uittu kun uituttaa tämä ainainen persaukisuus. miksi meninkään laittamaan rahani siihen nigerialaiskirjeeseen syksyllä 2008. siihen mennessä olin sentään säästänyt melkein 3,5 kilon pääoman ahertamalla kahta vuoroa päivässä jakeluauton kuljettajana. amiskin jäi aikoinaan kesken. todistus jäi saamatta mutta kalapuikkoviikset ehdin siellä sentään kasvattaa. misutkaan ei ole köyhästä kiinnostuneita. postiakaan en uskalla avata kun sieltä ei tule muuta kuin pikavippifirmojen karhukirjeitä. ainoa lohtuni on virtuaalielämä jota elän eräällä sijoituspalstalla päivittäin isoja summia tienaavana pörssihaina. ok.
ahneuden kirous
4
1662
Vastaukset
- Cash is cool
Jos tarkoitat AP Areenaa, niin itse ratkaisin rahahuoleni VarmaBuffetin ja Fakiirin neuvoin pari vuotta sitten. Olin tuolloin persaukinen, mutta nykyään teen varmaa ja riskitöntä tiliä muutaman kerran kuukaudessa keskimäärin 10k€/päivä. Lopun aikaa misustan ja pyörittelen laadukkaita misuja. Suosittelen ottamaan yhteyttä noihin ammattimiehiin. He antavat mielellään toimivat vinkit.
- JenkkiPankkiiri
Et oo ainoa. Mä myyn eläkevakuutuksia mummoille ja hiljaisina hetkinä vedän roolia palstalla.
- dupönt
Olen lukenut tarinoitasi Arvopaperin areenalta, kovasti on satuilusi naurattanut, toki myös hieman myötähäpeää olen puolestasi tuntenut. Jatka samaan malliin, sulle nauraa jo koko suomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664