitä olemassaolevia faktoja järjettömillä sepustuksilla ja vertauksilla, etkä itseasiassa pääse suuntaan etkä toiseen. "Kouluta" sinä vaan niitä häviäjiäsi, mutta älä selitä täällä, että amway tekisi skandinaviassa merkittävää tuotekauppaa. Tosin etpä sitä ole pahemmin väittänytkään. Tyhjästä on paha nyhjäistä.

• jo vain....
        siis sanoa , että kirjoitti:

sanot, on suoraan NAISEN suusta.

• kuitenkin on
        ... kirjoitti:

Jos olet noin tyhmä, että saat moisen kuvan kaikkien näiden keskustelujen perusteella, niin ole sitten. :-) Olen sanonut kuitenkin lukuisia kertoja, että minua ei kiinosta vähääkään mitä joku tekee, tai on tekemättä. Mikään ei tee kuitenkaan amwaysta sen parempaa myyntiorganisaatiota.

Mihin itse pyrit tuolla kaikella paskan jauhamisella? Kiellät selkeitä olemassaolevia faktoja järjettömillä sepustuksilla ja vertauksilla, etkä itseasiassa pääse suuntaan etkä toiseen. "Kouluta" sinä vaan niitä häviäjiäsi, mutta älä selitä täällä, että amway tekisi skandinaviassa merkittävää tuotekauppaa. Tosin etpä sitä ole pahemmin väittänytkään. Tyhjästä on paha nyhjäistä.

Toimivuuteen ei vaikuta mitenkään se mitä jollakin keskustelupalstalla joku sanoo ! Se että toimiiko se jollekin ihmiselle vaikuttaa , suuresti ihmisen omat asenteet ja oppimishalu. Tässä suhteessa ihmiset erovat toisistaan kuin yö päivästä. Koko tämä keskustelupalsta on näin ollen täysin turha.

• 4+2

Hei copy/paste. Miten meni Karibian lomasi?

• ...
        kuitenkin on kirjoitti:

Toimivuuteen ei vaikuta mitenkään se mitä jollakin keskustelupalstalla joku sanoo ! Se että toimiiko se jollekin ihmiselle vaikuttaa , suuresti ihmisen omat asenteet ja oppimishalu. Tässä suhteessa ihmiset erovat toisistaan kuin yö päivästä. Koko tämä keskustelupalsta on näin ollen täysin turha.

Totta, olet aivan oikeassa. Aivan sama mitä sinä höpötät, niin se ei edelleenkään tee amwaysta yhtään sen parempaa myynnin kannalta. Eikä sitä tee myöskään "koulutusorganisaatiosi", eli se on näin ollen täysin turha. Tällaiset palstat sen sijaan ei ole turhia. Nämä saavat vääjäämättä jantterikokelaat ottamaan selvää mahdollisuuksista pärjätä virityksissä. Ihmisille ei enää riitä "rehellisen" sukulaisen ja sen "oudon tumma pukuisen" kaverin houkuttelu. Hyvä niin.

Luulisi muuten, että kun näkee yhdenkin sinun "nerokkaan" copy/paste soosin tai vielä "nerokkaamman" vertauksen esim. maratooniin, jättää välittömästi koko hömpötyksen väliin. Varmaan moni onkin sen jo tehnyt. Edelleen, hyvä niin.

• Ajattelija2010
        kuitenkin on kirjoitti:

Minusta on erikoista, että jos minun mielipiteeni ei mitään mihinkään vaikuta, niin miksi sinä viitsit täällä vastailla, vouhkata, tehdä typeriä mihinkään liittymättömiä vertauksia ja suorastaan VALEHDELLA päivittäin ja vielä monta kertaa päivässä. Jos valheitasi uskoisin, niin sinähän käyttäisit tähän kirjoitteluun enemmän aikaan, kuin niiden passiivisten tulojen keräämiseen. Miksi vaivautua minunlaisen mitättömyyden takia, kun kerran ympärilläsi on 14 miljoonaa potentiaalista Amwaylaista. Hukkaat aikaasi siihen ainoaan ihmiseen, joka ei ikinä Amwayhin tule liittymään. Omituista, kerrassaan omituista!!!

Johtuisiko vouhotuksesi kuitenkin siitä, että sinä kirjoitat mielipiteitä, mutta minä ja muutama muu kirjoitamme PUHDASTA FAKTAA, jota sinä et typerillä mielipiteilläsi ja valheillasi ole onnistunut kumoamaan. En ihmettele että täällä riehut, varmasti ahdistaa, koska itsekin olet huomannut, miten Amwayn verkosto senkuin supistuu ja supistuu.

Uskon että tämän palstan kirjoittajat ovat onnistuneet estämään monen hyväuskoisen liittymisen verkostoonne. Ja ehkä kaikkein parasta tässä on se, että sinun kirjoituksesi ja valheesi ovat niin naurettavan typeriä, että luultavasti sinä olet estänyt useamman ihmisen liittymisen Amwayhin kuin minä. Kerrassaan paradoksaalista....ja mahtavan huvittavaa minusta!!!!!!!!!! =D

• uskomus !!!!
        Ajattelija2010 kirjoitti:

Minusta on erikoista, että jos minun mielipiteeni ei mitään mihinkään vaikuta, niin miksi sinä viitsit täällä vastailla, vouhkata, tehdä typeriä mihinkään liittymättömiä vertauksia ja suorastaan VALEHDELLA päivittäin ja vielä monta kertaa päivässä. Jos valheitasi uskoisin, niin sinähän käyttäisit tähän kirjoitteluun enemmän aikaan, kuin niiden passiivisten tulojen keräämiseen. Miksi vaivautua minunlaisen mitättömyyden takia, kun kerran ympärilläsi on 14 miljoonaa potentiaalista Amwaylaista. Hukkaat aikaasi siihen ainoaan ihmiseen, joka ei ikinä Amwayhin tule liittymään. Omituista, kerrassaan omituista!!!

Johtuisiko vouhotuksesi kuitenkin siitä, että sinä kirjoitat mielipiteitä, mutta minä ja muutama muu kirjoitamme PUHDASTA FAKTAA, jota sinä et typerillä mielipiteilläsi ja valheillasi ole onnistunut kumoamaan. En ihmettele että täällä riehut, varmasti ahdistaa, koska itsekin olet huomannut, miten Amwayn verkosto senkuin supistuu ja supistuu.

Uskon että tämän palstan kirjoittajat ovat onnistuneet estämään monen hyväuskoisen liittymisen verkostoonne. Ja ehkä kaikkein parasta tässä on se, että sinun kirjoituksesi ja valheesi ovat niin naurettavan typeriä, että luultavasti sinä olet estänyt useamman ihmisen liittymisen Amwayhin kuin minä. Kerrassaan paradoksaalista....ja mahtavan huvittavaa minusta!!!!!!!!!! =D

Ei pidä paikkansa. Verkostot rakennetaan aina vain oikeista kasvokontakteista. Ne ovat niitä ihmisiä , joita tavataan ihan oikeasti livenä. Verkostoja ei koskaan ole rakennettu nettipalstoilla. Lisäksi kasvokonteista karsiutuu jo alkuhaasttelussa suurin osa pois. Kaikki sellaiset kuten sinä eivät koskaan pääse verkostoihin mukaan. Niissä on todella korkea vaatimustaso kuka saa tulla niihin mukaan. Jos oikeasti tapaisin sinunlaisen ihmisen jossakin niin varmuudella karsiutuisit pois heti samantien. Verkostot edellyttää näkemystä jota ei ole esim sinulla. Yhteistyö joka tarkoittaa verkostoitumista syntyy vain oikeista ihmisistä joita oikeasti tavataan . Kokenut verkostoihminen osaa hakea yhteistyökumppania 10 vuodeksi. Tässä ei paljon paina silloin aloituspaketit tai aloittaminen vaan se näkemys ja motiivi. Tästä pystyy esim lukemaan sinusta suoraan ettei näitä sinulla ole joten näkemiin. Ihmisiähän kyllä riittää ja yhdestä ihmisestä ei mikään bisnes ole kiinni. Itse tekemällä hankittu kokemus on tässäkin valttia.

• ...
        uskomus !!!! kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Verkostot rakennetaan aina vain oikeista kasvokontakteista. Ne ovat niitä ihmisiä , joita tavataan ihan oikeasti livenä. Verkostoja ei koskaan ole rakennettu nettipalstoilla. Lisäksi kasvokonteista karsiutuu jo alkuhaasttelussa suurin osa pois. Kaikki sellaiset kuten sinä eivät koskaan pääse verkostoihin mukaan. Niissä on todella korkea vaatimustaso kuka saa tulla niihin mukaan. Jos oikeasti tapaisin sinunlaisen ihmisen jossakin niin varmuudella karsiutuisit pois heti samantien. Verkostot edellyttää näkemystä jota ei ole esim sinulla. Yhteistyö joka tarkoittaa verkostoitumista syntyy vain oikeista ihmisistä joita oikeasti tavataan . Kokenut verkostoihminen osaa hakea yhteistyökumppania 10 vuodeksi. Tässä ei paljon paina silloin aloituspaketit tai aloittaminen vaan se näkemys ja motiivi. Tästä pystyy esim lukemaan sinusta suoraan ettei näitä sinulla ole joten näkemiin. Ihmisiähän kyllä riittää ja yhdestä ihmisestä ei mikään bisnes ole kiinni. Itse tekemällä hankittu kokemus on tässäkin valttia.

Mitä sitten kun amway päättää ottaa kiinan mallin käyttöön myös länsimaissa? Loppuu se värvääminen ja "kasvokontaktien" haku. Homma muuttuu vääjäämättä kiinan hyvien kokemuksien perusteella normaalin suoramyynnin suntaan.

Mahtaa "itsenäistä" ja itseään johtavaa jantteria kyrpiä, kun amway nykäisee puskista uuden toimintamallin, missä alalinjan hommista ei enää saa senttiäkään, vaan ainostaan omasta ulkopuolisesta myynnistä saa provikkaa. Ulkopuolisella myynnillähän sinun kaltaisesi "kouluttaja" ei ansaitse yhtään mitään, kun myyntihommat ovat selkeästi "jäässä". Sen huomaa suhtautumisesta potentiaalisiin kuluttaja asiakkaisiin.

Miten selität sitten sen , että amway on vain yhteistyökumppani, eikä sen toiminta vaikuta mitenkään "bisnekseen"? Tästä nähdään hyvin, että amway sanelee 100% sen mitä "itsenäinen" jantteri tekee. Tällä ei ole itselellään pienintäkään sananvaltaa siinä vaiheessa kun amway päättää muuttaa systeemin mallia.

• kamalaa )))
        ... kirjoitti:

Mitä sitten kun amway päättää ottaa kiinan mallin käyttöön myös länsimaissa? Loppuu se värvääminen ja "kasvokontaktien" haku. Homma muuttuu vääjäämättä kiinan hyvien kokemuksien perusteella normaalin suoramyynnin suntaan.

Mahtaa "itsenäistä" ja itseään johtavaa jantteria kyrpiä, kun amway nykäisee puskista uuden toimintamallin, missä alalinjan hommista ei enää saa senttiäkään, vaan ainostaan omasta ulkopuolisesta myynnistä saa provikkaa. Ulkopuolisella myynnillähän sinun kaltaisesi "kouluttaja" ei ansaitse yhtään mitään, kun myyntihommat ovat selkeästi "jäässä". Sen huomaa suhtautumisesta potentiaalisiin kuluttaja asiakkaisiin.

Miten selität sitten sen , että amway on vain yhteistyökumppani, eikä sen toiminta vaikuta mitenkään "bisnekseen"? Tästä nähdään hyvin, että amway sanelee 100% sen mitä "itsenäinen" jantteri tekee. Tällä ei ole itselellään pienintäkään sananvaltaa siinä vaiheessa kun amway päättää muuttaa systeemin mallia.

Onko nyt yöunet menny ? Tämä sinun esiintyminen tällä palstalla korostaa sitä mielikuvaa muiden silmissä , ettei sinusta ole näin vaativaan tehtävään , jossa pitäisi itse pystyä olemaan omatoiminen ja kyettävä auttamaan itseään. Pitää osata tehdä 2 asiaa.... Osaat itse tilata tavaroita ja toinen on osaat tavata muita ihmisiä. Molemmat tehtävät ovat sinulle liian vaikeita. Silnulle näyttää syntyvän vain ristiriitaa joka asiasta. Eikö ole parempi ettet aloita koskaan , ettei vaan mene elämä pilalle. Tämä bisnes on suunnattu toisenlaiselle kohderyhmälle kuin sinä.

• Ajattelija2010
        uskomus !!!! kirjoitti:

Taas menit sanattomaksi, kun piti ottaa copy paste käyttöön. Tuon saman litanian olet laittanut tänne jo tuhat kertaa.

Totta varmasti on, että verkostoja ei rakenneta netissä, mutta sitäkin enemmän verkostoja tuhotaan netissä. Lähes jokainen´, joka harkitsee verkostoon liittymistä, lukee muunmuoassa tätä palstaa. Jokainen joka tätä palstaa lukee, näkee sinun copy paste tekstisi, sinun valheesi, miten sinä kiertelet todellisia kysmyksiä etkä vastaa niihin. Juuri SINUN ANSIOSTASI, varmasti sadat ihmiset jättävät Amwayn väliin, tajutessaan, että jos verkosto oikeasti toimisi, kenenkään ei tarvitsisi täällä kiemurrella ja levittää valheita, kuten sinä teet.

Niin...et muuten vastannut taaskaan kysymykseen. Kun minä olen lähes yksi ainoa niistä 14 miljoonasta, jolla ei ole näkemysta liittyä Amwayhin, täysi mitättömyys, niin miksi helvetissä sinä tuhlaat täällä aikaasi ja minulle vaahtoat tuntitolkulla joka päivä. Luulisi että olisi hyödyllisempää tavata niitä intoa täynnä jonossa olevia asiakkaiat ja uusia myyjiä...vai olikos niitä ollenkaan? Ai niin, Amwayn omien lukujen mukaan, verkosto kutistuu kokoajan...ei niitä uusia asiakkaita taidakaan olle, joten sinullakin on aikaa vaahdota täällä.

• ...
        kamalaa ))) kirjoitti:

Onko nyt yöunet menny ? Tämä sinun esiintyminen tällä palstalla korostaa sitä mielikuvaa muiden silmissä , ettei sinusta ole näin vaativaan tehtävään , jossa pitäisi itse pystyä olemaan omatoiminen ja kyettävä auttamaan itseään. Pitää osata tehdä 2 asiaa.... Osaat itse tilata tavaroita ja toinen on osaat tavata muita ihmisiä. Molemmat tehtävät ovat sinulle liian vaikeita. Silnulle näyttää syntyvän vain ristiriitaa joka asiasta. Eikö ole parempi ettet aloita koskaan , ettei vaan mene elämä pilalle. Tämä bisnes on suunnattu toisenlaiselle kohderyhmälle kuin sinä.

Et sitten viitsinyt yllätteän kommentoida tuota amwayn jo kiinassa tekemää radikaalia muutosta toiminnassaan? Tämän uuden mallin he ovat huomanneet erittäin toimivaksi kiinassakin (tosin siellä pikku pakko, kun laki kieltää pyramidit), eli miksipä se ei leviäisi samanlaisena länsimaihin? Tämä tappaa kokonaan värväyskuviot ja "passiiviset" tulot. Sinun suuntaumisilla ja muilla paskan jauhamisilla ei ole amwaylle pienintäkään merkitystä, silloin kun se haluaa muuttaa systeemiään, eli et voi asialle yhtään mitään. Luulisi vituttavan. :-)

• TuplaTaiKuitti

Mikä on passiivisen määritelmä?

En ala sitä nyt pohtimaan, mutta jos ajattelt osakekeinottelun olevan passiivista tuloa, niin olet väärässä. Osakkeisiin sijoittaminen vaatii aikaa seurata kursseja ja ostaa ja myydä oikeaan aikaan... tai muuten olet tekemisissä onnenkantamoisen kanssa, jos jotain tienaat.

Myöskään asuntojen tai liikehuoneistojen vuokraaminen ole passiivista tuloa, sillä niitäkin pitää hoitaa, vuokralaiset vaihtuvat ja pitää etsiä uudet jne.

Itse olen ainakin saanut passiivista tuloa verkostomarkkinoinnista noin vuoden ajan (nykyisin noin 600 €/kk) ja teen hieman työtä sen eteen (esim. yhteydenpito asiakkaisiin), joka vaatii noin 5 tuntia/kk. Pointti on siinä, että kun on hoitanut hyvin asiansa ja/tai on muutama aktiivinen verkostossa, niin pääsee hyvin passiivisiin tuloihin. Tiedän myös kolme henkilöä samaisesta verkostosta, jotka olivat 6-9 kk täysin lomalla tekemättä aktiivisesti yhtään mitään verkostonsa eteen ja heidän tulonsa suurinpiirtein tuplaantuivat sinä aikana! Tähän ei pysty juurikaan muilla "passiivisilla" ansaintatavoilla.

• haastat

Passivinen tulo on illuusio josta verkostoijat alinomaan puhuvat. "Joku toinen tekee työt puolestasi" on lause joka esiintyy rekrypuheissa toistuvasti. Passiivitulo verkostoinnissa on kuitenkin kuin kangastus erämaassa. Kun luulet saavuttaneesi sen, näet uuden kangastuksen jonkun matkan päässä.
      Passiivitulot mitään tekemättä ovat lähes kaikille (poislukien kaikkein ylimpänä olevat perustajat) mahdottomuus. On myös itse kulutettava rahaa ja aikaa jos haluaa muitten ostoista osille.

Kun puhut "rahan painamisesta" olet oikeassa. Passiivituloja ei voi verkostossa maksaa ollenkaan ellei
      systeemiin tule sivusta "uutta rahaa". Tämä uusi raha syntyy koulutusjärjestelmien jäsenmaksuista, koulutuksiin osallistumismaksuista ja koulutusmateriaalien myyntituloista. Tämä raha on iso potti vuodessa suomessakin. Otetaaan vaikka Amwayn BBS,WES ja mitä näitä nyt onkaan. Jos näihin 1000 ihmistä osallistuu
      5 kertaa vuodessa = 5000 ja lippu maksaa 50 = 250000, oppimateriaaleja 5000 x 20 = 100000 yht 350000
      Siihen lisätään osallistumismaksut 25€/kk = 25000/kk ! x 12 = 300000/vuosi eli yhteensä 650000.
      Jos osallistujia onkin peräti 2000 on yhteissumma 1,3 miljoonaa !!!. Jos tuo summa jaetaan vaikka 10 ihmisen kesken, on tuloa tullut mukavat 130000 per henkilö. Ei huono.

Niin ja älkää sitten ruvetko inttämään koulutuksen ja itse myyntitoiminnan erillään olemisesta. Se on potaskaa.

• TuplaTaiKuitti

Verkostomarkkinointiyrityksiä on monenlaisia ja laatuisia. Ensinnäkin pitää erottaa ne, jotka toimivat pyramidin tavoin ja näitä on reilusti yli 90 %. Jäljelle jää harva toimija, jonka tulot eivät tule koulutuksista tai uusien henkilöiden värväämisestä vaan ihan oikeasta tuotteiden MYYNNISTÄ. Jos vielä löydät sellaisen toimijan, jonka laitteet, tuotteet ja ainutlaatuisuus antaa mahdollisuuden aktiivisen ja suoran rahan ansaitsemiseen palveluina, niin se on aina parempi, sillä silloin saat tuloja ihan samoin kuin normaalityössä päivittäin etkä ole riippuvainen uusien henkilöiden värväämisestä ja verkostostasi. Tälläinen on kunnon VM-liiketoimi parhaimmillaan ja ainakin yksi toimiva yritys on maailmassa.

• ...

Niin ja nuo "koulutusjärjestelmäthän" poikkeavat rankasti normaaleista koulutusyrityksistä jotka tänäpäivänä kilpailevat keskenään normaalien yritysten tavoin asiakkaista. Verkostojen varjopyramidit taas oat oikeastaan aika nerokkaita systeemejä.

Ensin verkostoihin värvätään onnetonta porukkaa, jotka yllätteän eivät saa mitään aikaiseksi toiminnassaan. Tässä vaiheessa he saavat kimppuunsa nämä "kouluttajat", jotka suoraan haukkuvat nämä onnettomat siitä, että nämä eivät vain osaa ja saavat nämä sitten koulutus kierteeseen, missä he ovatkin sitten koulutusmateriaali koukussa. Edelleenkään he eivät saa mitään aikaiseksi, mutta ehtivät tuskissaan ostaa muutamalla tuhannella materiaaleja ja seminaareja, jonka jälkeen he ovatkin sitten loppuun kaluttua porukkaa. Juuri tämän vuoksi amwayn virallinen johto kieltää moisten koulutusjärjestelmien olemassaolon ja eivät siis ota mitään vastuuta näiden toiminnasta. Hommalla voittaa ihan varmasti eniten eikä, kuten edellinen kirjoittaja ansiokkaasti totesi, tällä toiminnalla ei ole itse verkostomarkkinoinnin kanssa mitään tekemistä. Huhujen mukaan kate myydyistä "materiaaleistahan" on jopa 80 pinnaa.

• MT Proffa

Talousnumerot kertovat parhaiten, miten tuo "passiivinen tulo" mädättää minkä tahansa firman. Esimerkiksi Amwayn euroopan numerot eivät kerro kasvusta, vaan taistelusta katoavista markkinaosuuksista. Sitä vastoin Amway tekee reilusti tuohta kaukoidässä, ja erityisesti Kiina on ollut loistava menestys.

Eli nauttivatko kiinalaiset sitten "passiivista tuloa"? Eivät ollenkaan. Amway on (vastentahtoisesti) muuttanut systeemiään Kiinan hallituksen panoistuksesta ja nyt "passiivisen tulon" periaate on kokonaan poistettu. Bonukset ovat korkeammat ja kaikki oma myynti tulee omaan plakkariin, eikä ylälinja pääse rokottamaan omia prosenttejaan. Lisäksi Amwayllä on omia kauppoja, joissa tarvittaessa voi hypistellä ja ostaa tuotteita, eikä yksittäisten myyjien tarvitse ostaa itselle mitään varastoa. Itse asiassa kaikki myyjät ovat Kiinassa Amwayllä provisiopalkalla, eikä mitään typerää omaa toiminimeä tarvita.

Amwayn yllätykseksi homma toimii loistavasti ja johdolla olisi paineita ottaa vastaavat kuviot käyttöön muuallakin, mutta vanhan verkon "loiseläjät" vastustavat ankarasti koko ajatusta. Itse asiassa tästä Kiinan kuviosta ei oikeastaan saisi Amwayn sisällä edes keskustella, sillä käytännössä se on siirtyminen VM firmasta pelkäksi suoramyyntiyritykseksi.

• MT Proffa

Ain niin. Onhan se typerää vastata omaan viestiin, mutta laitanpa tähän vähän lähdetietoa:

http://www.businessweek.com/magazine/content/10_16/b4174064710167.htm

http://www.globalpost.com/dispatch/china-and-its-neighbors/090410/no-not-publish-yet-taking-the-direct-approach

"...opening up retail shops, the only such ones in the world, and would have
        to make all sales representatives direct employees, garnering wages only for
        their sales and not their recruits..."

VM-menetelmä ei näytä tässä valossa hyvältä. Amwaytä kuitenkin lohduttaa se, että menestys Kiinassa osoittaa, että itse tuotteet ovat ihan laadukkaita.

• ...

Pakkohan se amwayn on alkaa tekemään vastaava muutos myös länsimaissa. Pelkästään skandinaviassa voidaan huomata, että liikevaihto on rankassa alamäessä, kun jantterit odottelevat passiivista tuloa myymättä yhtään mitään verkon ulkopuolelle. Samalla kiinan hinnat lienevät murto-osa länsihinnoista, kun ei tarvitse maksaa bonuksia ties minne ylälinjoille ja värvääminenhän on Kiinassa kokonaan kiellettyä. Toisaalta miksipä värvätä kilpailijoita kun voi itse myydä tuotteita ja ansaita provikkaa.

Verkostomarkkinoinnin kanssa kiinan kuviolla ei ole enää mitään tekemistä. Hyvä vain jos amwaylla tajutaan kuolemassa olevan markkinointitapa, vaikka sitten tätä kautta. Mahtaa "passiivista tuloa" kärkkyviä vituttaa kohta. :-)

• virpalahti
        ... kirjoitti:

Pakkohan se amwayn on alkaa tekemään vastaava muutos myös länsimaissa. Pelkästään skandinaviassa voidaan huomata, että liikevaihto on rankassa alamäessä, kun jantterit odottelevat passiivista tuloa myymättä yhtään mitään verkon ulkopuolelle. Samalla kiinan hinnat lienevät murto-osa länsihinnoista, kun ei tarvitse maksaa bonuksia ties minne ylälinjoille ja värvääminenhän on Kiinassa kokonaan kiellettyä. Toisaalta miksipä värvätä kilpailijoita kun voi itse myydä tuotteita ja ansaita provikkaa.

Verkostomarkkinoinnin kanssa kiinan kuviolla ei ole enää mitään tekemistä. Hyvä vain jos amwaylla tajutaan kuolemassa olevan markkinointitapa, vaikka sitten tätä kautta. Mahtaa "passiivista tuloa" kärkkyviä vituttaa kohta. :-)

Saatanan arpalahti anna rahat takaisin Saatanan arpalahti anna rahat takaisin Saatanan arpalahti anna rahat takaisin Saatanan arpalahti anna rahat takaisin Saatanan arpalahti anna rahat takaisin Saatanan arpalahti anna rahat takaisin uhhuuhuhuhuhuhuhväääääääääääääkiiiiiiiiiiiiik

• Tuks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      60
      3368
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2970
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2366
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1396
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      812
    Aihe