w-s-e

volvere 960

kertokaa uudelle vanhan 960 ostaneelle, automaattilaatikon käytöstä? w=winter, s=summer ja e=???
miten ajelette kaupungissa ja baanalla? Kaikki muutkin 96O kommentit kiinnostaa. auto 3,0 koneella.

8

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-ekonomi

E = economy.

• aina s asento

Ajan aina S asennolla. W on pappaasetus. Vaihtaa loivemmin ja lähtee kakkosella. E sama vika kun W llä

• se on

Varsinaiset ajo toiminnot ovat S ja E
      S-vaihtaa isommalle hieman isommilla kierroksilla (parempi kiihtyvyys)
      E-vaihtaa hieman aikaisemmin (menee hieman pienemmällä kulutuksella)
      W-talviasento, mitä käytetään vain, jos auto jää sutimaan paikalleen (niin iso vaihde, ettei auto jaksa sutia, aika turha asento)

Onnittelut, hienon auton olet ostanut.

P.S Olen kaksi 960:stä ostanut vaihdelaatikkoviallisina edullisesti (W-asento päällä ja vilkuttaa merkkivaloja)
      Kyseessä on melkein aina vika asentotunnistimessa (boxi laatikon kyljessä, helppo irroittaa)
      Uusi boxi maksaa n. 150€ (voi myös avata, puhdistaa ja laittaa uudet vaseliinit sisään)

• volvere 960

asiallisesta vastauksesta. hieno on auto ja voimakas. ollut aika opettelua toiminnoissa :)

• volvere 960

moi. oisko sulla kuvaa ja vinkkejä asentotunnistimesta. jäi tänään W päälle, mutta hyppäsi pois.
        kiitollinen vinkeistä.

• se on
        volvere 960 kirjoitti:

moi. oisko sulla kuvaa ja vinkkejä asentotunnistimesta. jäi tänään W päälle, mutta hyppäsi pois.
        kiitollinen vinkeistä.

Moi!
        Asentotunnistin on vaihdelaatikon sivussa oleva rasia, kuvaa minulla ei ole.
        Tunnistimen vika alkaa näkyä, kun ilmat kylmenevät.
        Vika ei laatikkoa riko, mutta on kiusallinen.(auto ei jaksa oikein lähteä liikkeelle)
        Sammutuksen jälkeen laatikko pelaa normaalisti, vaikka valot vilkkuvatkin.
        Eli vika tulee yleensä esiin päivän ensimmäisessä käynnistyksessä.
        Sinun kannattaa kyllä vaihtaa /(vaihdattaa) rasia, koska se ei kovin kallis investointi ole.
        Vaihdelaatikkoa ei tarvitse mitenkään avata, tunnistin on laatikon ulkopuolella.

• volvo_puranen
        se on kirjoitti:

Moi!
        Asentotunnistin on vaihdelaatikon sivussa oleva rasia, kuvaa minulla ei ole.
        Tunnistimen vika alkaa näkyä, kun ilmat kylmenevät.
        Vika ei laatikkoa riko, mutta on kiusallinen.(auto ei jaksa oikein lähteä liikkeelle)
        Sammutuksen jälkeen laatikko pelaa normaalisti, vaikka valot vilkkuvatkin.
        Eli vika tulee yleensä esiin päivän ensimmäisessä käynnistyksessä.
        Sinun kannattaa kyllä vaihtaa /(vaihdattaa) rasia, koska se ei kovin kallis investointi ole.
        Vaihdelaatikkoa ei tarvitse mitenkään avata, tunnistin on laatikon ulkopuolella.

http://www.volvoclub.org.uk/faq/TransmissionAutoAW30.html#OnBoardDiagnostiCodesforAW3040SeriesAutomaticTransmissions

• volvere 960

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe