Minulla ei ole ollut kuukautisia kahteen kuukauteen, mutta se nyt minulla on ollut aina normaalia että on mennyt sen yksi-kaks kuukautta ettei oo saattanut olla kuukautisia ollenkaan.. mutta kun itseäni alkoi nyt ihan ekaa kertaa mietityttään, että mitä jos olenkin raskaana.. En aikonut kertoa epäilyistäni poikaystävälle, koska halusin ensin tietää itse. Päätin että menen seuraavana aamuna apteekkiin hakemaan testiä.
Edellisenä iltana olimme kuitenkin poikaystäväni kanssa yhdynnässä jonka aikana mahani tuli aivan mielettömän kipeäksi.. tuskin pystyin liikkumaan, se kipu oli aivan kauheaa, otin särkylääkkeen ja se vähän helpotti, aamulla kipu ei ollut enää niin paha, mutta sen tunsi kun kävi vessassa... kun virtasi niin pieni kipu tuntui alavatsan kohdalla, mutta ei enää.. ja kun vedän mahaani sisäänpäin niin tunnen pientä kipua..
Tuli mieleeni että mitä jos olen/olin raskaana ja sain keskenmenon? jos käyn ostamssa raskaustestin niin näkyykö raskaus siinä jos se nyt olisi ollut keskenmeno? pitäisi varmaan hakeutua lääkäriin?
Mutta asiahan on niin että raskaus epäilyni ovat alta 50%..
mitä tekisin
keskemenoko?
1
439
Vastaukset
- dhfhjfgjfh
Raskaushormoonien pitäis vielä näkyä testissä, vaikka olis keskenmeno.
Siis jos teet testin mahd. pian.
Tuleppa kertomaan miten kävi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1745242- 2024158
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1423745Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703087Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533020- 1482015
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441767Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431539Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?661462Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271331