On niin vähän tullut käytettyä etten muiista tunnuslukua =D ..maksaako se jos tilaa uuden, vaihtaako ne koko kortin vai miten tuo meneepi ?
ikano st1 visa
7
671
Vastaukset
- 15+13
Mä taas hain kyseistä visaa, on kyl jo luottokunnan visaki. Tein hakemuksen netissä, pyydettiin että pitää laittaa niille palkkalaskelma tulemaan. Tänään tuli kirje postissa jossa luki että kiitos mielenkiinnosta yritystämme kohtaan, hakemus ja liitteesi ovat nyt käyty läpi ja emme valitettavasti voi myöntää hakemaanne visaa. Soitin sitten sinne, että miten voitte laittaa mulle tuollaisen kirjeen, kun liite joka heille piti palauttaa on vielä laukussani, eli ei lähetetty niille. Eivät osanneet sanoa siihen mitään.
- Ovat tulosi
Mitkäköhän ovat tulosi, tai muu tilanteesi, kun ST1 Visan hakemuksen tekee netissä, niin ei ainakaan minulta mitään palkkatodistuksia pyydetty.
Meni minuutti/pari ja ruudulle lävähti, että kortti on myönnettu pyytämälläni 2000€:n luottorajalla.
http://www.ikanobank.fi/index.php/tuotteet/st1-visa.html
Ja tullahan nimen omaan sanotaan, että päätös tulee heti, joten taitaa olla niin, että et ole korttia edes hakenut, vaan puhut vain lämpimeksisi. - 15+13
Ovat tulosi kirjoitti:
Mitkäköhän ovat tulosi, tai muu tilanteesi, kun ST1 Visan hakemuksen tekee netissä, niin ei ainakaan minulta mitään palkkatodistuksia pyydetty.
Meni minuutti/pari ja ruudulle lävähti, että kortti on myönnettu pyytämälläni 2000€:n luottorajalla.
http://www.ikanobank.fi/index.php/tuotteet/st1-visa.html
Ja tullahan nimen omaan sanotaan, että päätös tulee heti, joten taitaa olla niin, että et ole korttia edes hakenut, vaan puhut vain lämpimeksisi.Pyh ja pah. mulle tuli lukemaan että tulee lähettää alla mainittuun osoitteeseen viimeisin erittelyosa veroista ja palkkalaskelma. Tulot kyllä tosin vuodessa vaan noin 35000. Tein hakemuksen 4000 eurolle, tarkoitus oli tehdä 2000. Soitin tosiaan sinne kun sain sen kirjeen, ja sanoivat ettei hakemuksen tiedot riitä 4000 euroon. Mutta sanoivat vielä että hae pienemmällä summalla. Epäilen että syy miksi mun piti heille toimittaa palkkalaskelma ja verojen erittelyosa on se, että mulla on opintolainaa jonka ilmoitin hakemuksessa muuna velkana. Erittelyosastahan selviää velat ja varallisuus.
Ja tiedoksi, mulla ei ole tapana kirjoitella tänne mitään sellaista mikä ei olisi oikeasti tapahtunut. - luotolla kiva elää?
15+13 kirjoitti:
Pyh ja pah. mulle tuli lukemaan että tulee lähettää alla mainittuun osoitteeseen viimeisin erittelyosa veroista ja palkkalaskelma. Tulot kyllä tosin vuodessa vaan noin 35000. Tein hakemuksen 4000 eurolle, tarkoitus oli tehdä 2000. Soitin tosiaan sinne kun sain sen kirjeen, ja sanoivat ettei hakemuksen tiedot riitä 4000 euroon. Mutta sanoivat vielä että hae pienemmällä summalla. Epäilen että syy miksi mun piti heille toimittaa palkkalaskelma ja verojen erittelyosa on se, että mulla on opintolainaa jonka ilmoitin hakemuksessa muuna velkana. Erittelyosastahan selviää velat ja varallisuus.
Ja tiedoksi, mulla ei ole tapana kirjoitella tänne mitään sellaista mikä ei olisi oikeasti tapahtunut.Tuleehan tuohi masterissakin lukemaan että päätös tulee minuutissa. Ja oikeasti se tulee muutaman päivän päästä kirjeenä kotiin.
- ururyeu
luotolla kiva elää? kirjoitti:
Tuleehan tuohi masterissakin lukemaan että päätös tulee minuutissa. Ja oikeasti se tulee muutaman päivän päästä kirjeenä kotiin.
onkohan tuossa kortissa jokin raja mitä pystyy nostamaan käteistä päivässä, luottorajan puitteissa tietenkin?
- Ovat tulosi
luotolla kiva elää? kirjoitti:
Tuleehan tuohi masterissakin lukemaan että päätös tulee minuutissa. Ja oikeasti se tulee muutaman päivän päästä kirjeenä kotiin.
Luultavasti, en tiedä, asia on niin, että jos hakemuksessa näyttää, että asiat ovat kunnossa, eli vaikkapa ikään nähden tulot ovat linjassa, ja vaikkapa, että asuu omistusasunnossa, eikä ole pahemmin muita velkoja, niin pätös tulee saman tien.
Itsellä tosiaan, kun hain 2000€:n luotorajalla, niin päätös lävähti ruudulle parissa minuutissa, ja kortt tuli kotiin reilussa viikossa. Eikä pyydetty lähettmään mitn papereita.
Eli jos reilu parikymppinen, vuokralla-asuja, ilmoittaa tuloikseen vaikkapa 3500€, niin saattaa olla, että haluavat varmistaa, että asia todella on niin. Ei silti, etteikö parikymppinen voisi tuota tienata, mutta ei se kovinkaan yleistä ole.
- 19+15
Te vaan rupattelette sitä sun tätä joten vastaan itselleni. Soitin asiakaspalveluun ja kortin "nollaus" maksaa 8,5e, tunnuluku tulee viikon sisällä ja maksu lisätään seuraavaan korttilaskuun
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058