Tiedän, että niitä on yhtä paljon kuin kokijoitakin. Mutta olisko jotain yleistystä olemassa? Onko keskivertoäidillä jatkuva paha olo, vai aaltoileeko se? Vaihteleeko hyvät ja huonot päivät? Helpottaako oksentaminen? Mulla raskaus vasta ihan alussa, muutamana päivänä ollu ajoittaista pahoinvointia. Välillä taas kaamea nälkä.
Millainen on tyypillinen raskauspahoinvointi?
oksu-78
1
2141
Vastaukset
- ohi jo onneksi
Todella yksilöllistä... Mulla oli aamuisin vähän kuvottava olo, joka helpotti aamiaisen jälkeen. Iltapäivällä iski sitten kunnon pahoinvointi. Niin paha, että kävin oksentamassa. Sain vähän helpotettua tuota iltapäivän pahoinvointia kun aloin syömään iltapäivällä kunnon välipalan.. noin 2-3 tuntia lounaan jälkeen. Mulla siis pahoinvointi oli selkeästi liitoksissa veren sokerin laskuun ja mulla neuvo 'syö usein mutta vähän kerrallaan' helpotti.
Mulla pahoinvointi oli sellaista aaltoilevaa. Myös veden juominen helpotti oloa hetkeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904