Raskas Joulu

4.12.2010

Koskaan ei ole liian aikaista aloittaa Raskaan Joulun odotusta! Sibeliustalon Finlandia-klubi on kerrankin ajoissa oikealla asialla eli 4.12. kajahtaa jouluyöt ym. talon loistavassa akustiikassa. Koivusen on sitten pakko olla vokalistina Lahen keikalla, poisjääntiä Erkka ja Ari eivät saisi ikinä anteeksi.
http://www.finlandia-klubi.fi/index.php/fi/keikat
Enää 4 kuukauden yöt ja sitten.

158

5202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa..

      ainakin multa. Lahdessahan Ari vierailee Crazy Mooseksen kanssa joten Ari ja Raskas Joulu sinne, missä Aria harvemmin kuullaan ja tietenkin kaikkin isoihin kaupunkeihin.

      • niin että

        kun olen pari vuotta yrittänyt ymmärtää selityksiä ("kotikenttäetu", tenorijakauma, kustannuskysymykset, keikkapaikan kapasiteetti ja esiintyjätoiveet jne.), nyt Tänä Vuonna Minä Haluan Arin Laulamaan Joululauluja Tampereelle Eikä Siitä Ole Tinkimistä. :)


      • Aritonttu
        niin että kirjoitti:

        kun olen pari vuotta yrittänyt ymmärtää selityksiä ("kotikenttäetu", tenorijakauma, kustannuskysymykset, keikkapaikan kapasiteetti ja esiintyjätoiveet jne.), nyt Tänä Vuonna Minä Haluan Arin Laulamaan Joululauluja Tampereelle Eikä Siitä Ole Tinkimistä. :)

        Ari Turkuun laulamaan joululauluja!


      • RJ 2010-2050
        Aritonttu kirjoitti:

        Ari Turkuun laulamaan joululauluja!

        Vaadin, että Ari laulaa (mulle) joululauluja kaikissa kaupungeissa 400 km etäisyydellä Helsingistä. Vaadin, että Ari laulaa Oi, jouluyö, Sylvian joululaulu, Varpunen jouluaamuna, Heinillä härkien, Kun joulu on, Ensimmäinen joulu ja muutaman vapaavalintaisen. Muut solistit voi laulaa mitä lystäävät.


      • Villllle
        RJ 2010-2050 kirjoitti:

        Vaadin, että Ari laulaa (mulle) joululauluja kaikissa kaupungeissa 400 km etäisyydellä Helsingistä. Vaadin, että Ari laulaa Oi, jouluyö, Sylvian joululaulu, Varpunen jouluaamuna, Heinillä härkien, Kun joulu on, Ensimmäinen joulu ja muutaman vapaavalintaisen. Muut solistit voi laulaa mitä lystäävät.

        Ihan sama, kunhan Ari EI ole muualla kuin Lahdessa.


      • realistixooooo
        niin että kirjoitti:

        kun olen pari vuotta yrittänyt ymmärtää selityksiä ("kotikenttäetu", tenorijakauma, kustannuskysymykset, keikkapaikan kapasiteetti ja esiintyjätoiveet jne.), nyt Tänä Vuonna Minä Haluan Arin Laulamaan Joululauluja Tampereelle Eikä Siitä Ole Tinkimistä. :)

        kannattaa jatkossakin vaan yrittää vielä enemmän ymmärtää. Epäilen, että keikkajärjestäjilläkin on sanansa sanottavana ja Marco, Tuple, Jarkko on kuitenkin paljon suosituimpia eli vetää enemmän väkeä.

        Mua mietityttää, että onko tänävuonna ketään "uutta" nimeä kiertueella? Viimevuonnahan tuli Tuple mukaan.


      • sen verran
        realistixooooo kirjoitti:

        kannattaa jatkossakin vaan yrittää vielä enemmän ymmärtää. Epäilen, että keikkajärjestäjilläkin on sanansa sanottavana ja Marco, Tuple, Jarkko on kuitenkin paljon suosituimpia eli vetää enemmän väkeä.

        Mua mietityttää, että onko tänävuonna ketään "uutta" nimeä kiertueella? Viimevuonnahan tuli Tuple mukaan.

        vanhaksi, että ymmärrän lähes kaikkea. :) Suosittu J. Ahola näyttää harrastavan pizzeriannurkkakeikkoja kuten Koivunenkin, joten kai niistäkin leipä irtoaa.
        Edelleen Tampereesta jauhaen, Ari lastataan Hesassa mukaan keikkabussiin ja tuodaan Pakkahuoneelle esiintymään, koska seuraavan päivän Raahen keikalla se kuitenkin on messissä. Ei siis ainakaan mitään logistiikkaongelmia. Majoituksessakin Ari menee lisävuoteella pieneen tilaan. :)
        Uudet solistit on tietty tervetulleita, mutta pitäiskö sitten potkia joitakin RJ-veteraaneja pois tieltä? Marco ei jostain syystä iske meitsillä kipinää tässä yhteydessä, mutta makuasioista ei tunnetusti kannata rutista. Ville Tuomen ottaisin settiin takaisin, mikäli se rähinä Erkan kanssa on unohdettu (jos sellainen siis tapahtui, liikun nyt huhupohjalla).
        Ehkei tästä kumminkaan kannata tehdä elämää suurempaa asiaa. Kuulostellaan mitä tuleman pitää.


      • asdfdfhg
        sen verran kirjoitti:

        vanhaksi, että ymmärrän lähes kaikkea. :) Suosittu J. Ahola näyttää harrastavan pizzeriannurkkakeikkoja kuten Koivunenkin, joten kai niistäkin leipä irtoaa.
        Edelleen Tampereesta jauhaen, Ari lastataan Hesassa mukaan keikkabussiin ja tuodaan Pakkahuoneelle esiintymään, koska seuraavan päivän Raahen keikalla se kuitenkin on messissä. Ei siis ainakaan mitään logistiikkaongelmia. Majoituksessakin Ari menee lisävuoteella pieneen tilaan. :)
        Uudet solistit on tietty tervetulleita, mutta pitäiskö sitten potkia joitakin RJ-veteraaneja pois tieltä? Marco ei jostain syystä iske meitsillä kipinää tässä yhteydessä, mutta makuasioista ei tunnetusti kannata rutista. Ville Tuomen ottaisin settiin takaisin, mikäli se rähinä Erkan kanssa on unohdettu (jos sellainen siis tapahtui, liikun nyt huhupohjalla).
        Ehkei tästä kumminkaan kannata tehdä elämää suurempaa asiaa. Kuulostellaan mitä tuleman pitää.

        Noita nimittilemiäs pizzeriannurkkakeikkojahan harrastaa laaja joukko artisteja kuten mainittujen lisäksi Timo Kotipelto, Jarkko Martikainen tällä hetkellä, Kauko Röyhkä. Anssi Kela kirjoitti blogissaan, että bändikeikoilla ei paljon välttämättä käteen jää, paitsi PMMP-Apulanta-osaston kestosuosikeille ja sitten silloin kun on levy on uusi ja myy ja vetää väkeä. Akustisilla keikoilla taas Kelan mukaan ihan oikeasti saattaa itsensä elättääkin, koska kulut ovat pienet.

        Tietysti voi jättää maksut maksamatta ja heittäytyä muiden elätettäväksi, jos se muusikon leipätyö ei ole tarpeeksi hienoa.


      • joulu tulossa
        asdfdfhg kirjoitti:

        Noita nimittilemiäs pizzeriannurkkakeikkojahan harrastaa laaja joukko artisteja kuten mainittujen lisäksi Timo Kotipelto, Jarkko Martikainen tällä hetkellä, Kauko Röyhkä. Anssi Kela kirjoitti blogissaan, että bändikeikoilla ei paljon välttämättä käteen jää, paitsi PMMP-Apulanta-osaston kestosuosikeille ja sitten silloin kun on levy on uusi ja myy ja vetää väkeä. Akustisilla keikoilla taas Kelan mukaan ihan oikeasti saattaa itsensä elättääkin, koska kulut ovat pienet.

        Tietysti voi jättää maksut maksamatta ja heittäytyä muiden elätettäväksi, jos se muusikon leipätyö ei ole tarpeeksi hienoa.

        Elekääs nyt viittikö taas, kun tässä joulua odotellaan... Mistä muuten sait päähäsi, että joku olisi ollut sitä mieltä, että muusikon työ ei olisi tarpeeksi arvokasta (tosin sinä käytit sanaa "hieno")? No tosin teillä kahdella saattaa olla niin hyvä ymmärrys toisistanne, että ihan kirjoittamattomatkin asiat "luette".

        Mutta itse asiasta: minäkin olisin sitä mieltä, että olis kiva jos Koivunen Tampereella olis. Voisin meinaan hypätä junaan ja pistäytyä kuuntelemassa, olis niin helppo reissu tehdä.


      • ariariariari
        niin että kirjoitti:

        kun olen pari vuotta yrittänyt ymmärtää selityksiä ("kotikenttäetu", tenorijakauma, kustannuskysymykset, keikkapaikan kapasiteetti ja esiintyjätoiveet jne.), nyt Tänä Vuonna Minä Haluan Arin Laulamaan Joululauluja Tampereelle Eikä Siitä Ole Tinkimistä. :)

        Ahola laulaa Tampereella. Soon varma.


      • laulaa Arikin
        ariariariari kirjoitti:

        Ahola laulaa Tampereella. Soon varma.

        Tampereella näyttäisi laulavan JP, Ahola Tuple ja Ari. Yes!

        Sais vielä selville, ketä tuolla Himoksella on.


      • kerrankin
        laulaa Arikin kirjoitti:

        Tampereella näyttäisi laulavan JP, Ahola Tuple ja Ari. Yes!

        Sais vielä selville, ketä tuolla Himoksella on.

        tyytyväinen! Ari Tampereella ja nuo kanssahemmotkin ihan ok!


    • oletko valmis

      Kuopio Musiikkikeskus 16.12. www.lppu.fi
      Mikkeli Night Vaakuna 17.12. www.lippu.fi
      Helsinki Tavastia 18.12.

      • ytrb

        en ole,ennenkuin tiedän esiintyjät..ei pahemmin kiinnosta,jos ari ei ole mukana....


    • missä Ari
      • paikkansa pitää

        (toivottavasti ei), niin Ari löytyy melkein kaikilta keikoilta paitsi Tampereelta. Nyt on sitten rohkeasti varattu tarkoitukseen Pakkahuone, kun viime vuonna pieni Yo-talo myytiin loppuun (jopa ilman Aria). Kolme vuotta sitten keikka jouduttiin siirtämään Pakkikselta Klubin puolelle, mikä oli karvas pettymys monelle alaikäiselle lipun ostaneelle, joista tosin aika moni taisi hinguta katsomaan Koivusta ja AK-bändiä eikä niinkään piitannut joululauluista.
        Se muinaishistoriasta. Ootellaan nyt "vocalist details", jotta pääsee kunnolla marisemaan. :)


      • 'äölkjhgf
        paikkansa pitää kirjoitti:

        (toivottavasti ei), niin Ari löytyy melkein kaikilta keikoilta paitsi Tampereelta. Nyt on sitten rohkeasti varattu tarkoitukseen Pakkahuone, kun viime vuonna pieni Yo-talo myytiin loppuun (jopa ilman Aria). Kolme vuotta sitten keikka jouduttiin siirtämään Pakkikselta Klubin puolelle, mikä oli karvas pettymys monelle alaikäiselle lipun ostaneelle, joista tosin aika moni taisi hinguta katsomaan Koivusta ja AK-bändiä eikä niinkään piitannut joululauluista.
        Se muinaishistoriasta. Ootellaan nyt "vocalist details", jotta pääsee kunnolla marisemaan. :)

        Myytiin loppuun "jopa ilman Aria"??! :D Tää on varmaan vitsillä heitetty. Ilman Aria noi Tampereen keikat nimenomaan on myyty loppuun. Itekin tykkää Arista, mutta toi on fakta.


      • tuosta unohtui
        'äölkjhgf kirjoitti:

        Myytiin loppuun "jopa ilman Aria"??! :D Tää on varmaan vitsillä heitetty. Ilman Aria noi Tampereen keikat nimenomaan on myyty loppuun. Itekin tykkää Arista, mutta toi on fakta.

        viestiä selkeyttävä hymiö. :) Boikotoin Tampereen RJ-keikkoja siihen asti kunnes Ari on taas solistikattauksessa mukana. Pakko kai se on taas matkustaa syrjäisiin rannikkokaupunkeihin tai Pohjanmaalle, että saa mitä haluaa.


    • asddsf

      Mitä mitä, Raskasta Joulua ei löydy enää dex-viihteen keikkaluettelosta ollenkaan???

      Solisteista
      Ylivieskan Aksutiikan sivuillla lukee, että Tuple, Marco ja JP ovat solisteina siellä. Jarkko taitaa laulaa Tampereella, se merkintä löytyy sen omilta sivuilta (jos tämä nyt mitenkään oli epäiltävissäkään).

      • ei SuomenAteenaa?

      • arvoitus arvoitus

      • joulumuorit
        arvoitus arvoitus kirjoitti:

        ari ei ole tuossa pukki kuvassa ?

        sillä ei ole partaa.


    • tonttuT

      Pitääpä mennä taas kuulolle. Ari lauloi niin helvetin hyvin esim härkäkaukalon. Ote on oikea joululaulujen suhteen.

      • tärytkunnoss

        se ei huuda tänä vuonna niin paljon kuin viime vuonna . huutokilpailut on ihan eriksee .


      • kuka se
        tärytkunnoss kirjoitti:

        se ei huuda tänä vuonna niin paljon kuin viime vuonna . huutokilpailut on ihan eriksee .

        nyt oot kyllä erehtynyt huutajasta


      • tättäräää-ä

        Raskas Joulu ilman sitä piipittäjää ois kyllä jepa. No joo, kaljataukoja ja komiikkaa tartee aina. Onhan sille kiva huudella.


      • hyvin kuuluu
        tättäräää-ä kirjoitti:

        Raskas Joulu ilman sitä piipittäjää ois kyllä jepa. No joo, kaljataukoja ja komiikkaa tartee aina. Onhan sille kiva huudella.

        Aina menee äänestä tehoja, jos päissään hoilaa niinkuin eräillä näkyy olevan rj:ssä tapana. Arilla ei sellasta tapaa näy onneksi olevan.


      • uhoa?
        tättäräää-ä kirjoitti:

        Raskas Joulu ilman sitä piipittäjää ois kyllä jepa. No joo, kaljataukoja ja komiikkaa tartee aina. Onhan sille kiva huudella.

        Uhostasi päätellen sinulla ei ikäsi puolesta ole asiaa niille keikoille, joissa on kaljatarjoilua.

        Huutelemalla artisteille nolaat ainoastaan itsesi - omapahan on häpeäsi!


      • tättärää-ää
        uhoa? kirjoitti:

        Uhostasi päätellen sinulla ei ikäsi puolesta ole asiaa niille keikoille, joissa on kaljatarjoilua.

        Huutelemalla artisteille nolaat ainoastaan itsesi - omapahan on häpeäsi!

        uuuu-uuu-huuu alko pelottamaan, tuleeks tässä pian kukkahatusta tai käsilaukusta päähän.


      • töttö röö
        tättärää-ää kirjoitti:

        uuuu-uuu-huuu alko pelottamaan, tuleeks tässä pian kukkahatusta tai käsilaukusta päähän.

        ei vajakkeja saa pahoinpidellä sivistysmaissa ;''D


      • hdfff

        Kuuntelin taas ton raahe-salin sylvian..kylmät väreet menee aina kohdassa. kun ari karjasee: ja etna.....upea esitys.


      • rovapatti
        hdfff kirjoitti:

        Kuuntelin taas ton raahe-salin sylvian..kylmät väreet menee aina kohdassa. kun ari karjasee: ja etna.....upea esitys.

        ei ari karjase vaan kiljasee.


      • joulua odotellessa

        Arilla ihan kivasti keikkaa...


      • ja koska
        joulua odotellessa kirjoitti:

        Arilla ihan kivasti keikkaa...

        Arilla on kivasti keikkaa on meilläkin kivasti keikkaa eli nyt ostamaan lippuja! Tästä tulee oikein hyvä joulu. Näyttäis vähän niin kuin Erkka olis lukenut tätä topiikkia, vaikka Turku valitettavasti jäikin ilman.


    • tai ainakin

      Imatralla tänään showtime 23.30, solisteina Ari, Ilja ja Antony
      Imatran Kylpylä, Purjekuja 1

      Jos joku onnellinen on Imatran keikalla, kertokaahan mitä Ari lauloi tänä vuonna. Ja videot olis kanssa kivoja, jotta pääsee joulutunnelmaan omia keikkoja odotellessa.

    • Tonttuhevi
      • Pavaroddi

        Hieno sovitus piänestä rumpalista. Ja Arin äänen taika tulee tossa hienosti esiin.

        Harmi, että se haaskaa upean äänensä laulamalla Amoralin musaa ja muuta metalli-paskaa.


      • joulua

        Näistähän tuli jo ihan jouluinen olo. Hienosti Koivunen laulaa ja on mukava nähdä taas Viliä, Erkkiä ja Erkkaa. Arin kannattaisi myös näyttää hyvältä itseltään, joten miksi sen pitää aina rj-keikoilla käyttää noita kammottavia patamyssyjä. Jos aikoo menestyä, pitää myös näyttää hyvältä, joten ymmärtäisi nyt pitää komeat hiuksensa auki keikoilla ja julkisuudessa.


      • on
        joulua kirjoitti:

        Näistähän tuli jo ihan jouluinen olo. Hienosti Koivunen laulaa ja on mukava nähdä taas Viliä, Erkkiä ja Erkkaa. Arin kannattaisi myös näyttää hyvältä itseltään, joten miksi sen pitää aina rj-keikoilla käyttää noita kammottavia patamyssyjä. Jos aikoo menestyä, pitää myös näyttää hyvältä, joten ymmärtäisi nyt pitää komeat hiuksensa auki keikoilla ja julkisuudessa.

        perfect. RJ on puoliks teatteria, ei siellä esitellä hiuksia vaan R A S K A S T A J O U L U A ;)


      • joulun aloituksesta

        Myös minä kiitän videoista.

        Illalla ei oikein pyörineet, mutta näin aamutuimaan lienee vähemmän käyttöä, myös tässä "supernopeassa" 3G -verkossa...


      • passaa
        on kirjoitti:

        perfect. RJ on puoliks teatteria, ei siellä esitellä hiuksia vaan R A S K A S T A J O U L U A ;)

        Oon samaa mieltä, et myssyt ja muut viritykset sopii raskaaseen jouluun. Artistit on tosiaan siellä niin ku toisessa roolissa ja voi mieluusti näyttää erilaisilta. Mä en tiedä, mistä syystä, mut noista videoista välittyy sellanen fiilis, et Aria ottaa joku juttu päähän. Se laulaa hyvin tai oikeestaan sen ääni soi ihan mahtavasti, mut sen ilmeet on jotenki - kireet koko ajan. Tulee sellainen vaikutelma, et joko yleisö on torjuva tai huudellaan jtn pskaa taas. Tai sitten mulle tulee fiilis, et voisko Arista tuntuu jollain tasolla huonolta idealta vetää näitä aika vakavaakin sanomaa sisältäviä biisejä porukalle, joka keskittyy lähinnä bilettämiseen. Et niin ku hieno biisi, hieno sanoma, hieno ääni jne. on vähä niin ku helmiä sioille tai silleen...


      • 292929
        joulua kirjoitti:

        Näistähän tuli jo ihan jouluinen olo. Hienosti Koivunen laulaa ja on mukava nähdä taas Viliä, Erkkiä ja Erkkaa. Arin kannattaisi myös näyttää hyvältä itseltään, joten miksi sen pitää aina rj-keikoilla käyttää noita kammottavia patamyssyjä. Jos aikoo menestyä, pitää myös näyttää hyvältä, joten ymmärtäisi nyt pitää komeat hiuksensa auki keikoilla ja julkisuudessa.

        Voi tauti mitä jeesustelua ja kukkahattutäteilyä. Ari ei ole Sillanpää tai Metsäketo tai edes Meurman. Noi pukeutumisvinkit ja tekosyvällisyysviittojen pukemiset kuuluu ihan muuhun genreen. Hävettää lukea tota lässytystä.


      • . .
        passaa kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, et myssyt ja muut viritykset sopii raskaaseen jouluun. Artistit on tosiaan siellä niin ku toisessa roolissa ja voi mieluusti näyttää erilaisilta. Mä en tiedä, mistä syystä, mut noista videoista välittyy sellanen fiilis, et Aria ottaa joku juttu päähän. Se laulaa hyvin tai oikeestaan sen ääni soi ihan mahtavasti, mut sen ilmeet on jotenki - kireet koko ajan. Tulee sellainen vaikutelma, et joko yleisö on torjuva tai huudellaan jtn pskaa taas. Tai sitten mulle tulee fiilis, et voisko Arista tuntuu jollain tasolla huonolta idealta vetää näitä aika vakavaakin sanomaa sisältäviä biisejä porukalle, joka keskittyy lähinnä bilettämiseen. Et niin ku hieno biisi, hieno sanoma, hieno ääni jne. on vähä niin ku helmiä sioille tai silleen...

        ei kun sen pipo vaan kiristi


      • ensimmäisen kerran
        passaa kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, et myssyt ja muut viritykset sopii raskaaseen jouluun. Artistit on tosiaan siellä niin ku toisessa roolissa ja voi mieluusti näyttää erilaisilta. Mä en tiedä, mistä syystä, mut noista videoista välittyy sellanen fiilis, et Aria ottaa joku juttu päähän. Se laulaa hyvin tai oikeestaan sen ääni soi ihan mahtavasti, mut sen ilmeet on jotenki - kireet koko ajan. Tulee sellainen vaikutelma, et joko yleisö on torjuva tai huudellaan jtn pskaa taas. Tai sitten mulle tulee fiilis, et voisko Arista tuntuu jollain tasolla huonolta idealta vetää näitä aika vakavaakin sanomaa sisältäviä biisejä porukalle, joka keskittyy lähinnä bilettämiseen. Et niin ku hieno biisi, hieno sanoma, hieno ääni jne. on vähä niin ku helmiä sioille tai silleen...

        Katsoin tuon jouluyö-esityksen ja olen ensimmäisen kerran koskaan pettynyt Koivusen esitykseen. Ilmeisesti liikaa lonkeroa ja ilveilyä, oli yleisö sitten millaista tahansa, joululauluja ei esitetä näin, varsinkin kun ne on kaikkien nähtävillä youtubessa. Ja Ari näyttää kamalalta. Sen verran pitää kunnioittaa jos ei yleisöä niin ainakin bändiä, joka esiintyy ja hoitaa työnsä hyvin ja näyttää hyvältä, että itsekin katsoo peiliin ja esiintyy kunnolla, vaikka ilmeisesti ei enää omasta urasta välitäkään. Koivusen pitäisi muistaa, että se edustaa myös Amoralia näissä muissakin projekteissaan ja surkeisiin pelleilyihin ei ole varaa. Esiintyvällä artistilla on vain kaksi vaihtoehtoa: joko esiintyy todella hyvin tai sitten ei ollenkaan. Ja Arillahan on potentiaalia valita tuo ensimmäinen vaihtoehto, jos haluaa.


      • guyfn

        mikä vetää vapaaehtoisesti tuota ilveilyä katselemaan ja kuuntelemaan. Kyllä on niin hirveetä toi esiintyminen että ei pahemmaksi voi enää mennä.


      • adngvika<
        ensimmäisen kerran kirjoitti:

        Katsoin tuon jouluyö-esityksen ja olen ensimmäisen kerran koskaan pettynyt Koivusen esitykseen. Ilmeisesti liikaa lonkeroa ja ilveilyä, oli yleisö sitten millaista tahansa, joululauluja ei esitetä näin, varsinkin kun ne on kaikkien nähtävillä youtubessa. Ja Ari näyttää kamalalta. Sen verran pitää kunnioittaa jos ei yleisöä niin ainakin bändiä, joka esiintyy ja hoitaa työnsä hyvin ja näyttää hyvältä, että itsekin katsoo peiliin ja esiintyy kunnolla, vaikka ilmeisesti ei enää omasta urasta välitäkään. Koivusen pitäisi muistaa, että se edustaa myös Amoralia näissä muissakin projekteissaan ja surkeisiin pelleilyihin ei ole varaa. Esiintyvällä artistilla on vain kaksi vaihtoehtoa: joko esiintyy todella hyvin tai sitten ei ollenkaan. Ja Arillahan on potentiaalia valita tuo ensimmäinen vaihtoehto, jos haluaa.

        Ei noita kovin moni katsele youtubesta. Suurin osa niistä harvoista on vieläkin idoliajan ihkuja jotka ei huomaa noita juttuja.


      • enää teini
        292929 kirjoitti:

        Voi tauti mitä jeesustelua ja kukkahattutäteilyä. Ari ei ole Sillanpää tai Metsäketo tai edes Meurman. Noi pukeutumisvinkit ja tekosyvällisyysviittojen pukemiset kuuluu ihan muuhun genreen. Hävettää lukea tota lässytystä.

        Metalligenrestä on tullut sellasta valtavirtaa Suomessa, et sehän se oikeestaan on jo kukkahattuilua. Turvonneet tädit käy keikoilla ja artistit alkaa olla setiä. Jotain uutta pitäs nyt nousta suomen musiikkielämässä eli mun mielestä tää mano cornuto meininki on nähty. Eikä tässä nyt kaivata mitään uutta jarisillanpäätä, sillä Jartsa on kova sana omassa genressään. On ihan fakta, et Koivusen lahjat ei palvele parhaalla tavalla raskaissa soundeissa. Se on voimakas laulaja, mut jotenki tunteikas ja lyyrinen tyyppi eikä sitä voi siitä pestä pois. Kun se yrittää olla pirullinen, siihen tulee vaarallisen usein tahatonta komiikkaa tai niin mä ainakin sen koen. Eikä auta yhtään, et palstoilla vineteteään, kuinka "hevi" se on ja että kritiikki on jotain täteilyä. Mut kun Ari laulaa akustisesti, sen tulkitsijan kyvyt ja persoona tulee ihan eri tavalla esille ja se on uskottava. Mä ajattelen, että on harvinaisempaa ja vaativampaa olla uskottava pienin ja aidoin keinoin, joten kyllä Koivusen kannattas keskittyä käyttämään erityislahjakkuuttaan. Jos se karistaa fanikunnasta pois moshpitväkeä niin voi voi.


      • sulla pipo?
        ensimmäisen kerran kirjoitti:

        Katsoin tuon jouluyö-esityksen ja olen ensimmäisen kerran koskaan pettynyt Koivusen esitykseen. Ilmeisesti liikaa lonkeroa ja ilveilyä, oli yleisö sitten millaista tahansa, joululauluja ei esitetä näin, varsinkin kun ne on kaikkien nähtävillä youtubessa. Ja Ari näyttää kamalalta. Sen verran pitää kunnioittaa jos ei yleisöä niin ainakin bändiä, joka esiintyy ja hoitaa työnsä hyvin ja näyttää hyvältä, että itsekin katsoo peiliin ja esiintyy kunnolla, vaikka ilmeisesti ei enää omasta urasta välitäkään. Koivusen pitäisi muistaa, että se edustaa myös Amoralia näissä muissakin projekteissaan ja surkeisiin pelleilyihin ei ole varaa. Esiintyvällä artistilla on vain kaksi vaihtoehtoa: joko esiintyy todella hyvin tai sitten ei ollenkaan. Ja Arillahan on potentiaalia valita tuo ensimmäinen vaihtoehto, jos haluaa.

        Voi veikkonen, kerropa nyt ihan omin sanoin, miten esiintyvien artistien pitää esiintyä, näyttää etc - Sinun mielestäsi, jotta se menisi oikein Sinun mielestäsi. Lienet varsinainen kaikkitietävä konsultti. Montakin artististia avustanut menestykseen urallaan?

        Jätä toki katsomatta RJ, jos nuo heviversiot joululauluista eivät miellytä. Onhan niitä toisenlaisiakin joululaulukonsertteja, ehkäpä ne sopisivat Sinulle paremmin. Vaihtoehtoja on, turha vikistä. Ne jotka pitävät RJ:sta menevät kuuntelelmaan ja katselemaan sitä, yksinkertaista eikö totta.


      • mutta meitsin
        passaa kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, et myssyt ja muut viritykset sopii raskaaseen jouluun. Artistit on tosiaan siellä niin ku toisessa roolissa ja voi mieluusti näyttää erilaisilta. Mä en tiedä, mistä syystä, mut noista videoista välittyy sellanen fiilis, et Aria ottaa joku juttu päähän. Se laulaa hyvin tai oikeestaan sen ääni soi ihan mahtavasti, mut sen ilmeet on jotenki - kireet koko ajan. Tulee sellainen vaikutelma, et joko yleisö on torjuva tai huudellaan jtn pskaa taas. Tai sitten mulle tulee fiilis, et voisko Arista tuntuu jollain tasolla huonolta idealta vetää näitä aika vakavaakin sanomaa sisältäviä biisejä porukalle, joka keskittyy lähinnä bilettämiseen. Et niin ku hieno biisi, hieno sanoma, hieno ääni jne. on vähä niin ku helmiä sioille tai silleen...

        mielestä Arin ilmeet näytti välillä siltä kuin sitä olisi fyysisesti sattunut johonkin. Eipä ois tietty ensimmäinen kerta kun vedetään pää kainalossa, mutta voipi olla että kuvittelen turhia. Virkeämpiäkin RJ-esityksiä on Arilta mennävuosina kuultu ja ne maailmaa valaisevat aidot hymyt oli aika vähissä tällä kertaa. Ääni sen sijaan oli loistavassa jamassa.
        Nämä havainnot videoiden perusteella, perjantaina menen tarkistaan todellisen live-tilanteen. Samalla kerron Arin myssylle mahdollisimman lempeästi, minne se voisi työntää itsensä. :)


      • Joulutonteroinen
        passaa kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, et myssyt ja muut viritykset sopii raskaaseen jouluun. Artistit on tosiaan siellä niin ku toisessa roolissa ja voi mieluusti näyttää erilaisilta. Mä en tiedä, mistä syystä, mut noista videoista välittyy sellanen fiilis, et Aria ottaa joku juttu päähän. Se laulaa hyvin tai oikeestaan sen ääni soi ihan mahtavasti, mut sen ilmeet on jotenki - kireet koko ajan. Tulee sellainen vaikutelma, et joko yleisö on torjuva tai huudellaan jtn pskaa taas. Tai sitten mulle tulee fiilis, et voisko Arista tuntuu jollain tasolla huonolta idealta vetää näitä aika vakavaakin sanomaa sisältäviä biisejä porukalle, joka keskittyy lähinnä bilettämiseen. Et niin ku hieno biisi, hieno sanoma, hieno ääni jne. on vähä niin ku helmiä sioille tai silleen...

        Ari laulaa tuota biisiä, on sanonut sen pariin kertaan. Joutuu näköjään vetämään silloin kun paikalla ei ole Jarkko, Marco tai Tuple.


      • n ,
        Joulutonteroinen kirjoitti:

        Ari laulaa tuota biisiä, on sanonut sen pariin kertaan. Joutuu näköjään vetämään silloin kun paikalla ei ole Jarkko, Marco tai Tuple.

        suosiolla porukasta niin ei tarttis kuulla eikä nähdä tuota sietämätöntä esitystä. Ihan karsee.


      • joulusanomaa
        guyfn kirjoitti:

        mikä vetää vapaaehtoisesti tuota ilveilyä katselemaan ja kuuntelemaan. Kyllä on niin hirveetä toi esiintyminen että ei pahemmaksi voi enää mennä.

        astunee lauteille ?? se on mun lemppari koska se on mies .niin tuosta koivusesta vielä vähän naurattaa kun se on jotenkin niin lapsellinen ja sama rumpa jatkuu , vuodesta toiseen . hei nosta se mikki korkeemmalle jotta ryhtisi ei enmpää "lysähdä". todettakoon että tämä on sitten koivusen ns. hyvää viihdettä ja halvalla .


      • niin naurattaa
        joulusanomaa kirjoitti:

        astunee lauteille ?? se on mun lemppari koska se on mies .niin tuosta koivusesta vielä vähän naurattaa kun se on jotenkin niin lapsellinen ja sama rumpa jatkuu , vuodesta toiseen . hei nosta se mikki korkeemmalle jotta ryhtisi ei enmpää "lysähdä". todettakoon että tämä on sitten koivusen ns. hyvää viihdettä ja halvalla .

        Muakin niin naurattaa, kun Sinä kyselet koska Marco esiintyy. Osaisitko ihan itse katsoa tuolta RJ:n sivuilta keikat esiintyjineen - noin niinku aikuisena...


      • ilmeet tästä
        ensimmäisen kerran kirjoitti:

        Katsoin tuon jouluyö-esityksen ja olen ensimmäisen kerran koskaan pettynyt Koivusen esitykseen. Ilmeisesti liikaa lonkeroa ja ilveilyä, oli yleisö sitten millaista tahansa, joululauluja ei esitetä näin, varsinkin kun ne on kaikkien nähtävillä youtubessa. Ja Ari näyttää kamalalta. Sen verran pitää kunnioittaa jos ei yleisöä niin ainakin bändiä, joka esiintyy ja hoitaa työnsä hyvin ja näyttää hyvältä, että itsekin katsoo peiliin ja esiintyy kunnolla, vaikka ilmeisesti ei enää omasta urasta välitäkään. Koivusen pitäisi muistaa, että se edustaa myös Amoralia näissä muissakin projekteissaan ja surkeisiin pelleilyihin ei ole varaa. Esiintyvällä artistilla on vain kaksi vaihtoehtoa: joko esiintyy todella hyvin tai sitten ei ollenkaan. Ja Arillahan on potentiaalia valita tuo ensimmäinen vaihtoehto, jos haluaa.

        No olisko sinun mielestäsi nämä ilmeet sopivia?

        http://www.youtube.com/watch?v=QJ3pOS7Ycoo&feature=related

        Juu katso ja kuuntele ihan loppuun asti...


      • -.-.-``?

      • vaan sullekin
        joulusanomaa kirjoitti:

        astunee lauteille ?? se on mun lemppari koska se on mies .niin tuosta koivusesta vielä vähän naurattaa kun se on jotenkin niin lapsellinen ja sama rumpa jatkuu , vuodesta toiseen . hei nosta se mikki korkeemmalle jotta ryhtisi ei enmpää "lysähdä". todettakoon että tämä on sitten koivusen ns. hyvää viihdettä ja halvalla .

        provokyylä, että sun ei tarvitse jälleen keskustella täällä törkeyksiä itsesi kanssa.


      • monenlaista
        enää teini kirjoitti:

        Metalligenrestä on tullut sellasta valtavirtaa Suomessa, et sehän se oikeestaan on jo kukkahattuilua. Turvonneet tädit käy keikoilla ja artistit alkaa olla setiä. Jotain uutta pitäs nyt nousta suomen musiikkielämässä eli mun mielestä tää mano cornuto meininki on nähty. Eikä tässä nyt kaivata mitään uutta jarisillanpäätä, sillä Jartsa on kova sana omassa genressään. On ihan fakta, et Koivusen lahjat ei palvele parhaalla tavalla raskaissa soundeissa. Se on voimakas laulaja, mut jotenki tunteikas ja lyyrinen tyyppi eikä sitä voi siitä pestä pois. Kun se yrittää olla pirullinen, siihen tulee vaarallisen usein tahatonta komiikkaa tai niin mä ainakin sen koen. Eikä auta yhtään, et palstoilla vineteteään, kuinka "hevi" se on ja että kritiikki on jotain täteilyä. Mut kun Ari laulaa akustisesti, sen tulkitsijan kyvyt ja persoona tulee ihan eri tavalla esille ja se on uskottava. Mä ajattelen, että on harvinaisempaa ja vaativampaa olla uskottava pienin ja aidoin keinoin, joten kyllä Koivusen kannattas keskittyä käyttämään erityislahjakkuuttaan. Jos se karistaa fanikunnasta pois moshpitväkeä niin voi voi.

        musiikkia loistavasti. Joululaulut, balladit, jne. mutta laulaahan se todella upeasti ja komeasti myös melodista kasariheviä, covereita ja omien levyjensä biisejä. Arihan voisi levyttää vaikka Ukko Nooan ja sen tunteikkaasta tulkinnasta ja äänenkäytöstä nauttisi uudestaan ja uudestaan. Arihan jopa örisee loistavasti, vaikka murinat voisikin jättää niille jotka eivät osaa laulaa.


      • ,.--------
        monenlaista kirjoitti:

        musiikkia loistavasti. Joululaulut, balladit, jne. mutta laulaahan se todella upeasti ja komeasti myös melodista kasariheviä, covereita ja omien levyjensä biisejä. Arihan voisi levyttää vaikka Ukko Nooan ja sen tunteikkaasta tulkinnasta ja äänenkäytöstä nauttisi uudestaan ja uudestaan. Arihan jopa örisee loistavasti, vaikka murinat voisikin jättää niille jotka eivät osaa laulaa.

        mikä provo ittensä kanssa vääntää!


      • lkljjk

      • -M:;mm,m,,
        lkljjk kirjoitti:

        miksi tänne jotain oopperaa linkität, luulin että se ois ollut joku ihana Ari video

        ihania Ari videoita olemassa niin oopperaa sitten.


      • vaikka siksi
        lkljjk kirjoitti:

        miksi tänne jotain oopperaa linkität, luulin että se ois ollut joku ihana Ari video

        että laajentuisi kuva noista ilmeistä, mitä äänen muodostuksessa käytetään...

        alkaa nimittäin olemaan noi jotkut analyysit sitä luokkaaaaa, että tikulla kaivetaan edes jotain sanomista


      • odotukset
        sulla pipo? kirjoitti:

        Voi veikkonen, kerropa nyt ihan omin sanoin, miten esiintyvien artistien pitää esiintyä, näyttää etc - Sinun mielestäsi, jotta se menisi oikein Sinun mielestäsi. Lienet varsinainen kaikkitietävä konsultti. Montakin artististia avustanut menestykseen urallaan?

        Jätä toki katsomatta RJ, jos nuo heviversiot joululauluista eivät miellytä. Onhan niitä toisenlaisiakin joululaulukonsertteja, ehkäpä ne sopisivat Sinulle paremmin. Vaihtoehtoja on, turha vikistä. Ne jotka pitävät RJ:sta menevät kuuntelelmaan ja katselemaan sitä, yksinkertaista eikö totta.

        on niin korkealla, koska se on aina laulanut upeasti rj-keikoilla. Laulussa ja Arissahan ei ole vikaa vaan se on tuo saatanallinen myssy.


      • omaa luokkaansa
        joulusanomaa kirjoitti:

        astunee lauteille ?? se on mun lemppari koska se on mies .niin tuosta koivusesta vielä vähän naurattaa kun se on jotenkin niin lapsellinen ja sama rumpa jatkuu , vuodesta toiseen . hei nosta se mikki korkeemmalle jotta ryhtisi ei enmpää "lysähdä". todettakoon että tämä on sitten koivusen ns. hyvää viihdettä ja halvalla .

        Kait se nyt Marco on "miehekkäämpi" kun sillä on enemmän massaa ja kilometrejä takana. Kyllä totuus kumminkin on se, että Koivunen on ihan ehdottomasti RJ:n ykköslaulaja. Ei suosituin, mutta paras laulaja. Kuunnelkaa sitä, älkääkä kattoko jos sen riukuolemus teitä haittaa. Sen äänihän on ihan toisesta maailmasta ku muiden. Sen ääni on melkein lunnottoman kuulas ja sillä on hieno vibra. Mä aattelen joka kerrta RJ.n keikalla kuunnellessani, et jos oisin laulaja, en haluis esiityä Koivusen kanssa duetossa tai heti sen jälkeen. Kontrastia nimittäin tulee verrataan vaikka kehen. Ja tänä vuonna noista Imatran rainoista päätellen sen ääni on vielä parempi ku ennen ehkä vanhenemisesta ja kokemuksesta johtuen.


      • Samaa mieltä
        omaa luokkaansa kirjoitti:

        Kait se nyt Marco on "miehekkäämpi" kun sillä on enemmän massaa ja kilometrejä takana. Kyllä totuus kumminkin on se, että Koivunen on ihan ehdottomasti RJ:n ykköslaulaja. Ei suosituin, mutta paras laulaja. Kuunnelkaa sitä, älkääkä kattoko jos sen riukuolemus teitä haittaa. Sen äänihän on ihan toisesta maailmasta ku muiden. Sen ääni on melkein lunnottoman kuulas ja sillä on hieno vibra. Mä aattelen joka kerrta RJ.n keikalla kuunnellessani, et jos oisin laulaja, en haluis esiityä Koivusen kanssa duetossa tai heti sen jälkeen. Kontrastia nimittäin tulee verrataan vaikka kehen. Ja tänä vuonna noista Imatran rainoista päätellen sen ääni on vielä parempi ku ennen ehkä vanhenemisesta ja kokemuksesta johtuen.

        Arin ääni on noista selvästi paras joululauluissa. Harmi, että se laulaa lähinnä äänelleen soveltumatonta (Amoraalin) musaa.


      • korvatkertoo
        omaa luokkaansa kirjoitti:

        Kait se nyt Marco on "miehekkäämpi" kun sillä on enemmän massaa ja kilometrejä takana. Kyllä totuus kumminkin on se, että Koivunen on ihan ehdottomasti RJ:n ykköslaulaja. Ei suosituin, mutta paras laulaja. Kuunnelkaa sitä, älkääkä kattoko jos sen riukuolemus teitä haittaa. Sen äänihän on ihan toisesta maailmasta ku muiden. Sen ääni on melkein lunnottoman kuulas ja sillä on hieno vibra. Mä aattelen joka kerrta RJ.n keikalla kuunnellessani, et jos oisin laulaja, en haluis esiityä Koivusen kanssa duetossa tai heti sen jälkeen. Kontrastia nimittäin tulee verrataan vaikka kehen. Ja tänä vuonna noista Imatran rainoista päätellen sen ääni on vielä parempi ku ennen ehkä vanhenemisesta ja kokemuksesta johtuen.

        nappulasta vähän extraa lisää niin kyllä jo kaikuu seuraavaan kortteliin asti .


      • mnvb
        korvatkertoo kirjoitti:

        nappulasta vähän extraa lisää niin kyllä jo kaikuu seuraavaan kortteliin asti .

        Ehdottomasti RJ PARAS LAULAJA....


      • pArit vielä
        omaa luokkaansa kirjoitti:

        Kait se nyt Marco on "miehekkäämpi" kun sillä on enemmän massaa ja kilometrejä takana. Kyllä totuus kumminkin on se, että Koivunen on ihan ehdottomasti RJ:n ykköslaulaja. Ei suosituin, mutta paras laulaja. Kuunnelkaa sitä, älkääkä kattoko jos sen riukuolemus teitä haittaa. Sen äänihän on ihan toisesta maailmasta ku muiden. Sen ääni on melkein lunnottoman kuulas ja sillä on hieno vibra. Mä aattelen joka kerrta RJ.n keikalla kuunnellessani, et jos oisin laulaja, en haluis esiityä Koivusen kanssa duetossa tai heti sen jälkeen. Kontrastia nimittäin tulee verrataan vaikka kehen. Ja tänä vuonna noista Imatran rainoista päätellen sen ääni on vielä parempi ku ennen ehkä vanhenemisesta ja kokemuksesta johtuen.

        Ari on ihan paikkansa ansainnut RJ kiertueella, mutta kyllä siellä kaikki on taitatavia ja muutama Ariakin ainakin valmiimpi, parempi, jos sillä on merkitystä. Minusta on kuitenkin eniten hienoa, että ne kiertää yhdessä, ilman kaikkialla mediassa läsnäolevaa kisaamista ja toivottavasti kaikkien fanit osaa sen pitää myös poissa edelleen, nauttia eikä vertailla. Loistavaa että Ari on mukana.


      • RJ
        pArit vielä kirjoitti:

        Ari on ihan paikkansa ansainnut RJ kiertueella, mutta kyllä siellä kaikki on taitatavia ja muutama Ariakin ainakin valmiimpi, parempi, jos sillä on merkitystä. Minusta on kuitenkin eniten hienoa, että ne kiertää yhdessä, ilman kaikkialla mediassa läsnäolevaa kisaamista ja toivottavasti kaikkien fanit osaa sen pitää myös poissa edelleen, nauttia eikä vertailla. Loistavaa että Ari on mukana.

        on teeskentelyä. Ari on paras parhaiden joukossa.


      • kirjoittavat
        292929 kirjoitti:

        Voi tauti mitä jeesustelua ja kukkahattutäteilyä. Ari ei ole Sillanpää tai Metsäketo tai edes Meurman. Noi pukeutumisvinkit ja tekosyvällisyysviittojen pukemiset kuuluu ihan muuhun genreen. Hävettää lukea tota lässytystä.

        mitä ajattelevat.. jos hävettää lukea niin älä lue. Ihan vapaasti voi valita.

        Ja mitä Ariin tulee, niin se miten se esittää ja mitä sillä on päällä liittyy RJ- esitykseen, ei Ari Koivunen tai Amoral esityksiin. Ei RJ tunnelma synny coolit rokkarivetimet päällä vaan pakanallisen rönsyilevään joulupakkanaaliin eläytyen ja heittäytyen. Oudon irstas look ja ilmeet on just hyvä rooli Arille tossa teatterissa.


      • '''''''''''''-''
        kirjoittavat kirjoitti:

        mitä ajattelevat.. jos hävettää lukea niin älä lue. Ihan vapaasti voi valita.

        Ja mitä Ariin tulee, niin se miten se esittää ja mitä sillä on päällä liittyy RJ- esitykseen, ei Ari Koivunen tai Amoral esityksiin. Ei RJ tunnelma synny coolit rokkarivetimet päällä vaan pakanallisen rönsyilevään joulupakkanaaliin eläytyen ja heittäytyen. Oudon irstas look ja ilmeet on just hyvä rooli Arille tossa teatterissa.

        "Ihmiset kirjoittavat"= ihminen kirjoittaa eli ei hyväksy muitten mielipiteitä. Ei auta toistaa joka ketjussa Arin eriomaisuutta niille joita jätkä ei miellytä. Toi outo ilmeily näyttää minustakin rumalta ja jopa vastenmieliseltä.


      • aatella aikuinen
        vaan sullekin kirjoitti:

        provokyylä, että sun ei tarvitse jälleen keskustella täällä törkeyksiä itsesi kanssa.

        kiitos , kun keskustelet kanssani , iloista joulua sinulle ...???


      • adsfdshgf
        RJ kirjoitti:

        on teeskentelyä. Ari on paras parhaiden joukossa.

        Ei ollu eilenkään.


      • mahotonn

        älyttömän iso leipäläpi , varmast maailman suurin .


    • joulupukki*
      • on kuva ja pukki

        Hyvä kuva, kiitos kun vinkkasit. Sitten kun sais vielä niitä videoita...


      • sylviöineen

        Hyviä noi Raahen RJ:n videot. Kiitos ja vielä kerran kiitos!

        Ihanhan tässsä pääsi irtautumaan "arkisista murheista" tuota Koivusen herkistelyä kuunnellessa ja katsellessa.


    • kARIna93

      onko kaikki arin laulamat noissa videoissa? Settilista, kuka lauloi mitä? Rapsaa, pliis te jotka olitte.

    • partahietala
      • ***''''''''

        mukava jouluinen haastis. hienoa, että esiintyjillä on yhtä hyvä fiilis kuin yleisölläkin.


    • sadfdgfh

      Siis näköjään nää Ari-fanit on ihan tosissaan ton jatkuvan kisauttamisensa kanssa. Luulin että se on vaan näiden muutaman tän palstan Idols-maanikon touhuja, mutta ei, sama meno forkalla. Eiks valopäät tajua että tilanne saattaa olla vähän kiusallinen Arillekin, joka sitä kommentoikin, ei ihme että muiden fanit ei oikein kaikki Arin mukanaolosta diggaile kun sen mukana toi päällejäänyt Idols-arvostelu ja pisteiden jako rantautuu näillekin keikoille. Joilla kai tarkoitus olisi olla kivaa yhdessä.

      • bnmvcxzmn

        ei ehkä kannattaisi käydä lukemassa forkkaa, kun ei näemmä sen huumorista mitään ymmärrä ;D


      • Whåtever
        bnmvcxzmn kirjoitti:

        ei ehkä kannattaisi käydä lukemassa forkkaa, kun ei näemmä sen huumorista mitään ymmärrä ;D

        mitä pisteyttävät. Erkka on paras! B-)


      • pidetään ikävää

        mitäs sä nyt muutaman innokkaan fanin antamista pisteistä kiukuttelet. heitä rintsikat rovioon ja anna säkin pisteet :D


      • sadfdfhgjh
        pidetään ikävää kirjoitti:

        mitäs sä nyt muutaman innokkaan fanin antamista pisteistä kiukuttelet. heitä rintsikat rovioon ja anna säkin pisteet :D

        ... niinno huumoria ja huuomoria. Muuttuu sekin sitten kun muissa leireissä kyllästytään ja sitten saakin lukea täältä ja forkalta palstakilometreittäin vuodatuksia siitä kuinka muut on rokkipoliiseja, trööhevandereja, äijiä, epäreiluja, inhottavia, väärämielisiä jne jne kun e anna Arille arvoa. Mutta ei mee näköjään tajuntaan tämä, että Idols oli ja meni, musiikista yhdessä nauttiminen elää.


      • pogskls
        sadfdfhgjh kirjoitti:

        ... niinno huumoria ja huuomoria. Muuttuu sekin sitten kun muissa leireissä kyllästytään ja sitten saakin lukea täältä ja forkalta palstakilometreittäin vuodatuksia siitä kuinka muut on rokkipoliiseja, trööhevandereja, äijiä, epäreiluja, inhottavia, väärämielisiä jne jne kun e anna Arille arvoa. Mutta ei mee näköjään tajuntaan tämä, että Idols oli ja meni, musiikista yhdessä nauttiminen elää.

        Raahen ruhtinaan fanit ovatkin tosissaan, mutta jatkon ks. aihepiiriin voi lukea ihan huumoriksi.


      • is this humor?
        pogskls kirjoitti:

        Raahen ruhtinaan fanit ovatkin tosissaan, mutta jatkon ks. aihepiiriin voi lukea ihan huumoriksi.

        Kaikki varmaan ymmärtää tuon jatkon huumoriksi, mutta joskus hieman mietityttää, miksi tulla Koivusen forkalle ylistämään JP:tä maasta taivaaseen ja ilmoittamaan, että käy rj-keikoilla juuri hänen vuokseen. Luulisi Raahen ruhtinaalla olevan omiakin fanisivuja ja ainakin facebook-sivu löytynee. Tuskin se JP Koivusen forkkaa lukee.


      • gjksgdrthgeeess
        is this humor? kirjoitti:

        Kaikki varmaan ymmärtää tuon jatkon huumoriksi, mutta joskus hieman mietityttää, miksi tulla Koivusen forkalle ylistämään JP:tä maasta taivaaseen ja ilmoittamaan, että käy rj-keikoilla juuri hänen vuokseen. Luulisi Raahen ruhtinaalla olevan omiakin fanisivuja ja ainakin facebook-sivu löytynee. Tuskin se JP Koivusen forkkaa lukee.

        sitä forumia lukee! Aloittiko muuten Ari itse keskustelun kilpailemisesta. ;) Joko mies on itse fiksoitunut Idolsiin tai sitten hänelläkin on huumorintajua.


      • mitään
        gjksgdrthgeeess kirjoitti:

        sitä forumia lukee! Aloittiko muuten Ari itse keskustelun kilpailemisesta. ;) Joko mies on itse fiksoitunut Idolsiin tai sitten hänelläkin on huumorintajua.

        foorumia..Tämä vaan teille jotka juoruatte täällä muiden foorumeiden kirjoittajista ja kirjoituksista. Menkää hyvät ihmiset sinne kommentoimaan, jos on jotain sanottavaa. Ootte kyllä ihme porukkaa, ei voi muuta sanoa.


      • mennä....
        mitään kirjoitti:

        foorumia..Tämä vaan teille jotka juoruatte täällä muiden foorumeiden kirjoittajista ja kirjoituksista. Menkää hyvät ihmiset sinne kommentoimaan, jos on jotain sanottavaa. Ootte kyllä ihme porukkaa, ei voi muuta sanoa.

        sinne, kun kerran luet tätäkin foorumia.


      • nuo kommentit oli
        gjksgdrthgeeess kirjoitti:

        sitä forumia lukee! Aloittiko muuten Ari itse keskustelun kilpailemisesta. ;) Joko mies on itse fiksoitunut Idolsiin tai sitten hänelläkin on huumorintajua.

        No eipä aloittanut keskustelua, mutta kommentoi kyllä - huumorilla. Niin kyllähän sinä sen sieltä forkalta jo luitkin...


      • huumoria tietenkin
        is this humor? kirjoitti:

        Kaikki varmaan ymmärtää tuon jatkon huumoriksi, mutta joskus hieman mietityttää, miksi tulla Koivusen forkalle ylistämään JP:tä maasta taivaaseen ja ilmoittamaan, että käy rj-keikoilla juuri hänen vuokseen. Luulisi Raahen ruhtinaalla olevan omiakin fanisivuja ja ainakin facebook-sivu löytynee. Tuskin se JP Koivusen forkkaa lukee.

        On se kumma, että jostain viestistä takerrutaan yhteen tai kahteen lauseeseen. Yrittäkää edes lukea viestejä kokonaisuuksina. En tiedä ketään, joka kävisi RJ-keikoilla vain yhden laulajan vuoksi, kyllä siellä käydään kuuntelemassa musiikkia ja etenkin tulkintaa. Enkä löydä forkaltakaan yhtään pelkkää JP:n ylistystä, vaikka kuinka haen.

        "Tuskin se JP Koivusen forkkaa lukee."

        Heh, mistähän tällainen käsitys tulee, että "ylistykset" olisi tarkoitettu "ylistyksen kohteen" luettavaksi? Harvat forkkalaiset on enää alle 15-vuotiaita. Eiköhän se ole ihan samantekevää sekä viestien kirjoittajille, kuin artisteillekin, kuka niitä lukee. Ari toki varmaan lukee omaa forkkaansa, mutta tuskinpa Arinkaan "ylistykset" ovat siinä mielessä kirjoitettuja.

        Toisekseen, ketjussa käsitellään Raskas Joulu-nimistä projektia, joten ketju ei ole pelkästään Aria ja hänen RJ-suoriutumistaan käsittelevä ketju, vaikka tietenkin on pääosassa itseoikeutetusti omalla forumillaan.


      • 1234567892233
        huumoria tietenkin kirjoitti:

        On se kumma, että jostain viestistä takerrutaan yhteen tai kahteen lauseeseen. Yrittäkää edes lukea viestejä kokonaisuuksina. En tiedä ketään, joka kävisi RJ-keikoilla vain yhden laulajan vuoksi, kyllä siellä käydään kuuntelemassa musiikkia ja etenkin tulkintaa. Enkä löydä forkaltakaan yhtään pelkkää JP:n ylistystä, vaikka kuinka haen.

        "Tuskin se JP Koivusen forkkaa lukee."

        Heh, mistähän tällainen käsitys tulee, että "ylistykset" olisi tarkoitettu "ylistyksen kohteen" luettavaksi? Harvat forkkalaiset on enää alle 15-vuotiaita. Eiköhän se ole ihan samantekevää sekä viestien kirjoittajille, kuin artisteillekin, kuka niitä lukee. Ari toki varmaan lukee omaa forkkaansa, mutta tuskinpa Arinkaan "ylistykset" ovat siinä mielessä kirjoitettuja.

        Toisekseen, ketjussa käsitellään Raskas Joulu-nimistä projektia, joten ketju ei ole pelkästään Aria ja hänen RJ-suoriutumistaan käsittelevä ketju, vaikka tietenkin on pääosassa itseoikeutetusti omalla forumillaan.

        Mut eihän tosta ollut kyse että ei muista saisi puhua vaan siitä että lähetään tekemään jotain pisteytysäänestyksiä nk. huumorilla vaikka kaikesta paistaa että aikalailla tosissaan ollaan, tarkkaillaan varmaan desibelimittarit kourassa aplodien määrää biisin aikana ja sen jälkeen jne.


      • vitsi, vitsi
        1234567892233 kirjoitti:

        Mut eihän tosta ollut kyse että ei muista saisi puhua vaan siitä että lähetään tekemään jotain pisteytysäänestyksiä nk. huumorilla vaikka kaikesta paistaa että aikalailla tosissaan ollaan, tarkkaillaan varmaan desibelimittarit kourassa aplodien määrää biisin aikana ja sen jälkeen jne.

        No nyt kyllä tulee mieleen se tyyppi, joka "viremittari kainalossa" kulki keikoilla raportoimassa vireestä ja sen puuttteesta. No tuskin sinä se nyt olet, mulle vain tuli mieleen.

        Ei noita kieliposkessa kirjoitettuja heittoja kannata nyt enää jauhaa. Mennääs jo eteenpäin, kun uutta keikkaakin pukkaa.


      • asfdfhfgjhgk
        huumoria tietenkin kirjoitti:

        On se kumma, että jostain viestistä takerrutaan yhteen tai kahteen lauseeseen. Yrittäkää edes lukea viestejä kokonaisuuksina. En tiedä ketään, joka kävisi RJ-keikoilla vain yhden laulajan vuoksi, kyllä siellä käydään kuuntelemassa musiikkia ja etenkin tulkintaa. Enkä löydä forkaltakaan yhtään pelkkää JP:n ylistystä, vaikka kuinka haen.

        "Tuskin se JP Koivusen forkkaa lukee."

        Heh, mistähän tällainen käsitys tulee, että "ylistykset" olisi tarkoitettu "ylistyksen kohteen" luettavaksi? Harvat forkkalaiset on enää alle 15-vuotiaita. Eiköhän se ole ihan samantekevää sekä viestien kirjoittajille, kuin artisteillekin, kuka niitä lukee. Ari toki varmaan lukee omaa forkkaansa, mutta tuskinpa Arinkaan "ylistykset" ovat siinä mielessä kirjoitettuja.

        Toisekseen, ketjussa käsitellään Raskas Joulu-nimistä projektia, joten ketju ei ole pelkästään Aria ja hänen RJ-suoriutumistaan käsittelevä ketju, vaikka tietenkin on pääosassa itseoikeutetusti omalla forumillaan.

        Ai se olikin ilmeisesti sellainen "inhoan ainakin Jarkko Aholaa ja Tuple Salmelaa" vitsi-vitsi se tämän vitsi-vitsi pisteyttäjän vitsi-vitsi projekti - . Marcoakin luultavasti, sillä Marcoahan kaikki Ari-fanit pyrkivätä vähättelmään koska, no, ei voi kestää, että joku on niin suosittu just niissä piireissä, joissa Ari saa takkinsa. Ja just ton taki tuo ei ole leikkiä, vitsi-vitsi. Hjuumor.

        Idols forever. Pidetän huoli että Idolsia ja kisaa ei Arin kohdalla unohdeta. Pisteet. Idols.


    • Lahti!

      Aika täydellinen keikka oli Lahdessa. Bändi ja solistit olivat loistavia ja antoivat kaikkensa. Hauskaa oli ja hieno jouluinen tunnelma. Erityisesti jälleen kerran Arin Jouluyö oli upea, samoin Heinillä härkien. Ilja lauloi todella hienosti ja komeasti kaikki laulunsa ja miehen jutut on todella hauskoja. Antony oli taitava kuten aina. Kitarasoittajille erityismaininta taidokkaasta Nisse-polkasta. Yleisö oli hienosti mukana ja yleisön suosikki taisi olla lopussa joulupukkina esiintynyt ja paikallisessa bändissä vaikuttava Twist Twist Erkinharju.

    • Sylvian joululaulu

      Ari lisäsi tehoja ja vaikuttavalla esiintymisellään rauhoitti jopa taustalla riehuneet baaritappelijat (tai siltä se ainakin kuulosti). Myssyssä haudotut enkelinkiharat täydentää kokonaisuuden, mutta eikö hautomisen vois aloittaa jo tunti pari ennen keikkaa niin että kiharat olis valmiit jo keikan alkaessa? Ok, ok, myssynkin saa anteeksi kun laulaa näin upeesti.
      http://www.youtube.com/watch?v=SogtgEI1E3Q

      • hhgfd

        Kyllä nuo Raahen tulkinnat on huippua......ja toi hautomismyssy tekee hyvät kiharat. ja lahden videoita odotellaan....


      • odotusta

      • hmmm....

        Mikä ääni, mikä tulkinta. Bravo ja kybä poääng.

        Ja mitä haaskausta. Yleisökin lähinnä baarin nurkissa ädlääviä känniääliöitä. No mutta pitäähän Arin saada olla tiäks niinku hevi kusse kerran haluu.


      • hmmm...
        odotusta kirjoitti:

        On se vaan niin hyvä...

        http://www.youtube.com/watch?v=KouKQmKJ_Tw

        Ja sitten taas vaihteeksi vire täysin perseessä, ei pystynyt kuuntelemaan loppuun asti.

        Uskomatonta, miten taso voi heitellä noin paljon. Euran sylvia aivan loistava ja tämä taas täyttä tuubaa. Ihme klovni. Miehellä olisi rahkeita vaikka mihinkä, mutta millää ei oo niinku mitää välii kusse on niinku hevi.


      • sentään iloisia
        hmmm.... kirjoitti:

        Mikä ääni, mikä tulkinta. Bravo ja kybä poääng.

        Ja mitä haaskausta. Yleisökin lähinnä baarin nurkissa ädlääviä känniääliöitä. No mutta pitäähän Arin saada olla tiäks niinku hevi kusse kerran haluu.

        Joulu kuuluu myös sinne baarin nurkkaan. Iloitaan, että meillä on tuokin video nautittavanamme.


      • taas kainalossa
        hmmm... kirjoitti:

        Ja sitten taas vaihteeksi vire täysin perseessä, ei pystynyt kuuntelemaan loppuun asti.

        Uskomatonta, miten taso voi heitellä noin paljon. Euran sylvia aivan loistava ja tämä taas täyttä tuubaa. Ihme klovni. Miehellä olisi rahkeita vaikka mihinkä, mutta millää ei oo niinku mitää välii kusse on niinku hevi.

        Minä pidin, sinun ei tarvitse, ku sun pitää niiku aina olla niiku... Makuasioista ei kannattane kiistellä.


      • taso voi vaihdella
        hmmm... kirjoitti:

        Ja sitten taas vaihteeksi vire täysin perseessä, ei pystynyt kuuntelemaan loppuun asti.

        Uskomatonta, miten taso voi heitellä noin paljon. Euran sylvia aivan loistava ja tämä taas täyttä tuubaa. Ihme klovni. Miehellä olisi rahkeita vaikka mihinkä, mutta millää ei oo niinku mitää välii kusse on niinku hevi.

        Niinhän se vain on, että videoiden taso voi vaihdella. Asiaan saattaa vaikuttaa niin monet seikat, vaikkapa vain välineet ja videoijan sijainti. Äänihän tuossa kulkee ihan komiasti loppuun astikin kuunnellen.


      • tunnitkunniaan
        taso voi vaihdella kirjoitti:

        Niinhän se vain on, että videoiden taso voi vaihdella. Asiaan saattaa vaikuttaa niin monet seikat, vaikkapa vain välineet ja videoijan sijainti. Äänihän tuossa kulkee ihan komiasti loppuun astikin kuunnellen.

        Tallenteiden taso vaihtelee, mutta jollei nyt sähköä ole ollut ilmassa niin kyllä alavireisyys häiritsee.

        Vireisyys on muuten vähän eri asia kuin aplodien mittailu desibelimittarein. Ei vain voi mitään, että epävireisyyttä on ikävä kuunnella, vaikka sitä paremmillekin tapahtuu, ja riippuu tietty siitä kuinka itsensä kuulee. Mutta kun tossa ne vireongelmat, jälleen, yhdisty hoilottamiseen, eli siihen että se laulu karkaa kontrollista ja rytmistä niin mua on alkanut häiritsemään yhä enenvässä määrin se, että Ari ei hoida noilla lahjoilla ja tolla soundilla perustekniikkaansa kuntoon kontrollin takia. Ja samalla saisi varmaan lihaa ja kaikua, niin että se soisi muuallakin kuin täysillä keski/yläalueelta vedettäessä.

        Ei ole häpeä niitä tunteja ottaa, vaikka jotkut poikkeusyksilöt ei niitä ole tarvinneetkaan. Voisi se raspin käyttökin kuulostaa sitten muulta kuin kuivalta käninältä.


      • lonokgringg
        hmmm... kirjoitti:

        Ja sitten taas vaihteeksi vire täysin perseessä, ei pystynyt kuuntelemaan loppuun asti.

        Uskomatonta, miten taso voi heitellä noin paljon. Euran sylvia aivan loistava ja tämä taas täyttä tuubaa. Ihme klovni. Miehellä olisi rahkeita vaikka mihinkä, mutta millää ei oo niinku mitää välii kusse on niinku hevi.

        pullolla ? se yleensä häntä auttaa , lonkerossa on voimaa .


      • voihan poijjaat
        odotusta kirjoitti:

        On se vaan niin hyvä...

        http://www.youtube.com/watch?v=KouKQmKJ_Tw

        yleensä keksii ton " koreografian" se on vähän outoa hömppää se ei vaan saa koskaan yleisöä kivaan fiiliksee. kun katsoo noita ammattilaisia , niin ne kyllä saa kansan heti mukaansa olemalla läsnä ja syntyy sellainen hyvä meininki , onvaan HAUSKAA .!!


      • Lahdessa........
        hmmm... kirjoitti:

        Ja sitten taas vaihteeksi vire täysin perseessä, ei pystynyt kuuntelemaan loppuun asti.

        Uskomatonta, miten taso voi heitellä noin paljon. Euran sylvia aivan loistava ja tämä taas täyttä tuubaa. Ihme klovni. Miehellä olisi rahkeita vaikka mihinkä, mutta millää ei oo niinku mitää välii kusse on niinku hevi.

        livenä kuultuna jouluyö oli todella loistava. Videolla soittokaan ei kuulosta samalta mitä se oikeasti on. Upeat esiintymiset saivat yleisön hyvin mukaan ja kaikilla tuntui olevan hauskaa.


      • pullotpoisduunista
        lonokgringg kirjoitti:

        pullolla ? se yleensä häntä auttaa , lonkerossa on voimaa .

        Joo tää on aihe, joka ärsyttää kanssa. Kyllä ne suoritukset vaan huononee kun promillet nousee. Toki on hevikeikka ja pikkujoulukiertuekin mutta silti, kun näillä ton laulun pitää kuitenkin kulkea, kun homma vähän lepää sen varassa. Ei ole mikään kotiteollisuusrundi kyseessä. Toisaalta useammin tai näkyvämmin ainakin JP, Marco ja ehkä Jarkko, ainakin, mun mielestäni tän takia on sössineet kuin Ari.


      • Lahdessa............
        pullotpoisduunista kirjoitti:

        Joo tää on aihe, joka ärsyttää kanssa. Kyllä ne suoritukset vaan huononee kun promillet nousee. Toki on hevikeikka ja pikkujoulukiertuekin mutta silti, kun näillä ton laulun pitää kuitenkin kulkea, kun homma vähän lepää sen varassa. Ei ole mikään kotiteollisuusrundi kyseessä. Toisaalta useammin tai näkyvämmin ainakin JP, Marco ja ehkä Jarkko, ainakin, mun mielestäni tän takia on sössineet kuin Ari.

        kaikki solistit ja bändi oli kyllä ihan selvinpäin ja vielä yleisökin suht koht hyvässä kunnossa. Siksi keikka olikin niin loistava. Aika monta Koivusen keikkaa nähneenä ja lisäksi runsaasti youtube- tarjontaa, en ole koskaan nähnyt alkoholin häiritsevän Arin esiintymistä, koska hän ei sitä paljoa käytä ennen keikkaa tai keikan aikana ja ilmeisesti ei paljoa muutenkaan. Lähes kaikki Arin esiintymiset löytyy tallennettuna, joten jos tällaista väittää voi esittää myös todistusaineistoa.


      • läträä
        Lahdessa............ kirjoitti:

        kaikki solistit ja bändi oli kyllä ihan selvinpäin ja vielä yleisökin suht koht hyvässä kunnossa. Siksi keikka olikin niin loistava. Aika monta Koivusen keikkaa nähneenä ja lisäksi runsaasti youtube- tarjontaa, en ole koskaan nähnyt alkoholin häiritsevän Arin esiintymistä, koska hän ei sitä paljoa käytä ennen keikkaa tai keikan aikana ja ilmeisesti ei paljoa muutenkaan. Lähes kaikki Arin esiintymiset löytyy tallennettuna, joten jos tällaista väittää voi esittää myös todistusaineistoa.

        Tää on siis niin totta, et Koivusta en oo kyllä pahemmin maistissa nähny keikoilla. Se on tommonen kalponen kaveri, eikä tukka on aina just pesty, niin siitä saattaa tulla vaikutelma, et se on just herätetty tai jtn, mut esitys on aina ihan skarppi. Mikä on sinällään ihme, koska tommosen kukkakepin ei tarvii tempasta ku yksi keskikalja niin alkaa artikulaatio pehmetä. Luulen et Koivunen ottaa musiikin paljo vakavammin ku omiaan jorisevat känniset kuulijat.


    • asdsdfgh

      :D Ari Koivusen forkkafanit lukevat kiihkeästi suomi24:ää ja ovat helposti provosoitavissa. M.O.T. - Kiitos :)!

      • ldksglegm

        Kuka on provosoitunut? Onko sieltä poistettu jotain viestejä? Tämähän on ihan perinteistä ak.fi vs. suomi24-keskustelua, jota on käyty tyyliin aina.


      • niin mitä sitten

        Eikös tämä ole ihan julkinen netti sivu, saahan tätä lukea.
        Ja jos lukevat, niin tiedoksi vaan, ettei ne 8.päivän kalenterin kolme ensimmäistä kuvaa aukee kotikoneella eikä kirjaston koneella ...kele


    • 18.12.2010

      Iltapäivän keikkakin veti Tavastian lähes täyteen. Mahtava keikka jälleen, bändi, solistit (Ari, Marco, Jarkko, JP, Tony ja Ilja) ja yleisö olivat loistavia. Lavalla nähtiin mm. Pohjolan kunkkujen kokoonpano. Ari lauloi heinillä härkien ja kun joulu on sekä Marcon kanssa jouluyön ja oliko se ensimmäinen joulu vai mikä se nyt olikaan. Olisin halunnut kuulla Sylvian joululaulun Arin laulamana, koska hän osaa tulkita sen niin hienolla herkkyydellä ja voimalla; toki Tonynkin versio oli hyvä. Arin hiukset on upeat.

      • ariari

        Kiitos tosiaan, Arin tulkinnat oli ihania ekassa setissä (- samaa mieltä kuin yllä myös hiuksista)!

        Iltakeikka oli tunnelmaltaan aivan uskomaton, harmi vaan että Ari ei laulanut yhtään biisiä, eikä edes käynyt lavalla niin kuin ennen. JP Leppäluoto otti yleisönsä ja niin kaikki muutkin, yleisö mukana ja lauloi.

        Ainoita pienen harmin aiheita Antony, joka puskee ääntään niin että minua rasittaa ja sitten se, että Marco vetää kyllä Ave Marian niin naukuen, että välillä pahaa tekee, muutenhan se on kyllä aivan mahtava.


      • ilkkajääsk.onparas
        ariari kirjoitti:

        Kiitos tosiaan, Arin tulkinnat oli ihania ekassa setissä (- samaa mieltä kuin yllä myös hiuksista)!

        Iltakeikka oli tunnelmaltaan aivan uskomaton, harmi vaan että Ari ei laulanut yhtään biisiä, eikä edes käynyt lavalla niin kuin ennen. JP Leppäluoto otti yleisönsä ja niin kaikki muutkin, yleisö mukana ja lauloi.

        Ainoita pienen harmin aiheita Antony, joka puskee ääntään niin että minua rasittaa ja sitten se, että Marco vetää kyllä Ave Marian niin naukuen, että välillä pahaa tekee, muutenhan se on kyllä aivan mahtava.

        hevi-ari eli idols-ari unohti heinillä härkien biisissä sanat


      • Ristillä rinnalla
        ilkkajääsk.onparas kirjoitti:

        hevi-ari eli idols-ari unohti heinillä härkien biisissä sanat

        Ryöväri kohta jätettiin tarkoituksella pois, koska yleisössä oli pieniä lapsia. Ari on niin huomaavainen.


      • ilkkajääsk.onparas
        Ristillä rinnalla kirjoitti:

        Ryöväri kohta jätettiin tarkoituksella pois, koska yleisössä oli pieniä lapsia. Ari on niin huomaavainen.

        ari lauloi muutaman biisin ja unohtaa silti sanoja. kaikki martat luuli että ari esiintyisi illan k-keikallakin mutta toisin kävi :D


      • asdfsghgf
        Ristillä rinnalla kirjoitti:

        Ryöväri kohta jätettiin tarkoituksella pois, koska yleisössä oli pieniä lapsia. Ari on niin huomaavainen.

        Nyt on vähän pakko kritisoida, että jos paikalla on rautaisia ammattilaisia niin Ari sais vielä pikkuisen harjoitella sitä, että opetelee kaikkien tunteman laulun sanat. Hieman kyllä sapetti kun biisi meni ihan päin prinkkalaa tältä osalta. Tavastia sentään kyseessä.


      • Relax...........
        asdfsghgf kirjoitti:

        Nyt on vähän pakko kritisoida, että jos paikalla on rautaisia ammattilaisia niin Ari sais vielä pikkuisen harjoitella sitä, että opetelee kaikkien tunteman laulun sanat. Hieman kyllä sapetti kun biisi meni ihan päin prinkkalaa tältä osalta. Tavastia sentään kyseessä.

        Myös muut artistit muokkasivat joidenkin laulujen sanoituksia. Ari on laulanut kyseisen laulun tänäkin vuonna täydellisesti vaikka kuinka monta kertaa ja Tavastiankin esitys oli hieno. Mitä sanojen unohtamiseen tulee kaikki artistit unohtelevat sanoja vähän väliä, ei se ole vaarallista.


      • -o-o-
        asdfsghgf kirjoitti:

        Nyt on vähän pakko kritisoida, että jos paikalla on rautaisia ammattilaisia niin Ari sais vielä pikkuisen harjoitella sitä, että opetelee kaikkien tunteman laulun sanat. Hieman kyllä sapetti kun biisi meni ihan päin prinkkalaa tältä osalta. Tavastia sentään kyseessä.

        sinähän et ollut paikallakaan joten sappivaivasi johtuu ihan jostain muusta


      • asdsafdgfh
        Relax........... kirjoitti:

        Myös muut artistit muokkasivat joidenkin laulujen sanoituksia. Ari on laulanut kyseisen laulun tänäkin vuonna täydellisesti vaikka kuinka monta kertaa ja Tavastiankin esitys oli hieno. Mitä sanojen unohtamiseen tulee kaikki artistit unohtelevat sanoja vähän väliä, ei se ole vaarallista.

        ( heh, samaa mieltä, mutta tuossa on lainattu miltei sanasta sanaan Arin forkkaa jossa rätkytys koski jotain toista nimeltä mainitsematonta esiintyjää. sama kohtelu kaikille, eikös )


      • vaan itselles
        asdsafdgfh kirjoitti:

        ( heh, samaa mieltä, mutta tuossa on lainattu miltei sanasta sanaan Arin forkkaa jossa rätkytys koski jotain toista nimeltä mainitsematonta esiintyjää. sama kohtelu kaikille, eikös )

        Että lainailet toisten forkalta sanontoja, kun itselläsi ei ole mitään sanottavaa? No niinhän se menee, kun itse et keikoilla käy, luurailet vain netissä. Olisit nyt kuitenkin laittanut lainaamasi ajatukset sitaattiin ja vielä viitteen vuosilukuineen, kuten kunnon tutkijan tulisi tehdä. Se on noiden tutkijoidenkin kohdalla sama kohtelu...


      • Arionparas
        ilkkajääsk.onparas kirjoitti:

        ari lauloi muutaman biisin ja unohtaa silti sanoja. kaikki martat luuli että ari esiintyisi illan k-keikallakin mutta toisin kävi :D

        Siis miten se oikeasti meni se eka setti ja miksi Ari ei ollut tokalla, kukaan ei rapsaa kunnolla niin ei kai pettyneitä ?


      • ei
        Arionparas kirjoitti:

        Siis miten se oikeasti meni se eka setti ja miksi Ari ei ollut tokalla, kukaan ei rapsaa kunnolla niin ei kai pettyneitä ?

        ollut "eka ja toka setti" vaan ihan kaksi erillistä keikkaa.


      • Arionparas
        ei kirjoitti:

        ollut "eka ja toka setti" vaan ihan kaksi erillistä keikkaa.

        Ok, vaikka onko tolla jotain eroo =/, mutta kuka oli paikalla kertoisko, mitä siellä oikeasti tapahtui, miksei Arii päästetty tokalle keikalle jos se kerran aiempina vuosina on ollut vai onko?


      • ilkkajonparas.
        Arionparas kirjoitti:

        Ok, vaikka onko tolla jotain eroo =/, mutta kuka oli paikalla kertoisko, mitä siellä oikeasti tapahtui, miksei Arii päästetty tokalle keikalle jos se kerran aiempina vuosina on ollut vai onko?

        lauantaina 18.12 oli ensin klo 17 keikka johon oli ilmoitettu esiintyjiksi antony parviainen, marco hietala, tuple, tony kakko, jarkko, jp ja ari -> ari esiintyi siellä.
        sitten oli iltakeikka johon oli ilmoitettu kaikki muut paitsi ari -> ari ei ollut kyseisellä keikalla (aikaisempina vuosina on ollut arikin kiekumassa muutaman biisin aikana vaikka ei olla ilmoitettu esiintyjäksi). moni martta varmaan odotti myös aria esiintymään ja sai pettyä. syynä tähän on varmaan se, että myös tony kakko osallistui (ei ole aikaisempina vuosina ollut) niin siellä oli jo enemmän kuin tarpeeksi laulajia.

        sunnuntaina 19.12 oli extrakeikka kysynnän takia ja siihen oli ilmoitettu kaikki laulajat ja kaikki siellä myös lauloivat, myös hevi-ari


      • ollut S-keikalla
        ilkkajonparas. kirjoitti:

        lauantaina 18.12 oli ensin klo 17 keikka johon oli ilmoitettu esiintyjiksi antony parviainen, marco hietala, tuple, tony kakko, jarkko, jp ja ari -> ari esiintyi siellä.
        sitten oli iltakeikka johon oli ilmoitettu kaikki muut paitsi ari -> ari ei ollut kyseisellä keikalla (aikaisempina vuosina on ollut arikin kiekumassa muutaman biisin aikana vaikka ei olla ilmoitettu esiintyjäksi). moni martta varmaan odotti myös aria esiintymään ja sai pettyä. syynä tähän on varmaan se, että myös tony kakko osallistui (ei ole aikaisempina vuosina ollut) niin siellä oli jo enemmän kuin tarpeeksi laulajia.

        sunnuntaina 19.12 oli extrakeikka kysynnän takia ja siihen oli ilmoitettu kaikki laulajat ja kaikki siellä myös lauloivat, myös hevi-ari

        Tavastian S-keikalle oli ilmoitettu JP, Ilja, Marco, Jarkko, Tony ja Ari, EI Antonya EIKÄ Tuplea (eivätkä he siellä myöskään esiintyneet) . Sunnuntain keikka oli kaikille laulajille ja se oli ensimmäistä kertaa. Niinpä Arin ei ollut tarvis esiintyö la-iltana (palkatta), kun kiertueen varsinainen päätöshulina oli siirtynyt sunnuntaille ja oli kaikille laulajille hyvä lopetus kiertueelle. Toivottavasti ensi vuonna olisi samat järjestelyt.


      • ei vedet höplästt
        Ristillä rinnalla kirjoitti:

        Ryöväri kohta jätettiin tarkoituksella pois, koska yleisössä oli pieniä lapsia. Ari on niin huomaavainen.

        taas käyny lonkeroll , mukamas kohteliais syistä , hah hah hah !!


      • *********
        ei vedet höplästt kirjoitti:

        taas käyny lonkeroll , mukamas kohteliais syistä , hah hah hah !!

        Ei sun tarvitse tulla tänne kertomaan lonkerolla käynneistäsi, joihin syy on riippuvuutesi. Ei kannata tulla nettiin nolaamaan itseään tuossa kunnossa. Hyvää ja raitista joulua sinulle!


    • rakkausversio
      • kimionparas

        tossa ari unohti sanat


      • but where?
        kimionparas kirjoitti:

        tossa ari unohti sanat

        Useamman kerran tuon kuunneltuani, voin vain todeta: Oli niin paljon katsottavaa ja kuunnelltavaa, että eipä missäään kohti tullut mieleen, että sanat olisiva unohtuneet. No jokaisellahan meillä on mielipiteemme oikeasta ja väärästä ja pilkkua voi halkoa vaikka maailman tappiin, jos ei parempaan pysty tai muuta tekemistä ole. Sen parissa tulevaisuutta sinulle, minäpä pulestani palaan tuubiin raskaan joulun pariin.


      • 1234568800

        Koivunen on laihtunSyökö se mitään, ei tuo ole laihuuta vaan anorektisuutta.


      • ilkkajää.onparas
        but where? kirjoitti:

        Useamman kerran tuon kuunneltuani, voin vain todeta: Oli niin paljon katsottavaa ja kuunnelltavaa, että eipä missäään kohti tullut mieleen, että sanat olisiva unohtuneet. No jokaisellahan meillä on mielipiteemme oikeasta ja väärästä ja pilkkua voi halkoa vaikka maailman tappiin, jos ei parempaan pysty tai muuta tekemistä ole. Sen parissa tulevaisuutta sinulle, minäpä pulestani palaan tuubiin raskaan joulun pariin.

        missäs kohtaa tuli "ristillä rinnalla ryövärin"? taisi tulla kahteen kertaan "helmassa äitinsä armahan" heheheh amatööri-ari-idols


      • joulu, voi sentään?
        ilkkajää.onparas kirjoitti:

        missäs kohtaa tuli "ristillä rinnalla ryövärin"? taisi tulla kahteen kertaan "helmassa äitinsä armahan" heheheh amatööri-ari-idols

        Onko inttäjäprovolla ollut yksinäinen joulu, kun samaa asiaa pitää jauhaa? No siinnähän intät keskenäs vaikka loppuikäs...


    • asddfgfgh

      Ihan kivat oli Tavastian keikat tänä vuonna. Aika selväksi kanssa tuli, että ei taida Ari kiinnostaa muita kuin varsinaisia fanejaan, päin vastoin, on se joka ärsyttää ja jopa karkottaa jengiä, jotka muutoin tulis, mutta kun siellä on se Koivunen - itsekin tämän kuulin muutamaltakin kaverilta. Noita muitahan kuunnellaan erityisesti fanittamattakin.

      • iigsd

        Ari on jo aika underground-tapaus mikä on ihanne siinä genressä missä se on. Viitekehys oli alussa juuri päinvastainen eli luultiin, että sen avulla tehtäisiin hevistä kaikkien musaa ja se olisi muokattava ja taipuisa tuote. Vaan eipä ollutkaan ja irtisanoutui massatuotannosta olemalla jääpäisesti oma itsensä. Kaikki ei todellakaan tykkää mikä on hyvä juttu ja sekin on hyvä juttu, että ne jotka tykkää tykkää oikeista syistä eli äänestä, äänestä ja äänestä eikä siitä onko kuuluisassa eli yleisesti hyväksytyssä bändissä, onko takana bisneksentekokoneistoa ja paljonko aikaa ja vaivaa menee habitukseen.


      • )))))))(((((((((

        Jos Ari ei olisi mukana jäisi monelta rj-keikat käymättä, vaikka tunnelma ja kaikki esitykset onkin hienoja. Koivusta kaivattiin lauantain iltakeikallakin, kukapa ei haluaisi kuulla sitä ainutlaatuisen hienoa ääntä. Kommenttisi on lapsellisen naurettava ja sua voisi luulla lapseksi ellet olisi palstan vakioprovo.


      • asddfdgfdhg
        )))))))((((((((( kirjoitti:

        Jos Ari ei olisi mukana jäisi monelta rj-keikat käymättä, vaikka tunnelma ja kaikki esitykset onkin hienoja. Koivusta kaivattiin lauantain iltakeikallakin, kukapa ei haluaisi kuulla sitä ainutlaatuisen hienoa ääntä. Kommenttisi on lapsellisen naurettava ja sua voisi luulla lapseksi ellet olisi palstan vakioprovo.

        Niin siis jäisi ne 10 Koivusfania tulematta, jotka kaipasivat sitä sille iltakeikalle. Aika moni kiitti, että kattaus oli juuri tuo. Tai ehkä se yksi, joka postaa joka paikkaan kitkeränä kun kyse ei ole Ari Koivunen showsta.

        Lahtihan esimerkiksi oli Arin kotikenttänä kiertueen yleisömenestys.


      • jokatapauksessa
        asddfdgfdhg kirjoitti:

        Niin siis jäisi ne 10 Koivusfania tulematta, jotka kaipasivat sitä sille iltakeikalle. Aika moni kiitti, että kattaus oli juuri tuo. Tai ehkä se yksi, joka postaa joka paikkaan kitkeränä kun kyse ei ole Ari Koivunen showsta.

        Lahtihan esimerkiksi oli Arin kotikenttänä kiertueen yleisömenestys.

        kiertueen parhaita laulajia ellei paras, sen tietää jokainen.


      • ;;;;;;;;+;;;;;;;;
        jokatapauksessa kirjoitti:

        kiertueen parhaita laulajia ellei paras, sen tietää jokainen.

        Googlen blogihaku, hakusanana "raskasta joulua", lajittelu päivämäärän mukaan
        http://blogsearch.google.fi/?client=firefox-a&hl=fi&q="raskasta joulua"&ie=UTF-8&scoring=d

        Blogeista löytämäni Aria koskevat kommentit Tavastian konserttien jälkeen:

        http://suvin-maailma.blogspot.com/2010/12/raskasta-joulua-tavastialla.html
        "Ja se oli aika somaa, että esimerkiksi Ari Koivusen (no se idols-tähti?) tullessa lavalle kaikki pikkutytöt ja -pojat kiljuivat hulluna. Edessämme olevat milfit myös pistivät itkien jonkun laulun kohdalla, en vain tunnistanut kappaletta. Aika somaa?"

        http://blog.tiski.fi/2010/12/kauneimmat-joululaulut.html
        "Lähdettiin eilen Elinan kanssa Tavastialle kuuntelemaan kauneimpia joululauluja, joita laulaa luikauttelivat muun muassa suosikkipoikani Ari Koivunen (jolla ei vieläkään kasva parta, mutta tukka senkin edestä. Ja se lauluääni on ihan mieletön!), Marco Hietala ja Tony Kakko."

        http://outokumpufordummies.blogspot.com/2010/12/welcome-to-helsinki-never-ending-hurry.html
        "It was time for Raskasta Joulua-concert! A W E S O M E ! We were just drooling all over 'cause you know - nothing says Christmas more than men with leather pants singing Ave Maria! And hey, Ari Koivunen came to the stage after Jarkko Ahola! It didnt look as awful as last year! ...but I was still so ashamed every time he opened his mouth. To sing or to speak. He did sing some duettos with Marco Hietala and I must say that I didnt like them, surprise surprise. Next time I hope we can get the tickets to the adult version with no Ari Koivunen. Oh yeah, he looked like an alien when he had his hat on."


      • ei patavanhoillinen
        iigsd kirjoitti:

        Ari on jo aika underground-tapaus mikä on ihanne siinä genressä missä se on. Viitekehys oli alussa juuri päinvastainen eli luultiin, että sen avulla tehtäisiin hevistä kaikkien musaa ja se olisi muokattava ja taipuisa tuote. Vaan eipä ollutkaan ja irtisanoutui massatuotannosta olemalla jääpäisesti oma itsensä. Kaikki ei todellakaan tykkää mikä on hyvä juttu ja sekin on hyvä juttu, että ne jotka tykkää tykkää oikeista syistä eli äänestä, äänestä ja äänestä eikä siitä onko kuuluisassa eli yleisesti hyväksytyssä bändissä, onko takana bisneksentekokoneistoa ja paljonko aikaa ja vaivaa menee habitukseen.

        Jos kyse on vaan siitä, ettei pidä äänestä niin se on ok. Mutta usein kyse ei ole siitä vaikka se sanotaan syyksi, koska ei kehdata sanoa oikeaa syytä. Oikea syyhän on monilla se, ettei Ari ole tullut musiikin pariin "oikeaa" kautta vaan pikana ja sitä ei sulateta raskaamman musiikin parissa, muissa musalajeissa sillä ei ole enää merkitystä, mutta hevarit pääosin on ikivanhoillista väkeä. Toinen syy mikä rassaa monia on Arin ulkonäkö, joka sekään ei ole perinteinen hyväksyttävä malli vaan Ari on pikemminkin 1960-luvun perinteisen rokkarin näköinen hiuksia lukuunottamatta. Niin jäykkää ja stereotyyppista on raskas musiikki yhä ulkomusiikillisten seikkojen osalta, että jos ei niitä täytä niin se musiikillinen osuuskin himmenee siinä sivussa. Onneksi on sellasiakin tyyppejä, joille kehykset ei merkkaa vaan se sisältö ja se, että on oma itsensä.


      • nimitttäin
        ;;;;;;;;+;;;;;;;; kirjoitti:

        Googlen blogihaku, hakusanana "raskasta joulua", lajittelu päivämäärän mukaan
        http://blogsearch.google.fi/?client=firefox-a&hl=fi&q="raskasta joulua"&ie=UTF-8&scoring=d

        Blogeista löytämäni Aria koskevat kommentit Tavastian konserttien jälkeen:

        http://suvin-maailma.blogspot.com/2010/12/raskasta-joulua-tavastialla.html
        "Ja se oli aika somaa, että esimerkiksi Ari Koivusen (no se idols-tähti?) tullessa lavalle kaikki pikkutytöt ja -pojat kiljuivat hulluna. Edessämme olevat milfit myös pistivät itkien jonkun laulun kohdalla, en vain tunnistanut kappaletta. Aika somaa?"

        http://blog.tiski.fi/2010/12/kauneimmat-joululaulut.html
        "Lähdettiin eilen Elinan kanssa Tavastialle kuuntelemaan kauneimpia joululauluja, joita laulaa luikauttelivat muun muassa suosikkipoikani Ari Koivunen (jolla ei vieläkään kasva parta, mutta tukka senkin edestä. Ja se lauluääni on ihan mieletön!), Marco Hietala ja Tony Kakko."

        http://outokumpufordummies.blogspot.com/2010/12/welcome-to-helsinki-never-ending-hurry.html
        "It was time for Raskasta Joulua-concert! A W E S O M E ! We were just drooling all over 'cause you know - nothing says Christmas more than men with leather pants singing Ave Maria! And hey, Ari Koivunen came to the stage after Jarkko Ahola! It didnt look as awful as last year! ...but I was still so ashamed every time he opened his mouth. To sing or to speak. He did sing some duettos with Marco Hietala and I must say that I didnt like them, surprise surprise. Next time I hope we can get the tickets to the adult version with no Ari Koivunen. Oh yeah, he looked like an alien when he had his hat on."

        tossa vikassa enkunkielisessä kommentissa. Oikea syy tossakin avautumisessa ei tainnut niinkään olla se ääni vaan se ulkonäkö, joka ton kirjottajan mielestä ei sopinut hänen mielikuvaansa raskaamman musiikin esittäjästä. Jos Ari nimittäin painaisi jotain 100 kiloa ja sillä olisi parta ja se olisi puurtanut noin 20 vuotta musan parissa (ilman idolsia) ja olisi nyt arvostetussa bändissä niin toikin kommentoija olisi sanonut sen ääntä vain erikoiseksi väriltään ja sen takia muista erottuvaksi.


      • asdfdfhg
        ei patavanhoillinen kirjoitti:

        Jos kyse on vaan siitä, ettei pidä äänestä niin se on ok. Mutta usein kyse ei ole siitä vaikka se sanotaan syyksi, koska ei kehdata sanoa oikeaa syytä. Oikea syyhän on monilla se, ettei Ari ole tullut musiikin pariin "oikeaa" kautta vaan pikana ja sitä ei sulateta raskaamman musiikin parissa, muissa musalajeissa sillä ei ole enää merkitystä, mutta hevarit pääosin on ikivanhoillista väkeä. Toinen syy mikä rassaa monia on Arin ulkonäkö, joka sekään ei ole perinteinen hyväksyttävä malli vaan Ari on pikemminkin 1960-luvun perinteisen rokkarin näköinen hiuksia lukuunottamatta. Niin jäykkää ja stereotyyppista on raskas musiikki yhä ulkomusiikillisten seikkojen osalta, että jos ei niitä täytä niin se musiikillinen osuuskin himmenee siinä sivussa. Onneksi on sellasiakin tyyppejä, joille kehykset ei merkkaa vaan se sisältö ja se, että on oma itsensä.

        Toisaalta saattaa vanhempia ja pidemmän linjan metallisteja ottaa päähän, että mukana eivät ole esim. Raskasta Joulua levyllä laulaneet Kimmo Blom, Taage Laiho, Pasi rantanen, Tipe Johnson jne ... jotka ovat kaikki erittäin taitavia ja hyvä-äänisiä pitkän linjan metallilaulajia, vaan Idols-kaupallisuudellaan nämä syrjäyttänyt Koivunen. Koivunen on toki hyvä, mutta vähänkään enemmän ja pidempään metallia kuunnellut ei kyllä näe sitä niin erityisenä kuin sen fanit täällä tahtovat uskoa, eikä sen paikkaa itsestäänselvästi laulutaitoon perustuvana.


      • asdfdfgh
        nimitttäin kirjoitti:

        tossa vikassa enkunkielisessä kommentissa. Oikea syy tossakin avautumisessa ei tainnut niinkään olla se ääni vaan se ulkonäkö, joka ton kirjottajan mielestä ei sopinut hänen mielikuvaansa raskaamman musiikin esittäjästä. Jos Ari nimittäin painaisi jotain 100 kiloa ja sillä olisi parta ja se olisi puurtanut noin 20 vuotta musan parissa (ilman idolsia) ja olisi nyt arvostetussa bändissä niin toikin kommentoija olisi sanonut sen ääntä vain erikoiseksi väriltään ja sen takia muista erottuvaksi.

        Jaa - Kirjoittajan myös kehuen mainitsema Jarkko Aholahan painaa 100kg ja on yleisesti metalliuskottavan bändin jäsen.

        On se niin kovaa kun ei millään pysty myöntämään, että näitä muita arvostetaan, koska ne ovat taitavia, uskottavuusvajeista huolimatta, kun taas Aria kehuu lähinnä siihen ihkuuntuneet omat fanit.


      • Millä lailla
        asdfdfgh kirjoitti:

        Jaa - Kirjoittajan myös kehuen mainitsema Jarkko Aholahan painaa 100kg ja on yleisesti metalliuskottavan bändin jäsen.

        On se niin kovaa kun ei millään pysty myöntämään, että näitä muita arvostetaan, koska ne ovat taitavia, uskottavuusvajeista huolimatta, kun taas Aria kehuu lähinnä siihen ihkuuntuneet omat fanit.

        ihkuuntuneet? Kun kyse on Ari Koivusesta niin ei ole ainakaan kyse ihkuuntumisesta sen kuuluisuuteen, koska Ari ei ole kuuluisa. Ei ole kyse suosituimmuudesta, koska Ari ei ole suosittu. Eikä ole kyse ulkonäöstä, sillä paremmankin näköisiä löytyy pilvin pimein. Mitä jää siis jäljelle? Jää se, että se on hyvä laulaja ihan siitä riippumatta onko se kuuluisa, yleisesti hyväksytty tai suosittu tai hyvännäköinen. Jotkut tykkää yhdenlaisesta äänestä toiset toisenlaisesta. Sitä ei pitäisi olla vaikea käsittää.


      • ko. herroja
        asdfdfhg kirjoitti:

        Toisaalta saattaa vanhempia ja pidemmän linjan metallisteja ottaa päähän, että mukana eivät ole esim. Raskasta Joulua levyllä laulaneet Kimmo Blom, Taage Laiho, Pasi rantanen, Tipe Johnson jne ... jotka ovat kaikki erittäin taitavia ja hyvä-äänisiä pitkän linjan metallilaulajia, vaan Idols-kaupallisuudellaan nämä syrjäyttänyt Koivunen. Koivunen on toki hyvä, mutta vähänkään enemmän ja pidempään metallia kuunnellut ei kyllä näe sitä niin erityisenä kuin sen fanit täällä tahtovat uskoa, eikä sen paikkaa itsestäänselvästi laulutaitoon perustuvana.

        on pyydetty esiintymään paljon ennen kuin Aria, mutta se ei ole syystä tai toisesta heille sopinut. Onko siis Arin syy, jos joku ei voi osallistua RJ-kiertueeseen tai ei halua osallistua siihen esiintyjänä. Jos taas ko. herroja ei ole edes pyydetty osallistumaan kiertueeseen niin onko sekään Arin syy? Ari kun ei tietääkseni ole tuon homman organisoija, eikä päätä mistään siihen liittyvistä asioista.


      • englanniksi, somaa..
        asdfdfgh kirjoitti:

        Jaa - Kirjoittajan myös kehuen mainitsema Jarkko Aholahan painaa 100kg ja on yleisesti metalliuskottavan bändin jäsen.

        On se niin kovaa kun ei millään pysty myöntämään, että näitä muita arvostetaan, koska ne ovat taitavia, uskottavuusvajeista huolimatta, kun taas Aria kehuu lähinnä siihen ihkuuntuneet omat fanit.

        On siinnä taas vakioprovo tehnyt kovasti työtä googlaillessaan. Onhan sitä jotain puuhaa hänenkin keksittävä joululomansa ajaksi.

        On se kyllä kumma, kun noita samoja asioita pitää jauhaa vuodesta toiseen. Ei Koivunen tuolla jauhamisella läskisty, eikä sen tarvitsekaan, ihan hyvä tuollaisena. Jos joku ei pidä, niin se on hänen asiansa, jos jotkut pitävät, niin on heidän asiansa. Niin yksinkertaista.


      • dummie's blog
        ;;;;;;;;+;;;;;;;; kirjoitti:

        Googlen blogihaku, hakusanana "raskasta joulua", lajittelu päivämäärän mukaan
        http://blogsearch.google.fi/?client=firefox-a&hl=fi&q="raskasta joulua"&ie=UTF-8&scoring=d

        Blogeista löytämäni Aria koskevat kommentit Tavastian konserttien jälkeen:

        http://suvin-maailma.blogspot.com/2010/12/raskasta-joulua-tavastialla.html
        "Ja se oli aika somaa, että esimerkiksi Ari Koivusen (no se idols-tähti?) tullessa lavalle kaikki pikkutytöt ja -pojat kiljuivat hulluna. Edessämme olevat milfit myös pistivät itkien jonkun laulun kohdalla, en vain tunnistanut kappaletta. Aika somaa?"

        http://blog.tiski.fi/2010/12/kauneimmat-joululaulut.html
        "Lähdettiin eilen Elinan kanssa Tavastialle kuuntelemaan kauneimpia joululauluja, joita laulaa luikauttelivat muun muassa suosikkipoikani Ari Koivunen (jolla ei vieläkään kasva parta, mutta tukka senkin edestä. Ja se lauluääni on ihan mieletön!), Marco Hietala ja Tony Kakko."

        http://outokumpufordummies.blogspot.com/2010/12/welcome-to-helsinki-never-ending-hurry.html
        "It was time for Raskasta Joulua-concert! A W E S O M E ! We were just drooling all over 'cause you know - nothing says Christmas more than men with leather pants singing Ave Maria! And hey, Ari Koivunen came to the stage after Jarkko Ahola! It didnt look as awful as last year! ...but I was still so ashamed every time he opened his mouth. To sing or to speak. He did sing some duettos with Marco Hietala and I must say that I didnt like them, surprise surprise. Next time I hope we can get the tickets to the adult version with no Ari Koivunen. Oh yeah, he looked like an alien when he had his hat on."

        miksi täällä lainataan jonkun pikkuteinin noloa blogia niin kuin sen mielipiteellä olisi jotain merkitystä


      • ???????-&-???????
        dummie's blog kirjoitti:

        miksi täällä lainataan jonkun pikkuteinin noloa blogia niin kuin sen mielipiteellä olisi jotain merkitystä

        Mitä provoa noissa lainauksissa muka on? Siinä on kantaa ottamatta lainattu ne haulla löydetyt blogit, jossa Aria kommentoidaan, ei sen kummempaa. Jokainen antaa niille sen arvon minkä itse antaa, blogit ovat tietenkin yksittäisiä. Onhan tuossa positiivinen kommenttikin. Se nyt vaan on niin, että Ari on saanut myös negatiivista palautetta, muiden kohdalla sitä ei blogeistakaan löydy, vaan ei-varsinaiset-fanit, satunnaiset RJ-kävijät kiittävät. Minkäs teet.

        Ja totta on, että jotkut tykkää, jotkut ei. Ari ei näköjään kaikkia onnistu vakuuttamaan, mutta miksi siitä pitää herne vetää nenään, jos itse kerran tykkää.


      • tutkittu, hienoa
        ???????-&-??????? kirjoitti:

        Mitä provoa noissa lainauksissa muka on? Siinä on kantaa ottamatta lainattu ne haulla löydetyt blogit, jossa Aria kommentoidaan, ei sen kummempaa. Jokainen antaa niille sen arvon minkä itse antaa, blogit ovat tietenkin yksittäisiä. Onhan tuossa positiivinen kommenttikin. Se nyt vaan on niin, että Ari on saanut myös negatiivista palautetta, muiden kohdalla sitä ei blogeistakaan löydy, vaan ei-varsinaiset-fanit, satunnaiset RJ-kävijät kiittävät. Minkäs teet.

        Ja totta on, että jotkut tykkää, jotkut ei. Ari ei näköjään kaikkia onnistu vakuuttamaan, mutta miksi siitä pitää herne vetää nenään, jos itse kerran tykkää.

        No jos olet noin syvällisen tutkimuksen kaikista blogeista tehnyt, niin onhan sitä tutkimustulosta uskottava :D
        MInä en viitsisi aikaani uhrata moiseen, senkin ajan katselen ja kuuntelen mieluummin noita tuubin videoita.

        Kaikki eivät vakuuta kaikkia, eivät aina edes ne vanhimmat ja kokeneemmat RJ-esiintyjät, kaikki vain eivät ole yhtä innokkaita kirjoittelemaan (kun se ei ole niin merkittävä ja tärkeä asia) mielipiteitään kuin nämä idols-hevi-dissarit, jotka vieläkin todistelevat omaa heviuskottavuuttaan dissauksillaan. Mutta tokihan heilläkin on oikeus mielipiteeseensä.

        Sinunko helmasi siellä toisten nenässä on ollut, minä kun ainakin käytän pitkiähousuja?


      • assdfdfgfhg
        tutkittu, hienoa kirjoitti:

        No jos olet noin syvällisen tutkimuksen kaikista blogeista tehnyt, niin onhan sitä tutkimustulosta uskottava :D
        MInä en viitsisi aikaani uhrata moiseen, senkin ajan katselen ja kuuntelen mieluummin noita tuubin videoita.

        Kaikki eivät vakuuta kaikkia, eivät aina edes ne vanhimmat ja kokeneemmat RJ-esiintyjät, kaikki vain eivät ole yhtä innokkaita kirjoittelemaan (kun se ei ole niin merkittävä ja tärkeä asia) mielipiteitään kuin nämä idols-hevi-dissarit, jotka vieläkin todistelevat omaa heviuskottavuuttaan dissauksillaan. Mutta tokihan heilläkin on oikeus mielipiteeseensä.

        Sinunko helmasi siellä toisten nenässä on ollut, minä kun ainakin käytän pitkiähousuja?

        Ei muuta mutta mä en kyllä ainakaan noita ylläolevien esimerkkien mimmejä miksikään heviuskottavuutta hakeviksi sanoisi. Eka näyttää olevan itselleen oudolla keikalla työkaverin houkuttelemana. Toka taas on linkin mukaan 30 lähiörouvatyyli- ja laifstailblogi ja kolmas sit se pohjoiskarjalalainen opiskelijatyttö. Tosi hevareita hei! Ettei vaan olis aika satunnaisia taviksia kuulemastaan kirjoittamassa.


      • noheii
        assdfdfgfhg kirjoitti:

        Ei muuta mutta mä en kyllä ainakaan noita ylläolevien esimerkkien mimmejä miksikään heviuskottavuutta hakeviksi sanoisi. Eka näyttää olevan itselleen oudolla keikalla työkaverin houkuttelemana. Toka taas on linkin mukaan 30 lähiörouvatyyli- ja laifstailblogi ja kolmas sit se pohjoiskarjalalainen opiskelijatyttö. Tosi hevareita hei! Ettei vaan olis aika satunnaisia taviksia kuulemastaan kirjoittamassa.

        Eihän tuol ees käy mitkään puristijengit, koska RJ niitten näkökulmasta on sell outien kokoontumisajot. Tai miten sen nyt ottaa eli toisaalta siin on mukana tyypit joilla on pokkaa ottaa verbaalisesti turpaan nettisaiteilla. Sekalaista porukkaa siellä yleisö on mut onhan se aina selittelyn paikka ihan taviksellekin jos on jotain idolsarii käyny kattoon :-D vaikka sit olis tykännykin.


    • rjrjrjrjrjr

      Ikävä juttu, hyvä bändi. Ehkä vastoinkäymiset ja levytyssopimuksen etsiminen väsyttivat tms, harmi. Anthony Parviainen sivujen mukaan jatkaa soolona, kuten muutkin. Toivottvasti jotain levykuviotakin ilmaantuisi, on nimittäin odoteltu MM:ä, josta ovat demosessioista viestineet kun levyä yrittivät tyrkyttää ilmoille ja jota ei nyt sitten tule.

      • AnAnAn

        Mitenkäs toi juttu nyt sitten Ariin liittyy? Varmaan Antonylle on oma sivunsa jossain, jonne tästä voidaan mennä kirjoitteleen. Mä kyllä pidän Antonysta kovasti, joten en sillä tätä kirjoittele.


    • rjrjrjr

      No liittyi raskaaseen jouluun joka liittyy Ariin. Siis itse en ole Antonya kuunnelut kuin lähinnä raskaassa joulussa, jossa olen havainnut senkin hyväksi ja nyt bongasin uutisista ja kun en tiedä missä siitä voisi keskustella niin laitoin tänne, koska siis Aria itsekin pääasiallisesti kuuntelen.

      Mikä ihme muuten suoakin tässä vaivaa, miten jaksoit tämänkin täältä ketjun perältä kaivaa ja nyt sitten vahtia, että varmasti Ari minitaan joka lauseessa päätekijänä. Nyt pipoa hieman löysemmälle, eihän tässä ole mitään järkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe