Tähtien sota saagan seitsemäs elokuva! MITÄ MIELTÄ OLETTE? Oliko onnistunut? Itse antaisin elokuvalle ***/*****. Btw. Itse sarja on ihan mukiin menevä, joten annan sille ****/*****
The Clone Wars
2
771
Vastaukset
- Mies27w
oli Episode 2 seitsemän...
ihan hyvä oli.. - Veteranfan
...nimittäin Clone Wars elokuvan sijoittuminen kronologisesti itse TV-sarjaan on hakusessa.Ensimmäisen kauden Clone Wars animaatiosarjassa on esijakso itse elokuvalle nimeltään "Hidden enemy" jakso,joka on ensimmäisen kauden 16. jakso.Tämä tarkoittaa sitä asiaa,etteivät kaikki jaksot ole suoraa jatkoa edelliselle jaksolle.Clone Wars elokuvassa nuori Jedioppilas Ahsoka Tano vasta ilmaantuu ensikertaa Anakinille ja Obi-Wanille,vaikka itse TV-sarjassa Ahsoka esiintyy jo heti sarjan alkupuolen jaksoissa.
Making of koosteissa Blu-ray boxissa tekijät kertovat jaksojen julkaistavan kronologisesti eri aikoina,näin he tavallaan ilmentävät Star Wars kaanonin ajattomutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762