asensin farming simulator 2009 englannin kielisen versio koneelleni, kun yritän avata pelia se kysyy jotain aktivointi koodia tai jotain vastaavaa olen etsinyt googlen avulla kaikki mahdollisia sivustoja ja löytänyt pari koodia. yritin käyttää niitä koodeja mutta ei se anna minun edes yrittää. siis että en voi painaa sitä kohtaa missä lukee activate missä vika vastatkaa nopeasti haluaisin päästä pelaamaan
voiko joku auttaa
5
380
Vastaukset
- valmetti_rockkaa
jäikö multa asentamatta joku tiedosto kun tää tuli kaverilta sillee tikulta
- Mrmetsolat
moi tiedän mistä on kyse kun latasit pelin oliko se zip muodossa?
jos on niin siellä pitäs olla fairligth teksti tiedosto menet mahdollisimman alas siellä pitäs olla se koodi
ja siinä pitäs olla kansio menet sinne ja siellä on fairligth kansio siirrä sen sisältö farming simulatorin kansioon
korvaat ne tiedoto jotka ovat farming simulatoorin kansiossa fairligt tiedostolla- jopi97
voitko kertoo miltä sivulta latasit sen ?
- valtteri
miksi farming simulator 2009 gold edition kysyy jotain please enter your product key koodia.mikäse on toisessa pelissä koodi luki kotelon sisällää tää oli ihan tyhjä auttakaa olen haikaillut tämän kanssa jo kuukausia terv.valtteri
- lvhjlhjv
Oliko kotelo ihan tyhjä, ilman mitään lippulappusta?
Jos peli vaatii koodin, pitää koodi olla ehdottomasti jossakin, tai sitten voit viedä sen kauppaan takaisin ja vaihtaa pelin.
Koodi voi myös mahdollisesti löytyä CD:ltä, tai DVD:ltä, riippuen kumpi kiekko sinne tietokoneen sisään laitetaan.
Kun laitat sen levykkeen sisään, niin älä välitä niistä alkuvalikoista mitään, ellei niissä lue register tms, vastaavaa. Vaan avaa "omatietokone" ja sitten sieltä valitse oikealla hiirennäppäimellä "avaa", jolloin sen levykkeen sisältö paljastuu.
Levykkeellä on yleensä ohjeet peliin, ohjekirjat ja muut sellaiset tilpehöörit joista voi löytyä enemmän tuosta koodista.
Minulla ei ole tuota peliä itsellä, joten en voi sen enempää auttaa siinä mistä koodin löytäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään18116790Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903775Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu271834Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791514Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1601417Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151314Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141284- 811101
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2091043