Selänne lopettaa... ellei

TempanJatkot

Hei,

Tiedän että nyt alkaa kitinä siitä että nämä on näitä mitälie kirjoituksia ja ei ole mitään lähteitä jne. Mutta minulla on lähteeni ja pistän tietoni tänne. Ei uskalla Jatkoaikaan. Siellä lynkataan.

Selänne on antanut Ducksille viikon aikaa selvittää tilanne Ryanin ja joukkueen suunnan kanssa tai hän ilmoittaa lopettavansa. Eli kuun puolivälissä saamme tiedon joko Teemun 1-2 vuoden sopimuksesta tai lopettamisesta.

Toivottavasti legenda jatkaa kun kerran bensaa on! Odotamme inolla ja toivomme jatkoa!

2

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S

Miksi Teemu sillai kiristäisi? Saihan se jo Sakun tekemään sopimuksen, vaikka GM:kin oli jo luopunut toivosta. Miksi se enää Bobbyn vuoksi hiostaisi? Tulee mieleen, että paremmin ehkä menisi jakeluun, jos Teemu painostaa vähän Paul Kariyan huhuttuja sopimusneuvotteluja. Suomen mediallehan Teemu kuitenkin aika selväsanaisesti sanoi, että hänen jatkonsa on Sakun sopimuksesta kiinni, joten vaikea uskoa, että Teemu nyt lopettaisi, kun sai sen personal centerinsä jatkamaan.

One more year, Teemu!
      Tai vaikka kaksi.

• V

Olin sanomassa samaa kuin S mutta jos se tarkoittikin sitä, että Ryan treidataan tai että Paul saa takaisin vanhan numeronsa? :D Joka tapauksessa Teemu sanoi selvästi, että Sakun sopimus selkeytti hänen suunnitelmiaan, joten mä olen aika varma, että Teemu tekee sopimuksen, tapahtui Paulin tai Ryanin kanssa mitä vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      169
      6423
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      76
      5319
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3715
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3345
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      174
      2679
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2315
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2078
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      29
      1641
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1576
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1316
    Aihe