uittu kun uituttaa tämä ainainen persaukisuus. miksi meninkään laittamaan rahani siihen nigerialaiskirjeeseen syksyllä 2008. siihen mennessä olin sentään säästänyt melkein 3,5 kilon pääoman ahertamalla kahta vuoroa päivässä jakeluauton kuljettajana. amiskin jäi aikoinaan kesken. todistus jäi saamatta mutta kalapuikkoviikset ehdin siellä sentään kasvattaa. misutkaan ei ole köyhästä kiinnostuneita. postiakaan en uskalla avata kun sieltä ei tule muuta kuin pikavippifirmojen karhukirjeitä. ainoa lohtuni on virtuaalielämä jota elän eräällä sijoituspalstalla päivittäin isoja summia tienaavana pörssihaina. ok.
ahneuden kirous
4
1559
Vastaukset
- Cash is cool
Jos tarkoitat AP Areenaa, niin itse ratkaisin rahahuoleni VarmaBuffetin ja Fakiirin neuvoin pari vuotta sitten. Olin tuolloin persaukinen, mutta nykyään teen varmaa ja riskitöntä tiliä muutaman kerran kuukaudessa keskimäärin 10k€/päivä. Lopun aikaa misustan ja pyörittelen laadukkaita misuja. Suosittelen ottamaan yhteyttä noihin ammattimiehiin. He antavat mielellään toimivat vinkit.
- JenkkiPankkiiri
Et oo ainoa. Mä myyn eläkevakuutuksia mummoille ja hiljaisina hetkinä vedän roolia palstalla.
- dupönt
Olen lukenut tarinoitasi Arvopaperin areenalta, kovasti on satuilusi naurattanut, toki myös hieman myötähäpeää olen puolestasi tuntenut. Jatka samaan malliin, sulle nauraa jo koko suomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327