Seksuaaliset tunteet terapeuttia kohtaan

neuvoton85

Olen nyt n.puoli vuotta käynyt yhdellä kokeneemmalla naisterapeutilla. Olen nyt n.kuukauden jo kärsinyt tosi kiusallisesta ongelmasta..elikkä siis olen huomannut kiihottuvani erittäin kovasti hänen läsnäolostaan. Tämä on todella outoa ja hämmentävää koska olen itse 24-vuotias nainen ja hetero.

En oikeesti ymmärrä mistä nämä tunteeni tulevat mutta todella tilanne tuntuu epämiellyvältä. Olen yleensä joka istunnon jälkeen täysin märkä alapäästä ja usein on pakko menä suorintatietä wc:hen purkamaan paineensa...
Yhdellä istunnolla olin nin kiihottuneessa tilassa että oikeesti tuntui todella vaikeelta istua paikoillaan...en tiedä huomasiko terapeutti mitään..éi ainakaan sanonut mitään. Tämä tuntuu todella kiusalliselta....en tiedä oikein mitä pitäisi tehdä....

16

1995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

asiasta hänelle, terapeutit ovat tottuneet kyseiseen asiaan, et ole ensim. etkä viimeinen joka tuntee noin.

• Aliisa-

Tuntemuksesi ovat luonnollisia, koska terapeuttisi kanssa sinulla on kaikista läheisin suhde, jonka kanssa voi jakaa ilot ja surut. Kokeneen terapeutin kanssa voi rakentaa lämpimän suhteen ja joskus ajatukset häntä kohtaan voi olla seksuaalisiakin.

Monilla voi olla myös tietynlaisia fantasioitakin (esim. lääkäri ja potilas), jotka ovat melko tavallisia sukupuolista riippumatta. Pääasia on, ettei anna ajatuksille valtaa. Voit tietenkin mainita asiasta terapeutille, uskon hänen ottavan sen hyvin vastaan ja purkaa toisianne kohtaan kohdistuvaa jännitettä.

• hootl

Jos olette molemmat vapaita, teillä on kaikki portit avoinna. Astukaa roskeasti sisään!

Jos ette ole vapaita, voitte silti kolistella portteja. Yllätys voi odottaa!

• terppa.
        hootl kirjoitti:

Jos olette molemmat vapaita, teillä on kaikki portit avoinna. Astukaa roskeasti sisään!

Jos ette ole vapaita, voitte silti kolistella portteja. Yllätys voi odottaa!

kylläkään eettisistä syistä voi aloittaa esim. suhdetta asiakkaan kanssa, joten viimeisen kommentin voit unohtaa.

• hftyftyf
        terppa. kirjoitti:

kylläkään eettisistä syistä voi aloittaa esim. suhdetta asiakkaan kanssa, joten viimeisen kommentin voit unohtaa.

Kyllä niitäkin on sattunut. Teoria ja käytäntö on kaksi eri asiaa. Tosin terapeutti ei voi sitä myöntää. Duunit menis alta.

• gerhår,å,e
        hftyftyf kirjoitti:

Kyllä niitäkin on sattunut. Teoria ja käytäntö on kaksi eri asiaa. Tosin terapeutti ei voi sitä myöntää. Duunit menis alta.

Kyllä varmasti terapeutti jos joku huomaa tuollaisen kiihottumisen!

• neuvoton85
        gerhår,å,e kirjoitti:

Kyllä varmasti terapeutti jos joku huomaa tuollaisen kiihottumisen!

Tuntuu kyllä tosi vaikeelta kertoo tästä sille terapeutille.... Miten oikeesti voin sanoo,että kiihotun hänestä...? Jotenkin liian noloa.. :( *punastuu*

"Kyllä varmasti terapeutti jos joku huomaa tuollaisen kiihottumisen! "

Miten hän sen huomaisi?

Pelkään kyllä vähä että mitä tästä vielä seuraa... tai siis ku tuntuu että mun kiihotus koko aja vaa kasvaa hänen lähellään.. kuulostaa tyhmältä,mutta pelkään että saan vielä joskus orgasmin hänen luonaan.. (tosin se taitaa olla aika epätodennäköistä ilman mitään fyysistä kosketusta)...

• fgespmgd
        neuvoton85 kirjoitti:

Tuntuu kyllä tosi vaikeelta kertoo tästä sille terapeutille.... Miten oikeesti voin sanoo,että kiihotun hänestä...? Jotenkin liian noloa.. :( *punastuu*

"Kyllä varmasti terapeutti jos joku huomaa tuollaisen kiihottumisen! "

Miten hän sen huomaisi?

Pelkään kyllä vähä että mitä tästä vielä seuraa... tai siis ku tuntuu että mun kiihotus koko aja vaa kasvaa hänen lähellään.. kuulostaa tyhmältä,mutta pelkään että saan vielä joskus orgasmin hänen luonaan.. (tosin se taitaa olla aika epätodennäköistä ilman mitään fyysistä kosketusta)...

Terapeuttisi on todennäköisesti lukenut ihmisen käyttäytymistä kirjoista ja tietää aika paljon erilaisista tunnetiloista yms. Jos siellä katselet häntä kiiluvin silmin, niin varmaankin huomaa kyllä :) No eihän siinä mitään väärää ole, jokainen kiihottuu mistä kiihottuu. Tuskinpa sentään orgasmia saat siitä. Aika erikoinen vaiva sinulla kyllä ja todella noloa alkaa apuakaan kysymään tuollaiseen :) Jos alkaa liikaa häiritsemään niin vaihda terapeuttia?

• kyklopeus
        fgespmgd kirjoitti:

Terapeuttisi on todennäköisesti lukenut ihmisen käyttäytymistä kirjoista ja tietää aika paljon erilaisista tunnetiloista yms. Jos siellä katselet häntä kiiluvin silmin, niin varmaankin huomaa kyllä :) No eihän siinä mitään väärää ole, jokainen kiihottuu mistä kiihottuu. Tuskinpa sentään orgasmia saat siitä. Aika erikoinen vaiva sinulla kyllä ja todella noloa alkaa apuakaan kysymään tuollaiseen :) Jos alkaa liikaa häiritsemään niin vaihda terapeuttia?

vaiva kun otat asian puheeksi. Se lataus saattaisi kuihtua. En ole asiantuntija, mutta tuo voi olla melko tärkeä asia, että oletko voinut kokea turvallisuutta aiemmissa läheisissä suhteissa.
        Ehkä kannattaa puhua. Mulla oli pienempimuotoisena sama ongelma. Olin kauhean levoton ja vasta myöhemmin purin jotain fantasioita. En tiedä, ehkä ei ole oikeaa vastausta.

• Tukiryhmäni mun
        kyklopeus kirjoitti:

vaiva kun otat asian puheeksi. Se lataus saattaisi kuihtua. En ole asiantuntija, mutta tuo voi olla melko tärkeä asia, että oletko voinut kokea turvallisuutta aiemmissa läheisissä suhteissa.
        Ehkä kannattaa puhua. Mulla oli pienempimuotoisena sama ongelma. Olin kauhean levoton ja vasta myöhemmin purin jotain fantasioita. En tiedä, ehkä ei ole oikeaa vastausta.

näin sukupuolen takia. Sun on pystyttävä huolehtimaan omasta ejakulaatiostasi sekä deja vustasi. Oletko nyt tyytyväinen? Katsosko näihin liittyy ihmisten kohdalla sellaisia perusturvallisuuskysymyksiä, että oletko jo vammainen, mene pois edestä ja silleen. Purat näin fantasiaa jatkuvati potilaanseen, jolla ei todellakaan ole sulle sellaista armotunnetta jäljellä, koska kerjäät kusellasi kokemuksemme perusteella. 2. Aik. 7:14, ole hyvä ja katso itse. Niin sulla on asiat siis näin: "Clouds below
        Higher send
        It is" Sulle ei oo Nirvana lähettänyt tällaisia asioita, luovu ylimielisestä sessioharhastasi. Kaltaisesi Master Blaster-johtaja on vaaleanpunainen unelma. Miksi saisit kolistella portteja Master Blaster-portteja. Olet vain pelkkä Polly Pocket-kristusmaailma, miksi saisit ylläpitää saastaista yksiavioisuuttasi? Miksi et harjoittele näitä pois, ettei muitten tarvi. Haluat esittää Master Blaster-kristusta puoluetuella? Eli:

1. Siimaa
        2. Kohoa
        3. Kolkuttaja
        4.Sääntö
        5. Written by
        6. Cemic l. tekijä
        7. Luvuus/ diktatuuri
        8. Ajatus johtajasta
        9. Summa tai muu matemaattinen malli (nää olis sun värejä)

• Minervä/Thomas 82
        Tukiryhmäni mun kirjoitti:

näin sukupuolen takia. Sun on pystyttävä huolehtimaan omasta ejakulaatiostasi sekä deja vustasi. Oletko nyt tyytyväinen? Katsosko näihin liittyy ihmisten kohdalla sellaisia perusturvallisuuskysymyksiä, että oletko jo vammainen, mene pois edestä ja silleen. Purat näin fantasiaa jatkuvati potilaanseen, jolla ei todellakaan ole sulle sellaista armotunnetta jäljellä, koska kerjäät kusellasi kokemuksemme perusteella. 2. Aik. 7:14, ole hyvä ja katso itse. Niin sulla on asiat siis näin: "Clouds below
        Higher send
        It is" Sulle ei oo Nirvana lähettänyt tällaisia asioita, luovu ylimielisestä sessioharhastasi. Kaltaisesi Master Blaster-johtaja on vaaleanpunainen unelma. Miksi saisit kolistella portteja Master Blaster-portteja. Olet vain pelkkä Polly Pocket-kristusmaailma, miksi saisit ylläpitää saastaista yksiavioisuuttasi? Miksi et harjoittele näitä pois, ettei muitten tarvi. Haluat esittää Master Blaster-kristusta puoluetuella? Eli:

1. Siimaa
        2. Kohoa
        3. Kolkuttaja
        4.Sääntö
        5. Written by
        6. Cemic l. tekijä
        7. Luvuus/ diktatuuri
        8. Ajatus johtajasta
        9. Summa tai muu matemaattinen malli (nää olis sun värejä)

väärin. Kerjäät taas lapsenkasvatus ohjetta. Ymmärrätkö miksi ei ole yksiavioisuutta johon lääkärisi saisivat vedota? Perusturvallisuuskysymykset ovat lämpö, juoma, vesi, suunliikeradat, raha, seksi ja ruoka. Miksi on vielä käytössä pakkomielteitä näihin? Voin nimetä, mutta et ole kiinnostunut muuta kuin raudoituksesta. Se maksaa ykstyisyyden ja olet kapital off-kysyjä. Kirkollisessa sukupuoliharhassa on aivan turha lähestyä. Mun yks lääkäri varmaan kuoli tänään. Tiedätkö mihin?

• neuvoton85
        Minervä/Thomas 82 kirjoitti:

väärin. Kerjäät taas lapsenkasvatus ohjetta. Ymmärrätkö miksi ei ole yksiavioisuutta johon lääkärisi saisivat vedota? Perusturvallisuuskysymykset ovat lämpö, juoma, vesi, suunliikeradat, raha, seksi ja ruoka. Miksi on vielä käytössä pakkomielteitä näihin? Voin nimetä, mutta et ole kiinnostunut muuta kuin raudoituksesta. Se maksaa ykstyisyyden ja olet kapital off-kysyjä. Kirkollisessa sukupuoliharhassa on aivan turha lähestyä. Mun yks lääkäri varmaan kuoli tänään. Tiedätkö mihin?

Niin uskomattomalta kun se tuntuu ni sain sitte viime istunnollani orgasmin... :(
        Mulle on aina ollu tosi helppo saada toi orkku ja nyt kiihotukseni (ja mielikuvitukseni) pääsi sit niin pitkälle että purkauduin ilman mitään kosketusta.

Arvatkaa nolottiko ku siinä rupesin aika voimakkaastikin kouristelemaan.....??? huhhuh. elämäni noloin juttu! :`( Terapeutti tietty huomas sen ja otti kyllä tosin hyvin sen tilanteen.. se sanoi ettei tartte hävetä ja että hyvä ku päästään nyt käsittelemään niitä tunteita mitä mulla oli ollut.. (hän oli kuulemma jo aiemmin vähän huomannu mun kiihotustani...)

itkin vaa sit sen orgasmin jälkee koko loppu ajan..hävetti ihan helvetisti....

• Huvittaa
        neuvoton85 kirjoitti:

Niin uskomattomalta kun se tuntuu ni sain sitte viime istunnollani orgasmin... :(
        Mulle on aina ollu tosi helppo saada toi orkku ja nyt kiihotukseni (ja mielikuvitukseni) pääsi sit niin pitkälle että purkauduin ilman mitään kosketusta.

Arvatkaa nolottiko ku siinä rupesin aika voimakkaastikin kouristelemaan.....??? huhhuh. elämäni noloin juttu! :`( Terapeutti tietty huomas sen ja otti kyllä tosin hyvin sen tilanteen.. se sanoi ettei tartte hävetä ja että hyvä ku päästään nyt käsittelemään niitä tunteita mitä mulla oli ollut.. (hän oli kuulemma jo aiemmin vähän huomannu mun kiihotustani...)

En usko sanaakaan tuosta jutustasi.

• 089ujlksdg
        neuvoton85 kirjoitti:

mee ttuun täältä provoilemasta sika!

• BUU!
        089ujlksdg kirjoitti:

mee ttuun täältä provoilemasta sika!

harmi,olis ollu tosi juttu toi :(

• Anonyymi00016

Aloittajan juttu saattaa olla ihan kuvitteellinen, mutta minä tiedän oikeasti erään terapeutin joka on todella kiihottava. Kyseessä noin 35 v nainen, naisellinen, pukeutuu töissään naisellisesti: hame, korkokengät, ohuet sukkahousut, kaunis meikki....
      Aivan ihana! Puhuu suomea ja opiskellut alaansa Suomessa mutta pieni ulkomaalainen aksentti puheessa... joka vain lisää seksikkyyttä.
      Fantasioin, että voisin mennä vastaanotolleen ja hän antaisi seksiä tapaamisella... naisimme hänen sohvallaan kiihkeästi.
      https://www.facebook.com/profile.php?id=61574911363989

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3857
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      189
      3694
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2108
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      153
      1127
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1034
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe