SE on sitten

demoniiih

41

336

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jees........

      jopp

    • ((

      aha vai niin että työasiat huuhaalle

      • demoniiih

        jokaikineniltajayö..Koko pastan kippaan huulle...;o)... Pahus..ma unohdin, et tää onkin se saunapallogrillipalsta...:o/...

        Sorry..:o/...


    • demoniiih
    • Jopas se arki vaan mennä tuhisee ja hommat hoituu ainaskin jotenkuten;)

      • demoniiih

        tämä arki...Jaksaa taas juhlia, kun on sen aika...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        tämä arki...Jaksaa taas juhlia, kun on sen aika...;o)...

        Kyllä se hippaaminenkin työltä tuntuis, jos sitä joka päivä pitäis harrastaa.


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        Kyllä se hippaaminenkin työltä tuntuis, jos sitä joka päivä pitäis harrastaa.

        Olis aikast kuluttavaa..monin tavoin...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Olis aikast kuluttavaa..monin tavoin...;o)...

        Minä olen saanut nautiskella kesästä jo riittämiin. Ei haittaa se syksyn alkaminen lainkaan.


      • H / H
        tuputuu kirjoitti:

        Minä olen saanut nautiskella kesästä jo riittämiin. Ei haittaa se syksyn alkaminen lainkaan.

        hyvää iltaa demollekin.


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        Minä olen saanut nautiskella kesästä jo riittämiin. Ei haittaa se syksyn alkaminen lainkaan.

        syksy on tervettullut..meillekkin...;o)...


      • H / H
        demoniiih kirjoitti:

        syksy on tervettullut..meillekkin...;o)...

        Syksy. Vaikka huomenna. Sellainen kuivahko ja kirpakas. Niin että hengitys höyryää mutta ei palella.


      • demoniiih
        H / H kirjoitti:

        Syksy. Vaikka huomenna. Sellainen kuivahko ja kirpakas. Niin että hengitys höyryää mutta ei palella.

        Ai niin..Ensi yönä taivaalla voi hyvällä tsäkällä nähdä revontulia..ööh..jostakin ihmeilmiöstä johtuen...;o)...


      • H / H
        demoniiih kirjoitti:

        Ai niin..Ensi yönä taivaalla voi hyvällä tsäkällä nähdä revontulia..ööh..jostakin ihmeilmiöstä johtuen...;o)...

        itäsuomessa katseltiin (hyvillä säillä) revontulia. Leimahtlivat kajona salaperäisinä siellä jossakin. Se oli jännää, aikaa ennen telkkareiden yleistymisen. Silloin vielä aikuiset ja lapset osasivat käyttää myös mielikuvitusta ja keksiä jopa tekemistä elämän aukoille. Joita ei kyllä pahemmin ollut. Aina oli puuhaa.


      • demoniiih
        H / H kirjoitti:

        itäsuomessa katseltiin (hyvillä säillä) revontulia. Leimahtlivat kajona salaperäisinä siellä jossakin. Se oli jännää, aikaa ennen telkkareiden yleistymisen. Silloin vielä aikuiset ja lapset osasivat käyttää myös mielikuvitusta ja keksiä jopa tekemistä elämän aukoille. Joita ei kyllä pahemmin ollut. Aina oli puuhaa.

        pelkäsin revontulia..:o/...

        Mut en mä enää..;o).. Tajuan nyt luonnon monimuotoisen kauneuden..:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        pelkäsin revontulia..:o/...

        Mut en mä enää..;o).. Tajuan nyt luonnon monimuotoisen kauneuden..:o)...

        ..että jos revontulille viheltää niin ne reagoivat tanssien ., ., .,


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        ..että jos revontulille viheltää niin ne reagoivat tanssien ., ., .,

        näin, kun revontulet tanssivat..Ei mun vihellyksestä, vaan oman vihellyksensä tahdissa...;o)...


    • Nimittäin---

      Johtohenkilöt ovat usein niin stressaantuneita, kun työntekijähenkilö sanoo, että päivä on pulkassa.
      Niin se johtohenkilö jää sinne konttorilleen ylitöihin muka. Vaan ei tee töitä ei, etsii sitä pulkkaa vimmaisesti, että missä se alainen sitä piilottelee, onko siinä tehtyjä vai tekemättömiä töitä ?
      Vai makaileeko vain päivät kurja alainen pulkassaan, vetonaru käytävän oveen sidottuna ( ettei johtohenkilö pääse yllättämään ).
      Säälikää hyvät kanssatyöläiset johtohenkilöitä, älkääkä puhuko pulkista heidän kuulosilla ollessaan.

      http://confidencecenter.blogs.com/.a/6a00e55197de1f883300e552a571a08833-320pi

      • H / H

        puhua, että päivä on itellan paketissa, niin esimieskin älyää lähteä postiin etsimään sitä saapumatonta pakettia.


      • demoniiih

        Mun tuntemilla pomoihmisillä ei koskaan taida olla päivä pulkassa..;o)...


      • Huono toimihenkilö saa ennemmin kenkää kuin duunari muista se ;)) Vasta sitten kun yrityksessä on
        hyvä saneeraaja. Sitten se vasta kohdistuu alipalkattuihin "laiskureihin", mulle työsuhdeauto milli euroo niin pistän putiikin nurin.


      • demoniiih

        loman jälkeistä elämää Sinullekkin...;o)...


    • hyvinnnii on ollu, juu...
      Meille on luvattu tämän illan ja yön aika ukkosta, myrskyä, sateita.
      Olen jo siirtänyt jakkaran, pöydän ja purtavaa valmiiksi parvekkeelle, joten antaa tulla sit!.
      Ei tässä koko yötä jouda odottelemaan, vauhtia sanon minä....

      Duffy, Mercy
      http://www.youtube.com/watch?v=y7ZEVA5dy-Y&feature=channel

      • demoniiih

        luonnon eläviin kuviin..Vallan aitiopaikan olet varannut..;o)...

        Tänne vaan noita tavanomaisia hellelukemia luvannut..:o/..


      • demoniiih kirjoitti:

        luonnon eläviin kuviin..Vallan aitiopaikan olet varannut..;o)...

        Tänne vaan noita tavanomaisia hellelukemia luvannut..:o/..

        tuo sääeukkojen ja ennustajien arvaukset pitää kutinsa nii ne helteet mitkä on täällä kellastuttanet nurmikot ja saanu koivun tiputtamaan lehtensä, ovat loppuviikosta lähtien siellä puolen maata;)))


      • demoniiih
        bar.sinistra kirjoitti:

        tuo sääeukkojen ja ennustajien arvaukset pitää kutinsa nii ne helteet mitkä on täällä kellastuttanet nurmikot ja saanu koivun tiputtamaan lehtensä, ovat loppuviikosta lähtien siellä puolen maata;)))

        että näin on..:o/...

        Viikonloppuna se ei haittaa , jos helteet vain malttavat pysyvät siedettävissä rajoissa..Itseasiassa hyvä vain, jos kelit on suloisen suvisia..päivisin..Öiksi olen tilannut raikkaat ja vilvoittavat tuuloset :o)...


    • Samantien sanon hyvät yöt ;)

      • demoniiih

        Ei sitten muuta, kuin nuku levollisesti..Hyv yötä..:o)...


    • Cassis-Alma

      talvella pulkassa,,, näin kesäaikaan kottikärryissä ;o),,, mut hyvin menee, ainakin siihen asti kun voimissa löytyy,,,

      Niin, se on ehtoon täyteistä hyvän iltayön toivotusta ;o),,,

      • demoniiih

        pulkkaa kesät talvet...;o)... Sellasta vanerista pulkkaa..Se kun on niin luomua...;o)...

        Onnellista ehtoonseutua Sinulle myös..:o)...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        pulkkaa kesät talvet...;o)... Sellasta vanerista pulkkaa..Se kun on niin luomua...;o)...

        Onnellista ehtoonseutua Sinulle myös..:o)...

        muuten pulkkaa, mutta rahisee ikävästi tälleen suviaikaan ;o),,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        muuten pulkkaa, mutta rahisee ikävästi tälleen suviaikaan ;o),,,

        hitusen häiritseekin minun absoluuttista sävellyskorvaani, mut jostakin on aina tingittävä..Huoh..kaikessa on myös varjopuolensa...;o)...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        hitusen häiritseekin minun absoluuttista sävellyskorvaani, mut jostakin on aina tingittävä..Huoh..kaikessa on myös varjopuolensa...;o)...

        mene kuitenkaan ihan o. periaatteela, tämmösen helteen aikana useempi kumi jo menny kottisista ;o),,, kuumuus puhkonu,,,


      • pahapena
        Cassis-Alma kirjoitti:

        mene kuitenkaan ihan o. periaatteela, tämmösen helteen aikana useempi kumi jo menny kottisista ;o),,, kuumuus puhkonu,,,

        fillarin etupyöräks Digestive keksin,hajos ekassa mutkassa :o)


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        fillarin etupyöräks Digestive keksin,hajos ekassa mutkassa :o)

        tähänkö on menty ettei mihinkään voi enää luottaa,,, Kokeiles vaikka Dominoa,,, siinähän on kaks kiekkonen mahdollisuus ;o),,,


    • hellelukemat alhaiset täällä, näyttää jotai 16 astetta tuo mittari nyt.:)
      Huomenta ja hyvää työpäivää sinullekin.:)
      Loppuviikoksi luvattu taas 30 astetta eli oikein kivoja työilmoja tiedossa.;)

      • demoniiih

        duunipäivä olikin..ja muutenkin jatkui duunin jälkeen kovin mallikkaasti...

        Töissä potilashuoneenovi muotoili huuleni lähes "Tuksun" malliin..ja kotona joku kunniaton peruutti autonsa tyttäreni auton takapuskuriin kiinni, niin et kolina vain kävi..Pahuksen nulikka..karkuun läksi...Onneksi rekkari saatiin ylös..niin et saadaan asia hoidettua..Huoh..kaikenlaista...Kohta tietysti tulee karsee trompi ja ja vie kodistamme katon..:o/...


      • H / H
        demoniiih kirjoitti:

        duunipäivä olikin..ja muutenkin jatkui duunin jälkeen kovin mallikkaasti...

        Töissä potilashuoneenovi muotoili huuleni lähes "Tuksun" malliin..ja kotona joku kunniaton peruutti autonsa tyttäreni auton takapuskuriin kiinni, niin et kolina vain kävi..Pahuksen nulikka..karkuun läksi...Onneksi rekkari saatiin ylös..niin et saadaan asia hoidettua..Huoh..kaikenlaista...Kohta tietysti tulee karsee trompi ja ja vie kodistamme katon..:o/...

        pidä tietsikasta kii, ettei vie sitä ja liimaa näppäimistö pikaliimalla pöydän kanteen...
        Asiasta toiseen trombit on menossa keskisuomen läpi ylöspäin, lie kuinka kaukana jo? Ei osu itäiselle puoliskolle ainakaan tänään.


      • demoniiih
        H / H kirjoitti:

        pidä tietsikasta kii, ettei vie sitä ja liimaa näppäimistö pikaliimalla pöydän kanteen...
        Asiasta toiseen trombit on menossa keskisuomen läpi ylöspäin, lie kuinka kaukana jo? Ei osu itäiselle puoliskolle ainakaan tänään.

        Quules..täällä jytisee ja tuulee tosi kamalasti..Ilma on hauteinen ja tuo jylinä pahaenteinen..:o/...


      • H / H
        demoniiih kirjoitti:

        Quules..täällä jytisee ja tuulee tosi kamalasti..Ilma on hauteinen ja tuo jylinä pahaenteinen..:o/...

        on päättänyt tehä syrjähypyn käydä vierailulla sielläkin päin, tai sivuosasto myrskystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe