Selänne lopettaa... ellei

TempanJatkot

Hei,

Tiedän että nyt alkaa kitinä siitä että nämä on näitä mitälie kirjoituksia ja ei ole mitään lähteitä jne. Mutta minulla on lähteeni ja pistän tietoni tänne. Ei uskalla Jatkoaikaan. Siellä lynkataan.

Selänne on antanut Ducksille viikon aikaa selvittää tilanne Ryanin ja joukkueen suunnan kanssa tai hän ilmoittaa lopettavansa. Eli kuun puolivälissä saamme tiedon joko Teemun 1-2 vuoden sopimuksesta tai lopettamisesta.

Toivottavasti legenda jatkaa kun kerran bensaa on! Odotamme inolla ja toivomme jatkoa!

2

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S

Miksi Teemu sillai kiristäisi? Saihan se jo Sakun tekemään sopimuksen, vaikka GM:kin oli jo luopunut toivosta. Miksi se enää Bobbyn vuoksi hiostaisi? Tulee mieleen, että paremmin ehkä menisi jakeluun, jos Teemu painostaa vähän Paul Kariyan huhuttuja sopimusneuvotteluja. Suomen mediallehan Teemu kuitenkin aika selväsanaisesti sanoi, että hänen jatkonsa on Sakun sopimuksesta kiinni, joten vaikea uskoa, että Teemu nyt lopettaisi, kun sai sen personal centerinsä jatkamaan.

One more year, Teemu!
      Tai vaikka kaksi.

• V

Olin sanomassa samaa kuin S mutta jos se tarkoittikin sitä, että Ryan treidataan tai että Paul saa takaisin vanhan numeronsa? :D Joka tapauksessa Teemu sanoi selvästi, että Sakun sopimus selkeytti hänen suunnitelmiaan, joten mä olen aika varma, että Teemu tekee sopimuksen, tapahtui Paulin tai Ryanin kanssa mitä vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      68
      3218
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1861
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1750
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1259
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1058
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      992
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      875
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      869
    Aihe