eli tietääkö kukaan mikä tämän kasvin nimi on? löytyi lehdosta
http://www.aijaa.com/v.php?i=6500419.jpg
tietääkö kukaan...?
14
636
Vastaukset
- SD
miks kukaa ei tiiää ?? :(((
- Ponkaaja
Näyttää mielestäni isomaksaruoholta (Hylotelephium telephium). Kyseisellä kasvilla on tietääkseni 3 alalajia, mutta alalajitasolle en uskalla kuvan lajia määrittää. Toisaalta, Suomen luonnossa on myös koristekasveista karanneita lajeja, jotka menestyvät, kuten koreamaksaruoho, ja ainakaan minä en uskalla sanoa varmasti voiko sitä sulkea pois kuvan kasvista.
Toivottavasti näistä epävarmoista tiedoista oli edes jotain apua :)- rohves sori
on kyllä Ranukulakee telephium.
- avun tarpeessa
rohves sori kirjoitti:
on kyllä Ranukulakee telephium.
varmasti auttaa kiitos vaan :)
- rohves sori
avun tarpeessa kirjoitti:
varmasti auttaa kiitos vaan :)
mielellään autan asiassa.
- avun tarpeessa taas
rohves sori kirjoitti:
mielellään autan asiassa.
Tunnistakaa tämä kasvi myöss!! sori ku oon epätoivonen, mutta en löydä tätäkään kasvia millään mistään
joo eli täs nyt sittem on tää osoite
http://www.aijaa.com/v.php?i=6567218.jpg
et nopeita vastauksia kiitos - Thutmosis.
avun tarpeessa taas kirjoitti:
Tunnistakaa tämä kasvi myöss!! sori ku oon epätoivonen, mutta en löydä tätäkään kasvia millään mistään
et nopeita vastauksia kiitostoisten tietämyksellä, vai mikä on tarkotuksesi?
Jokatapauksessa kauniisti pitäisi pyytää, ennenkuin tietoarkku aukeaa. - aha.
Thutmosis. kirjoitti:
toisten tietämyksellä, vai mikä on tarkotuksesi?
Jokatapauksessa kauniisti pitäisi pyytää, ennenkuin tietoarkku aukeaa.yritän vaan saada selville mikä kasvi se on joka kasvaa pihallamme. Kun en tiedä, mutta olisi kiva saada vaan tietää. anteeksi jos nyt satutin sun tunteita. Nyt kun kiltisti pyydän voisitteko ystävällisesti auttaa minua ja löytämään kasvin ? :) jos ette viitsi edes vähääkään auttaa, niin turha tulla tänne minulle auokomaan päätä nimittäin se ei mua kiinnosta.
- mä vaa
aha. kirjoitti:
yritän vaan saada selville mikä kasvi se on joka kasvaa pihallamme. Kun en tiedä, mutta olisi kiva saada vaan tietää. anteeksi jos nyt satutin sun tunteita. Nyt kun kiltisti pyydän voisitteko ystävällisesti auttaa minua ja löytämään kasvin ? :) jos ette viitsi edes vähääkään auttaa, niin turha tulla tänne minulle auokomaan päätä nimittäin se ei mua kiinnosta.
mut nyt joku ihana ihminen vois tulla ja pelastaa mut tältä kauheelta tietämättömydelt ja kertoo mikä tää kasvi on ei muuta tarviii ;)
- Thutmosis.
mä vaa kirjoitti:
mut nyt joku ihana ihminen vois tulla ja pelastaa mut tältä kauheelta tietämättömydelt ja kertoo mikä tää kasvi on ei muuta tarviii ;)
olla parempi ääni kellossa, katsotaan nyt laittaisinko kasvin nimen sulle?
- Ponkaaja
avun tarpeessa taas kirjoitti:
et nopeita vastauksia kiitosNäyttää mielestäni pujolta (Artemisia vulgaris). Kukkimisvaiheessa pujo on huomattavasti helpompi tunnistaa, mutta mielestäni lehdistö ei oikein sovi muillekaan lajeille.
- mä vaa
Thutmosis. kirjoitti:
olla parempi ääni kellossa, katsotaan nyt laittaisinko kasvin nimen sulle?
no ois han se ihan kiva joo jos kertoisit :D
- Thutmosis.
mä vaa kirjoitti:
no ois han se ihan kiva joo jos kertoisit :D
kuuluva kasvi, se on monivuotinen jopa kaksimetriseksi kasvava kasvi. Se kuuluu marunoiden sukuun myöskin, nimeltään Artemisia vulgaris.
Toki saa taas kiittääkin. - .
Thutmosis. kirjoitti:
kuuluva kasvi, se on monivuotinen jopa kaksimetriseksi kasvava kasvi. Se kuuluu marunoiden sukuun myöskin, nimeltään Artemisia vulgaris.
Toki saa taas kiittääkin.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940