te jotka osaatte auttaa

anette89

HEI!
en viitsinyt lukea kaikkia keskusteluja läpi,sieltähä ois saattanu vastaus löytyä mut anyway.

oon parikymppinen tyttö alottamassa kickboxingin,peruskurssi alkaa syksyllä. haluisinkin kysyä että

MILLAISIA TUNNIT suurinpiirtein OVAT?
- olen kuullut että lihaskuntoa on, millaista se tarkalleenottaen on ja kuinka suuri osa tunnista käytetään siihen? onko esim punnerruksia? ja eritoten, mitä lihasryhmiä siellä reenataan?
- onko tunti nopeatempoinen vai harjoitellaanko esim jonkun potkun tekniikka perusteellisesti?

kävin paikan sivuilla kyllä katselemassa mut aika ympäripyöree oli esittely.

ja joo tiedän että saan tietää sen sillon ku meen paikanpäälle et millasta se on mut haluisin kuitenkin tietää! esim jos on punnerruksia ym tehtävä ni voisin vähä alottaa jo punnertelee iltasin etten oo sit ihan rikki heti ensimmäisen tunnin jälkeen :)

KIITOS VASTAAJILLE

4

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Der Meister

Mee vaan treeneihin kyllä se kunto kasvaa siellä!

• anette89

no voi luoja ku nimenomaan halusin että ihmiset nyt täällä vastaa tohon mun KYSYMYKSEEN :D

• Der meister
        anette89 kirjoitti:

no voi luoja ku nimenomaan halusin että ihmiset nyt täällä vastaa tohon mun KYSYMYKSEEN :D

Kysy potku.net koska se on oikeesti se sivu jossa joku vastaa 1-2h ja vielä asiaa

• Turrez

No yritetään vastata (tosin joka seuralla on varmasti oma treeninvetotyylinsä, eli tämä on kaukana "ainoasta totuudesta"):

Lihaskuntoa on kohtuullisen paljon peruskurssilla. Aluksi lämmitellään hetki (juoksuja, hyppyjä, ynnä muita), sitten monesti kuntopiiri/lihaskuntoa. Liikkeisiin kuuluu mm. erilaiset vatsalihasliikkeet/selkälihasliikkeet, punnerrukset, kyykyt, yleisliikkeet, kyykkyhypyt ja muut. Aluksi nämä ovat varmasti aika raskaita.

Sitten on tekniikkaa/liikkumista. Ensimmäisillä kerroilla käydään tekniikat tarkemmin läpi, ja sitten tehdään. Toistojen kertyessä asiat myös oppii paremmin, eli kurssin edetessä itse tekniikan selittämiseen käytetään vähemmän aikaa, ja toistoihin enemmän.

Lopuksi vielä monesti toinen kuntopiiri/venyttely.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1778
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1194
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      808
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      806
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      800
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      763
    Aihe