ihan säikähdin,,, mites täällä ollu näin siisti yö?,,, onko yöpuskat uuvahtaneet kesken yön, vai onko isoluuta lakassu?,,, No huomenta kuitenki, ihan kaikille,,, ja vieläpä tasapuolisesti ;o),,,
Hui (*_*),,,
26
169
Vastaukset
on niin saatanasta........ töihinki pitäs parin tunnin päästä valua.... voikslintsata....????? nooo muksaa maanantaita vaaaaa toiselle almalle....:)))))
- Cassis-Alma
No eikö jo ole helpottanu,,, nythän on jo tiistai,,, se saatanallinen maanantaihan meni jo ;o),,,
Cassis-Alma kirjoitti:
No eikö jo ole helpottanu,,, nythän on jo tiistai,,, se saatanallinen maanantaihan meni jo ;o),,,
molin iha maanantai päivässä....=:DDDDD nooooo sekasin ku on nii tällästävoi sattua.....
- Cassis-Alma
BBrunetti kirjoitti:
molin iha maanantai päivässä....=:DDDDD nooooo sekasin ku on nii tällästävoi sattua.....
eilisestä rokulipäivä? ;o))),,,
- the.eagles_
mulla on vielä tämä viikko lommoo...:))
Kyllä se siitä BB.....
tottua liikaa rutiineihin? Siinä saattaa tarkkaavaisuus herpaantua. Tasapäisesti kuin myös.
Tänä aamuna ihan äkkiseltään havahduin Lahen asemalla ko huomasin siellä kyltin "invaluiskan alue jätettävä vapaaksi". Nyt pelottaa jotta jos sattuu tämä invaluiska joskus tulemaan samaan aikaan kuin minä asemalle. Tiiä häntä, kuinka iso se alue oikein on. Jotta jos rajarikon teen, niin mikä on sanktio?- Cassis-Alma
siitä luiskasta voi vaikka hurauttaa pulkalla, siistiä alottaa päivä jollain kivalla,,, vaikka yllättää peräti itsensä ;o),,,
Cassis-Alma kirjoitti:
siitä luiskasta voi vaikka hurauttaa pulkalla, siistiä alottaa päivä jollain kivalla,,, vaikka yllättää peräti itsensä ;o),,,
En usko, että luiskaotsa tykkää, jos pulkalla.
- Cassis-Alma
LaardiBee kirjoitti:
En usko, että luiskaotsa tykkää, jos pulkalla.
kesällä rullareilla,,, pakkohan se on vastustuksesta huolimatta jollain testata ;o),,, toimivuutta vaan ajattelin,,,
tippuvan sumppikoneen kurlutus on se aani johon on hyva nojautua aamurahmaisilla simmuillaan :-)
- .
Cassis-Alma näinkö ruokit sinäkin aloituksellasi .Anna jo puskien olla halut kai sivulle vain ilkkeyttä.
- Cassis-Alma
. kirjoitti:
Cassis-Alma näinkö ruokit sinäkin aloituksellasi .Anna jo puskien olla halut kai sivulle vain ilkkeyttä.
MITÄ?,,, onko sulla nyt joku ongelma?,,, jos tämä ruokkii jotain puskajussia, niin ruokkikoon!!! jopa sulla on mielikuvitusta,,, no joakisellahan on oma mielipiteensä,,, Kyllä ne osaa ilman mua ihan hyvin sen yösessionsa toteuttaa,,,
- Cassis-Alma
se tuo sisäinen masiina alkaa hyristä ;o),,, siinä on vaan se jokin,,,
Cassis-Alma kirjoitti:
se tuo sisäinen masiina alkaa hyristä ;o),,, siinä on vaan se jokin,,,
kun on siihen ittensa totuttanu niin koko ihminen on ihan yhta kaffehammasta vaan! :-)
- Cassis-Alma
kielibasa kirjoitti:
kun on siihen ittensa totuttanu niin koko ihminen on ihan yhta kaffehammasta vaan! :-)
masiina jurraa kun vanha traktori jos ei voiteluöljyks kahvia heti kun herään,,,
- the.eagles_
Cassis-Alma kirjoitti:
MITÄ?,,, onko sulla nyt joku ongelma?,,, jos tämä ruokkii jotain puskajussia, niin ruokkikoon!!! jopa sulla on mielikuvitusta,,, no joakisellahan on oma mielipiteensä,,, Kyllä ne osaa ilman mua ihan hyvin sen yösessionsa toteuttaa,,,
tuollainen se on. Sanot mitä sanot niin heti on vinkumassa. Anna sen olla mitä tuosta, ei se mitään opi.
- Cassis-Alma
the.eagles_ kirjoitti:
tuollainen se on. Sanot mitä sanot niin heti on vinkumassa. Anna sen olla mitä tuosta, ei se mitään opi.
niillä on joku ongelma,,, ne ei vaan sitä itsekkään huomaa,,, Outoa kylläkin jos tää mun alotus jotain ruokkii,,, no jos sillä nalkä lähtee, niin mikä ettei ;o),,,
- the.eagles_.
Cassis-Alma kirjoitti:
niillä on joku ongelma,,, ne ei vaan sitä itsekkään huomaa,,, Outoa kylläkin jos tää mun alotus jotain ruokkii,,, no jos sillä nalkä lähtee, niin mikä ettei ;o),,,
puska mäkee provoa häntä vastaa joka paikassa. Katos, nyt se rupes alapeukuttelemaan, kun haluaa tulla edes jotenkin huomatuksi.:-DD
Taitaa olla aika kypsymätön henkisesti. :D No, naureskellaan me vain... ;-)) - Cassis-Alma
the.eagles_. kirjoitti:
puska mäkee provoa häntä vastaa joka paikassa. Katos, nyt se rupes alapeukuttelemaan, kun haluaa tulla edes jotenkin huomatuksi.:-DD
Taitaa olla aika kypsymätön henkisesti. :D No, naureskellaan me vain... ;-))ookkaan paukalo keskellä kämmentä ;o))),,, jos nyt ei tuosta peukutuksesta sit pahaa kulumavikaa peukunniveleen,,,
- the.eagles_
Enpäs ole oikein edes lueskellut palsta..ja mitäpä sitä lukemaan....näkyyhän tuolla muutama roiske puskista lentäneen. Antaa pensashuuhaalaisten olla. Turhauttavaa niille on mitään sanoa, kun saavat vain vettä lisää myllyynsä, sanot mitä sanot.
Shortsikeliä pukkaa....taidan mennä tuonne rannalle aamupäivä kahville.... :))- Cassis-Alma
shortsit on pakolliset,,, vaikka ei oikein kelikään edellyttäs,,,
- .=)
ai se on sun merkki tuo (*_*)
- Cassis-Alma
kun tuo (*_*) on ihan vapaasti käytettävissä,,, kun mä en kirjuuttele kun rekatulla,,, niin joku toinenhan sen sillon pitää olla kun minä,,, jokuhan se laittelee juttujaan, mut en minä,,, sekun on ihan vapaasti jokaisen käytössä, ei siitä ole kukaan patenttia hakenu,,,
- ....
alma töihin mennä
- Cassis-Alma
se lomalla töihin ;o))),,, edes työ sanaa sanokkaan,,, se tuo kylmiä väreitä, hui,,, mut se huppeli,,, juuh, aattelin tässä silleen janojuomaksi vaan,,, puolikaan koppaa,,, ;o),,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637