Vetely urissa

firman autoksi

Moro,

tietäiskö joku tietyn rengasmerkin tai profiilin jolla uudessa 5:ssa ei esiintyisi häiritsevää vetelyä tien kulumaurissa ? Uusi viitonen pitäisi saada (ALD leasinginä) ja nyt tilatessa olisi hyvä tietää että mitkä renkaat ottaa. Ilmeisesti vakiorengas on paras Suomen teille ja nuo esittelyautojen 18" ja 19" ovat huonoin mahdollinen valinta ? vetely oli kyllä melkoista..

firman autoksi

13

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aassaa

      Vähän kapeampaa kumia peliin,,,mitä leveämpi ja matalampi rengas sen pahemmin vetelee.
      Lainaa jostain kapemmat kumit niin yllätyt.
      Tietysti voit koittaa lisätä vähän painetta renkaisiin,,esim, 2.7,,,sekin voi auttaa.
      Onhan ne leveät ja matalat hienon näköiset mutta muutenkin leveään autoon laitettuna eivät istu mitenkään kapeampien autojen tekemiin kulumisuriin.

      • vagistan

        Mulla on 225/45/17 renkaissa 3,2 bar... ei vetele yhtään.


    • r0+42wiåkfspokfv

      Pelkkää mutua e90 kokemusten pohjalta, mutta runflat vetelee urissa, koska se on niin jäykkärunkoinen. Tavalliset, vakiokokoiset ei-runflat-renkaat vaihtamalla käytös rauhoittui selvästi.

      Nyt sitten pitäisi tietysti olla vararengas ja muut tarvikkeet, mutta ajattelin ottaa riskin ja luottaa, että parilla paikkapullollisella pääsee seuraavalle rengaskorjaamolle...

    • Anonyymi

      Tiedustelisin, miksi pitää ajaa niissä urissa, kun urien vieressä on liki uudenveroinen asfaltti?

    • Anonyymi

      Selvitä mikä rengaskoko on pienimpänä hyväksytty ja kantavuus riittävä, siirry siis kapeampaan ja korkeampiprofiiliseen renkaaseen minkä vanne mahtuu jarrulevyn halkaisijaan. Myös vanteen leveyttä pitää samalla pienentää.

    • Anonyymi

      Lopettakaa pojat se vetely siellä pimmereissänne! Sairasta touhua oli sitten uria tai ei.

    • Anonyymi

      Ihan just parasta on se bemussa vetely poikien kesken!

    • Anonyymi

      Ensinnäkään vitossarja ei vetele urissa, koska takaeto tai neliveto, toisekseen kukaan idiootti ei ota premiumia leasingilla koska sillä kuukausimaksulla maksaa puolet jo omasta autosta.

    • Anonyymi

      Täytyy olla kyllä tyhmä jos ottaa noin kalliin auton leasingilla, joudut maksamaan kuitenkin vakuutusmaksut, verot ovat mitättömän omanakin.

      • Anonyymi

        Sehän on ihan oma asia tuo leasing.

        Vetely nyt vaan on bemun ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on ihan oma asia tuo leasing.

        Vetely nyt vaan on bemun ominaisuus.

        Juu kun se vetelee takaa niin se on hauskaa :)


    • Anonyymi

      Mä ainakin tykkään vedellä, se on bemuilussa ihan parasta.

    • Anonyymi

      Yli 500 heppaa, niin kyllä sillä kelpaa. Ootteko kateellisia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      145
      10494
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3003
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2819
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1398
    Aihe