Pelastuiko Jeesus?

Hei,

Haluaisin kuulla mielipiteenne yhdestä asiasta. Jos vl:n mukaan vain ryhmään kuuluva voi pelastua, niin oliko Jeesus lestadiolainen vai joutuiko hän kadotukseen? Asiallisia viestejä, kiitos!

7

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuso.

      ketään pelasta. Kautta aikain uskovaislla on ollut erilaisia nimiä. Vaikka meillä on nimi vl:ä, niin samaa uskoa löytyy muullakin nimellä. Leastadius oli vain herätyksen tuoja. Jeesuksella oli sama usko ja opetus kuin vl:ilä. Sama oppi on on myös apostoleilla.

      • miten oli Jeeskusen oppi lähetytyöstä, Pyhästä Hengestä ja kasteesta.

        Miten lapsimäärästä, tupakasta ja viinistä.

        Olet täysin hakoteillä.


      • Sectori

        Oletkohan feikki? Ei Jeesus tarvinnut uskoa. Hän tuli täyttämään lain, jotta me lainrikkojat voisimme uskoa Häneen.


    • Meiliaikku

      Mutta , ajatteles vähän sitä, että me ei taivaassa olla enää lestadiolaisia, kuin olette meidät laittaneet sen nimen alle. Jeesus kutsuu meitä Isän sinatuiksi. On tärkeää tulla Jumalan seurakunnassa siunatuksi anteeksi antamuksenevankeliumilla, jolloin Isä unohtaa meidän syntimme ikuisesti.

      • Vähän epäilen

        ***Jeesus kutsuu meitä Isän sinatuiksi.***

        että saatanallisia "vain me" -valehtelijoita kutsutaan noin?


      • epäuskoinen

        Jo kaksituhatta vuotta ja ylikin on kulunut, eikä Jeesuksesta kuulu mitään.
        Jeesus ei pelastunut kuolemalta ja Hänen ylösnouseminsensa voi olla tarua.
        Se, että tapauksella on silminnäkijöitä muutama ollut, ei vielä vakuuta.
        Ihmisen mielikuvitus on niin valtava, että se voi kuvitella näkevän ihan mitä vain, ei vain pikku-ukkoja, vaan isojakin ukkoja.
        Osama Bin Ladenkin voi olla kuollut, mutta elää järjestön mielikuvituksessa.
        Elwis Presleykin elää, vaikka on kuollut.
        Legendat elää, ne ei kuole koskaan.
        Olisipa mukava nähdä vuosi kolmetuhatta, vieläkö tämä Kristus legenda jaksaa elää.
        Jo varhaisilla ensimmäisillä vuosisadoilla jälkeen Kristuksen elettiin voimakkaasti Kristuksen paluun tunnelmissa ja sen ajan ihmiset ajatteli samoin kuin minä nyt, että olispa mukava nähdä tulevaisuutee, vieläkö legenga elää kaksituhatta vuonna samana kuin nyt.
        No, eläähän se ja elää varmaan vielä vuonna kolmetuhattakin.


      • Usko ainoastaan
        epäuskoinen kirjoitti:

        Jo kaksituhatta vuotta ja ylikin on kulunut, eikä Jeesuksesta kuulu mitään.
        Jeesus ei pelastunut kuolemalta ja Hänen ylösnouseminsensa voi olla tarua.
        Se, että tapauksella on silminnäkijöitä muutama ollut, ei vielä vakuuta.
        Ihmisen mielikuvitus on niin valtava, että se voi kuvitella näkevän ihan mitä vain, ei vain pikku-ukkoja, vaan isojakin ukkoja.
        Osama Bin Ladenkin voi olla kuollut, mutta elää järjestön mielikuvituksessa.
        Elwis Presleykin elää, vaikka on kuollut.
        Legendat elää, ne ei kuole koskaan.
        Olisipa mukava nähdä vuosi kolmetuhatta, vieläkö tämä Kristus legenda jaksaa elää.
        Jo varhaisilla ensimmäisillä vuosisadoilla jälkeen Kristuksen elettiin voimakkaasti Kristuksen paluun tunnelmissa ja sen ajan ihmiset ajatteli samoin kuin minä nyt, että olispa mukava nähdä tulevaisuutee, vieläkö legenga elää kaksituhatta vuonna samana kuin nyt.
        No, eläähän se ja elää varmaan vielä vuonna kolmetuhattakin.

        tilannetta vuonna 3000, kuten ei kukaan meistä. Jeesus tulee ajallaan, kun Isä Jumala antaa Hänelle käskyn.
        Turha on vertailla Jeesusta Elvikseen tai joihinkin muihin kuuluisiin ihmisiin. He eivät olleet mitään verrattuna meidän kaikkien Pelastajaan, rakkaaseen Jeesukseen. Elviksen kautta ei kukaan pelastu ikuiseen elämään - päinvastoin. Osama Bin Laden järjestöineen on toimittanut helvettiin lukemattoman määrän
        viattomia, hyväuskoisia ja aivopesulle alttiita ihmisiä. Kyseiset henkilöt eivät siis ole hyviä ihmisiä, Jeesus oli hyvä ihminen ja Hän on paljon enemmän - Hän on Jumalan Poika. Ikuisesti. Tahdoitpa sitä tai et.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe