Rahaa huolia. Miten selviän?
Vastaukset 1
..vastaan Sinulle, vaikka olet jo aiemminkin lähestynyt minua kysymykselläsi. Olen pahoillani, "skeptikko" sekoitti tuolloin ajatukseni..
Älä ota enää yhtään pikavippiä, ne vievät sinut turmioon. Ota mieluummin yhteyttä kunnan sosiaalitoimistoon tai seurakunnan diakoniatoimistoon saadaksesi taloutesi tasapainoon. Pienistä puroista kasvaa suuret virrat, ja kunhan pääset ensin nollapisteeseen, on uusi alku mahdollinen, vaikka äkkirikastumista ei lienekään näköpiirissä. Kaipaat uutta fokusta elämääsi; mieti mitä kaikkea voit tehdä ihan ilmaiseksi - kaikesta ei tarvitse aina maksaa. Luonto, kirjasto... jatka itse listaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811039Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani186732Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br200651- 36644
Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai160625- 100595
- 40517
- 30499
- 24498
- 34442