Pyhtään Kaunissaari

54+23

Heitettiin viikon kierros Porvoo,Kotka,Hamina akselilla. Täytyy sanoa että tuo pyhtään kaunissaari on kyllä paras saari ikinä! Palvelut pelaa, siistit laiturit,kauppa,netti,museo,hiekkarannat yms yms! Muutaman kerran olen käynnyt helsingin lähistöllä olevassa "kaunissaaressa" mutta siinä saaressa nimi kyllä hämää..


Suosittelen erittäin lämpimästi Pyhtään Kaunissaarta! PARATIISI!

7

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arcus-äijä

      Meidänkin perhe kävi siellä v. 2005 paikkeilla vaikka täällä Turussa asustammekin.
      Mahtava paikka ja käytiin myös fillareilla siellä pohjoispuolen hiekkarannoilla uimassa.
      Kaikenkaikkiaan hienoa seutua, Ulko-Tammiossakin asti käytiin. Siellä oli huvittavaa,
      kun kännykkään tuli venäläisen operaattorin mainos/logo ! Silloin tiedettiin, että
      ollaan aika kaukana kotoa.... Sitten lähettiin Suursaaren vierestä Vergiin, mutta se
      on taas sitten toinen tarina....

    • ei-lasiin-sylkijä

      Kaunis saari, paljon katsottavaa, mutta kyllä se valitettavasti näyttää olevan myös kotkalaisten biletyspaikka. Lähdettiin ennen juhannusta pois kun ei kärsinyt katselle ja kuunnella. Pilasi muuten hienon kokonaisuuden, jäin saaristomuseossa käyntikin väliin. Sipoon Kaunissaaren Sikojen lahti oma lukunsa.
      Sääli, että pitää mennä dokaamaan hienoihin paikkoihin.

      • JanneN68

        Olemme kiertäneet Suomen saaristoa jo yli 30vuotta ja aina vaan se Pyhtään Kaunissaari on se paras paikka! Ainoastaan juhannuksen aikoihin ei kannata saarelle mennä jos haluaa olla rauhassa, silloin siellä on Kotkalaiset teinit ryyppäämässä. Elokuun lopulla saarella on muinaistulet tapahtuma, todella hyvä meininki ja kaiken kruunaa upea ilotulitus!

        Tässä saaren sivut: http://www.kaunissaari.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=2


      • TyrskyFin
        JanneN68 kirjoitti:

        Olemme kiertäneet Suomen saaristoa jo yli 30vuotta ja aina vaan se Pyhtään Kaunissaari on se paras paikka! Ainoastaan juhannuksen aikoihin ei kannata saarelle mennä jos haluaa olla rauhassa, silloin siellä on Kotkalaiset teinit ryyppäämässä. Elokuun lopulla saarella on muinaistulet tapahtuma, todella hyvä meininki ja kaiken kruunaa upea ilotulitus!

        Tässä saaren sivut: http://www.kaunissaari.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=2

        Kamalsti sääskiä ja Kotkalaisia bilettäjiä vesibusseilla. Ei se nyt mikään luonnonrauhasta ja merellisistä maisemista kiinnostuneen paratiisi ole. Valitsen mieluummin Haapasaaren.


      • dho45
        TyrskyFin kirjoitti:

        Kamalsti sääskiä ja Kotkalaisia bilettäjiä vesibusseilla. Ei se nyt mikään luonnonrauhasta ja merellisistä maisemista kiinnostuneen paratiisi ole. Valitsen mieluummin Haapasaaren.

        No Haapasaaressa on melko alkuperäinen kylä ja kauppa. Vieraille on laituri,vessa ja kioski. Yksi tie, jota voi kulkea edestakaisin. Saaren ranoille ei pääse, koska ne ovat pihoja, ainoa uimamahdollisuus on laiturissa veneestä.Ja saaresta ei ilmeisesti haluta tehdä veneily kohdetta.
        En minä Kaunissaarta kehu, olin ensimmäistä kertaa uudessa vierasvene laiturissa. On aika ahdas alue.
        Mutta on saaressa sentään metsää ja rantaa, joita voi vapasti kulkea ja pohjoispässä on hyvä uimaranta alue, huolimatta tukkien lastauksesta.


      • dc
        TyrskyFin kirjoitti:

        Kamalsti sääskiä ja Kotkalaisia bilettäjiä vesibusseilla. Ei se nyt mikään luonnonrauhasta ja merellisistä maisemista kiinnostuneen paratiisi ole. Valitsen mieluummin Haapasaaren.

        itsekkin lauantaina Kaunissaaressa, upea paikka taas kerran, ei ainakaan omiin silmiini osunut minkäänlaisia häiriötekijöitä, tuota saarta suosittelen lämpimästi kaikilla.


      • Kotkalaiset hiivi suoraan tuurimoottorista kuppilaan tanssimaan.
        Vvsatamassa en ole örveltäjiä juuri nähnyt. Juhannuksena niitä on varmaan kaikkialla paitsi Helsingin keskustassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe