selostajat

Rita

En kyllä mitenkään voi ymmärtää, että H-P Hänninen pilaa selostuksillaan vuosi vuoden jälkeen kaikki jääkiekko-ottelut. Hänen puheensa on niin unettavaa, ettei todellakaan kiinnosta katsella otteluita, joita hän selostaa. Ansioillaan tuskin on päässyt selostajaksi. Olisihan Suomessa nyt tasokkaampiakin kavereita, esim. Saukkosen Mikahan selviytyi SM-liiga- otteluista ihan kunnialla. Pahin painajaiseni olisi, että H-P selostaisi loppuottelun, jossa Suomikin toivon mukaan pelaa. Antsa on kyllä paras!!!

20

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fc...

      Älä nyt höpötä. Saukkosen palvoi helsingin joukkueita kuin apina banaania eläintenhoitajan perseessä, todella rasittavaa kuolaamista(Oikein nautin sen vikinästä, kun heseburgerilaiset tipahtivat:)...H-P on aivan hyvä selostaja ja tuskin hän selostaa tärkeitä otteluja.

      • Päällikkö

        Saukkonen on Saipan kannattaja ja ei tosiaan palvonut hesan joukkueita.


      • sannuli

        Toi on kyllä niin totta ku voi olla. H-P:sta sen verran, että tuo selostanee enemänki Jalkapalloa missä ei ole paljon meininkiä. Mertarannalla taas on 100 lasissa jatkuvasti... Mitä tulee Saukkosen Mikaan niin on totta että se jätkä puoltaa Hesan joukkueita sen minkä kerkeää... Onhan tuo hyvä selostaja, mutta ku se taitaa olla kilpailevan yhtiön puolella, niin eipä sitä tulla kuulemaan että saukkonen selostaisi mm-lätkää.

        ...ja mertaranta huutaa -IHANAA LEIJONAT IHANAA!


    • *Hattaratyttö*

      ...Mun mielestä joitakin SM-liiga otteluita olit osiaan tylsää katsella... Mutta kyl Mertaranta tosiaan on paras!!...

      • fc...

        Näinhän se on haituva. Tosin en kauheasti jaksanut niitä seurata paitsi tietenkin, kun helsinkiläiset joukkueet putosivat.


      • *Hattaratyttö*
        fc... kirjoitti:

        Näinhän se on haituva. Tosin en kauheasti jaksanut niitä seurata paitsi tietenkin, kun helsinkiläiset joukkueet putosivat.

        ...Joo nooh mä kyllä seurasin jonkun verran vaikka nää Porin huikeet ÄSSÄT ei pahemmi o pärjänny!!...


      • fc...
        *Hattaratyttö* kirjoitti:

        ...Joo nooh mä kyllä seurasin jonkun verran vaikka nää Porin huikeet ÄSSÄT ei pahemmi o pärjänny!!...

        Pohjalta on hyvä ponnistaa kuules. Kyllä se Ässienkin aika vielä tulee ja minulla on sellainen tunne, että hesalaiset putoavat nyt aivan pohjamutiin. Oli se niille niin nöyryyttävää...


      • Lotta
        fc... kirjoitti:

        Näinhän se on haituva. Tosin en kauheasti jaksanut niitä seurata paitsi tietenkin, kun helsinkiläiset joukkueet putosivat.

        Mertaranta on kyl huippu selostaja parempaa saa todellakin etsiä! Olishan se aikamoinen painajainen jos Antsu ei selostais loppuottelua mikäli sikäli suomi siin pelaa...toivottavasti pelaa tai uskon ainakin et pelaa! Ei kärsi nuolaista ennen kuin tipahtaa..


    • paspas

      Kaukosäätimestä löytyy nappi, jolla saa äänen pois, jos se ei miellytä. Teen usein niin kun alkaa ärsyttää selostajan (oli kuka tahansa) puheet. Peliä pystyy seuraamaan hyvin ja näin pystyy rakentamaan ihan omat mielipiteet siitä mitä siellä tapahtuu. Toisaalta tämä vaatiikin jo hieman lajituntemusta ja näkemystä siitä mitä kentällä tapahtuu.
      Ja selostaminen sinänsä on niin taitolaji, että en lähtisi ketään arvostelemaan. Voit vaikka kokeilla. Katso tv-kuvaa ja selosta peliä nauhalle vaikka vain pari minuuttia. Sitten kuuntelet sen nauhan, niin saat hyvän vertailupohjan näihin meidän selostajiin.
      H-P on ihan hyvä. Hänen tyylinsä on vain eri kuin Mertarannan ja Saukkosen harjoittama ääretön hehkuttaminen.

      • Tski

        On muuten ihan hyvä neuvo. Olemme kavereitten kanssa harrastaneet hiemanpidemmälle vietyä, nk. karaoke-selostusta. Eli kun vuorossa on joku, selvästi mitään sanomattomampi peli (kääpiö versus kääpiö) ei muuta kuin ääni töllöstä pois ja mikki päälle. 5 minuutin selostus vuorot ja niin edespäin.


      • Rita

        ..mut kun mun mielestä se henki otteluihin tulee just selostajan kautta. Mitä siitä jos huutaa suu vaahdossa ja katselee peliä ties minkä väristen lasien läpi. Kärppä-kannattajana olen samaa mieltä Saukkosesta, että omiensa puolella oli, mutta so what, vauhtia selostuksissa kuitenkin oli.


      • Lotta

        Sittehän siit menee jännitys koko pelistä jos sulkee äänen pois...varsinki jos sitä Mertaranta selostaa niin se antaa samalla ihan hullun jännittävän tunteen ku se todellakin osaa hehkuttaa...Äänet täysille!!!! :)


      • suomen pelejä
        Lotta kirjoitti:

        Sittehän siit menee jännitys koko pelistä jos sulkee äänen pois...varsinki jos sitä Mertaranta selostaa niin se antaa samalla ihan hullun jännittävän tunteen ku se todellakin osaa hehkuttaa...Äänet täysille!!!! :)

        Muistutan vaan, että eihän arvostelamasi hoopi selosta suomen pelejä. Antaa "mersun" hehkutella Suomen peleissä kuten halusit. Miksi Hännisen pitäisi hehkutella jossain Tanska-Egypti ottelussa?


    • ... niinkö ...

      Sakke niinkö Pietilä niinkö ei niinkö oo niinkö mikään hyvä niinkö kommentaattori, H-P nyt niinkö jontenkin niinkö menettelee NIINKÖ. Antsa on kyllä paras...

      • ärveli

        Saukkosen Mika on kyllä todella hyvä juontaja, mutta hänen juontonsa pilaavat itse Timo Jutila. Mertsi on kyl kaikkien paras.


    • KEso

      Joku neropatti rupee taas arvostelemaan selostajia , jees. Sinuna olisin Rita ihan hiljaa ku et näköjään tiedä yhtään mitään selostajien ammattitaidoista.Pitäisikö selostamisen sitten olla vitunmoista rääkymistä mikkiin vai? H-P hänninen on loistava ja ammattitaitoinen selostaja ja päihittää mennentullen tuollaiset tampereenmurretta sönköttävät puolueelliset saukkoset, jotka ei osaa mitään muuta kuin huutaa mikrofoniin. Että sillä lailla

      • Rita

        En minä Hännisen ammattitaitoa ole epäillyt. Mun mielestä se ei vaan sovi jääkiekkoon. Hänelle sopivia selostettavia lajeja olisi esim. jousiammunta tai vaikka kuviokellunta (hoh-hoijaa) Lätkäottelussa pitää olla menoa ja meininkiä...!!


      • niinkö

        Jos Saukkonen sun mielestä puhuu tapereen murretta niin sää et varmaan juurikaan oo tampereella pyöriny... Että pidä sää se turpas kiinni kun et mistään mitään tajua... PELLE!


      • fc...
        Rita kirjoitti:

        En minä Hännisen ammattitaitoa ole epäillyt. Mun mielestä se ei vaan sovi jääkiekkoon. Hänelle sopivia selostettavia lajeja olisi esim. jousiammunta tai vaikka kuviokellunta (hoh-hoijaa) Lätkäottelussa pitää olla menoa ja meininkiä...!!

        Jassoh:)Nämä jutut lähtevät aina tietylle linjalle, kun joillakin on tarve vain soittaa poskeaan. Surullista, kun mistään ei voi keskustella ilman näitä kouhottajia...


    • Anonyymi

      Naiset helvettiin kommentaattoreiden ja hallikuuluttajien paikalta, selostajista nyt puhumattakaan. Katselen tässä juuri Coloradon ja Detroitin NHL-matsia ja perkeleen akkakommentaattorin pitää joka saatanan väliin sanoa jotain.

      Coloradon tehtyä maalin hallikuuluttaja-akan huuto pilasi tunnelman täysin. Perkele, mikä wibe killer! Missä on Coloradon vakiokuuluttaja? Miehistä mörinää kaiuttimiin, eikä kanan kiljuntaa, maailman parasta urheilulajia ei pilata tuollaisella kaakatuksella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe