Minulla ei ole ollut kuukautisia kahteen kuukauteen, mutta se nyt minulla on ollut aina normaalia että on mennyt sen yksi-kaks kuukautta ettei oo saattanut olla kuukautisia ollenkaan.. mutta kun itseäni alkoi nyt ihan ekaa kertaa mietityttään, että mitä jos olenkin raskaana.. En aikonut kertoa epäilyistäni poikaystävälle, koska halusin ensin tietää itse. Päätin että menen seuraavana aamuna apteekkiin hakemaan testiä.
Edellisenä iltana olimme kuitenkin poikaystäväni kanssa yhdynnässä jonka aikana mahani tuli aivan mielettömän kipeäksi.. tuskin pystyin liikkumaan, se kipu oli aivan kauheaa, otin särkylääkkeen ja se vähän helpotti, aamulla kipu ei ollut enää niin paha, mutta sen tunsi kun kävi vessassa... kun virtasi niin pieni kipu tuntui alavatsan kohdalla, mutta ei enää.. ja kun vedän mahaani sisäänpäin niin tunnen pientä kipua..
Tuli mieleeni että mitä jos olen/olin raskaana ja sain keskenmenon? jos käyn ostamssa raskaustestin niin näkyykö raskaus siinä jos se nyt olisi ollut keskenmeno? pitäisi varmaan hakeutua lääkäriin?
Mutta asiahan on niin että raskaus epäilyni ovat alta 50%..
mitä tekisin
keskemenoko?
1
404
Vastaukset
- dhfhjfgjfh
Raskaushormoonien pitäis vielä näkyä testissä, vaikka olis keskenmeno.
Siis jos teet testin mahd. pian.
Tuleppa kertomaan miten kävi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446