uittu kun uituttaa tämä ainainen persaukisuus. miksi meninkään laittamaan rahani siihen nigerialaiskirjeeseen syksyllä 2008. siihen mennessä olin sentään säästänyt melkein 3,5 kilon pääoman ahertamalla kahta vuoroa päivässä jakeluauton kuljettajana. amiskin jäi aikoinaan kesken. todistus jäi saamatta mutta kalapuikkoviikset ehdin siellä sentään kasvattaa. misutkaan ei ole köyhästä kiinnostuneita. postiakaan en uskalla avata kun sieltä ei tule muuta kuin pikavippifirmojen karhukirjeitä. ainoa lohtuni on virtuaalielämä jota elän eräällä sijoituspalstalla päivittäin isoja summia tienaavana pörssihaina. ok.
Vastaukset 4
- Cash is cool
Jos tarkoitat AP Areenaa, niin itse ratkaisin rahahuoleni VarmaBuffetin ja Fakiirin neuvoin pari vuotta sitten. Olin tuolloin persaukinen, mutta nykyään teen varmaa ja riskitöntä tiliä muutaman kerran kuukaudessa keskimäärin 10k€/päivä. Lopun aikaa misustan ja pyörittelen laadukkaita misuja. Suosittelen ottamaan yhteyttä noihin ammattimiehiin. He antavat mielellään toimivat vinkit.
- JenkkiPankkiiri
Et oo ainoa. Mä myyn eläkevakuutuksia mummoille ja hiljaisina hetkinä vedän roolia palstalla.
- dupönt
Olen lukenut tarinoitasi Arvopaperin areenalta, kovasti on satuilusi naurattanut, toki myös hieman myötähäpeää olen puolestasi tuntenut. Jatka samaan malliin, sulle nauraa jo koko suomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652160
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta4111582Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1801135Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279774- 278675
- 33651
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12651- 191593
- 95568
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557